Dorota Pietrzyk ukończyła Wydział Komunikacji i Mediów na Uniwersytet Paris III- Sorbonne Nouvelle. Ostatnio pracowała w Światowej Organizacji Zdrowia. Wcześniej była związana z wydawnictwem Burda Publishing Polska, w której jako brand manager odpowiadała za opracowywanie i realizację strategii komunikacyjnej tytułów wnętrzarskich. Pracowała również w telewizji Eurosport, gdzie odpowiadała za kontakty z kluczowymi klientami i koordynację projektów promocyjnych z oddziałami Eurosportu w Europie.
Agnieszka Sobucka jest absolwentką Wyższej Szkoły Komunikowania i Mediów Społecznych im. Jerzego Giedroycia, oraz studiów podyplomowych w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Wojskowej Akademii Technicznej. Doświadczenie zawodowe zdobyła w Grupie PZU, na stanowisku głównego specjalisty ds. kontaktów z mediami. Pracowała również w AEGON TU na Życie oraz w agencji PR.