Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji ,,Technologie i rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie’’, która odbędzie się 4 lipca 2017 r. w Warszawie.
Celem konferencji będzie przedstawienie najlepszych praktyk, narzędzi oraz procedur mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa i ochrony w firmie. Podczas konferencji prowadzone będą dyskusje o tym jak zapobiegać zagrożeniom, jak je rozpoznawać oraz jak radzić sobie w przypadkach wystąpienia incydentów i ich skutków.
Zagadnienia tematyczne konferencji:
- Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu
- systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji i ochrona danych
- zarządzanie zdalnym dostępem do zasobów firmy
- prawne aspekty bezpieczeństwa informacji
- systemy monitorowania i zarządzania bezpieczeństwem
- technologie bezpieczeństwa sieci i systemów informatycznych
- metody zarządzania ryzykiem
- audyt i kontrola bezpieczeństwa
- Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym – bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
- Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
- Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym:
- zarządzanie incydentami i ciągłością działania,
- scenariusze kryzysowe i plany działania firmy w sytuacjach nadzwyczajnych
- Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji
Podczas konferencji głos zabiorą m.in.:
- Tomasz Soczyński – Z-ca Dyrektora Departament Informatyki, GIODO;
- Błażej Szymczak – Specjalista ds. bezpieczeństwa, Allegro;
- Łukasz Kołodziejczyk;
- Izabela Lewandowska-Wiśniewska – Koordynator, Starszy Inżynier Ryzyka, PZU Lab;
Organizatorzy zapraszają do bezpłatnego udziału:
Przedstawicieli instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych, oraz firm: telekomunikacyjnych, mediów, usługowych, handlowych, produkcyjnych, przemysłowych
– prezesów i członków zarządu
– pełnomocników i doradców zarządu
– dyrektorów i kierowników technicznych, ds. bezpieczeństwa
– kierowników i szefów ochrony obiektów, ochrony mienia
– dyrektorów i kierowników ds. ryzyka operacyjnego, ds. zarz. nieruchomościami
– dyrektorów i kierowników IT, finansowych, facility managerów, dyrektorów i kierowników ds. inwestycji, Business Continuity Managerów, audytorów.