Lords of the Fallen – wielka szansa dla Ci Games

Premiera długo wyczekiwanej gry “Lords of the Fallen” będzie miała miejsce już jutro, 13 października. Flagowa produkcja studia developerskiego CI Games ma być kontynuacją,...

Vivid Games zawarła umowę na produkcję i dystrybucję kolejnej gry

Vivid Games zawarła umowę z polską spółką z branży FMCG. Bazując na doświadczeniu zebranym podczas produkcji wcześniejszych gier, Spółka stworzy grę free-to-play typu endless...

Czy „Widmo Wolności” przywróci CD Projekt dawny blask?

CD Projekt to spółka pod wieloma względami wyjątkowa na rynku polskim. To właśnie za sprawą dzieł Redów, polski gaming stał się rozpoznawalny na całym...

Bloober Team podpisał umowę z Meta Platforms Technologies. Stworzy grę o nazwie Projekt I...

Bloober Team zgodnie z przedstawioną długoterminową strategią dokonuje znaczącego kroku na rynku virtual reality (VR). Mistrzowie horroru podpisali umowę z Meta Platforms Technologies z...

Big Cheese Studio prezentuje najnowszą produkcję Underdose – premiera w tym roku

Big Cheese Studio – notowany na GPW producent i wydawca gier wideo, autor światowego hitu Cooking Simulator – prezentuje pierwsze szczegóły swojej najnowszej produkcji...

Branża gamingowa w Europie z 8% rocznym wzrostem przychodów w ciągu najbliższych pięciu lat

Jak podaje międzynarodowa firma doradcza Savills, przychody firm gamingowych w Europie będą rosły w najbliższych pięciu latach w tempie 8% rocznie. Wysoka dynamika wzrostu...

Vivid Games: Eroblast odnotował w grudniu wzrost dochodu o ponad 100% wobec listopada

Vivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za grudzień i cały 2022...

Road Studio S.A. i Movie Games S.A. zawarły umowę z GMG Label Limited na...

Studio developmentu gier Road Studio S.A. oraz wydawnictwo Movie Games S.A. zawarły umowę z GMG Label Limited (Green Man Gaming Publishing / GMGP) na...

Kiedy nadchodzi moment, aby wymienić biurko na biurko gamingowe?

Biurko dla gracza czy biurko gamingowe – sama nazwa sugeruje, że mebel taki jest użyteczny tylko dla osób spędzających wiele godzin na graniu w...

Gry napędzają rozwój metaverse i vice versa

Dynamiczny rozwój branży gier na poziomie 15,6 proc. rocznie w latach 2016-2021 powinien lekko spowolnić w 2022 r. by osiągnąć szacowane 211 mld USD...

One More Level zrealizuje Cyber Slash z Take-Two Interactive

Amerykański potentat branży gier wesprze One More Level w pracach nad największym przedsięwzięciem krakowskiego studia – grą o kodowej nazwie Cyber Slash. Take-Two Interactive,...

Przychody z reklam w grach mogą osiągnąć nawet 56 mld USD w 2024 roku

Według raportu SensorTower w pierwszym kwartale 2022 roku pobrano globalnie 14,3 miliardów gier na telefon (ponad 3 mld stanowiły pobrania w Europie), czyli o...

Vivid Games zaprezentowała wyniki za październik. Spółka odczuwa skutki pogarszającej się globalnej koniunktury

Vivid Games wygenerowała w tym roku już 34 mln zł przychodów ze sprzedaży, w tym 2,4 mln zł w październiku. Zysk netto narastająco jest...

Najlepszy kwartał w historii krakowskiego Bloober Team

Ponad 24,3 mln złotych przychodu ze sprzedaży i 9,5 mln złotych zysku netto wypracowała GK Bloober Team w trzecim kwartale 2022 roku. Jest to...

DRAGO entertainment po trzech kwartałach 2022 r.

Prawie 1,2 mln zł zysku netto po trzech kwartałach br. odnotował notowany na NewConnect producent gier DRAGO entertainment. Niemal połowę wyniku wypracowano w samym...

Pyramid Games z 62 proc. wzrostem przychodów netto za trzy kwartały 2022 roku

Ponad 3 mln 391 tys. zł przychodów netto ze sprzedaży przez 9 miesięcy br. wypracował notowany na rynku NewConnect producent gier komputerowych z Grupy...

Moonlit zapowiedział nową grę

Moonlit, krakowskie studio specjalizujące się w tworzeniu gier hobbystycznych, ogłosiło nowy projekt. Gra o tytule Sector Sweep będzie roguelike shooterem z kamerą top-down, utrzymaną...

Bloober Team tworzy remake SILENT HILL 2

KONAMI, jeden z najważniejszych producentów i wydawców gier na świecie, podczas transmisji na żywo ogłosił powstanie remake’u kultowego SILENT HILL 2, którego producentem będzie...

Bloober Team: The Medium trafia do usługi PlayStation Plus

The Medium, horror psychologiczny stworzony przez polskie studio Bloober Team, od 18 października dostępna będzie w ramach abonamentu PlayStation Plus.  PlayStation Plus to płatna usługa,...

Moonlit wraz z CD-Projekt RED stworzył płatny dodatek do Model Buildera

Krakowskie studio specjalizujące się w tworzeniu gier hobbystycznych - Moonlit - dodało do swojej oferty drugi płatny dodatek. DLC powstało we współpracy z wielokrotnie...

Pięć powodów, dla których nie warto ściągać pirackich gier

Wartość światowego rynku gier wideo ma w tym roku wzrosnąć o niemalże 11%, osiągając poziom 209 miliardów dolarów. Ponad połowę (52%) tej kwoty stanowią...

PlayStation i Xbox bardziej dostępne na Dzień Dziecka

W tym roku znacznie łatwiej kupimy na Dzień Dziecka konsolę do gier. Rynek powoli się nasyca i coraz łatwiej w sklepach znaleźć PlayStation 5...

Kobiety rozpychają się w mobile gamingu. 94 proc. graczek na świecie wybiera gry mobilne

Z roku na rok przybywa nowych gamerów - szacuje się, że ich pula na całym świecie to już 3,24 miliardów. Obraz typowego gracza też...

QubicGames podpisał istotną umowę ramową na wydawanie gier na konsoli Nintendo Switch

QubicGames podpisał umowę z wydawcą z Izraela, którego gry na urządzeniach mobilnych zostały pobrane ponad 5 miliardów razy. Umowa przewiduje otrzymanie przez QubicGames licencji na...

Vivid Games wybrało motyw przewodni dla nowego tytułu. Kolejna gra przeniesie użytkowników w świat...

Zgodnie z ogłoszoną w listopadzie 2021 strategią, spółka planuje wydać w 2023 roku kolejną dużą grę własną, nawiązującej do serii Real Boxing 2. Tytuł...

Haptology chce pozyskać do €2 mln, by zrewolucjonizować rynek gier VR

Warszawa, 14 marca 2022 r. – Haptology, krakowski startup specjalizujący się w technologii dotykowej, planuje w tym roku pozyskać do €2 mln finansowania na...

Przyszłość gier jest mobilna? Trendy na 2022 rok, które zdominują branżę gamingową

Dla branży mobile gamingu poprzedni rok był więcej niż łaskawy, a obecny zapowiada się równie obiecująco. Od ponad dekady możemy obserwować sukcesywny wzrost mobile...

Vivid Games: Real Boxing 2 wypracował najwyższą w 2021 roku sprzedaż

Spółka zaprezentowała przychody za grudzień na poziomie ok. 2,7 mln zł. Wynik netto za ostatni miesiąc to -0,32 mln zł, a EBITDA narastająco wyniosła...

RAION Games zamierza pozyskać 2,4 mln zł i wydać dwie gry w 2022 roku

RAION Games, spółka tworząca gry Indie Premium na Nintendo Switch chce pozyskać 2,4 mln zł w kampanii crowdfundingu dłużnego. Pozyskany kapitał spółka przeznaczy na...

Simteract podpisuje aneks o kolejnym rozszerzeniu zakresu budżetu produkcyjnego Train Life

Simteract, studio pracujące nad grą Train Life: A Railway Simulator, podpisało z firmą Nacon, francuskim wydawcą gier, aneks o kolejnym rozszerzeniu zakresu budżetu produkcyjnego....

Rynek gier mobilnych zyskał w trakcie pandemii

Jak wynika z analiz agencji Spicy Mobile, pandemia przyspieszyła rozwój rynku gier mobilnych. Pod względem przychodów jest to obecnie największy i najszybciej rosnący segment...

6 na 10 Zetek robi sobie przerwę od social mediów. Zamieniają społecznościówki na gry...

Segment gier mobilnych rozwija się w kosmicznym tempie. Raport AdColony „Social Media vs. Mobile Games” dla Mobiem Polska wykazuje, że aż 88 proc. ankietowanych...

Bestseller Klabatera, Heliborne już dziś na konsolach PlayStation

Heliborne, jedna z najpopularniejszych gier w portfolio Klabatera, już dziś będzie dostępna na PlayStation 4 oraz PlayStation 5. Produkcja w wersji na konsole Sony...

GK Kool2Play ogłasza plany wydawnicze

Przygotowania do debiutu Uragun oraz zakończenie pierwszej części prac nad Buffmaker należą do głównych planów GK Kool2Play do końca bieżącego roku. W marcu 2022...

Pandemia przyczyniła się do zwiększonej popularności e-sportu

Rosnącą popularność e-sportu można zaobserwować już od kilku lat, ale pandemia znacznie przyspieszyła ten trend. Jak wynika z raportu Let’s Play! - The European...

Branża gier w Polsce warta prawie 4,5 mld zł

W 2020 roku przychody polskiej branży gier wyniosły 969 mln euro – podaje raport „The Game Industry of Poland 2021”. Branża, po roku pełnym...

RAION Games chce wykorzystać potencjał Nintendo Switch

RAION Games, spółka tworząca gry Indie Premium na Nintendo Switch chce skorzystać na rosnącym rynku konsol. Aktualnie studio pracuje nad trzema tytułami: osadzonym w...

Succubus od Madmind Studio z bardzo dobrymi recenzjami

Madmind Studio, specjalizujące się w tworzeniu gier z gatunku horror, we wtorek zaprezentowało swoją grę Succubus. Produkcja ma ponad 84 proc. pozytywnych recenzji na...

265 tysięcy osób oczekuje premiery gry Succubus autorstwa Madmind Studio

Madmind Studio, specjalizujący się w tworzeniu gier z gatunku horror, już w najbliższy wtorek wyda premierę swojej najnowszej gry Succubus. Wishlista w przeciągu ostatnich...

Demo gry Together z Grupy The Dust debiutuje na Steam Next Fest

Steam Next Fest to jeden z największych festiwali gamingowych, które odbywają się online. Rozpoczynające się dziś święto gier potrwa do 7 października. Wrocławskie studio,...
Exit mobile version