Deloitte z najwyższym miejscem wśród firm doradczych w rankingu Universum

Polscy studenci wybrali pracodawców, z którymi chcieliby związać swoje kariery zawodowe

Firma doradcza Deloitte znalazła się w TOP 10 najbardziej atrakcyjnych pracodawców w badaniu Polish Universum Talent Survey 2018. Deloitte zajął szóstą pozycję w kategorii biznes oraz trzecią wśród kancelarii prawnych, co jest najwyższym miejscem spośród wiodących firm świadczących usługi doradcze w Polsce.

Jesteśmy dumni, że znaleźliśmy się w pierwszej szóstce najlepiej postrzeganych pracodawców w Polsce, tym bardziej, że wyboru tego dokonali studenci i absolwenci szkół wyższych. Siłą naszej firmy jest dobrze skomponowany zespół, innowacyjność stosowanych przez nas rozwiązań biznesowych oraz nasza unikalna kultura organizacyjna – wyjaśnia Krzysztof Kwiecień, Dyrektor HR Deloitte w Polsce.

W biurach Deloitte w Polsce pracuje ponad 2200 specjalistów, z czego osiemdziesiąt procent pracowników stanowią osoby, które nie ukończyły jeszcze 35 roku życia. Firma świadczy usługi w zakresie audytu, doradztwa podatkowego, prawnego, finansowego oraz szeroko pojętego konsultingu.

Deloitte dopasowuje warunki pracy do oczekiwań młodych pracowników, wdrażając na całym świecie strategię „Employee Well-being”, czyli działań propagujących prowadzenie aktywnego i zdrowego trybu życia. W ramach programu wdrażanych jest wiele rozwiązań optymalizujących czas i miejsce pracy czy wspierających zdrowie fizyczne oraz dobre samopoczucie. Dużą rolę odgrywają w nim także elementy ekologii i odpowiedzialności za otaczający świat, ludzi i środowisko naturalne.

Badanie Universum jest jednym z największym na świecie, które sprawdza preferencje zawodowe studentów i absolwentów szkół wyższych. W tym roku wzięło w nim udział 17 575 osób z ponad 70 uczelni w Polsce.

– Studenci wśród najważniejszych czynników decydujących o wyborze pracodawcy wskazali: przyszłe wysokie zarobki (74 proc. wskazań), dobre perspektywy kariery (67 proc.), szkolenia i możliwości rozwoju (60 proc.), bezpieczeństwo zatrudnienia (57 proc.) oraz szacunek dla pracowników (55 proc.). Firmy, które posiadają w swojej ofercie skierowanej do kandydatów większość z tych czynników wygrywają walkę o talenty na rynku pracy – mówi Anna Macnar, CEO, HRM Institute.