Tagi Obsługa klienta

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: obsługa klienta

39% firm branży dóbr i usług konsumenckich planuje nowe rekrutacje, o zwolnieniach mówi jedynie...

Jak pokazują dane rynkowe, organizacje branży dóbr & usług konsumenckich kładą nacisk na rozwój zespołów. Od kwietnia do końca czerwca 39% firm tego sektora chce zatrudniać nowych pracowników, a zmniejszenie liczby etatów przewiduje jedynie...

Rekrutacje w sektorze usług dla biznesu wyhamowały, natomiast jest szansa na ożywienie w roku...

Na powrót dynamicznego tempa rozwoju polskiego rynku nowoczesnych usług dla biznesu najprawdopodobniej trzeba będzie dłużej poczekać. Jak wynika z Raportu płacowego Hays dla sektora centrów usług dla biznesu (BSS), mimo że w 2024 rekrutować...

Rynek pracy w Polsce w 2023 roku: spowolnienie rekrutacji, ale nadal duży popyt na...

Rok 2023 zakończył się w Pracuj.pl z 844 159 opublikowanych ofert pracy, rekordową liczbą klientów serwisu oraz rekordową liczbą aplikacji złożonych przez kandydatów. Wiodącą specjalizacją pozostawała sprzedaż, a na kolejnych miejscach uplasowały się IT,...

Deloitte: Niemal jedna trzecia europejskich dyrektorów finansowych testuje rozwiązania związane z generatywną AI

Mimo rosnącej popularności generatywnej sztucznej inteligencji, okazuje się, że wśród dyrektorów finansowych nie jest ona wykorzystywana na szeroką skalę. Obecnie 12 proc. europejskich firm planuje wdrażać rozwiązania AI, a prawie jedna trzecia jest na...

MCI.Euroventures zainwestował 80,1 mln zł w Focus Telecom

Grupa MCI zainwestowała w większościowy pakiet udziałów w Focus Telecom, największym dostawcy chmurowych rozwiązań contact center, customer experience i usług komunikacji biznesowej w Polsce. Dzięki tej transakcji fundusz MCI umocni swoją pozycję wiodącego inwestora...

Gen AI w biznesie – podsumowanie debaty IBM

IBM Institute for Business Value opublikował najnowsze globalne badanie "Seizing the AI and automation opportunity", będące analizą 2000 wywiadów z kadrą kierowniczą z różnych branż. Z raportu wynika, że przedstawiciele kadry zarządzającej dostrzegają operacyjne,...

Badanie EY: koszty życia wzrosły, jednak konsumenci nie oszczędzają na cyfrowych usługach dla domu

Tegoroczna edycja badania EY - Decoding the digital home - pokazuje, że wzrost kosztów utrzymania nie wpłynął znacząco na wydatki gospodarstw domowych dotyczących usług takich jak internet szerokopasmowy, łączność mobilna czy streaming. Jedynie 16%...

Jak wybrać odpowiednią platformę B2B dla Twojego biznesu?

W dobie cyfryzacji i globalizacji, wybór odpowiedniej platformy B2B może być jednym z najważniejszych decyzji, jakie podejmiesz dla swojego biznesu. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielonarodową korporację, właściwa platforma może zautomatyzować...

Jak wybrać brokera Forex?

Forex, czyli międzynarodowy rynek walutowy, jest jednym z największych i najbardziej płynnych rynków finansowych na świecie. Inwestorzy z całego globu handlują tam walutami, w nadziei na osiągnięcie zysków. Aby rozpocząć swoją przygodę z handlem...

45 proc. specjalistów pozytywnie ocenia wpływ AI na karierę

Ostatnie miesiące upłynęły pod znakiem dynamicznego rozwoju narzędzi bazujących na sztucznej inteligencji, takich jak ChatGPT. Postępująca automatyzacja zadań i procesów staje się trendem coraz wyraźniej napędzającym zmiany na rynku pracy. Rozwój AI budzi obawy,...

Najnowsze dane o handlu online – nasz region na przekór inflacji

Globalne dane wskazują na 6% wzrost ruchu cyfrowego, 2% spadek w digital commerce i 7% spadek wydatków konsumenckich, jednak Europa Wschodnia notuje wzrosty. Z danych zebranych przez Salesforce wynika, że w pierwszym kwartale 2023 Europa...

2 rodzaje leasingu samochodu osobowego, które powinien znać początkujący przedsiębiorca

Chcesz kupić samochód na firmę, aby móc nim dojeżdżać na spotkania z klientami? Zależy Ci na tym, żeby auto dobrze wyglądało i robiło wrażenie na innych? Nowy model może sporo kosztować. Aby nie wydawać...

72% polskich pracodawców wskazuje na problem z zatrudnieniem pracowników z niezbędnymi umiejętnościami

72% organizacji w Polsce ma trudności w znalezieniu pracowników z odpowiednimi umiejętnościami. To o 2 punkty procentowe więcej, niż jeszcze rok temu – tak wynika z opublikowanego dziś raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Jak pokazuje...

Warta z rekordowym wynikiem w 2022 r.

Pomimo bardzo wymagającej sytuacji na rynku spółka majątkowa i życiowa Warty wypracowały łącznie w 2022 r. ponad 9,2 mld zł składki przypisanej brutto (+12,4 proc. r/r). To najwyższy wynik sprzedaży w historii Grupy....

Microsoft inwestuje w OpenAI. Jak sztuczna inteligencja może wpłynąć na surfowanie po Internecie i...

Twórcy Windowsa mają w planach zainwestować w technologię OpenAI aż 10 miliardów dolarów. A to wszystko między innymi po to, by wykorzystać sztuczną inteligencję do ulepszenia swoich usług. Jakie skutki może mieć taka decyzja...

Czym się różni B2B od B2C? E-commerce w praktyce

Sprzedaż w internecie może być nakierowana na dwa różne kanały odbiorców. Podejście do sprzedaży skierowanej do konsumentów wymaga innych działań niż ta, która jest ukierunkowana w stronę innego biznesu. Zanim podejmie się działania w...

98% przedstawicieli MŚP planuje informatyzować wybrane obszary swoich firm

Czterech na pięciu przedstawicieli sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw uważa, że zwiększenie poziomu automatyzacji i cyfryzacji jest konieczne. Firmy chcą informatyzować takie obszary jak bezpieczeństwo i ochrona danych, obsługa klienta czy finanse i kontroling....

Co przyniesie rok 2023? Prognozy Salesforce dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. To dobra okazja do tego, aby zastanowić się, co czeka firmy w Nowym Roku. Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023...

Co czwarty przedsiębiorca nie liczy na powrót koniunktury w najbliższych latach. Przez wojnę i...

Im dłużej trwa wojna w Ukrainie, a inflacja się nie zatrzymuje, tym coraz więcej mikro, małych i średnich firm obawia się swojej przyszłości. Z Barometru EFL na IV kwartał br. wynika, że już ponad...

7 na 10 firm nie może znaleźć pracowników z potrzebnymi umiejętnościami

7 na 10 pracodawców w Polsce boryka się z trudnościami w zrekrutowaniu nowych pracowników z aktualnie poszukiwanymi umiejętnościami – potwierdza opublikowany dziś raport ManpowerGroup „Niedobór talentów”. To wciąż dużo, jednak skala ta jest mniejsza...

Jak zarządzać aktywnością w social mediach?

Każdy przedsiębiorca wie doskonale, ile możliwości promowania produktów i usług dają social media. Jednak wielu z nas zdaje też sobie sprawę z tego, że zarządzanie aktywnościami na wszystkich profilach społecznościowych to proces czasochłonny, potrafiący...

Buty sportowe – to jest to

Chyba każdy z nas lubi buty sportowe. Jakby nie był takie buty są wygodne, gwarantują nam niesamowicie duży komfort, a także pozwalają na długie spacery oraz uprawianie sportu. Jakie obuwie szczególnie polecamy? Sneakersy damskie -...

Serwisy z ogłoszeniami puchną od nowych ofert pracy. Wzrosty są nawet trzycyfrowe

W ub.r. w serwisie OLX zamieszczono o 40% więcej unikalnych ofert pracy niż rok wcześniej. W przypadku Pracuj.pl wzrost wyniósł prawie 80%. Z kolei na portalu Praca.pl liczba ogłoszeń zwiększyła się o przeszło 14%....

Sektor usług dla biznesu 2022: wzrost zatrudnienia, wyższe płace, nowe lokalizacje

Najwyższy wzrost ofert pracy w sektorze usług dla biznesu (BSS) jest zauważalny w zawodach związanych z łańcuchem  dostaw, HR i obsługą płac oraz obsługą klienta. Zarobki pracowników branży zwiększyły się na przestrzeni ostatniego roku o...

Jaka przyszłość czeka Metaverse? Czy wirtualny świat będzie rewolucją na miarę Internetu?

Eksperci prognozują, że do 2024 r. rynek Metaverse będzie wart 800 miliardów dolarów. Świat biznesu w 2021 został postawiony przed wizją ogromnej zmiany we wszystkich aspektach.   Zdaniem najbardziej wpływowych ludzi biznesu, mamy do czynienia...

Co to jest omnichannel marketing?

Nowoczesny marketing daje przedsiębiorcom bardzo szerokie pole do popisu, pozwalając na korzystanie z rozwiązań, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb ich grupy docelowej, możliwości finansowych oraz charakteru proponowanych produktów lub usług. Ciekawym rozwiązaniem promocyjnym...

Epoka bota. Wirtualni asystenci będą jednym z kluczowych trendów technologicznych najbliższych lat

Jeżeli ktoś myśli, że wirtualni asystenci są pomocni tylko w niektórych i wąskich obszarach, szybko powinien zrewidować swój stosunek do botów. Eksperci nie mają złudzeń: obsługę klienta czekają spore zmiany. Wszystko za sprawą technologii...

Mężczyźni i kobiety różnie patrzą na pracę zdalną

Kobiety chcą pracować zdalnie, a mężczyźni stawiają na model hybrydowy, tak wynika z badania serwisu FlexJobs. Pracodawcy, którzy wymagają od pracowników powrotu do dawnej rutyny, mogą się srogo rozczarować. Jedynie co pięćdziesiąty pracownik, bez...

Powierzchnie flex poduszką bezpieczeństwa dla firm

Chociaż pandemia początkowo zamroziła ekspansję operatorów elastycznych, poluzowanie obostrzeń sprawiło, że aktywność na tym rynku wróciła. Powierzchnie flex stanowią obecnie w Polsce 3,3% całkowitej podaży zasobów biurowych, co jest piątym wynikiem w regionie EMEA...

7 trendów marketingowych na 2022 rok

W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia...

Jak zorganizować pracę sklepu internetowego w okresie przedświątecznym? Rozmowa z Krzysztofem Roszykiem

Black Friday i okres przedświąteczny zbliżają się wielkimi krokami. Wiele statystyk wskazuje, że ten rok będzie dla branży e-commerce rekordowy i że uda się poprawić zeszłoroczne i tak bardzo dobre wyniki. Jest to praktycznie...

Efektywne zarządzanie firmą – skorzystaj ze specjalistycznego oprogramowania!

Efektywność pracy nie może być osiągnięta bez odpowiedniej organizacji i sprawnej komunikacji pomiędzy pracownikami. Zorganizowanie pracy tak, by wszystko przebiegało bezproblemowo może nie być łatwe - szczególnie wtedy, gdy przedsiębiorstwo jest naprawdę duże. Na...

Jak Wybrać Odpowiedni VPN Dla Twojej Firmy

W dzisiejszych czasach bezpieczeństwo online jest tak samo ważne jak bezpieczeństwo fizyczne, niezależnie od tego, czy prowadzisz małą, czy dużą firmę. Ty i dane twojego klienta jesteście celem cyberprzestępców, którzy mają nadzieję zarobić na...

Branża e-commerce lokuje kapitał w magazyny

Sektor magazynowo-produkcyjny zarówno w Polsce, jak i w całej Europie korzysta z postępującego trendu związanego z nieustannym rozwojem branży e-commerce. Pandemia Covid-19 dodatkowo wzmocniła te tendencje, tym samym zwiększając zapotrzebowanie na nowe powierzchnie. Na...

Handel: 3 na 4 przedsiębiorstwa planują wdrożenia IT, a zwrotu z inwestycji oczekują w...

Cyfryzacja opanowała handel, jednak ciągle jej mało. Aż 85 proc. przedstawicieli kadry zarządzającej sektora detalicznego ocenia, że sama digitalizacja to za mało, a branża potrzebuje zróżnicowanych strategii wspieranych danymi. W branży handlowej dominuje pogląd,...

Automatyzacja i reskilling. Perspektywa Polaków

Blisko co trzeci pracownik w Polsce uważa, że pandemia COVID-19 zwiększyła ryzyko automatyzacji miejsc pracy w kraju. To wynik poniżej globalnej średniej – pokazuje badanie Decoding Global Talent, przeprowadzone przez The Network i Boston...

Czy platforma BPM przyspiesza cyfrową transformację biznesu?

Pandemia i jej następstwa diametralnie zmieniły warunki funkcjonowania polskich firm. Kluczowe dla przetrwania okazały się przede wszystkim elastyczność i umiejętność szybkiego dostosowania się do sytuacji. Te biznesy, które płynnie przełączyły się na działalność w...

Oprogramowanie SaaS przyszłością sprzedaży B2B w Polsce

Dedykowane, duże systemy on-premise są wyznacznikiem zamożności organizacji i jej pozycji lidera? Wcale nie. Coraz więcej dużych graczy inwestuje w oprogramowanie SaaS (w chmurze). Poznaj realne wdrożenie dla lidera rynku e-commerce z segmentu dystrybucji...

Późny efekt pandemii. Sklepy stacjonarne zmieniają się w magazyny

Sklep miejscem inspiracji i nawiązania kontaktów towarzyskich? Nie tylko tak może być, ale wręcz powinno, jeśli przedsiębiorcy chcą zatrzymać klientów w sklepach stacjonarnych. Ich powierzchnia też się zmniejszy, bo część zostanie przeznaczona na magazyny,...

CRM dla pośrednika – jakie funkcjonalności są niezbędne?

Współpraca z pośrednikiem nieruchomości to już niemalże standard w przypadku osób zainteresowanych zakupem, wynajmem czy sprzedażą nieruchomości. Profesjonalna agencja zapewnia pełne wsparcie na każdym etapie transakcji. Prowadzenie biura nieruchomości nie jest jednak prostą sprawą....

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny ubezpieczeń na świecie stabilizują się – raport Marsh

Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 1% w pierwszym kwartale 2024 r. (spadek z 2% w Q4 2023) – wynika z najnowszego raportu Global...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version