Aż 60% zatrudnionych doświadczyło wypalenia zawodowego w ostatnim miejscu pracy, a blisko ⅓ z nich twierdzi, że to pandemia miała kluczowy wpływ na ich decyzję o zmianie pracodawcy.
Wyniki badania „Spostrzeżenia na temat wielkiej rezygnacji:...
Około 30% Polaków wybiera sklepy internetowe jako główne miejsce dokonywania zakupów, przeznaczając na nie blisko ⅓ świątecznego budżetu. Kanały sprzedaży online najczęściej wybierane są w przypadku zakupu gadżetów technologicznych czy zabawek, natomiast punkty stacjonarne...
Rok 2020 okazał się bezwzględny dla stacjonarnych sklepów detalicznych. Zaczęliśmy funkcjonować w zupełnie nowej rzeczywistości, w której zasłanianie twarzy maską, unikanie bliskiego kontaktu z innymi było na porządku dziennym, a wyjście do sklepu, o...
Zakupy są nieodłączną częścią naszej codzienności. Każdego dnia obcujemy z ogromną liczbą mniej lub bardziej znanych marek, jak i firm usługowych. Niektóre z nich wybieramy częściej i chętniej, niemal automatycznie. Dlaczego tak się dzieje,...
Deloitte Digital i Medallia połączyły swoje siły by wspólnie dostarczać polskim konsumentom swoją wiedzę i rozwiązania. Poprzez wykorzystanie inteligentnej technologii i najlepszych praktyk branżowych, a także bazując na rozwiązaniach wypracowanych przez lata współpracy globalnej,...
Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...