Tagi Salesforce

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Salesforce

80% liderów spodziewa się transformacji swoich firm w ciągu 3 lat dzięki Generatywnej Sztucznej...

Pojawienie się generatywnej sztucznej inteligencji oraz jej gwałtowny rozwój ma bezprecedensowy wpływ na biznes. Aż 80 proc. liderów spodziewa się transformacji swojego przedsiębiorstwa w wyniku adopcji tej technologii w przeciągu najbliższych trzech lat -...

AI zmieni oblicze e-commerce. Wydatki na VR i AR w Europie będą rosnąć o...

W listopadzie i grudniu ubiegłego roku na ponad 17 proc. wszystkich zamówień świątecznych wpłynęła sztuczna inteligencja, co przekłada się na 199 miliardów dolarów – wynika z analizy Salesforce przeprowadzonej na podstawie aktywności cyfrowej 1,5...

Salesforce Shopping Index Q3 2023 – kupujący przed świętami grają na zwłokę

Zbliżający się szczyt zakupów świątecznych pokazuje, że konsumenci nie spieszą się z odhaczaniem pozycji na swoich listach zakupów. Dane zebrane przez Salesforce w raporcie Shopping Index pokazują, że w trzecim kwartale, choć sprzedawcy detaliczni...

Generatywna AI: jak technologia zapoczątkowana 60 lat temu zmieni przyszłość?

Generatywna sztuczna inteligencja jest efektem blisko sześćdziesięciu lat postępu w zakresie uczenia maszynowego i metod statystycznych. Podczas gdy algorytmy AI od lat potrafiły rozpoznawać wzorce w danych, wyciągać na ich podstawie wnioski i prognozować...

Salesforce: prawie połowa konsumentów w Polsce jest zaniepokojona nieetycznym wykorzystywaniem sztucznej inteligencji przez firmy

Salesforce opublikował nowy raport „State of the Connected Customer”, który powstał dzięki przebadaniu grupy 14 300 konsumentów i nabywców biznesowych z 25. krajów – w tym 650 z Polski. Raport opisuje, w jaki sposób sztuczna...

Aż 79% klientów twierdzi, że dostawcy usług finansowych nie przygotowali ich w pełni na...

W czasach niepewności finansowej i gospodarczej, klienci uważniej przyglądają się instytucjom świadczącym usługi finansowe (FSI). Z nowego raportu Salesforce wynika, że tylko w ciągu ostatniego roku 25% klientów zmieniło bank, 35% ubezpieczyciela, a 34%...

Salesforce: Pracownicy twierdzą, że dzięki sztucznej inteligencji zaoszczędzą miesiąc pracy rocznie

Generatywna sztuczna inteligencja pojawia się coraz częściej w kontekście wykorzystywania jej przez biznes. Firmy coraz chętniej sięgają po możliwości zwiększenia produktywności i poprawy doświadczeń klientów. Jednak wśród tych innowacji czai się nowe ryzyko dla...

Salesforce uruchamia SlackGPT – AI zmienia modele biznesowe gigantów technologicznych

Salesforce rozszerza Slack’a o rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji – tworząc SlackGPT. Nowa platforma ma za zadanie nie tylko zmienić sposób komunikacji ale diametralnie wpłynąć na produktywność swoich użytkowników. Technologiczny gigant twierdzi, że produkt opiera...

Najnowsze dane o handlu online – nasz region na przekór inflacji

Globalne dane wskazują na 6% wzrost ruchu cyfrowego, 2% spadek w digital commerce i 7% spadek wydatków konsumenckich, jednak Europa Wschodnia notuje wzrosty. Z danych zebranych przez Salesforce wynika, że w pierwszym kwartale 2023 Europa...

Co przyniesie rok 2023? Prognozy Salesforce dla sprzedaży, marketingu, technologii i cyfrowej transformacji

Koniec roku zbliża się wielkimi krokami. To dobra okazja do tego, aby zastanowić się, co czeka firmy w Nowym Roku. Rosnące koszty pracy, wysoka inflacja, lawinowo rosnące koszty nośników energii zmuszą firmy w 2023...

Salesforce Shopping Index Q3 – gdy świat zwalnia, Europa Środkowa wciąż kupuje, nawet więcej...

Wzrost kosztów życia, obawy geopolityczne i ograniczenia w łańcuchach dostaw nadal nie oszczędzają światowego handlu online. Według najnowszej odsłony Salesforce Shopping Index, globalna sprzedaż online spadła (w ujęciu globalnym) o 2% rok do roku...

Studenci nie są zadowoleni z tego, jak przygotowują ich do pracy uczelnie

Raport Salesforce dotyczący szkolnictwa wyższego: tylko 11% studentów czuje się bardzo dobrze przygotowanych do wejścia na rynek pracy. W erze postpandemicznej instytucje szkolnictwa wyższego mogą zapewnić studentom lepsze doświadczenia, co przekłada się na poprawę wyników...

Polski startup – Demoboost pozyskał 1,7 miliona euro

Innowacyjna platforma do tworzenia, udostępniania i trackowania spersonalizowanych i interaktywnych prezentacji demo dla firm software'owych, Demoboost otrzymała dofinansowanie w wysokości 1,7 miliona euro. Kwota ta pozwoli na przyspieszenie globalnej ekspansji i dalsze rozwinięcie rozwiązania...

Niedobór wykwalifikowanych pracowników IT wpływa na decyzje dotyczące inwestycji w technologie

Nowe dane zebrane przez firmę MuleSoft należącą do Salesforce pokazują, że 98% kierowników działów informatycznych twierdzi, że „wielka rezygnacja” spowodowała luki kompetencyjne w ich działach Ponad jedna trzecia (36%) przedsiębiorstw planuje zwiększyć w...

Nextview Consulting przejmuje Mooza Inspire

Holenderska firma informatyczna NextView Consulting ogłosiła przejęcie czeskiej firmy Mooza Inspire, która prowadzi swoje oddziały w Polsce i Czechach. Połączenie struktur obu organizacji pozwoli zwiększyć ich rynkowy zasięg i jednocześnie wzmocni kompetencje w technologii...

Salesforce: 58% polskich firm postrzega obsługę klienta jako czynnik generujący przychody

W 28% przedsiębiorstw działających w Polsce za zarządzanie obsługą klienta odpowiada osoba z kierownictwa najwyższego szczebla, ponieważ obszar ten nabiera strategicznego znaczenia w warunkach niepewności gospodarczej. Salesforce (NYSE: CRM), opublikował piątą edycję raportu State of...

Media społecznościowe i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz – tak wynika z...

Podobnie jak w przypadku trendów obserwowanych w innych branżach, konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. I chociaż technologie takie jak media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, usługi...

Salesforce: technologia i dane są kluczowe dla branży motoryzacyjnej

Z najnowszego raportu Salesforce wynika, iż 93% dyrektorów z branży motoryzacyjnej twierdzi, że dane własne przyczynią się do poprawy jakości obsługi klienta. Dane mogą zwiększyć rentowność firm motoryzacyjnych w obliczu zaostrzającej się konkurencji na rynku międzynarodowym...

Przyszłość usług finansowych 2022 – wyniki badań Salesforce

Cyfrowo zorientowani klienci usług finansowych oczekują od usługodawców większej personalizacji i przejrzystości. Co się dzieje, gdy wymagania klientów przewyższają możliwości firmy? Z tym pytaniem zmagają się instytucje finansowe (FSI), ponieważ świat kontynuuje swój marsz ku...

Salesforce: do 2024 r. 54% przychodów z handlu będzie generowanych w kanałach cyfrowych

W obliczu presji inflacyjnej, trwającej pandemii i stale zmieniających się zachowań klientów, przedsiębiorstwa handlowe i ich partnerzy w dziedzinie sprzedaży, obsługi klienta i marketingu poruszają się po nieznanym terytorium. Aby zrozumieć, jak zmienia się otoczenie...

Konsumenci łatwiej zmieniają marki, zawracają uwagę na etykę, ekologię i spersonalizowaną obsługę

W tej erze przyspieszonej cyfryzacji przedsiębiorstwa muszą elastycznie reagować na potrzeby klientów. Lojalność wobec marki już nie wystarczy. Chcąc utrzymać klientów, firmy muszą nadal optymalizować doświadczenia konsumenckie, ale również kłaść duży nacisk na wartości...

71% klientów zmienia wybraną markę co najmniej raz w roku – raport Salesforce

Brian Solis, pełniący w firmie Salesforce funkcję Global Innovation Evangelist, ma niezwykle ważną radę dla przedsiębiorstw przechodzących transformację cyfrową: „W trakcie zmian potrzeby i oczekiwania klientów powinny wyznaczać kierunek, w którym zmierza przedsiębiorstwo. Jeśli...

Inflacja hamuje wzrost sprzedaży internetowej

Raport Q1 Shopping Index firmy Salesforce za zakończony pierwszy kwartał 2022 roku wykazuje, że globalna sprzedaż cyfrowa spadła o 3% z roku na rok (r/r). Jest to pierwszy spadek odnotowany w dziewięcioletniej historii tego...

Wydatki na konsumpcję wyraźnie spadają, a inflacja utrzymuje się

Dane dotyczące zakupów w lutym, pochodzące od ponad miliarda konsumentów na całym świecie z wykorzystaniem platformy Salesforce Commerce Cloud, pokazują, że ze względu na mniejszą siłę nabywczą konsumenci złożyli mniej zamówień oraz kupili mniej artykułów...

76% pracowników na świecie nie czuje się przygotowanych na to, jak praca będzie wyglądać...

Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował swój Globalny Indeks Umiejętności Cyfrowych (Global Digital Skills Index), który wskazuje na rosnący niedobór umiejętności cyfrowych na świecie oraz pilną potrzebę podjęcia działań w tym zakresie....

NFT, metawersum i koniec z pracą pomiędzy 9 a 17 — przewidywania dyrektorów Salesforce...

Jak podaje amerykański Departament Pracy, w październiku z pracy zrezygnowała rekordowa liczba 4,4 mln osób. To 3% całej siły roboczej kraju. Zjawisko to nosi nazwę Wielkiej Rezygnacji a firmy, które chcą ją przetrwać, muszą na...

Wyższe ceny, mniejszy wybór towarów, wyraźnie niższe przeceny – oto obraz po Cyber Week...

Firma Salesforce opublikowała swój coroczny raport Cyber Week, w którym przeanalizowano dane dotyczące zakupów ponad miliarda konsumentów z całego świata. W sumie, w 2021 r. globalna sprzedaż online osiągnęła rekordowy poziom 275 mld dolarów,...

Zakupy świąteczne 2021 – w tym roku skromniejsze i zrobione z dużym wyprzedzeniem

Duże zakłócenia w realizacji łańcuchów dostaw i zastoje po stronie producentów mogą sprawić, że w tym roku zakupy świąteczne będą stanowić wyzwanie, zarówno dla kupujących, jak i sprzedawców. Odzwierciedleniem tego mogą być dane przedstawione...

Jak inflacja wpływa na zachowania konsumentów

Z pozoru wyniki sprzedaży detalicznej w tym kwartale były dobre. Globalne wydatki online w III kwartale 2021 roku wzrosły o 11% w ujęciu rok do roku. Oznacza to ożywienie w porównaniu ze skromnym 2-procentowym...

Spółka Transition Technologies MS S.A. (TTMS) przejmuje 56% akcji spółki z Danii – ConCor

Spółka Transition Technologies MS S.A. (TTMS) – szybko rosnący dostawca nowoczesnego outsourcingu IT dla renomowanych światowych firm podpisała umowę zakupu 56% akcji w duńskiej spółce ConCor A/S, uznanego dostawcy outsourcingu IT w Skandynawii, posiadającego...

Coffeedesk ruszył z emisją akcji. Chce zebrać 4,4 mln zł

Coffeedesk – należący do All Good SA lider polskiego eCommerce w segmencie kawy i jedna z najszybciej rozwijających się firm w branży kawowej w regionie CEE – przedstawił wyniki finansowe za H1 2021 i...

Hybrydowe miejsca pracy przyczyniają się do rozwoju aplikacji software’owych

Koronawirus zmienił sposób, w jaki pracujemy w trakcie pandemii i w jaki będziemy pracować w niedalekiej przyszłości. Procent personelu, który pracuje wyłącznie z domu, wzrósł szybko do szacowanej średniej 34 proc. w Europie i...

Poprawa wykorzystania narzędzi i technologii jest priorytetem dla polskich specjalistów ds. marketingu, a ograniczenia...

Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował dziś siódmą edycję raportu „State of Marketing”, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego wśród tysięcy dyrektorów ds. marketingu z całego świata. Z raportu wynika,...

Beyond.pl partnerem Megaport

Beyond.pl, operator jednego z najbezpieczniejszych centrów danych w Europie i dostawca usług cloud computing, został partnerem Megaport, globalnego dostawcy usług Network as a Service. Współpraca to odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie międzynarodowych firm na usługi...

Raport Salesforce Shopping Index za drugi kwartał 2021: galopujący wzrost cen i wydatków konsumentów

Według najnowszych wyników Salesforce Shopping Index za II kwartał 2021 roku globalne przychody z handlu cyfrowego w skali rok do roku wzrosły jedynie o 3%. Jest to spora zmiana po ostatnich czterech kwartałach, podczas...

Salesforce zakończył proces przejęcia Slack’a

Firma Salesforce (NYSE: CRM), ogłosiła dziś, że zakończyła proces przejęcia Slack Technologies, Inc. "Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że Slack jest obecnie częścią rodziny Salesforce. Za sprawą tej integracji udało nam się stworzyć unikalne połączenie...

76% studentów uważa, że w obecnej sytuacji najtrudniejsze jest utrzymanie dobrego samopoczucia i komfortu...

Na całym świecie, w wyniku trwającej już ponad rok izolacji społecznej, wielu studentów zmaga się z przytłaczającym złym samopoczuciem, wynikającym z absolutnej zmiany trybu życia, ograniczeniu wszelkich aktywności fizycznych jak i społecznych, a niekiedy...

Praca zdalna? Pracodawco: zacznij ufać pracownikom, bądź elastyczny, nie wymagaj zawsze kamery!

Miniony rok zmienił w naszym życiu bardzo wiele. Sprawił też, że zaczęliśmy pracować w zupełnie inny sposób Pociągnęło to za sobą zmiany w środowisku pracy. Niezależnie od tego, w jakim trybie działają firmy po...

Rimini Street kontynuuje ścieżkę wzrostu w Polsce

– Rimini Street, Inc. (Nasdaq: RMNI), międzynarodowy dostawca oprogramowania i usług dla przedsiębiorstw, największy dostawca wsparcia technicznego dla produktów Oracle i SAP oraz partner Salesforce, przedstawił aktualne informacje na temat działalności spółki i jej obecności w Polsce. „Polska...

Salesforce: miasta i firmy z osobami LGBTQ+, mają lepszy „ekosystem inwestycyjny” i lepsze wyniki...

Od dziesięcioleci tęczowa flaga jednoczy społeczność osób homoseksualnych, biseksualnych, osób transgenderowych i queer+ (LGBTQ+), a także służy jako symbol różnorodności i solidarności. Miesiąc Dumy, oprócz tego, że jest czasem świętowania, jest również okazją do...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny ubezpieczeń na świecie stabilizują się – raport Marsh

Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 1% w pierwszym kwartale 2024 r. (spadek z 2% w Q4 2023) – wynika z najnowszego raportu Global...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version