Sporty niszowe kuszą sponsorów

Sponsoring sportowy ma niepodważalny wpływ na rozpoznawalność i zasięg marki. Jak się jednak okazuje, nie tylko sponsorowanie największych dyscyplin sportowych, takich jak piłka nożna...

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie stron w Poznaniu robi się coraz to popularniejsze wśród właścicieli firm. Nic w tym dziwnego, zwłaszcza, zauważając jakie przynosi to efekty. Pozycjonowanie (inaczej...

CSR domaga się komunikacji

Coraz więcej firm w Polsce podchodzi do społecznej odpowiedzialności biznesu w sposób strategiczny odrzucając początkowe identyfikowanie CSR z prostymi działaniami charytatywnymi. Jednocześnie z opublikowanych...

Jak połączyć prezent z taktowną reklamą Twojej firmy?

Pomysłowe gadżety reklamowe to bardzo miły i elegancki gest wobec Twoich klientów oraz kontrahentów. Taki podarunek nie ma w sobie negatywnych konotacji związanych z...

Sięgnąć tam gdzie Facebook nie sięga

Ostatnie regulacje Facebooka dotyczące EdgeRank, a skutkujące zmniejszeniem zasięgu postów nawet do 44% odbiły się szerokim echem w środowisku specjalistów od social media. Co...

Influencerzy zamiast celebrytów. Blogerzy i youtuberzy coraz bardziej atrakcyjni dla marketingowców

Ambasadorzy pomagają wykreować pozytywną atmosferę wokół reklamowanej marki. Dziś coraz częściej w tej roli obsadzani są internetowi influencerzy, wypierając gwiazdy i celebrytów, zwłaszcza w kampaniach skierowanych do...

Amazon walczy z fałszywymi recenzjami. Ofiarą nieświadomy konsument

“Słowo droższe od pieniędzy” – brzmi popularne powiedzenie, z którym Amazon zgodzić się raczej nie może. Amerykański gigant e-handlu boryka się z plagą nierzetelnych...

Reklama w internecie wciąż zyskuje. Jak długo potrwa ten trend?

Wyniki rynku reklamy w Polsce za III kw. br. (zbierane przez firmę Publicis Media) wykazują nieznaczne spadki w stosunku do tego samego okresu w...

Marketing sensoryczny – jak firmy kuszą klientów

Kojące wonie, uspokajające kolory, relaksująca muzyka – to wszystko sprawia, że czujemy się przyjemnie i komfortowo. Nic dziwnego, że sklepy i punkty usługowe, aby...

PAYBACK w portfelach WITTCHEN

Od 1 lutego 2016 roku uczestnicy Programu PAYBACK mogą zbierać punkty u kolejnego partnera – w sklepach WITTCHEN. Do tej pory taka możliwość istniała...

Reklama z celebrytą takim jak Michał Wiśniewski umożliwia pozyskanie nowych grup klientów

Instytucje finansowe i banki coraz częściej angażują do swoich reklam celebrytów. Klienci kierują się często nie tym, kim jest reklamująca dany produkt osoba, lecz przede wszystkim...

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce?

Działalność w branży e-commerce bez wsparcia marketingowego jest zwyczajnie mało efektywna, a przy tak dużej konkurencji na rynku nie można sobie na to pozwolić....

Koncerny farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę leków

Eksperci z PharmaExpert szacują, że wartość sprzedaży leków tylko dla rynku aptecznego na koniec 2015 roku wyniesie blisko 30,3 mld zł. Będzie to 6,3 proc. więcej...

Agencja reklamowa Kraków – postaw na rozwój swojej firmy

Prowadzenie własnej działalności niejednokrotnie wymaga podejmowania przemyślanych działań. Produkt, usługi i jakość to jedno, ale ważna jest również odpowiednio dobrana strategia marketingowa. Nie musisz...

Allianz Polska chce być w trójce najczęściej wybieranych ubezpieczycieli. W dotarciu do nowych klientów...

Allianz Polska poprzez innowacje technologiczne chce przyciągnąć nowych klientów, przede wszystkim z pokolenia millenialsów. Ubezpieczyciel w nowej strategii zapowiada inwestycje w rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży i budowę nowych...

Nowy język pokolenia Y

Polscy millenialsi to obecnie ponad 11 milionów osób! W 2021 roku kolejna grupa starszych przedstawicieli tej grupy będzie obchodziła swoje czterdzieste urodziny. Przekroczenie tej...

Jest prawie 2 tys. skarg w związku z naruszeniami RODO

Przetwarzanie danych osobowych jest problemem w różnych branżach. Potwierdzają to liczne zgłoszenia o naruszeniach bezpieczeństwa tego procesu. Część spraw docierających do UODO dotyczy wiadomości...

Biegi survivalowe atrakcyjną niszą dla sponsorów

W gąszczu klasycznych imprez biegowych, zawody survivalowe wyróżniają się niebanalną formułą i atrakcyjną oprawą. Nic więc dziwnego, że z roku na rok przybywa firm...

Przed tegorocznym Bożym Narodzeniem będzie więcej gazetek tematycznych, niż w ubiegłych latach

Według instytutu badawczego ABR SESTA, który porównywał strategie sieci handlowych, realizowane w 2014 i 2015 roku, można przewidywać, że w tym sezonie świątecznym wzrośnie...

Firmy wstrzymują inwestycje w rozwój technologii marketingowych

Jedynie 33% firm planuje inwestycje w rozwój wykorzystywanych technologii marketingowych w ciągu kolejnych 18 miesięcy. Firmy w Polsce znalazły się w fazie zawieszenia w procesie...

IDC: rynek usług IT w Polsce wzrośnie o prawie 5% w 2015 roku

Wartość polskiego rynku usług IT wzrosła w 2014 r. o 4.5% i wyniosła 3.28 mld USD – wynika z raportu firmy analitycznej IDC. Na...

Jakość relacji, personalizacja, zaufanie i szacunek dla czasu klienta – to fundamenty efektywnego marketingu

Najważniejsze wyzwania dla marketingu firm to utrzymywanie spersonalizowanych relacji z klientami, w czasie rzeczywistym i niezależnie od kanału, w jakim klient podejmuje kontakt z...

Urzeczywistnia się idea cyfrowych billboardów komunikujących się z przechodniem. Mogą dopasowywać przekaz reklamowy do...

Reklamy cyfrowe zbiorą dane o przechodniach z ich smartfonów oraz na podstawie analizy wizualnej umożliwią reklamodawcom precyzyjne dotarcie z ofertą do potencjalnych klientów. Reklama coraz chętniej korzysta z rozwiązań...

Promocje działają na Polaków (raport)

Do korzystania z promocji przyznaje się aż 97% Polaków, a 44% z nich to Promo Hunters, czyli osoby aktywnie poszukujące korzystnych ofert – wynika...

Koniec z telefonami od marketerów? Od maja każdy z nas ma prawo do „bycia...

Czy to koniec call center, jakie znamy? Od maja 2018 w życie wchodzi RODO - to tajemniczo brzmiące hasło w praktyce oznacza prawo do...

Świąteczny marketing sensoryczny podnosi sprzedaż nawet o 30 proc.

W okresie świątecznym znacząco wzrasta korzystanie z usług marketingu sensorycznego. Marki oraz ich sklepy kreują wyjątkową atmosferę poprzez odpowiednio dobrane barwy, specjalne zapachy i...

Opakowanie ma większy wpływ na decyzje zakupowe niż reklama. Konsumenci coraz większą wagę przywiązują...

Nawet 80 proc. decyzji zakupowych zapada w miejscu sprzedaży, a 70 proc. z nich ma charakter impulsowy. Blisko połowa milenialsów podczas robienia zakupów przemierza cały sklep,...

#Bazarek – wybory w Social Media

Cisza wyborcza wyzwoliła kreatywność internautów. W social media głośno komentowano ceny „produktów” na wyborczym bazarku. Na temat samego hashtagu #bazarek pojawiło się aż 4,5...

Media społecznościowe rozwijają ofertę dla reklamodawców. Sięgają po technologię rozszerzonej rzeczywistości

Reklamodawcy mają coraz więcej narzędzi w media społecznościowych. Snapchat wprowadził we wrześniu nowy format, który bazuje na technologii rozszerzonej rzeczywistości. Nowy typ reklamy – kanwa...

Polski rynek reklamy kontekstowej wart 160 mln zł

Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst opublikowała wyniki najnowszego raportu o rynku reklamy kontekstowej w 2011 roku. Na podstawie badania, uwzględniając jednocześnie wyniki IAB AdEx można...

Marketing precyzyjny – czyli, jak dobrze znasz swojego klienta?

Bycie precyzyjnym to cecha pożądana zarówno w relacjach biznesowych, jak i prywatnych. Coraz częściej mówimy o niej również w kontekście marketingu. Jakie korzyści dla...

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni...

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej...

Świat sponsoringu sportowego – legendarne współprace i miliardowe wydatki na promocje

Kiedy w 1928 roku Coca-Cola dostarczając napoje dla amerykańskiej reprezentacji na Igrzyska Olimpijskie w Amsterdamie zamieściła przy tym swoje reklamy, być może jeszcze nieświadomie...

Ciężarówki Coca-Cola zakreślą na mapie Polski kształt serca. Odwiedzą 32 miasta, a jedno z...

Z początkiem grudnia w podróż po Polsce ruszą świąteczne ciężarówki Coca-Cola. Charakterystyczne czerwone pojazdy odwiedzą 32 miasta, przy czym jedno wskażą w głosowaniu sami internauci. Trasa...

Tam gdzie konsument, tam i marka

To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność...

Papierowe gazetki nie tak szybko znikną z rynku. Sieci nadal będą w nie inwestować

Opinie członków Kapituły Programu AdRetail Inspirio (AdRI) na temat przyszłości gazetek papierowych i elektronicznych są dość mocno podzielone. 2 z 8 ekspertów przewiduje, że...

Mariusz Maksymiuk: Dlaczego personalizacja jest ważna w digital marketingu

W personalizacji chodzi o to, aby klienci czuli się związani z marką, która tworzy przekaz dopasowany do ich potrzeb, nie naruszając przy tym ich...

Grzechy główne agencji reklamowych

Korzystanie z usług agencji SEO jest już dzisiaj niemal standardowym rozwiązaniem, wzmacniającym działania marketingowe dużych marek i małych firm w Google. Sęk w tym,...

Polacy niechętnie polecają produkty i usługi w internecie. Bardziej angażują się w krytyczne komentarze

Poleceniami posługują się głównie blogerzy i liderzy opinii zaangażowani na forach czy w grupach tematycznych. Większość Polaków nie ma jednak potrzeby dzielenia się swoimi rekomendacjami w internecie. Jeżeli...

Zmiany w mobilnej wyszukiwarce Google. Stracić mogą firmy, których strony nie są dostosowane do...

Od dzisiaj Google wprowadza zmiany w swojej mobilnej wyszukiwarce. Preferowane będą strony z wersjami na tablet czy smartfon. Na zmianach skorzystają użytkownicy, którzy coraz częściej łączą...
Exit mobile version