Czy można, gdzie i jak reklamować wino bezalkoholowe?

W związku ze wzrostem świadomości społeczeństwa na temat zdrowia, na polskim rynku pojawia się coraz więcej ofert napojów bezalkoholowych – w ostatnim artykule wskazano,...

Nowa era walki o zainteresowanie

Jeszcze dekadę temu, jeśli chciałeś zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowe leady, rozwiązanie było proste — publikuj więcej treści. Dziś nie jest to już takie...

Jak zacząć promować mały sklep internetowy? 5 skutecznych metod generowania pierwszych zysków

Mały sklep internetowy może generować duże zyski. Wszystko jednak zależy od tego, jak podejdziesz do kwestii rozpoznawalności marki i pozycjonowania. Podpowiadamy, jakie obszary powinny...

Torby reklamowe – poznaj najlepsze modele do promocji Twojej marki

Torby promocyjne mogą być wykorzystywane do promowania Twojej marki na wiele sposobów. Są one doskonałym narzędziem marketingowym i nadają Twojej marce unikalnego wizerunku. Pomagają...

Trzy powody, dla których warto dodawać krówki reklamowe do zamówień Twoich klientów

Krówki to słodkie, kruche na zewnątrz i ciągnące się w środku cukierki, które wielu z nas przypominają dzieciństwo. Dziś są to wręcz kultowe słodycze, które przeżywają swoją...

Dlaczego musisz pozycjonować swój sklep internetowy?

Pozycjonowanie sklepu internetowego to podstawa, jeśli chcesz generować sprzedaż organicznie: w polskich warunkach nawet 50% transakcji pochodzi z ruchu organicznego. Olbrzymim plusem inwestycji w...

Święta będą skromniejsze. Prawie ⅔ osób planuje ograniczyć wydatki. Zarobią influencerzy

Wzrost kosztów utrzymania przybiera na sile i wpływa na wybory konsumenckie zarówno w Polsce, jak również na świecie. W najbliższe Święta 63 proc. osób...

Content marketing w branży B2B – jak go tworzyć?

Wiele osób zastanawia się, czym jest content marketing i dlaczego warto go stosować. Obecnie wiele firm korzysta z niego. Nic dziwnego, ponieważ content marketing...

Prowadzisz lokalny biznes? Sprawdź, jak go promować w internecie!

Reklamowanie lokalnego biznesu offline wydaje się proste – zlecasz kolportaż ulotek, jeśli budżet na to pozwala stawiasz na reklamę outdoorową w postaci billboardu. Pamiętaj...

Czy reklamy na facebooku są opłacalne? Warto inwestować pieniądze w ten kanał?

Facebook posiada miliardy użytkowników z całego świata. Z tego powodu coraz więcej sklepów internetowych oraz innych biznesów kładzie nacisk na reklamę w tym serwisie....

Czy i jak można reklamować piwo bezalkoholowe?

Na polskim rynku pojawiają się kolejne oferty napojów bezalkoholowych – najpopularniejszym wariantem alkoholi „zero procent” są obecnie piwa bezalkoholowe, których wartość sprzedaży w 2022...

Czy nowe prawo zniechęci przedsiębiorców do obniżania cen? Interweniuje branża cyfrowa

Związek Cyfrowa Polska apeluje do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o korektę kilku kwestii w projekcie wdrożenia unijnej Dyrektywy Omnibus. Stawką jest ochrona konsumentów...

Jak zaistnieć w internecie? Poradnik dla początkujących przedsiębiorców

Prowadzenie własnego biznesu e-commerce wymaga przede wszystkim dobrze zaplanowanych działań marketingowych. Bez tego Twoje szanse na zaistnienie w internecie i przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów...

Nadchodzi koniec fikcyjnych obniżek cen

Sztuczne podwyższanie cen, aby je następnie obniżyć, zwalczać ma Dyrektywa Omnibus, która wprowadza wiele zmian korzystnych dla konsumentów nakładając jednocześnie nowe obowiązki na producentów....

Tablica informacyjna a reklama – konsekwencje podatkowe

Organ podatkowy nie uwzględnił przedstawionego przez przedsiębiorcę stanu faktycznego i dokonując samowolnej modyfikacji opisu i nieuzasadnionych dopowiedzeń stwierdził, że tablica informująca o historii pałacu...

Jak zmienia się SEO? Specjaliści wskazali 3 kluczowe elementy

Branża SEO wykonuje właśnie big step w kierunku... użytkownika. I choć dla jednostki ten krok może być dzisiaj jeszcze niepozorny i niezauważalny, to w...

Dom mediowy radzi: jak promować się w sieci?

Niezależnie od tego, czy dom mediowy jest niezależny od międzynarodowych korporacji medialnych, czy jest z nimi w jakimś stopniu związany, jest to z pewnością...

Płatność danymi osobowymi – kiedy informacje o nas stają się walutą

Dodatkowe rabaty za podanie adresu email, dostęp do dodatkowych usług w zamian za udzielenie zgód na przetwarzanie danych w celach marketingowych czy darmowy ebook...

Dlaczego analiza SEO strony jest istotna?

Przygotowując funkcjonalną stronę internetową, która ma pojawić się na czołowych pozycjach w wynikach popularnych wyszukiwarek, musimy pamiętać o kilku kwestiach. Jedną z najważniejszych jest analiza...

Upominki i gadżety reklamowe na lato!

Na to, czy gadżety reklamowe będą skuteczną formą promocji firmy, w dużej mierze wpływa ich funkcjonalność. Ciekawym pomysłem jest nadanie tego typu upominkom bardziej...

Druk wielkoformatowy — wszystko, co trzeba o nim wiedzieć

W marketingu liczy się trafność przekazywania informacji i skuteczność na szeroką skalę, dlatego coraz częściej duże firmy decydują się na reklamy o dużym formacie....

Pozycjonowanie w Warszawie – po co jest potrzebne twojemu biznesowi?

W przypadku każdego biznesu z potencjałem do rozwoju w sieci obszar pozycjonowania nie stanowi dodatkowej aktywności, a raczej konieczność warunkującą obecność w świadomości klientów....

Nowe regulacje dla branży influencer marketingu – UOKiK nabiera rozpędu

Pierwsze zarzuty UOKiK dla trzech influencerów i ich reklamodawcy postawione 25 lipca i wcześniejsze decyzje UOKiK o ukaraniu czołowych polskich twórców SM za brak...

Kto może skorzystać z kreatora stron WWW? Jak wybrać najlepsze narzędzie?

Profesjonalne tworzenie stron WWW wymaga nie tylko dużej wiedzy z zakresu HTML, CSS, JavaScript i innych języków programowania, ale także doświadczenia. To dlatego zindywidualizowana...

Pozycjonowanie vs Google Ads – co będzie lepsze do promocji Twojego biznesu?

Szukasz sposobu na skuteczne wypromowanie swojej firmy w sieci? Jednymi z najpopularniejszych form marketingu internetowego są pozycjonowanie i kampanie Google Ads. Oba te działania...

Jak pozyskać nowych klientów do swojego biznesu za pomocą telemarketingu?

Zainteresowanie potencjalnych klientów ofertą nie jest łatwe, gdy konkurencja stale rozwija swoje usługi lub wdraża nowe produkty. Z myślą o wysokiej skuteczności działań marketingowych...

Wyrok WSA: Rozpowszechnianie informacji o lokalizacji i godzinach pracy apteki ogólnodostępnej na plakatach, banerze...

WSA w Warszawie podzielił stanowisko Rzecznika, iż rozpowszechnianie informacji o lokalizacji i godzinach pracy apteki ogólnodostępnej na plakatach, banerze i ulotkach nie stanowi reklamy...

Jak zarządzać aktywnością w social mediach?

Każdy przedsiębiorca wie doskonale, ile możliwości promowania produktów i usług dają social media. Jednak wielu z nas zdaje też sobie sprawę z tego, że...

Jak nauczyć się prowadzenia kampanii Google Ads? Szybciej, skuteczniej, lepiej

Bądź zorganizowany. Planuj zadania. Ustal minimalną ilość godzin w tygodniu. W procesach nauczania najbardziej liczy się regularność i systematyczność. Jeśli chcesz robić postępy musisz poświęcać...

Jak zwiększyć widoczność strony?

Zwiększanie widoczności strony internetowej to długotrwały proces, który zależy od wielu czynników. Polega na pozycjonowaniu witryny, czyli dążeniu do tego, żeby wyświetlała się jak...

Scrollytelling – nowy trend w świecie stron internetowych

Trendy dotyczą nie tylko mody czy kosmetyków, różne tendencje i możliwości pojawiają się także w świecie IT. Innowacyjne, zmiany zachowań konsumentów, nowe technologie –...

Hipermarkety mocno postawiły na promocje. Eksperci: Próbują odzyskać dawną pozycję

Na rynku zaczyna się gorączkowa rywalizacja o portfel konsumenta. Orężem są promocje, których w I kwartale 2022 roku przybyło o ponad 22% w stosunku...

Marketing w 2022 – czy zakładać stronę internetową?

W 2022 roku nie mamy już żadnych wątpliwości – teraz to Internet jest podstawą marketingu każdego biznesu. Jest to najtańsza opcja reklamy, dzięki której...

Szkolenia SEO – dlaczego warto zdobywać nową wiedzę?

Zdobywanie nowych kwalifikacji i podnoszenie swoich umiejętności to zdecydowanie coś, co warto zrobić. W ten sposób zwiększa się swoje szanse na rynku pracy i...

Nadchodzą zmiany w reklamie wyrobów medycznych i leczniczych

Warszawa, 09 maja 2022 r. – Przepis dotyczący zakazu reklamy, która wykorzystuje wizerunek lekarzy lub sugestię, że osoba na ekranie lub bilbordzie wykonuje zawód...

Co to jest podcast marketing?

Boom na podcasty nie ominął także branży marketingowej. Stopniowo, ta forma przekazu jest coraz częściej wykorzystywana także przez marketerów i obfituje w ciekawe tematy...

Dlaczego audyt SEO jest taki ważny?

Podejście do audytu SEO bywa mocno sceptyczne i niestety dość często nadal uważa się go za zbędny wydatek. Wynika to zwykle z braku informacji,...

Czy warto używać hasztagów na Instagramie?

Nie ma co się oszukiwać, że hasztagi na Instagramie pełnią bardzo ważną funkcję. Nikt nas co prawda nie może Cię zmusić do ich stosowania,...

Jakie strony lubi Google? Poradnik skutecznego pozycjonowania

Profesjonalnie przeprowadzone pozycjonowanie stron internetowych może zakończyć się tym, że dana witryna będzie zajmować wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania. Dzięki temu internauci łatwo ją...

Jak agencja marketingowa może pomóc Twojej firmie?

Szukasz skutecznego sposobu na zwiększenie grona odbiorców? A może chciałbyś odświeżyć wizerunek firmy? Podjęcie współpracy z profesjonalną agencją marketingową pozwoli Ci spojrzeć na swoją...
Exit mobile version