Tagi Opineo.pl

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Opineo.pl

Ranking firm kurierskich – oto lista firm cieszących się największym zaufaniem wśród klientów

Dynamiczny rozwój branży e-commerce wywołał prawdziwą rewolucję w branży KEP, czyli przesyłek kurierskich, ekspresowych i paczkowych. Sprawdzamy, która firma kurierska cieszy się najlepszą opinią wśród klientów sklepów internetowych? Poznaj najlepszych kurierów w rankingach Zwyczajom zakupowym Polaków...

Wyniki finansowe Outdoorzy S.A. w roku obrotowym 2016/2017

Outdoorzy S.A., Spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, wypracowała w roku obrotowym 2016/2017 zysk netto w kwocie 137 tys. zł przy przychodach netto przekraczających 7.344 tys. zł....

Jak Polacy oceniają kantory internetowe – ranking opineo.pl

Dobre recenzje potencjalnych klientów zachęcą do sfinalizowania transakcji, zaś nieprzychylne – doprowadzą do rezygnacji z niej. Rad (odnośnie do e-sklepów, firm czy produktów) udzielają użytkownicy portalu Opineo.pl, niezależnej platformy, której celem jest wspieranie i...

PAYBACK w portfelach WITTCHEN

Od 1 lutego 2016 roku uczestnicy Programu PAYBACK mogą zbierać punkty u kolejnego partnera – w sklepach WITTCHEN. Do tej pory taka możliwość istniała jedynie w sklepie internetowym. W promocji otwarcia można zyskać co...

Już jutro Dzień Darmowej Dostawy!

Ponad 2600 sklepów bierze udział w ogólnopolskim Dniu Darmowej Dostawy, co stanowi rekordową liczbę w historii tej akcji. Już jutro odbędzie się święto internetowych zakupów i zamówienia złożone tego dnia zostaną dostarczone klientom bez...

Ranking Internetowych Sklepów Motoryzacyjnych 2015

Oponeo.pl, Gmoto.pl, Felgeo.pl, Iparts.pl i E-autoparts.pl – to pierwsza piątka najlepiej ocenianych przez konsumentów internetowych sklepów motoryzacyjnych według najnowszego rankingu Opineo.pl. Klienci chwalą e-sklepy motoryzacyjne za fachowe doradztwo i wysoki poziom obsługi. Wśród grzechów...

Siła rekomendacji — dlaczego klienci wystawiają opinie o sklepach internetowych?

Pisze się je zazwyczaj w porze kolacji, mają od 2 do nawet 20 tysięcy znaków, a sklepy internetowe zyskują dzięki nim zaufanie klientów. Mowa o opiniach konsumenckich. Opineo.pl postanowiło sprawdzić, dlaczego internauci wystawiają recenzje...

Ranking internetowych sklepów sportowych 2015

Zestawienie Rankingu Internetowych Sklepów Sportowych Opineo 2015 zawiera 30 najlepiej ocenianych przez konsumentów e-sklepów. Są wśród nich zarówno sportowe hipermarkety, jak i niszowe sklepy zorientowane na konkretnego klienta i określoną aktywność fizyczną. Wystawiając opinię o...

Przedsiębiorca musi liczyć się z krytyką

Według naukowców z University of California, opinie konsumenckie w Internecie mają niebagatelne znaczenie dla rozwoju biznesu. Podwyższenie średniej oceny o pół gwiazdki gwarantuje 19-procentowy wzrost zainteresowania danym sklepem czy usługodawcą, niezależnie od tego, czy...

Kantory internetowe w opinii klientów — raport Opineo

Atrakcyjne ceny, bezpieczeństwo i szybkość transakcji — tego od kantorów internetowych oczekują konsumenci. A na co najczęściej narzekają? Serwis Opineo sprawdził, jak po pięciu latach obecności na polskim rynku, internetowe platformy wymiany walut są...

Poradnik dla branży e-commerce — czyli jak wyciągać wnioski z negatywnych ocen

Negatywne opinie to nie koniec świata. Z danych Opineo wynika, że aż 59% polskich sklepów internetowych potrafi robić z nich użytek i wyciągać z nich wnioski. Ale tylko nielicznym udaje się - poprzez umiejętną...

Ranking Sklepów Internetowych Opineo 2015

Już po raz siódmy w historii serwis Opineo ogłosił roczny ranking najlepiej ocenianych sklepów internetowych. Wyróżnionych zostało 250 e-sklepów w 17 kategoriach. Dla kogo siódemka okazała się szczęśliwa, a kto stracił pozycję lidera —...

Ranking polskich sklepów internetowych na koniec 2013 r.

Morele.net, Agito.pl, Electro.pl to zwycięskie Mega–sklepy w najnowszym „Rankingu sklepów internetowych” publikowanym przez niezależny serwis Opineo.pl. Już po raz szósty można prześledzić zestawienie opinii polskich konsumentów, którzy oceniali profesjonalizm, jakość obsługi i rzetelność internetowych...

UOKiK: za złe wykonanie usługi kupionej na portalu grupowym odpowiada wykonawca usługi, a nie...

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi 58 postępowań dotyczących sprzedaży online, w tym cztery dotyczące zakupów grupowych. Skargi, które wpływają do Urzędu, najczęściej dotyczą nieterminowego wykonania usługi lub jej niska jakość. UOKiK rozpoczyna kampanię informacyjną, dotyczącą sprzedaży przez internet,...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version