Tagi Netflix

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Netflix

Pandemia i Polski Ład napędzają GIGekonomię w Polsce. Za 5 lat GIGerem będzie co...

W 2025 roku GIGerzy stanowić będą 15 proc. pracowników w skali całego globu i 20 proc. w Polsce. Są jednak i takie kraje, w których już wkrótce GIGerem stanie się niemalże co drugi pracownik....

Interaktywna rozrywka zastąpi rzeczywistość? Co z rozrywką po Covidzie?

O rynku rozrywki od 1,5 roku mówi się w kontekście zmian, jakie wymusiła na nim pandemia. Mało kto jednak zastanawia się, jak będzie on wyglądał, gdy COVID-19 ustąpi. Czy konsumenci będą chcieli wrócić do...

Nowy James Bond to test dla branży kinowej

„Nie czas umierać”, nowy film o agencie 007, kosztował 250 mln dolarów. Wkrótce przekonamy się, czy po raz pierwszy po pandemii uda mu się masowo przyciągnąć ludzi do kin i czy zarobi ponad miliard...

Jesienna rekrutacja. Pozyskiwanie pracowników wciąż jest wyzwaniem dla wielu firm logistycznych

Dla 54% firm pozyskiwanie pracowników to priorytet na liście inwestycji firm w 2021 roku.* Z drugiej strony popyt na pracownika nie przekłada się na zainteresowanie potencjalnych kandydatów. Przedsiębiorstwa wciąż zgłaszają braki w konkretnych obszarach....

Niespodzianka na rynku spółek technologicznych

CZTERY SMAKI Porównujemy największe spółki technologiczne w USA, Europie, Chinach i na pozostałych rynkach wschodzących (EM). Są wśród nich największe spółki indeksowe, ale znacznie się od siebie różniące. Przemysł technologiczny w USA i Chinach skupia...

Wyznania pracowników hybrydowych ujawniają nowe archetypy pracy zdalnej

Firma Poly opublikowała raport, którego wyniki ujawniają sekrety pracy hybrydowej. Badanie – w którym wzięło udział ponad 4 000 pracowników hybrydowych z Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec – zwraca uwagę na nowe zachowania i...

Apple, Jobs i trend przekazywania przez założycieli firm technologicznych obowiązków dyrektorów generalnych

APPLE I JOBS Steve Jobs ustąpił z funkcji dyrektora generalnego Apple (AAPL) dziesięć lat temu, 26 sierpnia 2011 r., po przebiciu NASDAQu o 3 100 proc. w poprzedniej dekadzie. Istniały obawy, że jego następca, Tim...

Streaming pogłębia ślad węglowy. Ile CO2 emituje odcinek Twojego ulubionego serialu?

Czy pandemiczne przejście z kin stacjonarnych na streaming online jest eko? Bez wątpienia, mniej dwutlenku węgla emitujemy w domowym zaciszu niż w salach multipleksów, jednak cały maraton ulubionego serialu na Netflixie czy HBO w...

W jaki sposób nowe technologie zmieniają biznes?

Globalna pandemia sprawiła, że handel cyfrowy znalazł się w centrum uwagi zarówno klientów biznesowych, jak i konsumentów. Już czas, aby firmy w Polsce i Europie zaczęły lepiej wykorzystywać i integrować nowe technologie, idąc śladami...

Wyniki banków znacznie powyżej oczekiwań

Rozpoczął się sezon publikacji wyników spółek za drugi kwartał. W poprzednim tygodniu swoje wyniki przestawiło kilka dużych instytucji finansowych takich jak JP Morgan Chase, Black Rock, czy Wells Fargo. Pomimo świetnych wyników banki są...

Podsłuchy są wszędzie. A gwiazdy chronią się dzięki aplikacji Usecrypt. Założyciel Netflix też używa...

Podsłuchy są wszędzie – alarmują media i statystki Ministerstwa spraw wewnętrznych i administracji. Popularne aplikacje Signal czy WhatsApp już przestały być bezpieczne. Zdaniem ministerstwa sprawiedliwości, polskie służby bez problemu mogą przechwycić treści przesyłanych wiadomości. Prywatność użytkowników chce jednak odzyskać amerykańsko-izraelski...

Prędzej wzrosną podatki niż stopy procentowe

Jutro FED zbiera się na posiedzeniu, by podjąć decyzję w kwestii stóp procentowych. I jest prawie pewne, że nie wprowadzi korekt do swojej polityki monetarnej. Stopy procentowe pozostaną na poziomie 0-0,25 proc., a drugi...

Legimi pozyskało 3,7 mln zł z NCBiR na rozwój technologii rekomendacyjnych

Legimi, pionier na polskim rynku e-książek, pozyskał 3,70 mln zł dofinansowania z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju na rozwój technologii rekomendacyjnych wykorzystujących algorytmy sztucznej inteligencji (AI). Implementacja nowego silnika rekomendacji znacznie pomoże zwiększyć lojalność...

Robot polskiej firmy zaproponuje i zrobi drinka. Dzięki sztucznej inteligencji sprawdzi, czy klient jest...

Roboty coraz częściej zastępują barmanów. Mieszają drinki, a koktajle można zamówić za pośrednictwem aplikacji lub po prostu wciskając odpowiedni przycisk. Część robotów może zrobić drinka z kilkuset butelek, inne zaprogramowane są na kilka najpopularniejszych. Polski...

Co dalej z Amazonem?

Amazon, który należy do grona pięciu największych spółek technologicznych, przygotowuje się do ekspansji w warunkach, gdy zakończy się pandemia. W listopadzie 2020 r. uruchomił aptekę internetową. Inwestorzy w napięciu czekają na wyniki finansowe giganta. -...

Revolut Money Report: kondycja sektora handlu i usług po roku pandemii na przykładzie wydatków...

Kryzys o kształcie litery “K” polaryzuje usługi na zwycięzców (online) i przegranych (offline) Triumfalny pochód e-commerce, gamingu, mediów cyfrowych i ...osiedlowych sklepików Kina, restauracje, siłownie, galerie handlowe, hotele i transport zbiorowy w zapaści Revolut...

Kolejne lockdowny nie wywołują strachu wśród inwestorów

Na rynkach finansowych dominują dobre nastroje. Inwestorów nie wystraszyły informacje o zacieśnieniu restrykcji w Europie Zachodniej. Spółki raportują zaskakująco dobre wyniki finansowe i czekają na pieniądze, które wydadzą konsumenci. W USA rozpoczął się sezon ogłaszania...

Nowe szczyty na rynkach amerykańskich w tle inauguracji nowego prezydenta

Z pewnością najczęściej komentowanym wydarzeniem zarówno dla giełdy, jak i polityki w minionym tygodniu było zaprzysiężenie nowego prezydenta USA, Joe Bidena, które odbyło się w środę 20 stycznia. Tydzień rozpoczął się spokojnie, ponieważ w...

Tradycyjna telewizja w odwrocie. Pandemia sprzyja treściom wideo na żądanie

Już 74 proc. polskich internautów płaci za treści VOD, podczas gdy pod koniec 2019 roku ten odsetek wynosił 68 proc., a jeszcze rok wcześniej 44 proc. – wynika z raportu IRCenter. Wideo na żądanie i serwisy streamingowe w coraz większym stopniu wypierają...

W 2020 r. SVOD detronizuje tradycyjną telewizję już w 30 krajach. Co będzie dalej?

Wśród dostawców szeroko pojętych usług telewizyjnych, serwisy subskrypcji wideo na żądanie (SVOD) zajmują pierwsze miejsce i jak wskazuje najnowszy raport Capgemini, do końca roku prześcigną płatną telewizję w ponad 30 krajach. W Stanach Zjednoczonych...

Trendy e-commerce na 2021 rok: abonamenty, ekologia i nowe technologie

Rok 2020 był dla e-commerce przełomowy – w jego pierwszej połowie liczba e-sklepów wzrosła o nawet 39% i należy spodziewać się utrzymania tej tendencji. Jak przewidują eksperci PrestaShop, w nadchodzącym roku przybędzie m.in. wyspecjalizowanych...

Wielka technologiczna czwórka zagraża wolnemu rynkowi. Co zrobić z monopolem „bandy czworga”?

Spółki Big Tech stały się ulubieńcami inwestorów. Ich rynkowa potęga wzbudza jednak coraz większe obawy związane z niszczeniem wolnego rynku. W najbliższych miesiącach przekonamy się co dalej z Facebookiem czy Google. Już za prezydentury D.Trumpa...

Najszybciej rosnące branże to biotechnologia i fintech

Pod koniec października amerykański dwutygodnik Fortune opublikował listę 100 najdynamiczniej rozwijających się przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich rynkach kapitałowych. Twórcy listy brali pod uwagę wzrost przychodów, zysków oraz zwrot z inwestycji w akcje na przestrzeni...

Dzięki wydatkom na reklamę video oraz e-commerce, globalny rynek reklamy wraca do formy szybciej...

Obecnie szacowany spadek wydatków na reklamę w roku 2020 wyniesie 7,5%, to mniej w porównaniu z lipcową prognozą zakładającą spadek o 9,1% Sytuacja na rynku polskim jest nieco gorsza – najświeższe estymacje zakładają...

Wpływ wyników wyborów w USA na globalny rynek nieruchomości

Region EMEA jest zróżnicowany pod względem geopolitycznym, co w kontekście wygranej Joe Bidena i Partii Demokratycznej oznacza szereg konsekwencji natury ekonomicznej i biznesowej, które należy wziąć pod uwagę. Istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że za kadencji...

Czy Polska ma szansę zostać nowym Hollywood?

Savills: pandemia covid-19 przyspiesza globalizację branży medialnej. Pojawią się nowe lokalizacje, które będą rywalizowały z Hollywood. Pierwsze trzy miejsca w nowych rankingach opracowanych przez firmę doradczą Savills zajmują miasta o ugruntowanej pozycji w branży medialnej:...

OTT (Over-the-Top) przyciąga użytkowników przed ekrany, a co z reklamodawcami?

Według raportu PWC wzrost rynku telewizji OTT (Over-the-Top) do 2024 będzie się kształtował na poziomie 14,5 proc. Daje to telewizji internetowej drugie miejsce pod względem najszybciej rosnących segmentów sektora mediów, zaraz po VR. Jak...

Firmy z modelem subskrypcyjnym triumfują podczas pandemii

Kupić czy wypożyczyć? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób i… wybiera subskrypcję. Według Deloitte, 8 na 10 firm, działających w tym modelu, podczas trwania lockdownu utrzymało bądź zwiększyło bazę swoich abonentów. Eksperci twierdzą,...

10 marek najczęściej wykorzystywanych przez hakerów w atakach phishingowych

Microsoft, DHL, Google, PayPal i Netflix – to najczęściej wykorzystywane marki, pod które podszywają się hakerzy, aby podstępnie wykorzystać nasze dane. Prym wiedzie Microsoft - twierdzą specjaliści cyberbezpieczeństwa z Check Point Research w najnowszym...

Po lockdownie wszyscy zachowujemy się inaczej, co przekłada się na problemy firm

Lockdown się skończył, ale nie w głowach Polaków. Mimo, że już od dłuższego czasu można bez problemów wybrać się do kina, restauracji, lekarza, fryzjera, na siłownię czy do kościoła, większość osób, która wcześniej bywała...

W tym roku serwisy VOD zanotują rekordowy wzrost. Rosnąca liczba widzów przyciąga do Polski...

Platformy VOD w okresie lockdownu notowały rekordowe zainteresowanie. Teraz liczba użytkowników nieco spadła, ale i tak jest – w większości serwisów – wyższa niż przed rokiem. PMR szacuje, że cały ten rok będzie rekordowo dobry dla branży, a...

Spożywczaki ostatnim bastionem tradycyjnego handlu? Według analityków Nielsena – nie do zdobycia

Jak wynika z raportu Nielsena, mimo najszczerszych chęci zwolenników e-zakupów, handel tradycyjny nie zniknie, a na pewno nie w branży spożywczej. Mimo że już co czwarty konsument zamawia artykuły spożywcze przez internet, a grubo...

Cyberprzestępcy coraz częściej atakują użytkowników serwisów VOD. Przygotowują wiarygodnie wyglądające kopie stron i wyłudzają...

Restrykcje pandemiczne przyczyniły się do gwałtownego wzrostu zainteresowania internetowymi platformami wideo. Tę sytuację postanowili wykorzystać cyberprzestępcy, którzy zwiększyli częstotliwość ataków phishingowych oraz liczbę internetowych oszustw skierowanych w stronę odbiorców platform VoD. Aktywność hakerów w okresie pandemii wzrosła...

Pandemia mocno ograniczyła frekwencję w kinach. Możliwe duże zmiany w dystrybucji filmów

Branżę filmową czekają zmiany w sposobie dystrybucji produkcji filmowych. W wyniku ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa maleje zainteresowanie widzów oglądaniem filmów w kinie na rzecz innych form dystrybucji – np. platform VoD. Wpływa na to m.in. brak...

Coliving nowym trendem na rynku wynajmu nieruchomości. W Polsce na razie korzystają z niego...

Już 23 tys. osób w całej Europie korzysta z colivingu. Ten nowy trend to odpowiedź na szybko zaludniające się miasta i rosnący problem samotności. – Oferujemy nie tylko przestrzeń do mieszkania, lecz także miejsce, gdzie ludzie mogą...

Facebook jest najczęściej wykorzystywaną marką w atakach phishingowych

Check Point Research, oddział wywiadu bezpieczeństwa firmy Check Point® Software Technologies Ltd., opublikował nowy Raport Phishingowanych Marek za Q4 2019. Raport wyszczególnia marki, które były najczęściej podrabiane przez przestępców podczas prób kradzieży prywatnych danych...

Telewizor staje się centrum sterowania domem. Dla konsumentów liczą się nie tylko rozmiar i...

W nadchodzących latach rynek telewizorów będą kształtować trzy główne trendy. Obok rosnącego popytu na duże ekrany konsumenci stawiają też na coraz lepszą jakość obrazu, a telewizory zaczynają pełnić funkcję centrum sterowania domem. Jest to...

Co trzeci internauta płaci za dostęp do treści wideo na żądanie. Większość korzysta równolegle...

Już 40 proc. polskich internautów co najmniej raz w tygodniu ogląda treści wideo dostępne na platformach VoD. Co trzeci internauta płaci za dostęp do nich – wynika z badania Mindshare Polska. Najpopularniejszą platformą jest Netflix, z którego...

W strumieniowe przesyłanie rozrywki wchodzą technologiczni giganci. W wideo online swoją szansę widzą także...

Przeciętny odbiorca na oglądanie wideo online poświęca nieco ponad 80 minut. W 2021 roku będzie to już 100 minut. Choć telewizję codziennie ogląda niemal połowa Polaków, to coraz częściej wybieramy serwisy VoD. Zwłaszcza...

Rozdzielczość 4K nie robi już wrażenia na konsumentach. Producenci telewizorów stawiają na odwzorowanie barw,...

Coraz wyższa rozdzielczość w telewizorach nie wystarczy by zapewnić w domowych warunkach kinową jakość. Producenci eksperymentują więc z różnymi technologiami, by zapewnić jak najwierniejsze odwzorowanie barw. Podczas gdy większość telewizorów w sklepach oferuje już matryce 4K, to właśnie...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny ubezpieczeń na świecie stabilizują się – raport Marsh

Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 1% w pierwszym kwartale 2024 r. (spadek z 2% w Q4 2023) – wynika z najnowszego raportu Global...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version