„Król disco polo” wspiera sprzedaż elektroniki. Nowa kampania reklamowa MediaMarkt bije rekordy popularności

– Efektywne dotarcie do klientów w branży retailowej, szczególnie elektroniki użytkowej, wymaga niestandardowych środków, tym bardziej jeśli równolegle toczy się kampania wyborcza – mówi Ewelina Piątek z MediaMarkt....

Inflacja wymusza na Polakach poszukiwanie okazji. Gazetki z promocjami coraz bardziej popularne

Obecnie aż 84,1% konsumentów przegląda gazetki z promocjami minimum raz w tygodniu. Do tego widać, że 59% shopperów sięga po papierowe materiały, dostępne w...

Program partnerski rozwiązań SaaS: klucz do sukcesu małych firm w marketingu afiliacyjnym

Firmy oferujące oprogramowanie jako usługę (SaaS) stoją przed wyjątkową szansą na rozwój dzięki uruchomieniu własnych programów partnerskich. W tym artykule przyjrzymy się bliżej korzyściom...

Święta będą skromniejsze. Prawie ⅔ osób planuje ograniczyć wydatki. Zarobią influencerzy

Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak również na świecie. W najbliższe Święta 63 proc. osób...

2020 – rok zaufania. Jakie działania marek doceniają konsumenci w czasie pandemii?

Czas pandemii to bez wątpienia sprawdzian funkcjonowania biznesu, ale także moment, w którym działaniom poszczególnych marek przyglądają się  konsumenci. Na co szczególnie zwracają uwagę...

Jak wybrać parasol reklamowy, który okaże się zakupem na długie lata?

Nie bez powodu parasole reklamowe od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców, którym zależy na skutecznej i dobrze prezentującej się reklamie. Dzięki...

SAS: europejskie firmy wciąż mają wiele do nadrobienia w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta

Wspólne badanie z CMO Council pokazuje potrzebę nadrobienia zaległości w zakresie koordynacji i integracji działań w zakresie Customer Experience. Warszawa, 8 lutego 2023 - Ponad...

Identyfikacja wizualna, czyli jak zbudować kompletną markę od podstaw?

Popularne powiedzenie mówi, że "jak nas widzą, tak nas piszą". Nabiera ono szczególnego znaczenia w przypadku działalności biznesowej - od wizerunku firmy i marki...

Dlaczego warto zainteresować się pozycjonowaniem strony www?

Każdy, kto ma swoją stronę internetową lub e-sklep, na pewno chciałby, aby była ona odwiedzana przez jak najwięcej osób. Prowadząc działalność usługową typu fryzjer,...

Jak można zwiększyć widoczność witryny za granicą?

Wyjście na rynek zagraniczny to częsty krok w rozwoju wielu przedsiębiorstw. Nic dziwnego - działalność w innym państwie otwiera masę nowych możliwości biznesowych. W...

Upominki i gadżety reklamowe na lato!

Na to, czy gadżety reklamowe będą skuteczną formą promocji firmy, w dużej mierze wpływa ich funkcjonalność. Ciekawym pomysłem jest nadanie tego typu upominkom bardziej...

Klienci oczekują większych rabatów w nadchodzącym sezonie świątecznym – nowe badanie Oracle

Nowe badanie Oracle pokazuje, że wszechobecna inflacja skłoni europejskich konsumentów do wczesnego kupowania i polowania na dobre okazje, a 68% osób twierdzi, że skorzysta...

Pandemia zaostrzyła kryzysy wizerunkowe w sieci. Polskie firmy nie są do nich przygotowane

Na całym świecie jest już niemal 4 mld aktywnych użytkowników mediów społecznościowych, a w czasie pandemii ponad połowa z nich zwiększyła swoją aktywność w sieci. To z kolei...

Po co ci branding? Sprawdź wskazówki projektantów z Wrocławia

Branding ma być wyróżnikiem marki. Budować narrację, przyciągać wzrok – ale i zatrzymywać uwagę. To istotny element marketingu, którego nie można pomijać. Wiele firm...

Agnieszka Radwańska została ambasadorką wody Jurajska. W kampanii będzie zwracać uwagę na prawidłowe nawodnienie...

Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo...

Otwarcie branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej przełoży się na wzrost wydatków na reklamę alkoholu

Wydatki na reklamę alkoholu na 12 kluczowych rynkach* wzrosną z 6,7 mld USD w 2020 r. do 7,7 mld USD w 2023 r. ...

Strona internetowa własnej firmy – od czego zacząć i o czym pamiętać?

Prowadzenie własnego biznesu w dzisiejszych czasach nie może obejść się bez strony internetowej. Niezależnie od tego, czy założysz ją samodzielnie, czy też zlecisz to...

Jak wspólnie z klientem budować granice prywatności w sieci? 3 kroki do konsensusu

Mówić prosto i otwarcie o polityce prywatności, prosić tylko o te dane, które są niezbędne i budować trwałą relację – te 3 elementy są...

Dla blisko 60% konsumentów liczą się działania CSR-owe sieci handlowych i ich marek

Prawie 40% użytkowników gazetek promocyjnych kojarzy informacje o włączaniu się sklepów w akcje prospołeczne. 15% badanych twierdzi, że nie widziało ich, a blisko 50%...

Analiza rynków reklamowych Europy Środkowo-Wschodniej ze szczególnym uwzględnieniem skutków pandemii COVID-19

weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych z Europy Środkowo-Wschodniej opublikowała swój siódmy już CANnual Report za rok 2020. Zawiera on szczegółową analizę...

Poprawa wykorzystania narzędzi i technologii jest priorytetem dla polskich specjalistów ds. marketingu, a ograniczenia...

Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował dziś siódmą edycję raportu „State of Marketing”, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego wśród...

Przedświąteczne zakupy w centrach handlowych. Co sprawia, że konsumenci czują się komfortowo?

Przed rozpoczynającym się właśnie szczytem sezonu firma Cushman & Wakefield zbadała, jakie emocje towarzyszą konsumentom podczas zakupów. W dyskusjach o przyciąganiu klientów w handlu w...

Sklepy przyciśnięte wysoką inflacją wydały w 2023 r. więcej gazetek z rabatami niż rok...

Z analizy blisko 14,5 tys. gazetek promocyjnych wynika, że w ub.r. sieci handlowe wydały ich o 4,1% więcej niż w 2022 roku. Jednak trzy...

Wydatki na promocję rozrywkowych treści wideo będą stabilne pomimo pandemii

Wzrost oglądalności telewizji i płatnych serwisów streamingowych, jakość ich produkcji oraz konkurencja na tym rynku sprawiły, że globalne wydatki reklamowe tego sektora spadną...

Pozycjonowanie w Warszawie – po co jest potrzebne twojemu biznesowi?

W przypadku każdego biznesu z potencjałem do rozwoju w sieci obszar pozycjonowania nie stanowi dodatkowej aktywności, a raczej konieczność warunkującą obecność w świadomości klientów....

Dlaczego lajki w social mediach są tak ważne?

Facebook, Instagram, TikTok i YouTube to potężne platformy, które nie służą już tylko do celów rozrywkowych. W czasie mocno rozwiniętego Internetu i stale rosnącej...

Czym są słowa kluczowe i jakie jest ich znaczenie w pozycjonowaniu?

Słowa kluczowe, czyli wyrażenia wykorzystywane przez użytkowników do wyszukiwania, są nieodzowną częścią strategii SEO. To dzięki nim możliwe jest pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania....

Influencerzy w kryzysie. Muszą zmienić strategię

Najprostsze lokowanie produktów nie jest już wystarczającą formą promocji, a często bywa bardzo kłopotliwe dla samego reklamodawcy. Influencerzy nie zawsze bowiem mają wystarczająca wiedzę...

Back to school 2021: reklama w mobile nakręca sprzedaż – blisko 7 na 10...

Nawet 50 proc. rocznych wydatków związanych ze szkołą przypada w USA na gorący okres zwany „Back to school”. W Polsce i pozostałych krajach Europy...

Dlaczego analiza SEO strony jest istotna?

Przygotowując funkcjonalną stronę internetową, która ma pojawić się na czołowych pozycjach w wynikach popularnych wyszukiwarek, musimy pamiętać o kilku kwestiach. Jedną z najważniejszych jest analiza...

Nowoczesna agencja PR w erze mediów społecznościowych

W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...

Sieci handlowe coraz bardziej oszczędzają na rabatach

W I półroczu br. największe na rynku formaty handlowe rdr. ograniczyły liczbę gazetek – o blisko 7%, ich stron – o ponad 4%, a...

Druk kalendarzy. Czemu warto zlecić go teraz?

Kalendarz trójdzielny, kalendarzyki listkowe (kieszonkowe) lub duże kalendarze plakatowe - wszystkie z nich wręcz doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe. O ich włączeniu w...

Pozycjonowanie SEO w internecie – czy warto w nie inwestować?

Pozycjonowanie SEO, czyli optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii marketingowej w internecie. Dzięki niemu możliwe jest uzyskanie...

Ponad ⅓ Polaków planuje już zakupy na tegoroczny Black Friday

Ponad połowa polskich e-konsumentów twierdzi, że specjalnie czeka z zakupami na Black Friday, a ponad ⅓ zaplanowała już zakupy podczas tegorocznej edycji, jak wynika...

Etui na karty kredytowe z nadrukiem – skuteczne narzędzie marketingowe dla Twojej firmy

Etui na karty kredytowe z nadrukiem to doskonały sposób na codzienną promocję marki. Dzięki nim każda transakcja może stać się okazją do eksponowania logo...

Ile prawdy jest w wyprzedażach na Black Friday?

Ekstra rabaty, nadzwyczajne przeceny, niepowtarzalne okazje – takie hasła już wkrótce wypełnią witryny sklepów stacjonarnych i internetowych niemal na całym świecie. Czy w końcówce...

Nowe zasady deklaracji marketingowych produktów kosmetycznych

2019 to rok szeregu nowości legislacyjnych dla branży kosmetycznej. Od dnia 1 stycznia obowiązuje nowa ustawa o produktach kosmetycznych, zaś od 1 lipca stosują...

Fotobudki 360 – od imprez korporacyjnych, integracji po kampanie marketingowe

Wprowadzenie fotobudki 360 do sfer biznesowych otwiera nowe możliwości w zakresie kreowania niezapomnianych doświadczeń zarówno dla klientów, jak i pracowników. W dzisiejszym świecie, gdzie...
Exit mobile version