Tagi Aliexpress

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Aliexpress

Akt o Usługach Cyfrowych (Digital Services Act, DSA) – Jakie zmiany czekają nas po...

Akt o Usługach Cyfrowych, Digital Services Act, DSA - to nazwy unijnego rozporządzenia, które reguluje działalność w dostawców usług w Internecie. Warto je zapamiętać, bo od jakiegoś czasu te nazwy regularnie pojawiają się w...

(Jednak) optymistyczna prognoza dla biznesu – podsumowanie 2022 roku w handlu

Rok 2022 przyniósł istotne wyzwania dla ogólnoświatowej gospodarki. Kryzys ekonomiczny, rozpoczęty przez pandemię, a pogłębiony przez wojnę w Ukrainie i związany z nią kryzys energetyczny, wpłynął na kondycję globalnego rynku i każdej możliwej branży....

Dyrektywa Omnibus – UOKiK sprawdza oznaczenia promocji, ruszą kontrole Inspekcji Handlowej

Do 40 przedsiębiorców z branży e-commerce, w tym największych platform sprzedażowych, drogerii, sieci sklepów z ubraniami czy sprzętem elektronicznym, UOKiK wysłał pisma dotyczące możliwych nieprawidłowości we wdrażaniu nowych przepisów. Chodzi o obowiązujące od początku stycznia regulacje, które zobowiązują do...

Black Friday 2022 w czasach rekordowej inflacji: jak nie dać się nabrać na „sztuczne”...

Według danych GUS-u w październiku inflacja wyniosła 17,9% i wedle szacunków na początku przyszłego roku ma sięgnąć 20%. Ten fakt może być wykorzystany przez sprzedawców, by jeszcze bardziej zachęcać klientów do kupowania na promocjach...

Rok rekordów na polskim rynku magazynowym

Rok 2021 na rynku magazynowym w Polsce upłynął pod znakiem spektakularnych wzrostów. Całkowita podaż nowoczesnej powierzchni magazynowej na koniec minionego roku osiągnęła poziom 23,79 mln mkw. Rekord odnotowano m.in. w zakresie popytu brutto -...

Handel powoli odżywa

W minionych dwunastu miesiącach nieruchomości handlowe starały się nadrabiać straty z pierwszego roku pandemii. Podsumowując 2021 rok na rynku nowoczesnych powierzchni handlowych, eksperci BNP Paribas Real Estate Poland wskazali na kilka kluczowych dla sektora...

GUS o e-handlu w grudniu – najnowsze dane komentują eksperci z Unity Group i...

Według najnowszych danych GUS w grudniu 2021 r. w porównaniu z listopadem br. odnotowano wzrost wartości sprzedaży detalicznej przez Internet w cenach bieżących (o 3,2%). Udział sprzedaży przez internet w sprzedaży detalicznej wyniósł 10,2%...

Automaty paczkowe zawojowały polski rynek

Ostatnie lata upłynęły pod dyktando dynamicznego rozwoju branży e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek zarówno handlowy, jak i magazynowy na całym świecie. Od 2015 roku w krajach Unii Europejskiej odsetek osób kupujących przez Internet co najmniej...

2021 rokiem sukcesów na rynku magazynowym. Co nas czeka w 2022 r.?

Rynek magazynowy odnotował spektakularne wzrosty na przestrzeni ostatnich dwóch lat, stając się wielkim wygranym czasu pandemii COVID-19 i w dalszym ciągu nie zwalnia tempa. Eksperci Colliers przygotowali zestawienie najważniejszych, ich zdaniem, wydarzeń w mijającym roku, a...

Prezenty świąteczne kup w listopadzie, zapomnij o grudniu

Jeśli denerwuje cię melodia „Last Christmas” grana już w połowie listopada, to w tym roku musisz zacisnąć zęby. Z uwagi na problemy w światowej branży logistycznej, trudno przewidzieć jak będzie wyglądać zaopatrzenie sklepów przed...

Magazynów buduje się najwięcej w historii – Colliers podsumowuje III kw. 2021 na rynku...

Rynek powierzchni magazynowych jest najszybciej rozwijającym się rynkiem nieruchomości komercyjnych w Polsce. Z danych Colliers wynika, że na koniec III kw. 2021r. jego zasoby osiągnęły poziom 22,6 mln mkw. Obecnie w budowie znajduje się...

Amazon Prime przecenił Allegro o 7 mld zł

Rynek e-commerce jest bacznie obserwowany przez inwestorów. W Polsce liderem pozostaje Allegro, jednak na naszym rynku rozpycha się Amazon, gigant światowego handlu. We wtorek wprowadził on do naszego kraju usługę Amazon Prime, co spowodowało,...

Czy Amazon zagrozi Allegro?

Najbardziej popularną platformą e-commerce w Polsce jest Allegro, gdzie w czasie pandemii wiele osób robiło zakupy. Popularność Allegro wynika m.in. z szerokiego zakresu kategorii produktów dostępnych na platformie – można na niej kupić niemalże...

Nowy podatek od internetowych zakupów. Ceny pójdą w górę?

Unia Europejska wydała wojnę sprzedawcom, którzy sprowadzają na masową skalę towar z rynków azjatyckich nie płacąc przy tym Vat-u. Straty wynoszą co najmniej miliard euro rocznie, ale też europejskie firmy mogą nieco odetchnąć. Będą...

Rynek e-zakupów zmieni się już po 1 lipca. To spora szansa dla polskich e-sprzedawców

Za sprawą wprowadzanego VAT-u na artykuły spoza EU, e-zakupy z Chin już wkrótce mogą stać się droższe, a tym samym – znacznie mniej opłacalne. Już od 1 lipca tzw. „małe przesyłki” o wartości do...

Marija Milasevic komentuje wyniki finansowe Allegro za I kwartał 2021 r.

E-commerce jest kategorią, która najbardziej zyskała na pandemii COVID-19. Konsumenci zmuszeni do przebywania w domu zaczęli dokonywać większości zakupów online. Podczas ścisłego lockdownu zakupy internetowe poza sklepami spożywczymi były jedyną możliwością nabycia produktów. Wzrost...

Koniec pandemii to nie koniec wzrostów w branży e-commerce

Na polskim rynku handlu przez Internet trwa starcie gigantów. Allegro się okopuje, Amazon powoli rośnie, a Aliexpress czeka trzęsienie ziemi. Czy warto zainwestować w akcje tych spółek? Ostatni rok przyniósł skokowy wzrost w branży e-commerce....

1 lipca wchodzi VAT na przesyłki spoza UE

Rząd zdecydował, że od 1 lipca 2021 r. kupowanie w sieci u sprzedawców spoza Unii Europejskiej będzie droższe. Do kosztu przesyłki trzeba będzie doliczyć VAT. Komentatorzy zauważają, że zmiana ta zniechęci Polaków do kupowania...

Prof. UW Bogdan Góralczyk: Handel z Chinami to ogromne pole do działania dla polskich...

Chińska szczepionka na COVID-19 – o ile Polska zdecydowałaby się na jej zakup – mogłaby być częścią większej umowy, która szerzej otworzyłaby drzwi dla dwustronnej współpracy gospodarczej. Handel z Państwem Środka to ogromne pole dla krajowych firm i producentów,...

Amazon startuje w Polsce

Dziś w sieci pojawiła się polska wersja serwisu Amazon.pl, co oznacza przede wszystkim, że amerykański gigant udostępnienia swoją platformę zakupową polskim sprzedawcom internetowym. Oto jak to wydarzenie komentują przedstawiciele czołowych polskich firm z branży...

Shoppertainment – nowy trend w handlu popularny wśród Europejczyków

Najnowsze badanie przeprowadzone przez AliExpress, przy współpracy z firmą consultingową Forrester, pokazuje rosnące zainteresowanie e-handlem i przedstawia spostrzeżenia na temat dostosowywania strategii zakupowych do zmieniających się potrzeb klientów. AliExpress, globalna platforma e-commerce, należąca do Alibaba...

Revolut Money Report: kondycja sektora handlu i usług po roku pandemii na przykładzie wydatków...

Kryzys o kształcie litery “K” polaryzuje usługi na zwycięzców (online) i przegranych (offline) Triumfalny pochód e-commerce, gamingu, mediów cyfrowych i ...osiedlowych sklepików Kina, restauracje, siłownie, galerie handlowe, hotele i transport zbiorowy w zapaści Revolut...

Prezesi polskich spółek technologicznych podsumowują 2020 r. i przewidują nadchodzące zmiany w 4 branżach...

Technologie stają się w coraz większym stopniu kluczową częścią strategii biznesowych w organizacjach różnej wielkości i przekroju branż. COVID-19 pokazał prawdziwą wartość innowacyjnych rozwiązań i spółek operujących w obszarze IT, które jako jedne z...

10 TRENDÓW jakie trendy zdominują e-commerce w 2021

Nie tylko pandemia: jakie trendy zdominowały e-commerce w 2020 i będą ważne w 2021? W ciągu kilku miesięcy 2020 r. handel internetowy w Polsce przyspieszył o dobrych kilka lat, a pandemia sprawiła, że szereg zjawisk...

Boom na e-commerce w pandemii? Tak, ale nie wszędzie. W tych krajach rynek się...

Choć trudno w to uwierzyć, są kraje, w których pandemia nie przyczyniła się do wzrostu przychodów z e-commerce. Wręcz przeciwnie, w niektórych zanotowano w tym sektorze spadki – wynika z badania przeprowadzone przez Konferencję...

Wyniki Allegro komentuje Grzegorz Rudno-Rudziński (Unity Group)

Allegro miało w trzecim kwartale 2020 roku 131,7 mln zł straty netto wobec 73,4 mln zł zysku rok wcześniej. Skorygowany zysk netto za trzeci kwartał tego roku, oczyszczony o zdarzenia jednorazowe (koszty związane z...

Jakie rekordy przyniesie tegoroczny Black Friday?

Black Friday rozpoczyna najgorętszy w handlu okres w roku – czas  bożonarodzeniowych zakupów. Rok temu w sklepach online Polacy zostawili jedną trzecią świątecznego budżetu. W tym – biorąc pod uwagę kilkukrotnie wyższy ruch w...

Polski fintech ZEN startuje z ofertą

Startuje ZEN – fintechowe narzędzie zakupowe zapewniające konsumentom i przedsiębiorcom wyjątkowe korzyści i dodatkową ochronę. Kierowany przez Dawida Rożka polski startup udostępnia swoją ofertę w 32 krajach i ma ambicję stać się znaczącym graczem...

Polska gospodarka cyfrowa zagrożona

Wykorzystywanie przestrzeni cyfrowej do naruszania uczciwej konkurencji z polskimi podmiotami, unikanie podatków i manipulowanie konsumentami - to niektóre kwestie poruszone podczas premiery raportu „Polska suwerenna cyfrowo” mającej miejsce w czasie cyfrowego okrągłego stołu zorganizowanego...

Coraz więcej internautów kupuje przez internet na zagranicznych serwisach. Przybywa też skarg

Prawie co trzeci internauta kupujący online wybiera zagraniczne e-sklepy lub platformy sprzedażowe – wynika z tegorocznego raportu firmy Gemius. Chętnych na transgraniczne zakupy przybywa z roku na rok, a co za tym idzie, rośnie też liczba skarg....

30 proc. Polaków korzysta dziś z płatności online częściej niż przed pandemią. Jednak gotówki...

Pandemia koronawirusa spopularyzowała płatności elektroniczne. W początkowym okresie Polacy częściej wykorzystywali płatności online podczas codziennych zakupów spożywczych, opłacania rachunków i zamówień w restauracjach. – Paradoksalnie zwiększyła się również ilość gotówki w obiegu. To pokazuje, że Polacy...

Europa ma szansę dołączyć do innowacyjnego wyścigu. Największą nadzieją wcale nie są start-upy

Mimo dużej nierównowagi w wyścigu innowacyjnym – na korzyść Chin i Stanów Zjednoczonych – Europa wciąż ma szansę, żeby do niego dołączyć. Jak podkreśla Adam Czerniak z Polityka Insight, jej przewagą są głównie innowacyjne firmy – nie tylko...

Raport Bain & Co.: Pięć modeli handlu detalicznego, które przetrwają rewolucję

Dynamiczne zmiany zachodzące w handlu na skutek ewoluujących zwyczajów zakupowych konsumentów i nowych rozwiązań technologicznych są poważnym wyzwaniem dla sieci detalicznych. W swoim najnowszym raporcie firma doradztwa strategicznego Bain & Company wskazuje pięć modeli...

Handel internetowy w Polsce wart blisko 8 mld dol. Rośnie dwa razy wolniej niż...

Polski e-commerce wart jest blisko 8 mld dol. i rośnie w tempie ok. 10 proc. rocznie – wynika z danych PayPal. To mniej więcej dwukrotnie wolniej niż na świecie, ale i tak szybko goni tradycyjną sprzedaż. Polscy internauci...

Polacy coraz chętniej kupują online za granicą. Popularność zyskują chińskie sklepy, na czele z...

Polscy internauci mają coraz większe zaufanie do transgranicznych zakupów w sieci. Co czwarty kupujący online zrobił zakupy w zagranicznym e-sklepie – wynika z badania Gemius. Popularność zyskują szczególnie chińskie platformy sprzedażowe. Ich udział w ogólnej liczbie transakcji na...

Polacy robią zakupy z głową. Na transakcjach w internecie potrafią oszczędzić nawet do kilku...

Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji – wynika z badań AdRetail „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych jest moneyback, czyli zwrot części...

Polska jednym z najważniejszych krajów dla sprzedawców AliExpress

Już 23% polskich internautów kupuje online za granicą, a najczęściej wybieraną przez nich platformą jest AliExpress. Co wpływa na decyzję o dokonaniu e-zakupu? Przede wszystkim bezpieczeństwo transakcji. Współpraca PayU i AliExpress gwarantuje bezpieczne zakupy...

Polacy wydają w sklepach internetowych znacznie więcej niż rok temu. Przyczyniają się do tego...

Polacy przekonali się do zakupów przez internet. Oferty zakupu online finalizuje dziś 56 proc. internautów. Coraz częściej korzystają oni też ze sklepów zagranicznych. E-zakupy uważamy za bezpieczne i proste, a przekonuje nas do nich przede wszystkim...

Już 23% polskich internautów kupuje w zagranicznych e-sklepach

Co drugi polski internauta robi zakupy w sieci, postrzegając je jako nieskomplikowane, wygodne, a także tańsze i zajmujące mniej czasu, niż kupowanie w sklepach tradycyjnych – wynika z najnowszego raportu ‘E-commerce w Polsce 2018....

Aplikacje zakupowe walczą o klienta

Niemal co drugi użytkownik ma zainstalowaną na swoim telefonie lub tablecie choć jedną aplikację zakupową. Z drugiej strony, jak pokazują wyniki analizy Just Run App oraz Spicy Mobile, wydawcy inwestujący w m-commerce muszą mocno...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny ubezpieczeń na świecie stabilizują się – raport Marsh

Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 1% w pierwszym kwartale 2024 r. (spadek z 2% w Q4 2023) – wynika z najnowszego raportu Global...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version