Tagi Marcin Dobek

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Marcin Dobek

Papierowe gazetki nie tak szybko znikną z rynku. Sieci nadal będą w nie inwestować

Opinie członków Kapituły Programu AdRetail Inspirio (AdRI) na temat przyszłości gazetek papierowych i elektronicznych są dość mocno podzielone. 2 z 8 ekspertów przewiduje, że drukowana wersja niemal przestanie istnieć w ciągu dekady. Pozostali zapewniają,...

Eksperci: W gazetkach brakuje spójnych opisów, treści są układane chaotycznie. Z estetyką też nie...

Kapituła Programu AdRetail Inspirio (AdRI) sprawdziła kilka tysięcy gazetek sieci dyskontów, supermarketów, hipermarketów i convenience, opublikowanych w I półroczu br. Większość z 8-osobowego składu wskazała, że dostępne na rynku publikacje są mało czytelne. Wynika...

Eksperci AdRI: Lidl, Intermarche, Kaufland i Żabka liderami w komunikacji za pomocą gazetek handlowych

Kapituła Programu AdRetail Inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych, wydanych w I półroczu 2017 roku. Publikacje miały łącznie ponad 27 tys. stron. Ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm kw. Analizie poddano...

Supermarkety wydają coraz mniej gazetek promocyjnych, ograniczają także ich czas obowiązywania

Strategie promocyjno-asortymentowe supermarketów z lat 2015-2016 zostały poddane analizie porównawczej przez instytut badawczy ABR SESTA. Zauważono, że Polomarket oraz Piotr i Paweł zmniejszyły liczbę publikacji. Według ekspertów, jest to związane z walką o wizerunek...

Drogerie będą sukcesywnie znikać z rynku? Biedronka znalazła sposób na ich klientów

Instytut badawczy ABR SESTA porównał strategie promocyjno-asortymentowe drogerii z lat 2015-2016. Z analizy wynika, że zmniejszyła się liczba sieci, a co za tym idzie – ich publikacji. Największym konkurentem dla całego sektora staje się...

Hipermarkety coraz częściej sięgają po rozwiązania sprawdzone przez dyskonty

Strategie promocyjno-asortymentowe, realizowane przez hipermarkety w latach 2015-2016, zostały poddane analizie porównawczej. Instytut badawczy ABR SESTA zaobserwował, że Kaufland znacząco podniósł liczbę gazetek tematycznych i zaczął upodabniać się do dyskontów. Publikację tego typu ofert...

Tegoroczna Wielkanoc dla handlu będzie lepsza, niż rok temu. Eksperci przewidują wzrost sprzedaży

Dzięki programowi Rodzina 500 plus, podniesionej pensji minimalnej i spadkowi bezrobocia, zwiększyła się siła nabywcza Polaków. To również sprzyja podwyższaniu cen towarów. Przedświąteczna sprzedaż może być wyższa o kilka procent w porównaniu z ub....

Przed świętami mocniejsze alkohole są częściej promowane. Sieci handlowe i producenci liczą na efekt...

Z analizy instytutu badawczego ABR SESTA wynika, że w gazetkach alkoholowych prym wiodą wódki. Mniej reklamuje się piwa i wina. Według ekspertów, tę strategię narzucają sprzedawcom firmy produkujące trunki. Mogą one chcieć wykorzystać to,...

Przed tegorocznym Bożym Narodzeniem będzie więcej gazetek tematycznych, niż w ubiegłych latach

Według instytutu badawczego ABR SESTA, który porównywał strategie sieci handlowych, realizowane w 2014 i 2015 roku, można przewidywać, że w tym sezonie świątecznym wzrośnie liczba publikacji tematycznych. Klienci wymagają bowiem, żeby dla wybranych kategorii,...

Oferty na Boże Narodzenie zaczynają się coraz wcześniej

Instytut badawczy ABR SESTA dokonał analizy świątecznych promocji z lat 2014 i 2015, aby ocenić, co i w jaki sposób będzie teraz reklamowane. Z wyników można wnioskować, że sieci po raz kolejny postawią głównie...

Sieci handlowe zmieniają strategię i coraz ostrzej walczą o konsumentów

Sieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując konsumentom częstsze promocje. W ten sposób chcą przyciągnąć większą liczbę klientów do swoich sklepów. Jak wynika z cyklicznego raportu agencji badawczej ABR SESTA sieci dyskontowe częściej promują na łamach...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version