Obecnie aż 84,1% konsumentów przegląda gazetki z promocjami minimum raz w tygodniu. Do tego widać, że 59% shopperów sięga po papierowe materiały, dostępne w...
Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak również na świecie. W najbliższe Święta 63 proc. osób...
Czas pandemii to bez wątpienia sprawdzian funkcjonowania biznesu, ale także moment, w którym działaniom poszczególnych marek przyglądają się konsumenci. Na co szczególnie zwracają uwagę...
Nie bez powodu parasole reklamowe od wielu lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców, którym zależy na skutecznej i dobrze prezentującej się reklamie. Dzięki...
Wspólne badanie z CMO Council pokazuje potrzebę nadrobienia zaległości w zakresie koordynacji i integracji działań w zakresie Customer Experience.
Warszawa, 8 lutego 2023 - Ponad...
Konferencje branżowe stały się nieodłącznym elementem współczesnego biznesu. Umożliwiają nawiązanie kontaktów, wymianę doświadczeń i zdobycie nowych informacji o aktualnych trendach w danej branży. W...
Segment gier mobilnych rozwija się w kosmicznym tempie. Raport AdColony „Social Media vs. Mobile Games” dla Mobiem Polska wykazuje, że aż 88 proc. ankietowanych...
Ostatnie sezony sprzedażowe przyniosły spore zmiany na rynku gadżetów reklamowych. Automatyzacja i technologie online na dobre wkroczyły do branży i wciąż dynamicznie ewoluują. W...
– Efektywne dotarcie do klientów w branży retailowej, szczególnie elektroniki użytkowej, wymaga niestandardowych środków, tym bardziej jeśli równolegle toczy się kampania wyborcza – mówi Ewelina Piątek z MediaMarkt....
Na całym świecie jest już niemal 4 mld aktywnych użytkowników mediów społecznościowych, a w czasie pandemii ponad połowa z nich zwiększyła swoją aktywność w sieci. To z kolei...
Branding ma być wyróżnikiem marki. Budować narrację, przyciągać wzrok – ale i zatrzymywać uwagę. To istotny element marketingu, którego nie można pomijać. Wiele firm...
Popularne powiedzenie mówi, że "jak nas widzą, tak nas piszą". Nabiera ono szczególnego znaczenia w przypadku działalności biznesowej - od wizerunku firmy i marki...
Każdy, kto ma swoją stronę internetową lub e-sklep, na pewno chciałby, aby była ona odwiedzana przez jak najwięcej osób. Prowadząc działalność usługową typu fryzjer,...
Może sobie nie zdajesz z tego sprawy, ale Twój własny dom aż roi się od przeróżnych gadżetów reklamowych. Gadżety z nadrukiem to przedmioty codziennego...
Wyjście na rynek zagraniczny to częsty krok w rozwoju wielu przedsiębiorstw. Nic dziwnego - działalność w innym państwie otwiera masę nowych możliwości biznesowych. W...
Na to, czy gadżety reklamowe będą skuteczną formą promocji firmy, w dużej mierze wpływa ich funkcjonalność. Ciekawym pomysłem jest nadanie tego typu upominkom bardziej...
Nowe badanie Oracle pokazuje, że wszechobecna inflacja skłoni europejskich konsumentów do wczesnego kupowania i polowania na dobre okazje, a 68% osób twierdzi, że skorzysta...
weCAN, sieć niezależnych agencji reklamowych i domów mediowych z Europy Środkowo-Wschodniej opublikowała swój siódmy już CANnual Report za rok 2020. Zawiera on szczegółową analizę...
Była tenisistka podkreśla, że marka wody Jurajska od zawsze była bliska jej sercu, ponieważ pochodzi z jej rodzinnych stron. Przyznaje, że jako mama oraz sportowiec bardzo...
Prowadzenie własnego biznesu w dzisiejszych czasach nie może obejść się bez strony internetowej. Niezależnie od tego, czy założysz ją samodzielnie, czy też zlecisz to...
Prawie 40% użytkowników gazetek promocyjnych kojarzy informacje o włączaniu się sklepów w akcje prospołeczne. 15% badanych twierdzi, że nie widziało ich, a blisko 50%...
Wzrost oglądalności telewizji i płatnych serwisów streamingowych, jakość ich produkcji oraz konkurencja na tym rynku sprawiły, że globalne wydatki reklamowe tego sektora spadną...
Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował dziś siódmą edycję raportu „State of Marketing”, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego wśród...
Przed rozpoczynającym się właśnie szczytem sezonu firma Cushman & Wakefield zbadała, jakie emocje towarzyszą konsumentom podczas zakupów.
W dyskusjach o przyciąganiu klientów w handlu w...
Facebook, Instagram, TikTok i YouTube to potężne platformy, które nie służą już tylko do celów rozrywkowych. W czasie mocno rozwiniętego Internetu i stale rosnącej...
Słowa kluczowe, czyli wyrażenia wykorzystywane przez użytkowników do wyszukiwania, są nieodzowną częścią strategii SEO. To dzięki nim możliwe jest pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania....
Najprostsze lokowanie produktów nie jest już wystarczającą formą promocji, a często bywa bardzo kłopotliwe dla samego reklamodawcy. Influencerzy nie zawsze bowiem mają wystarczająca wiedzę...
W przypadku każdego biznesu z potencjałem do rozwoju w sieci obszar pozycjonowania nie stanowi dodatkowej aktywności, a raczej konieczność warunkującą obecność w świadomości klientów....
Przygotowując funkcjonalną stronę internetową, która ma pojawić się na czołowych pozycjach w wynikach popularnych wyszukiwarek, musimy pamiętać o kilku kwestiach. Jedną z najważniejszych jest analiza...
W dynamicznie zmieniającym się świecie mediów społecznościowych agencje public relations stoją przed nowymi zadaniami. Komunikacja marki przeniosła się do cyfrowego wymiaru, wymuszając adaptację i...
Ponad połowa polskich e-konsumentów twierdzi, że specjalnie czeka z zakupami na Black Friday, a ponad ⅓ zaplanowała już zakupy podczas tegorocznej edycji, jak wynika...
Kalendarz trójdzielny, kalendarzyki listkowe (kieszonkowe) lub duże kalendarze plakatowe - wszystkie z nich wręcz doskonale sprawdzają się jako gadżety reklamowe. O ich włączeniu w...
Pozycjonowanie SEO, czyli optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, jest jednym z najważniejszych elementów skutecznej strategii marketingowej w internecie. Dzięki niemu możliwe jest uzyskanie...
Etui na karty kredytowe z nadrukiem to doskonały sposób na codzienną promocję marki. Dzięki nim każda transakcja może stać się okazją do eksponowania logo...