Tegoroczny Black Friday inny niż wszystkie. W niektórych sklepach trwa nawet miesiąc

Black Friday, przypadający oficjalnie w piątek 27 listopada, w tym roku w dużej mierze przeniesie się do online’u. Deklarują tak nawet konsumenci powyżej 55. roku życia –...

Polacy ostrożnie podchodzą do Black Friday. Ponad 40% nie skorzysta lub jeszcze nie wie,...

Badanie aktualnych nastrojów konsumenckich, wykonane przez UCE RESEARCH i SYNO Poland dla sklepu internetowego Złote Wyprzedaże, wykazało, że dwóch na dziesięciu Polaków nie zamierza...

Wspólny apel najemców i wynajmujących o przywrócenie pełnego funkcjonowania centrów handlowych nie później niż...

Polska Rada Centrów Handlowych, Związek Pracodawców Polskich Obiektów Handlowych i Partnerów oraz Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług - organizacje reprezentujące właścicieli i zarządców nieruchomości...

Komentarz Piotra Staniszewskiego dot. ustawowej abolicji czynszowej

Ustawowa abolicja czynszowa - art. 15ze ustawy z 2 marca 2020 r. - podjęta w ramach wiosennego lockdownu powinna zostać uznana za absolutnie wyjątkowy,...

Podczas pandemii na Boże Narodzenie wydamy ponad połowę mniej niż rok wcześniej. Tylko 60...

Ze względu na pandemię tegoroczne święta Bożego Narodzenia będą wyjątkowo oszczędne. Polacy wydadzą średnio nieco ponad 744 zł, czyli ponad połowę mniej niż w 2019...

Podczas pandemii na większe zakupy wybieramy małe sklepy

Mimo drastycznie zwiększającej się liczby zakażeń, Polacy zachowują się bardziej racjonalnie niż przy pierwszym lockdownie. W minionym tygodniu wizyty w małych sklepach były o...

Co trzeci klient już czeka na tegoroczny Black Friday

Aż 84 proc. konsumentów myśli o skorzystaniu ze specjalnych promocji na tegoroczny Czarny Piątek (27.11). Jednak większość z nich uzależnia swój udział od odtrzymania...

E-sklep szyty na miarę – LoanByLink

Digitalizacja nie jest nowym pojęciem. Wielu biznesmenów od dawna przeprowadza cyfryzację w strukturach swoich firm. Część przedsiębiorstw podjęła temat kompleksowo planując każdy etap automatyzacji...

Handlowcy oczekują wsparcia od rządu w związku z ponownym zamknięciem galerii

Polska Rada Centrów Handlowych, która zrzesza ponad 200 największych firm działających w branży nieruchomości handlowych, wnioskuje o pilne uruchomienie tarczy pomocowej dla objętych lockdownem...

GfK: polski rynek kawy rośnie nawet w czasie pandemii

Polacy kupują kawę na potęgę. Rynek warty ponad miliard złotych. Tegoroczne zawirowania w handlu i całej gospodarce nie wpłynęły negatywnie na polski rynek kawy. W...

Dużo mniej klientów w galeriach handlowych

Istotny spadek liczby klientów w drugiej połowie miesiąca spowodowany wejściem w życie kolejnych ograniczeń epidemicznych i wzrostem zachorowań na COVID -19 W związku z rosnącą...

Gazetki reklamowe przekonują najskuteczniej

Gazetki promocyjne i katalogi dostarczane bezpośrednio do skrzynek to preferowane przez Polaków formy reklamy. Tak wynika z badania przeprowadzonego we wrześniu i październiku br....

Światełko w tunelu zgasło. 66 proc. właścicieli restauracji i hoteli obawia się zamknięcia lokali

Subindeks Barometru EFL na IV kwartał br. dla HoReCa (hotele, restauracje, firmy cateringowe) wskazuje, że już we wrześniu br. wielu przedstawicieli tego sektora spodziewało...

Za trzy lata zakupy w sieci regularnie będzie robił co trzeci Polak

Porzucimy na zawsze stacjonarne sklepy? Zakupy w Internecie podobają nam się coraz bardziej. „Najczęściej ubrania, odzież i książki” Dynamika rozwoju branży e-commerce zaskakuje nawet największych...

Badanie ruchu w sklepach: Koronawirus najgroźniejszy dla handlu w dużych miastach

Z najnowszego badania firmy technologicznej Proxi.cloud wynika, że istnieje poważny związek pomiędzy wzrostem stwierdzanych zakażeń koronawirusem a spadającą liczbą wizyt w sklepach. Najbardziej jest...

System depozytowy pomoże producentom napojów i uchroni Polskę przed wysokimi opłatami do budżetu UE

Polska stoi przed implementacją prawa unijnego, które nakłada nowe obowiązki w zakresie ochrony środowiska – dla kraju, jak i dla polskich firm. Polscy producenci...

Obowiązek nowych etykiet energetycznych wejdzie później

Urząd Komunikacji Elektronicznej wstrzyma się z egzekwowaniem przepisów tzw. rozporządzeń w sprawie etykietowania energetycznego do 1 marca 2021 r., co rekomendowała Komisja Europejska oraz o co apelowali sami...

COVID-19 jest powodem do niepokoju dla 64 proc. polskich konsumentów

Pandemia oraz stan finansów są dla Polaków najczęstszym powodem obaw i wzrostu opracowanego przez Deloitte indeksu niepokoju. Z najnowszej edycji badania firmy doradczej Global...

Zielona awangarda w e-commerce: zobacz jak e-shopy pakują ekologicznie

Wraz ze wzrostem sprzedanego towaru w e-shopach rośnie objętość produkowanych odpadków, które zostaną klientom po otwarciu paczki. Dlatego niektóre e-shopy powiedziały basta. Zamiast pakowania zakupów...

Sklep internetowy… na telefonie? Z aplikacją mobilną Sky-Shop to możliwe

Sklepy internetowe to wygoda. Możliwość dokonywania zakupów z dowolnego miejsca na świecie. Z dowolnego urządzenia. Dlaczego wszystkie te korzyści miałyby dotyczyć tylko klientów e-sklepów? Na...

Wprowadzenie dodatkowych ograniczeń w handlu doprowadzi do bankructw i zwolnień pracowników

Polska Rada Centrów Handlowych, która zrzesza ponad 200 największych podmiotów działających w branży nieruchomości handlowych, stoi na stanowisku, iż ewentualne wprowadzanie dodatkowych ograniczeń dla handlu...

Gastronomia znów przed widmem bankructwa. Proponowana pomoc rządu nie rozwiązuje problemów

Branża gastronomiczna krótko miała możliwość prowadzenia biznesu. Już pierwszy lockdown spowodował spadek obrotów rzędu 80–90 proc., a przez wakacje restauratorom nie udało się odrobić strat. Branża...

3 kwartał 2020 roku na rynku powierzchni handlowych

W III kwartale 2020 roku do użytku oddano 34 tys. m kw. nowej powierzchni handlowej. Małe parki handlowe i centra typu „convenience” rozwijają...

Polacy chcą uwolnienia niedzielnego handlu. Czasowe zniesienie zakazu z prawie 60% poparciem

Z najnowszego badania opinii publicznej, zrealizowanego przez UCE RESEARCH i SYNO Poland, wynika, że prawie 6 na 10 Polaków opowiada się za czasowym zawieszeniem...

Spadek liczby klientów w centrach handlowych w tygodniu 19-25 października

Na skutek rosnącej liczby zakażonych COVID-19 i wprowadzania kolejnych obostrzeń Polacy ograniczają wizyty w centrach handlowych. Wskaźnik odwiedzalności PRCH Daily Footfall Index w tygodniu 19-25...

Pandemia a Customer Experience. Czego możemy się nauczyć?

Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG, aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym...

Pandemia kształtuje odpowiedzialne postawy wśród konsumentów

Jak pandemia wpłynęła na postawy konsumenckie oraz proces zakupowy? Sprawdziło to Accenture wspólnie z FashionBiznes.pl i Fundacją Kupuj Odpowiedzialnie w drugim już wspólnie stworzonym...

Gastronomia znów na kwarantannie. Restrykcje prowadzą do masowej likwidacji firm i rekordowych zaległości

Wraz ze wzrostem liczby zachorowań w ostatnich tygodniach rząd wprowadza kolejne obostrzenia w działalności przedsiębiorców. Tym razem restrykcje, wstępnie przez dwa tygodnie, dotykają m.in....

Sklepy idealnie wyczuły okazję. Obniżają ceny za mydło w kostce, żeby podnieść za produkt...

Z raportu agencji badawczo-analitycznej Hiper-Com Poland i Centrum Analiz Grupy AdRetail wynika, że ceny mydła w marcu i we wrześniu tego roku, czyli w...

Kondycja centrów handlowych w I poł. 2020 r. – raport PRCH

W pierwszym półroczu 2020 roku PRCH Turnover Index wskazujący na poziom obrotów branży centrów handlowych był o jedną trzecią niższy (31,2 proc.) w...

1200 sklepów sieci Biedronka wydłuża godziny pracy do 2 w nocy

Sieć Biedronka zgodnie z zapowiedziami konsekwentnie powiększa zasięg działania Akcji 24. W trosce o klientów już w piątek, 23 października, sieć wydłuża godziny pracy...

Pandemia przyspieszyła zmianę zachowań konsumentów, sektor handlowy przechodzi trudny egzamin

Pandemia COVID-19 przyspieszyła tempo zmian behawioralnych w stylu życia ludzi na całym świecie, w sposobie w jaki: pracują, jedzą, komunikują się, bawią, uczą, spędzają...

UOKiK: groupon zmienił procedurę odstąpienia od umowy zakupu kuponu

Groupon dostosował mechanizm zwrotu środków za kupon do wymogów prawa – to efekt działań UOKiK.- Osoby, które przy odstąpieniu od umowy otrzymały domyślnie zwrot...

Centra handlowe mogą zająć towar sklepów, które ogłoszą bankructwo lub przestaną płacić czynsz w...

COVID-19 wywrócił do góry nogami prowadzenie działalności w centrach handlowych. W wielu przypadkach okazało się, że czynsze najmu sprzed pandemii nijak się mają do...

Trudna sytuacja epidemiczna hamuje proces odbudowy odwiedzalności w centrach handlowych

W tygodniu od 12 do 18 października wartość wskaźnika odwiedzalności – PRCH Daily Footfall Index - wyniosła średnio 80 proc. ubiegłorocznej. Wynik jest powtórzeniem...

Wrzesień w galeriach i centrach handlowych wciąż na minusie. Eksperci: Spadki będą się pogłębiały

Z badania Proxi.cloud wynika, że we wrześniu br. ruch w galeriach i centrach handlowych był aż o 54% mniejszy niż w analogicznym okresie ub.r....

Black Friday 2020 już w sieci, nie w galeriach

Polacy kupują online coraz częściej – już nawet 87 proc. internautów robi zakupy w sieci, a aż 74 proc. rodaków deklaruje, że skorzysta...

Czy sztuczna inteligencja zastąpi sprzedawcę?

54 proc. kupujących każdego dnia wchodzi w interakcje ze algorytmami tzw. sztucznej inteligencji m.in. za pośrednictwem wirtualnych agentów, skanerów biometrycznych, wirtualnej jazdy próbnej, interaktywnych...

Jak wspólnie z klientem budować granice prywatności w sieci? 3 kroki do konsensusu

Mówić prosto i otwarcie o polityce prywatności, prosić tylko o te dane, które są niezbędne i budować trwałą relację – te 3 elementy są...

W Polsce spada jakość obsługi klientów. Najwięcej uwag konsumentów dotyczy kompetencji pracowników i długich...

Po dekadzie wzrostów od trzech lat jakość obsługi klientów na polskim rynku sukcesywnie spada – wynika z cyklicznych badań przeprowadzanych przez Polski Program Jakości Obsługi. W ocenie 1/5 klientów jej jakość...
Exit mobile version