Tagi Wojciech Szaniawski

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Wojciech Szaniawski

National Sales Congress – druga edycja już 28 marca 2019 na PGE Narodowym

To wydarzenie dedykowane managerom i dyrektorom sprzedaży, charakteryzujące się kompleksowym zakresem tematycznym oraz wysoką merytoryką wystąpień uznanych praktyków, trenerów biznesu i wykładowców programów MBA. Pierwsza edycja okazała się wielkim sukcesem gromadząc ponad 500 uczestników –...

Kampanie reklamowe z czołowymi polskimi sportowcami kosztują ponad 1 mln zł. Najcenniejsi dla reklamodawców...

Co trzeci Polak postrzega produkty lub usługi reklamowane przez piłkarzy jako bardziej atrakcyjne i pożądane. Reprezentanci kadry są najcenniejsi dla reklamodawców, a zatrudnienie w kampanii czołowego sportowca to koszt przekraczający milion złotych. Pozytywny i cenny wizerunek mają też nasi...

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców. Kampanie z ich udziałem zwiększają sprzedaż nawet o...

Kampanie z udziałem sportowców przynoszą większą sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają...

Przegrana z Portugalią kosztowała 30-40 mln euro

Kluby piłkarskie po sukcesie na Euro 2016 wydały na transfery polskich piłkarzy ponad 100 mln euro, a ten wynik mógłby być jeszcze lepszy gdyby Polska pokonała Portugalię w walce o półfinał mistrzostw. - Gdybyśmy wygrali...

Używane auto od Lewandowskiego, ale na piwo tylko z Krychowiakiem

Po Euro 2016 Polacy bardziej ufają i lubią polskich piłkarzy. Jak wynika z badań Arskom Group Polacy najchętniej poszliby na piwo z Grzegorzem Krychowiakiem, a auto kupili od Roberta Lewandowskiego. - Poziom zaufania i...

Wizerunek reprezentacji Polski w reklamie może się opłacać?

Przy okazji Euro2016 wizerunek piłkarzy i kadry wykorzystywany jest zdecydowanie częściej niż zwykle. W ostatnich latach jednak zmieniło się bardzo wiele. Wizerunek naszej kadry i jego wartość dla reklamodawców jest mocno skorelowany z wynikami...

570 mln zł – tyle wynosi marketingowa wartość reprezentacji Polski

Ponad 570 milionów złotych warta jest piłkarska reprezentacja Polski, biorąc pod uwagę wszystkie publikacje w internecie przez rok na temat 23 kadrowiczów – podaje Arskom Group we współpracy z Pentagon Research. Najbardziej medialnymi zawodnikami...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Stopy bez zmian. NBP najbardziej stabilne w Europie

Stopy procentowe w Polsce pozostały bez zmian, co jest kolejną z rzędu od października decyzją o utrzymaniu stóp procentowych na tym samym poziomie. Co...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version