Ile zarabiają dyrektorzy nowego właściciela TVN?

Scripps Networks Interactive Inc. (SNI) to amerykańska korporacja medialna, która jest właścicielem 6 stacji telewizyjnych w USA, zajmujących się programami typu „lifestyle”: HGTV, Food Network, DIY Network, Cooking...

Deloitte: Cyfryzacja otwiera nowe możliwości rozwoju branży sportowej

Cyfryzacja otwiera niespotykane dotąd możliwości rozwoju branży sportowej. Nie tylko oferuje fanom nową jakoś doświadczeń, ale też zmienia funkcjonowanie organizacji sportowych. W globalnym raporcie...

Warszawa po raz kolejny została najbardziej medialnym miastem w Polsce

Warszawa po raz kolejny została najbardziej medialnym miastem w Polsce. Tylko w IV kwartale 2016 r. zyskała promocję wartą 3 mld złotych! Stolicę goni...

Ponad 7,5 mln polskich internautów blokuje reklamy. Wydawcy powoli odchodzą od najbardziej inwazyjnych form

Liczba użytkowników Internetu blokujących reklamy online systematycznie rośnie - jak wydawcy chcą walczyć z AdBlockiem? Co zmieni się na rynku reklamy internetowej?

Trzy czwarte dzieci w wieku 3–9 lat co najmniej przez godzinę dziennie używa komputera....

72 proc. dzieci w wieku 3–9 lat przez co najmniej godzinę dziennie używa w domu komputera. Zdecydowana większość z nich ogląda bajki i gra w gry internetowe lub komputerowe. Tylko...

Czy firma może wykorzystać aktywność pracowników w kanałach social media?

Przepisy prawa pracy nie zawsze nadążają za dynamicznie zmieniającą się dzięki technologii rzeczywistością. W polskich przepisach brakuje szczególnych uregulowań, które określałyby zasady korzystania z...

Najlepsze brandy w polskich mediach – Top Marka 2016

Poznaliśmy wizerunkowych liderów branż wyłonionych w rankingu Top Marka 2016. To już dziewiąta edycja prestiżowego badania, przygotowanego przez miesięcznik „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”....

Zyski z reklamy mobilnej mogą być dwa razy wyższe niż szacują marketerzy

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Bain & Company, nawet połowa reklam wyświetlanych w smartfonach wpływa na to, co kupujemy. Co więcej, jak pokazują...

#CzarnyProtest przeszedł przez media społecznościowe

Poniedziałek 3 października minął w całej Polsce pod hasłem #CzarnyProtest, któremu towarzyszyły dyskusje i wszechobecne  społeczne poruszenie. NapoleonCat.com przeprowadził krótką analizę przebiegu protestu na...

Jak smog rozprzestrzenia się w internecie?

Pierwsza fala ponadprzeciętnego stężenia smogu trwała dotychczas 5 dni. W internecie ten temat angażował 6 dni. Od początku to media społecznościowe przyczyniły się do rozwoju informacji o wysokim stężeniu. Duże komercyjne...

Książki i czytelnictwo w Polsce

Jesienne dni stają się coraz krótsze i chłodniejsze, a Instagram powoli zapełnia się zdjęciami kocyków, książki i kubka z gorącą herbatą. Z tej okazji postanowiliśmy sięgnąć do danych i sprawdzić, kto...

Rozwój i funkcjonowanie kin w centrach handlowych

20 lat temu, w 1998 roku w Poznaniu powstało pierwsze kino wielosalowe. Od tego czasu rynek kinowy w Polsce nieprzerwanie dynamicznie się rozwija –...

Przed świętami rośnie gotowość Polaków do pomagania. Do dobroczynności coraz bardziej zachęcają media społecznościowe...

W sezonie świątecznym rośnie gotowość społeczeństwa do bezinteresownej pomocy potrzebującym. Ulubioną formą działalności dobroczynnej Polaków jest wrzucanie pieniędzy do puszek, przekazanie 1 proc. podatku...

25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze

Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne - polityków, dyplomatów, przedstawicieli mediów czy celebrytów. W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów...

Sztuczna inteligencja – droga do rewolucji wideo marketingu?

Sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała sposób, w jaki marki docierają online do swoich klientów. Zarówno marketerzy, jak i klienci coraz chętniej wykorzystują AI do realizacji celów sprzedażowych. Wiele wskazuje...

W poniedziałki Polacy spędzają w Internecie najwięcej czasu

Polacy są bardzo aktywni w Internecie. Codziennie w sieci spędzamy ok. 3 godzin. To jaki mamy dzień tygodnia ma wpływ z jakich urządzeń korzystamy...

Influencerzy odgrywają coraz większą rolę w komunikacji marketingowej marek

Influencerzy mają coraz większą wartość w obszarze komunikacji. Budują marki nie tylko w oparciu o jakość produktu, ale także w oparciu o inne wartości....

Biedronka najczęściej obecna w mediach spośród sieci handlowych. Głównie dzięki działaniom PR

Marka Biedronka w ciągu ostatnich 12 miesięcy była liderem działań z zakresu public relations. To już trzeci rok z rzędu. Zadecydowały o tym aktywne działania public relations, częstotliwość,...

Efektywność reklam w internecie spada. Ratunkiem mogą być reklamy spersonalizowane, skuteczniejsze o nawet 50...

Eksperci zauważają, że od kilku lat efektywność reklam powierzchniowych w internecie jest coraz niższa, dlatego rynek szuka nowych rozwiązań, takich jak reklama natywna czy reklamy...

Błaszczykowski podbija serca internautów, Milik z większą liczbą wzmianek niż Lewandowski

Mistrzostwa Europy w piłce nożnej od lat nie przysparzały Polakom tylu emocji co tegoroczne rozgrywki. Z meczu na mecz popularność piłkarzy naszej reprezentacji w internecie i social media...

Jak marki odpowiadają na komentarze odwiedzających na Facebooku?

Standardowo na Facebooku aby ocenić jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje...

Windykacja przez social media, czyli jak działa presja społeczna

– Jak w biznesie? Wszystko w porządku? To może zapłacicie fakturę?– z tego typu wpisami na portalach społecznościowych można spotkać się coraz częściej. Przyczyną nie...

K. Skowroński: Media publiczne potrzebują skoku jakościowego.Potrzebne są większe wpływy z abonamentu

Jeśli media publiczne nie wykonają skoku jakościowego, zginą – przekonuje Krzysztof Skowroński, prezes Radia Wnet i Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Jego zdaniem ten skok jest możliwy tylko...

Rynek mediów internetowych w Polsce jest zróżnicowany. Według ekspertów jego repolonizacja nie jest możliwa

Na polskim rynku działają zarówno zagraniczni wydawcy znani w tej części Europy, jak i mocni krajowi gracze. Dzięki temu rynek jest zróżnicowany, a polski kapitał porównywalny...

Duże zmiany w mediach społecznościowych. Nowości dają więcej możliwości reklamodawcom i marketerom

Wrzesień pokazał, że media społecznościowe nie stoją w miejscu, tylko systematycznie rozwijają dostępne funkcje albo wprowadzają całkiem nowe rozwiązania – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna Proto.pl. Przykładowo, obowiązujący...

W 2019 r. wideo będzie dominowało w reklamie internetowej

Wideo online będzie głównym motorem napędowym rynku reklamy online w 2019 r. Co do kosztów emisji, to zauważalne będzie odejście od standardowego modelu na...

PayPal: Nadchodzi era streamingu. Polacy uwielbiają oglądać filmy i seriale online

Filmy, seriale i programy telewizyjne to najpopularniejsze rodzaje treści, za jakie płacą Polacy w sieci: ponad połowa ankietowanych konsumentów zadeklarowała taki zakup w...

Blockchain w reklamie cyfrowej

W ubiegłym roku przyszłość kryptowaluty stanęła pod znakiem zapytania, jednak tego samego nie można powiedzieć o blockchain, czyli technologii która umożliwia jej istnienie. Przewiduje...

Warner Music Poland chce w tym roku mocniej promować debiutantów. Postawi też na kanał...

Sprzedaż muzyki coraz częściej przenosi się do sieci. Dużą popularnością cieszą się portale streamingowe. Dlatego Warner Music Poland planuje ekspansję w internecie i zdigitalizowanie katalogu Polskich...

Rekordowe wydatki handlu na reklamę

Wydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję tylko w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85% wydatków całego...

Co to jest podcast marketing?

Boom na podcasty nie ominął także branży marketingowej. Stopniowo, ta forma przekazu jest coraz częściej wykorzystywana także przez marketerów i obfituje w ciekawe tematy...

Szał przedświątecznych zakupów sprzyja złodziejom. Podobnie jak wpisy w mediach społecznościowych o planowanych wyjazdach

Przedświąteczna gorączka zakupowa to czas żniw dla złodziei. Brak uwagi może się skończyć utratą pieniędzy i kart, a także dokumentów, co może mieć poważne konsekwencje. Tylko...

Internauci mobilni generują najwięcej odsłon stron www

Stało się. Liczba odsłon stron internetowych na urządzeniach mobilnych po raz pierwszy w historii wyprzedziła tę generowaną przez internautów desktopowych. Jak wynika z badania...

Rynek reklamy na świecie wzrośnie w 2022 o 9,2%. Większa część tortu będzie należeć...

Grupa reklamowa dentsu opublikowała Global Ad Spend Forecast. Według badania rynek reklamy na świecie odbija się mocno po regresie z 2020 roku. Średni wzrost w tym...

Facebook mierzy się ze skutkami afery dotyczącej potężnego wycieku danych. Zapowiada znaczące zwiększenie bezpieczeństwa

Nie milkną echa afery Cambridge Analityca, która bardzo poważnie odbiła się na wartości rynkowej i wizerunku Facebooka. Przez media społecznościowe przetacza się akcja HASHDeleteFacebook, która...

Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy. Nowy model opiera się na subskrypcji podobnej do...

Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonych w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez...

Z mediów społecznościowych korzysta tylko 15–20 proc. firm. Ich liczba będzie rosła

Odsetek firm korzystających z mediów społecznościowych w Polsce wciąż nie jest wysoki. Mimo rosnącej liczby użytkowników Facebooka, YouTube’a, Snapchata czy Instagrama tylko ok. 15–20 proc. firm wykorzystuje...

Pozycja mediów drukowanych niezagrożona przez e-wydania. Dystrybutorzy prasy notują najlepsze od lat wyniki sprzedaży

Dobre perspektywy przed rynkiem dystrybucji prasy. Dla Kolportera ubiegły rok był najlepszy od ośmiu lat mimo odnotowanego na rynku spadku sprzedaży o 2 proc. –...

Poza wiadomościami z kraju mężczyźni najczęściej czytają informacje sportowe, a kobiety – plotki z...

Dla 63 proc. respondentów, którzy przeglądają prasę i serwisy internetowe, najistotniejsze są newsy z kraju – wynika z raportu „Polak na bieżąco, czyli jak konsumujemy treści informacyjne”. Deklarują...

Beata Tadla: praca w TVP wiąże się ze świadomością, że można ją stracić

Pracę w TVP dziennikarka uważa za wyjątkowo ważny czas dla jej rozwoju zawodowego. Twierdzi, że żadna inna praca nie stawiała przed nią tak ciekawych wyzwań. Tadla żałuje...
Exit mobile version