Warsaw Global Business Forum - warto zapamiętać tę nazwę. To niezwykle ważna konferencja, która stała się mocnym punktem w kalendarium biznesowych wydarzeń Warszawy, które nasza redakcja objęła patronatem. Za nami pierwsza edycja – pełna...
Specjalizująca się w zarządzaniu obsługą klienta, notowana na NewConnect spółka technologiczna Unified Factory zapowiada zgłoszenie do grudnia około 200 patentów, dwa razy więcej niż w pierwszej połowie tego roku. Zamierza także rozszerzyć działalność na nowe...
Notowana na NewConnect spółka technologiczna Unified Factory ma podpisaną umowę z amerykańskim partnerem i przystępuje do jej realizacji. Nakłady początkowe związane m.in. z marketingiem i dostosowaniem produktu do lokalnych wymagań wyniosą około 1 mln dolarów. Jak jednak zapewnia...
Rośnie rynek rozwiązań do automatycznej obsługi klienta. Jej jakość to jeden z czynników, który decyduje o lojalności klientów, dlatego w Polsce 68 proc. przedsiębiorstw rozważa wprowadzenie w najbliższym czasie automatycznych rozwiązań w tym zakresie. Wszystko po to, by zapewnić szybką, sprawną...
Unified Factory, spółka zajmująca się tworzeniem automatycznych rozwiązań dla biznesu, e-commerce i administracji, zadebiutowała na NewConnect. Więcej o spółce mówi Maciej Okniński, Prezes Zarządu Unified Factory S.A.
Prezes Unified Factory o rynku E-commerce w Polsce
Aktualności | 21 marca 2016 r. godz. 13:51 (CET)
Jak wygląda rynek E-commerce w Polsce? Czy branża potrzebuje automatyzacji wszelkich procesów związanych z obsługą klienta by móc równać...
Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...