Tagi E-commerce

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: e-commerce

RTB House w rankingu Deloitte – „Big Five”

RTB House – firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, zajęła drugie miejsce w Europie Środkowej w kategorii ,,Big Five” w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. RTB House zajęło...

W tym roku polski e-handel będzie wart prawie 50 mld zł. Większość e-sklepów działa...

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku blisko 50 mld zł, a w 2020 roku – już 70 mld zł. To wciąż prężnie rosnący segment sprzedaży, odpowiadający dziś za 7 proc. zakupów przy globalnej średniej...

Dobry e-marketingowiec w cenie. Zarabiają krocie i wciąż liczą na więcej

Choć do niedawna nie było wcale łatwo ze znalezieniem pracy w marketingu, to dziś sytuacja diametralnie się zmienia. Rozwój technologii spowodował, że tylko w lutym ubiegłego roku, pracodawcy zwiększyli zapotrzebowanie na pracowników ds. marketingu...

Rynek inwestycyjny w sektorze nieruchomości magazynowych i przemysłowych w Polsce

Nieruchomości magazynowe i przemysłowe w Polsce bezpieczna przystań dla globalnego kapitału inwestycyjnego. Sektor nieruchomości magazynowych i przemysłowych cieszy się coraz większym zainteresowaniem inwestorów dzięki dalszemu, dynamicznemu rozwojowi rynku logistycznego na całym świecie W ostatnich...

Cashback na polskim rynku e-commerce

Cashback to wciąż nowość na polskim rynku zakupów internetowych. Jest on niczym innym jak zwrotem części gotówki za zakupy dokonane za pośrednictwem portalu łączącego przeważnie cashback z kodami rabatowymi. - W Polsce wiara w taki...

Brand managerowie otwarci na zmianę pracodawcy

Jak wynika z raportu pt. „Brand Managerowie w branży FMCG” 75% brand managerów jest dzisiaj otwartych na zmiany i na nowe wyzwania na rynku. Co motywuje kandydatów do zmian zawodowych i jakie kategorie produktów...

Targi RetailShow – konferencja Retail Congress, Innowacje Handlu 2018 i Best Shop Concept 2018

Poza szeroką ofertą wyposażenia, technologii i usług dla handlu, wyróżnikiem Targów RetailShow jest ceniona w branży konferencja Retail Congress. Odbędzie się ona 14 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie, a tematem przewodnim będzie...

Eksperci światowego rynku e-commerce na Enterprise Sessions 2018

Jim Fanning z Amazon, Brian Green z Magento, Qaalfa Dibeehi z Forrester Research oraz kuzyni Kuba Wieczorek i Jaś Bagniewski, autorzy spektakularnego sukcesu marki Eve Sleep – to tylko kilku z prelegentów, którzy wystąpią...

Fundusz Simpact inwestuje 1 milion złotych w Glaze Prosthetics

Pierwszy w Polsce fundusz oparty na idei impact investing – Simpact zainwestował w innowacyjny projekt protetyczny Glaze Prosthetics. Wartość inwestycji wynosi 1 milion złotych. Dzięki nowatorskiemu podejściu, designerskim produktom i  konsekwentnie realizowanej misji, spółka...

Strategia digital oraz innowacyjne platformy jednym z głównych filarów rozwoju AmRest

Branża gastronomiczna jest w fazie dynamicznego rozwoju. Powstaje coraz więcej restauracji, debiutują nowe koncepty, ale przede wszystkim rozwija się rynek zamówień jedzenia on-line. W gastronomii rozpoczęła się nowa era, w której znaczącą rolę zaczynają...

(Cyber) Bezpieczeństwo polskiej branży e-commerce

Wyniki najnowszych badań nie pozostawiają suchej nitki na polskich e-sklepach. Choć 80 proc. z nich padło ofiarą cyberataku, tylko 40 proc. przeprowadza podnoszące bezpieczeństwo testy penetracyjne. Nikogo nie powinno więc dziwić, że aż 3/4...

Polska 8. rynkiem handlu artykułami spożywczymi w Europie

Do 2022 handel artykułami spożywczymi na Starym Kontynencie urośnie o 377,6 mld euro, osiągając wartość 2 289 mld euro. Według firmy IGD, motorem napędowym będą kraje Europy Centralnej. Nad Wisłą sprzedaż artykułów spożywczych będzie...

CBRE Retail 2030: Jaka przyszłość czeka polski handel?

Nowe technologie, potrzeby konsumentów i lokalizacja – to trzy obszary rozwoju handlu w Polsce, na które wskazuje najnowszy raport CBRE „Zakupy przyszłości. Retail 2030”. Prognozy dla tej branży są optymistyczne, jednak nadążanie za trendami...

16 startupów w akceleracji [m]spark

Do zainicjowanego przez GroupM programu spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii.  Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę GroupM. – Spotkaliśmy się z bardzo...

Zakaz blokowania geograficznego wpłynie na e-commerce oraz usługi w chmurze

Scalenie rynków państw Unii Europejskiej jest jednym z głównych założeń, od kilku lat konsekwentnie realizowanych w praktyce. Kolejnym etapem tej polityki będzie wprowadzenie pod koniec tego roku, nowej dyrektywy. Sprawi ona, że już od...

Publicis Groupe wybrał zespół liderów, którzy będą kierowali organizacją w Polsce

Publicis Groupe wybrał zespół liderów, którzy będą kierowali organizacją w Polsce. Zmiana jest częścią globalnego procesu wdrażania modelu „Power of One” na kluczowych dla holdingu rynkach. Tomasz Pawlikowski, Chairman Publicis Communications Polska, i Piotr...

Strategia omnichannel w e-commerce

Strategia omnichannel określana jest jako największa rewolucja na światowym rynku e-commerce, którą możemy aktualnie obserwować. Trend pochodzący ze Stanów Zjednoczonych został na początku zaadoptowany przez największe polskie marki posiadające sklepy stacjonarne. W celu zwiększenia...

Handel internetowy w Polsce wart blisko 8 mld dol. Rośnie dwa razy wolniej niż...

Polski e-commerce wart jest blisko 8 mld dol. i rośnie w tempie ok. 10 proc. rocznie – wynika z danych PayPal. To mniej więcej dwukrotnie wolniej niż na świecie, ale i tak szybko goni tradycyjną sprzedaż. Polscy internauci...

Nowe technologie zrewolucjonizują handel. Większość sklepów planuje inwestycje w innowacyjne rozwiązania

Współczesny konsument płynnie migruje pomiędzy różnymi kanałami zakupowymi. Dlatego integracja sprzedaży tradycyjnej z internetową i kanałem mobilnym jest dziś jednym z największych wyzwań dla branży handlowej. Wielokanałowość i nowe technologie to dla sprzedawców, sieci i centrów handlowych możliwość zaspokojenia rosnących potrzeb...

Teraz z eBay paczka z Chin w 15 dni

Warszawa, 20 września 2018 r. – Ebay, jedna z największych platform sprzedażowych na świecie, wprowadził kolejne usprawnienie dla kupujących. Dzięki nowej usłudze wysyłkowej SpeedPAK, teraz na dostawę z Chin polscy konsumenci będą czekać tylko...

Outdoorzy S.A. notuje wzrost sprzedaży detalicznej

Outdoorzy S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect, zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, odnotowała w 3 kw. roku obrotowego 2017/2018 ponad 36% wzrost sprzedaży detalicznej w ujęciu rdr....

41% ruchu w polskim Internecie pochodzi spoza Polski

Z najnowszych badań przeprowadzonych na próbie ponad 600 tys. serwisów WWW wynika, że 41% z nich odwiedzanych jest spoza terytorium Polski. Analizie poddano ponad 1 000 000 000 (1 miliard) zapytań przychodzących na serwery...

Kraków, Katowice i Poznań w TOP10 najbardziej rozwijających się centrów technologicznych w Europie

Aż trzy polskie miasta znalazły się w najnowszym rankingu CBRE „EMEA Tech Cities”, który identyfikuje największe klastry technologiczne w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Kraków, Katowice i Poznań zostały sklasyfikowane odpowiednio na trzecim,...

Polacy coraz chętniej kupują online za granicą. Popularność zyskują chińskie sklepy, na czele z...

Polscy internauci mają coraz większe zaufanie do transgranicznych zakupów w sieci. Co czwarty kupujący online zrobił zakupy w zagranicznym e-sklepie – wynika z badania Gemius. Popularność zyskują szczególnie chińskie platformy sprzedażowe. Ich udział w ogólnej liczbie transakcji na...

Regulacje prawne handlu sklepów internetowych – Prawa e-konsumenta

Jak wynika z raportu „E-commerce 2018”, już blisko 55 proc. polskich internautów, czyli ok. 14 mln osób kupuje w sieci, a wartość rodzimego rynku handlu on-line na koniec tego roku może wynieść nawet 50...

Czy sztuczna inteligencja zastąpi sprzedawców?

W jakim kierunku zmierza rola handlowców w nowoczesnych przedsiębiorstwach? O tym rozmawiamy dziś z Małgorzatą Warda właścicielką firmy konsultingowej WardaTeam, mającą ponad 20 letnie doświadczenie w sprzedaży w korporacjach na wysokich szczeblach managerskich. Sztuczna inteligencja przeżywa...

Zakupy spożywcze wciąż bardziej w realu niż w sieci

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie. Przez internet kupujemy niemal wszystko: ubrania, książki, płyty, buty. Okazuje się jednak, że nie w każdej dziedzinie się to sprawdza. Polacy nadal wolą robić zakupy...

Polacy robią zakupy z głową. Na transakcjach w internecie potrafią oszczędzić nawet do kilku...

Prawie połowa Polaków robi zakupy rozsądnie, aktywnie szukając i korzystając z różnego rodzaju promocji – wynika z badań AdRetail „Smart Okazje. Zwyczaje zakupowe Polaków”. Coraz popularniejszą alternatywą dla tradycyjnych rabatów czy kart lojalnościowych jest moneyback, czyli zwrot części...

E-handel staje się coraz bardziej smart. Przyszłością są zakupy dokonywane za pomocą poleceń głosowych

Sztuczna inteligencja coraz szerzej wkracza do internetowego handlu. Sam e-commerce przekształca się już w smart-commerce. Wykorzystanie sztucznej inteligencji oraz stosowanie wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości pozwala na dokładne dopasowanie oferty do potrzeb klienta. Nowe technologie mogą pomóc zbudować...

Trwa hossa na rynku magazynów. W niektórych regionach Polski brakuje wolnych powierzchni do wynajęcia

Pierwsze półrocze tego roku było rekordowe dla rynku powierzchni magazynowych. Aktywni byli zarówno deweloperzy, którzy oddali do użytku ponad 740 tys. mkw. nowych magazynów, jak i najemcy – tradycyjnie z sektora logistycznego oraz e-commerce. W niektórych regionach Polski...

Książki, płyty i bilety na wydarzenia kulturalne hitem zakupowym w internecie. Polityka ich zwrotu...

54 proc. internautów robiących zakupy online w ubiegłym roku sięgnęło po towar z kategorii książki, płyty, filmy – wynika z badania Gemius „E-commerce w Polsce 2018”. Tylko nieco mniej badanych kupiło przez internet bilet do kina czy...

CS Development nowym inwestorem Virtool.com – wirtualnego lustra dla e-commerce

Virtooal.com to firma, która wprowadziła do branży e-commerce nowatorski produkt - wirtualne lustro oraz wirtulną przymierzalnię. Rok temu zainwestował w nią Vit Endler, były dyrektor zarządzający Mall.pl. Dziś jako współwłaściciel wraz z Ondřejem Baginem...

Wysokie koszty dostaw przesyłek hamują rozwój handlu w sieci. Allegro postanowiło na stałe wprowadzić...

Polski rynek e-handlu co roku notuje dwucyfrowe wzrosty liczby transakcji. W tym roku wartość całego rynku może sięgnąć 45 mld zł – szacuje PwC. To efekt większej częstotliwości transakcji i pozyskiwania nowych klientów. Jednocześnie 67...

W jaki sposób płacimy za zakupy w Internecie?

Na zlecenie KIR i ZBP, instytut Kantar TNS zapytał klientów banków o ich preferencje dotyczące płatności za e-zakupy*. Z badania wynika, że choć nadal chętnie płacimy gotówką przy odbiorze przesyłki, to duża część badanych...

Allegro Smart! pionierski krok w historii polskiego e-commerce

Dziś wystartowała nowa usługa o nazwie Allegro Smart! Płacąc 49 złotych na rok będzie można skorzystać nawet z 365 darmowych dostaw. Dzięki sieci ponad 15 tysięcy paczkomatów i punktów odbioru, usługa Allegro Smart! dostępna...

Problemy z płatnościami firm z branży e-commerce

Sprzyja jej koniunktura, nawyki klientów, a od niedawna też zakaz handlu w niedzielę, mimo tego ryzyko nieotrzymania płatności z branży e-commerce rośnie. W pół roku, o niemal jedną czwartą zwiększyła się liczba firm posiadających...

Polska jednym z najważniejszych krajów dla sprzedawców AliExpress

Już 23% polskich internautów kupuje online za granicą, a najczęściej wybieraną przez nich platformą jest AliExpress. Co wpływa na decyzję o dokonaniu e-zakupu? Przede wszystkim bezpieczeństwo transakcji. Współpraca PayU i AliExpress gwarantuje bezpieczne zakupy...

Coraz więcej Polaków korzysta z bankowości mobilnej. Citi Handlowy tylko w I półroczu zanotował...

Rośnie liczba cyfrowych użytkowników bankowości. Na popularności zyskuje zwłaszcza kanał mobilny. Łącznie korzysta z niego już 10 mln osób, z czego 6,6 mln za pomocą aplikacji. Jednym z liderów w tym zakresie jest Citi Handlowy, gdzie liczba użytkowników...

Konsumenci oczekują już nie tylko dobrej jakości za odpowiednią cenę. Głównym motorem decyzji zakupowych...

Konsumenci są dziś bardziej zabiegani niż kiedykolwiek wcześniej, a z drugiej strony dzięki dostępowi do technologii coraz bardziej świadomi. Dlatego oczekują rozwiązań wygodnych, użytecznych, które ułatwiają im życie i oszczędzają czas, a przy tym zdrowych i ekologicznych....

Sektor handlowy w pogoni za najwyższą formą

W krajowym sektorze handlowym skończyła się era bicia rekordów. Rynek kształtowany jest m.in. przez ograniczoną podaż, wzrost konkurencji, wzrost znaczenia e-handlu i skutki niedzielnego zakazu handlu. Jak wyliczają eksperci BNP Paribas Real Estate Poland,...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny nieruchomości w Polsce dalej w górę – raport Banku Pekao

To jeszcze nie koniec wzrostów cen – taką tezą ekonomiści Banku Pekao S.A. rozpoczynają swój najnowszy raport specjalny dotyczący krajowego rynku nieruchomości. W pierwszej...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Branża wynajmu długoterminowego aut w Polsce rośnie o 8,3% r/r

Co czwarty nowy samochód osobowy nabywany przez firmy w pierwszym kwartale 2024 znajdował się w wynajmie długoterminowym. Rynek motoryzacyjny w Polsce kontynuuje odbudowę po okresie...
Exit mobile version