RAPORT: W którym Lidlu jest taniej – w polskim czy w niemieckim? Możesz poważnie...

Audyt, wykonany przez agentów platformy TakeTask, wykazał, że produkty marek własnych są w polskim Lidlu średnio o 10% droższe, niż u naszych zachodnich sąsiadów....

W tym roku polska rodzina planuje przeznaczyć na Święta średnio 882 zł

Jak pokazuje dwudziesta edycja międzynarodowego badania „Zakupy świąteczne 2017” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte, w tym roku wśród Polaków zwycięży rozsądek. Na prezenty, jedzenie oraz...

Nowe technologie szansą dla sklepów stacjonarnych w wyścigu o klienta

Warszawa, 16 listopada 2017 r. – Nowe technologie i tempo ich wdrażania rewolucjonizuje rynek dóbr konsumenckich. Według autorów raportu Deloitte „Consumer Review. Digital Predictions...

11 listopada dzień wielkich wyprzedaży w Chinach. Czy warto się skusić?

Zobacz miliony ofert - wabi klientów gigant Aliexpress.com, ale nie tylko pod tym adresem widać przygotowania do wielkiego polowania na klientów. W sobotę 11...

Eksport polskich produktów rolno-spożywczych wart 24,1 mld euro

W 2016 roku wpływy z polskiego eksportu produktów rolno-spożywczych wyniosły rekordowe 24,1 mld euro. Udział eksportu rolno-spożywczego w polskim handlu zagranicznym ogółem wyniósł ponad...

Ekspert: Ukraińska gospodarka rośnie, korupcja maleje, ale to tylko iluzja. Nasze firmy powinny szeroko...

Izba Obrachunkowa Ukrainy podała, że w 1. półroczu br. PKB wyniosło 2,4%. Dochody budżetowe wzrosły o 48,3% w zestawieniu z analogicznym okresem ub. roku....

E-commerce w Polsce 2017, raport Gemiusa na zlecenie Izby Gospodarki Elektronicznej

Rodzimy rynek e-handlu ma już dwie dekady. Gdy przypomnimy sobie jego początki, łatwo dostrzeżemy jak trudno było kiedyś zrobić zakupy online w miejscu innym niż...

Wywiad z Erkanem Soyem, dyrektorem zarządzającym Criteo w krajach Europy Środkowo-Wschodniej

Jakie są obecnie główne trendy w handlu elektronicznym – w perspektywie globalnej i w Polsce? Cyfrowy handel znajduje się w trendzie wzrostowym. W 2016 roku...

Pozaspożywczy handel liderem w skutecznym zarządzaniu doświadczeniami klientów w Polsce

Firmy z branży pozaspożywczego handlu detalicznego zostały najwyżej ocenione przez polskich konsumentów, którzy w badaniu przeprowadzonym przez KPMG wyrazili swoje opinie na temat doświadczeń...

Digital Single Market – prawdziwe urzeczywistnienie idei Wspólnot Europejskich?

Od początku procesu integracji europejskiej głównym jej filarem było znoszenie barier w wymianie ekonomicznej i wiązanie ze sobą gospodarek państw członkowskich. Zaczęło się od...

Apteka nie dla pacjentów?

Pod koniec kwietnia senat przyjął nowelizację prawa farmaceutycznego, która czeka teraz na podpis prezydenta Andrzeja Dudy. Jeśli on ją zatwierdzi, ustawa zacznie obowiązywać w...

Raport: Zwyczaje zakupowe klientów e-commerce

Mieszkańcy naszego regionu już średnio raz na miesiąc robią zakupy online, przy czym ponad 40% transakcji realizują w zagranicznych sklepach internetowych. Klienci najchętniej kupują...

Strona internetowa i konto użytkownika jako trwały nośnik? Istotny pogląd UOKiK

Czy przekazanie informacji konsumentom na stronie internetowej w ramach indywidualnego konta użytkownika spełnia warunek ich utrwalenia na „trwałym nośniku”? UOKiK wydał niedawno istotny pogląd w tej kwestii.

78% polskich eksporterów z sektora MŚP generuje przychody z e-commerce

Z badania przeprowadzonego przez firmę Harris Interactive dla FedEx Express wynika, że zdecydowana większość polskich firm-eksporterów z sektora MŚP generuje przychody dzięki gospodarce cyfrowej....

Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2016 r.

Liczba zamożnych i bogatych Polaków w 2016 roku przekroczy 1 milion. Najwięcej takich osób mieszka w woj. mazowieckim, śląskim i dolnośląskim. Na dobra i...

Co sądzą Polacy o promocji i sprzedaży alkoholu w Internecie

Co sądzą Polacy o reklamie alkoholu,  sprzedaży w Internecie lub reglamentacji obszarów jego sprzedaży? Ogólnopolskie badania opinii społecznej na temat opinii Polaków o promocji...
Exit mobile version