Social media coraz ważniejsze dla kampanii społecznych. Pomagają znaleźć wolontariuszy, zebrać pieniądze i zapobiegać...

Monitoring mediów przestaje być narzędziem wykorzystywanym wyłącznie w marketingu i działaniach PR-owych. W biznesie może posłużyć do rozwijania działalności, prognozowania rynkowych trendów i wspomagania obsługi klienta. Coraz...

Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy. Nowy model opiera się na subskrypcji podobnej do...

Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonych w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez...

Beata Tadla: praca w TVP wiąże się ze świadomością, że można ją stracić

Pracę w TVP dziennikarka uważa za wyjątkowo ważny czas dla jej rozwoju zawodowego. Twierdzi, że żadna inna praca nie stawiała przed nią tak ciekawych wyzwań. Tadla żałuje...

„Złote Blachy 2010” przyznane

Koalicja Antypiracka po raz trzynasty uhonorowała „Złotymi Blachami” przedstawicieli jednostek Policji, które wyróżniły się skuteczną walką z piractwem muzycznym, filmowym i komputerowym. W tegorocznej...

Hejt w internecie może dotyczyć nie tylko osób, lecz także firm. Dla niektórych marek...

Internetowa mowa nienawiści to problem nie tylko społeczny, lecz także biznesowy. Coraz więcej firm mierzy się z kryzysami wizerunkowymi, które wywołują negatywne komentarze w sieci, oszczerstwa konkurencji...

TVP sprzeda budynek w centrum Warszawy i rozbuduje ośrodek przy Woronicza

Telewizja Polska sprzeda jeden z dwóch warszawskich ośrodków znajdujący się przy placu Powstańców Warszawy. W głównej siedzibie TVP przy ul. Woronicza powstanie za to nowy...

Firmy z modelem subskrypcyjnym triumfują podczas pandemii

Kupić czy wypożyczyć? To pytanie zadaje sobie coraz więcej osób i… wybiera subskrypcję. Według Deloitte, 8 na 10 firm, działających w tym modelu, podczas...

Autorytety zdrowotne 2017

Dla konsumentów nie ma obecnie liczących się lekarzy wśród liderów opinii. Trzy najczęściej wskazywani liderzy opinii w dziedzinie zdrowia, chorób i leków nie mają wykształcenia medycznego,...

Media społecznościowe zmieniają branżę kosmetyczną. Trendy w makijażu wyznaczają obecnie gwiazdy

Ciepły brąz na powiekach i czerwień na ustach – tak powinien wyglądać makijaż na jesień i zimę 2018/2019. Trendy wyznaczają obecnie nie tylko słynni wizażyści, lecz przede...

Inteligentne radio pożyczy sobie nieużywaną częstotliwość

Dla nowych systemów łączności komórkowej, telewizyjnej, radiowej zaczyna brakować częstotliwości. Naukowcy zastanawiają się nad tym, jak "pożyczyć" nieużywane pasmo w momencie, kiedy nie jest...

Krajowy rynek kinowy z rekordowym wynikiem. Polacy coraz częściej chodzą do kina i chętnie...

Rynek kinowy w Polsce bije kolejne rekordy. W 2016 roku 52 mln razy odwiedziliśmy kina. To o ponad 7 mln więcej niż w najlepszym dotychczas 2015 roku....

Polacy wystawiają często negatywne komentarze firmom w internecie. Robią to z chęci rekompensaty i...

Pozytywne opinie budują wiarygodność firm w oczach potencjalnych klientów. Zdaniem ekspertów Polacy woleliby wystawiać dobre oceny, nie mają jednak motywacji do dzielenia się pozytywnymi doświadczeniami. Do...

Fizyki można uczyć przez rozrywkę. Na antenę National Geographic Channel wraca „Anatomia głupoty według...

Polska szkoła nie daje wystarczającej wiedzy praktycznej w zakresie fizyki, chemii i biologii. Uzupełnieniem tradycyjnej edukacji stają się takie telewizyjne formaty, jak „Anatomia głupoty według Richarda Hammonda”....

Globalne wydatki na reklamę wideo w internecie wzrosną w tym roku o 23 proc....

Reklama wideo coraz mocniej wpływa na decyzje zakupowe. Większość osób chętniej ogląda treści wideo, niż sięga po informacje w formie tekstu. Na treści wideo w internecie...

Agnieszka Borzym dyrektorem zarządzającym WPROST BIZNES

Agnieszka Borzym dołączyła do zespołu Platformy Mediowej Point Group SA jako dyrektor zarządzający WPROST BIZNES. „Moim celem jest rozwój tygodnika WPROST BIZNES. Chcę doprowadzić...

Rynek reklamy w Polsce – sierpień 2023 r.

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za sierpień 2023. Prezentowane dane...

Tam gdzie konsument, tam i marka

To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność...

Władze telewizji chcą zmienić satelitę TVP Polonia. O przyszłości kanału dyskutować będzie Senat

Na specjalnym posiedzeniu senacka Komisja Spraw Emigracji i Łączności z Polakami za Granicą zajmie się kwestią przyszłości TVP Polonia. Senatorowie wysłuchają informacji zarządu Telewizji Polskiej na temat zapowiedzi zaprzestania nadawania tego programu przez satelitę...

Czy reklamy na facebooku są opłacalne? Warto inwestować pieniądze w ten kanał?

Facebook posiada miliardy użytkowników z całego świata. Z tego powodu coraz więcej sklepów internetowych oraz innych biznesów kładzie nacisk na reklamę w tym serwisie....

W czasie pandemii wzrosła sprzedaż elektronicznych wydań gazet. Mimo to wydawnictwa prasowe są w...

Zamknięte lub zawieszone tytuły, zwolnienia i obniżone pensje dla pracowników to skutki pandemii koronawirusa dla wydawnictw prasowych. Sytuacja wydawców wciąż jest trudna. – W okresie izolacji znacząco...

Komentarz Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej w sprawie Lex Pilot

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej, zrzeszająca operatorów i nadawców, z zadowoleniem przyjęła informacje przekazane przez stronę rządową o zamiarze wyłączenia z przepisów wprowadzających Prawo Komunikacji...

Lex TVN. Rada Przedsiębiorczości stanowczo protestuje przeciwko projektowi nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji

Rada Przedsiębiorczości stanowczo protestuje przeciwko projektowi nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji zgłoszonej przez posłów Prawa i Sprawiedliwości. Proponowane w niej zmiany pozwolą uznaniowo...

Shumee ma nowy pomysł na media społecznościowe i chce rywalizować z Facebookiem

W ciągu ostatnich kilku lat rynek social mediów nie odnotował żadnych spektakularnych zmian, w postaci pojawienia się nowych usług czy nowych graczy. Polska firma Shumee chce...

25 ekspertów social media, których warto obserwować na Twitterze

Twitter jest bardzo często wykorzystywany przez osoby publiczne - polityków, dyplomatów, przedstawicieli mediów czy celebrytów. W serwisie nie brakuje również liderów opinii i specjalistów...

W 2017 r. wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy będą większe niż na...

Najnowszy raport agencji Zenith wskazuje, że 2017 rok będzie przełomowy dla branży reklamowej. Pierwszy raz w historii wydatki na reklamę internetową przewyższą wartość inwestowaną w reklamę telewizyjną....

Polskie filmy przyciągają do kin tłumy. W 2014 roku sprzedano rekordowe 40 mln biletów

Dane Boxoffice.pl pokazują, że w 2014 roku sprzedano 40,2 mln biletów, czyli 11 proc. więcej niż rok wcześniej. Wszystko dzięki rodzimej kinematografii, bo choć polskie...

Do internetu trafia 30 proc. wydatków reklamowych firm. Na znaczeniu zyskują wideorelacje na żywo

Reklama internetowa rośnie w siłę. Szacuje się, że w ciągu pięciu lat rynek wzrósł o 50 proc. Udział internetu w łącznych wydatkach reklamowych w Polsce w tym roku sięgnie zaś...

Czy warto używać hasztagów na Instagramie?

Nie ma co się oszukiwać, że hasztagi na Instagramie pełnią bardzo ważną funkcję. Nikt nas co prawda nie może Cię zmusić do ich stosowania,...

Wideo online na pozycji lidera

Jak wynika z raportu Forrester, reklamodawcy do 2023 wydadzą na reklamę online aż 102,8 mld dolarów. Przewiduje się również, że udział wideo online za...

Branża cyfrowa za wyłączeniem analogowego sygnału radia w Polsce najpóźniej do 2030 roku i...

Związek Cyfrowa Polska, reprezentujący najważniejszych producentów z branży nowych technologii, popiera stanowisko Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w sprawie wyłączenia analogowego sygnału radiowego w...

Wydawca „Wprost”: media w Polsce są skorumpowane układem politycznym bądź biznesowym

  Polski rynek medialny jest zbyt ciasny, by media mogły dobrze prosperować bez patronatu biznesu lub partii politycznych – twierdzi wydawca „Wprost” Michał M. Lisiecki....

Wysokie zainteresowanie operatorów usługami dodanymi i multimedialnymi

Według raportu PMR „Rynek usług dodanych i multimedialnych w Polsce 2014. Prognozy rozwoju na lata 2014-2018” dynamika tego rynku w 2013 r. wyniosła 8%....

Jak marki odpowiadają na komentarze odwiedzających na Facebooku?

Standardowo na Facebooku aby ocenić jakość obsługi klienta liczy się procent i czas odpowiedzi na posty odwiedzających. Ten wskaźnik pokazuje, ile razy klient dostaje jakąkolwiek odpowiedź na swoje...

Połowa piętnastolatków zetknęła się z hejtem w sieci. Rusza kampania, która pomoże walczyć z...

Hejt w internecie urasta do rangi potężnego problemu społecznego. Dotyka nawet dzieci i nastolatków – więcej niż co trzeci zetknął się już w sieci z mową nienawiści. Hejterzy...

Tradycyjna reklama odchodzi do lamusa. Przyszłość należy do Internetu

Mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Co jednak, jeśli na tę reklamę brakuje pieniędzy? Według „Raportu o stanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw...

Ranking cytowań mediów w styczniu 2017 r.

Dzienniki ogólnopolskie W styczniu liderem zestawienia w grupie dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (227).  W  prasie często odwoływano się do artykułu opublikowanego na stronie internetowej Rzeczpospolitej pt....

Snapchat i Instagram negatywnie wpływają na zdrowie psychiczne użytkowników. Obniżają samoocenę i wzmagają poczucie...

Portale społecznościowe takie jak Instagram i Snapchat negatywnie wpływają na zdrowie psychiczne młodych osób – wynika z brytyjskiego badania HASHStatusOfMind. Korzystanie z tych serwisów może wywoływać poczucie...

Przed świętami mocniejsze alkohole są częściej promowane. Sieci handlowe i producenci liczą na efekt...

Z analizy instytutu badawczego ABR SESTA wynika, że w gazetkach alkoholowych prym wiodą wódki. Mniej reklamuje się piwa i wina. Według ekspertów, tę strategię...

Wpływ pandemii na zaufanie i dobre samopoczucie w kanałach cyfrowych

Jak pokazało przeprowadzone przez EY badanie Global Digital Home. Decoding the digital home, zmęczenie cyfrowe zmusza blisko połowę (47%) ankietowanych do przerw w korzystaniu...

Robert Szustkowski vs. Ringier Axel Springer Polska

Sąd Okręgowy w Warszawie wydał w dniu 12.10.2018 postanowienie w trybie zabezpieczenia roszczenia o ochronę dóbr osobistych zakazujące dalszego publicznego rozpowszechniania nieprawdziwych informacji przez...
Exit mobile version