All in! Games zmienia strategię i zapowiada emisję akcji

Maciej Łaś, All in! Games S.A. - fot. IPMB Management

Ambitne plany, nowe horyzonty i determinacja w osiąganiu celów – Grupa Kapitałowa All in! Games S.A. nie zwalnia tempa. Krakowska spółka, która początkowo zasłynęła jako wydawca gier, ewoluowała w kreatywny hub produkujący gry. Teraz zapowiada emisję nowych akcji serii J.

Emisja obejmuje wprowadzenie do obrotu 8 milionów akcji w cenie 1,20 PLN za sztukę. W ten sposób pozyskane 9,6 mln zł zostanie w pełni przeznaczone na realizację nowej strategii.

Ogłoszona w maju 2023 r. nowa strategia All in! Games opiera się na trzech zasadniczych filarach:

  • Znacząca redukcja zaangażowania w rynku wydawniczym,
  • Rozwój i wzmacnianie kompetencji produkcyjnych,
  • Produkcja gier przez wewnętrzne studia w kooperacji z globalnymi wydawcami.

Nowa strategia jest także odzwierciedleniem ambicji rozwoju Grupy Kapitałowej.

Każde z wewnętrznych studiów developerskich specjalizuje się w konkretnym gatunku gier, odpowiadającym doświadczeniu oraz zainteresowaniom członków zespołu. Wizja spółki polega na tym, aby te studia stały się liderami w swoich kategoriach i były rozpoznawalne wśród graczy na całym świecie.

Maciej Łaś, Wiceprezes Zarządu, komentuje: „Dostrzegamy przed sobą nowe horyzonty, które z niecierpliwością pragniemy eksplorować. Emisja nowych akcji symbolizuje nasze zaangażowanie i adaptację do dynamicznie zmieniającej się branży. Uważamy, że skupiając się na kluczowych obszarach naszej strategii, otwieramy nowe perspektywy oraz umacniamy naszą pozycję na wymagającym, międzynarodowym rynku gier.”