Tagi Agnieszka Grostal

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Agnieszka Grostal


dr Agnieszka Grostal, ekspert w zarządzaniu sprzedażą, założycielka firmy doradczej Salents

dr n. ekon. Agnieszka Grostal

Ekspert w zarządzaniu procesami sprzedaży, właściciel firmy Salents.

Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Uczy jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami, w jaki sposób zapewnić im profesjonalną obsługę, a także jak zatrudniać sprzedawców oraz rozwijać ich talenty.

Doświadczenie zdobywała na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Managment w Paryżu.

Doktor nauk ekonomicznych, absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II Pantheon Assas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych.


National Sales Congress – druga edycja już 28 marca 2019 na PGE Narodowym

To wydarzenie dedykowane managerom i dyrektorom sprzedaży, charakteryzujące się kompleksowym zakresem tematycznym oraz wysoką merytoryką wystąpień uznanych praktyków, trenerów biznesu i wykładowców programów MBA. Pierwsza edycja okazała się wielkim sukcesem gromadząc ponad 500 uczestników –...

Ostatnie miejsca na National Sales Congress. Wydarzenie już 13 września na PGE Narodowym w...

Już niewiele ponad miesiąc dzieli nas od największego wydarzenia sprzedażowego w Polsce. Pozostały ostatnie bilety – zarówno na ścieżkę kongresu sprzedażowego jak i ścieżkę managerską. Co wyróżnia National Sales Congress spośród innych wydarzeń? 1) Agenda...

Jak zabezpieczyć się przed ryzykiem w sprzedaży?

Choć istnieją branże szczególnie narażone na sytuacje kryzysowe, to tak naprawdę każda firma ponosi ryzyko. Na szczęście dzięki odpowiednim zabiegom można je znacznie zminimalizować. Jak tego dokonać? Wyjaśnia dr n. ekon. Agnieszka Grostal. Zazwyczaj przedsiębiorców największą...

Jak mapowanie procesów sprzedaży może wpływać na Twoje zyski?

Mapa procesów to graficzne przedstawienie wzorcowej realizacji zadań w danym przedsiębiorstwie. Można ją zrobić samemu, dzięki dostępnym w Internecie prostym programom, bądź zlecić specjalistom jej profesjonalne wykonanie. Poznaj 4 główne powody, dla których warto mapować procesy...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny nieruchomości w Polsce dalej w górę – raport Banku Pekao

To jeszcze nie koniec wzrostów cen – taką tezą ekonomiści Banku Pekao S.A. rozpoczynają swój najnowszy raport specjalny dotyczący krajowego rynku nieruchomości. W pierwszej...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Branża wynajmu długoterminowego aut w Polsce rośnie o 8,3% r/r

Co czwarty nowy samochód osobowy nabywany przez firmy w pierwszym kwartale 2024 znajdował się w wynajmie długoterminowym. Rynek motoryzacyjny w Polsce kontynuuje odbudowę po okresie...
Exit mobile version