Tagi E-commerce

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: e-commerce

BLIK po pierwszym półroczu 2018 roku

W drugim kwartale 2018 roku Polski Standard Płatności odnotował kolejne wzrosty liczby transakcji BLIKIEM we wszystkich kanałach. W tym czasie Polacy zrealizowali ich ponad 18,5 miliona. Oznacza to, że w sumie w pierwszym półroczu...

Konferencja Data Center Trends już 27 września w Warszawie

DATA CENTER TRENDS- Nadchodzące wyzwania centrów danych! Zapraszamy do rejestracji! Data Center jest coraz bardziej istotnym elementem dla przyszłego sukcesu firmy oraz jej prawidłowego funkcjonowania. Od e-commerce, poprzez przechowywanie informacji, logistykę, komunikację z klientami – Centrum Danych stało...

W Polsce co roku na śmietnik trafia żywność warta 14 mld euro. Z takim...

W Polsce każdego roku marnuje się około 9 mln ton jedzenia wartego ok. 14 mld euro. Na śmietnik trafiają najczęściej pieczywo, wędliny, warzywa, owoce i jogurty. Przeterminowane produkty i ich późniejsza utylizacja to również problem sprzedawców,...

Kwestia lojalności, czyli jak zatrzymać klienta?

Wartość polskiej branży e-commerce szacowana jest na około 40 mld złotych. Rynek stale rośnie, jednak jedynie 30 proc. z e-sklepów działa w sieci dłużej niż 8 lat. Według sprzedawców, największymi wyzwaniami dla sektora handlu...

E-commerce w świecie Internetu Rzeczy

Czwarta Rewolucja Przemysłowa już trwa. Wiek pary i elektryczności, dzięki swym wynalazkom zrewolucjonizował procesy produkcyjne. Ludzkość przeszła od produkcji ręcznej do zasilanej siłą pary i wody, a następnie elektryczności. Od lat 70. XX wieku...

Polacy wydają w sklepach internetowych znacznie więcej niż rok temu. Przyczyniają się do tego...

Polacy przekonali się do zakupów przez internet. Oferty zakupu online finalizuje dziś 56 proc. internautów. Coraz częściej korzystają oni też ze sklepów zagranicznych. E-zakupy uważamy za bezpieczne i proste, a przekonuje nas do nich przede wszystkim...

3 kroki do usprawnienia strategii chmurowej w organizacji

Dojrzałość chmurowa firmy oznacza jej rynkową przewagę. Innowacyjność, dostęp do potężnych zasobów obliczeniowych i przetwarzanie danych na żądanie, sprzyjają trafniejszym decyzjom biznesowym, efektywności i konkurencyjności. Właściwe strategie chmurowe napędzają inwestycje i potencjał firmy. Stąd...

Lodówkomaty, duże gabaryty i dostawy w sobotę – InPost odpowiada na nowe potrzeby klientów

Od 6-7 lat branża e-commerce w Polsce utrzymuje stałe tempo wzrostu, które wynosi 15-18 proc. Estymuje się, że 2018 będzie kolejnym mocnym rokiem, kiedy poziom ten może jeszcze wzrosnąć. Przyczynia się do tego wprowadzony niedawno zakaz...

Raport UKE: W 2017 roku Polacy wysłali prawie 50 miliardów SMS-ów

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował coroczny „Raport o stanie rynku telekomunikacyjnego w Polsce w 2017 roku” z którego wynika, że na koniec minionego roku aktywnych było ponad 53 milionów kart SIM, czyli o 4% mniej...

Nie bój się RODO! Spotkanie informacyjne w łódzkim Idea Hub

W europejskim prawie już od ponad miesiąca funkcjonuje dyrektywa RODO, czyli unijne Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych Osobowych. Jeśli prowadzisz swój biznes i chcesz dowiedzieć się jak postępować, by zabezpieczyć swoją firmę przed dużymi...

Polscy przedsiębiorcy przeciwko podatkowi od linków i filtrowaniu sieci

Przedstawiciele największych polskich związków przedsiębiorców i stowarzyszeń reprezentujących firmy z sektora nowoczesnych technologii, cyfrowego oraz internetowego wspólnie zaapelowali do polskich eurodeputowanych, by ci w Parlamencie Europejskim odrzucili projekt Dyrektywy w sprawie prawa autorskiego w...

Kiedy drony będą dostarczać zakupy? Eksperci: Nie tak szybko

Wykorzystanie dronów do przesyłania towarów byłoby zastrzykiem energii dla e-commerce. Jednak tego typu usługa nie pojawi się zbyt szybko. Najpierw nowa technologia musi przejść testy bezpieczeństwa. Potem będzie trzeba znowelizować przepisy ruchu lotniczego. Do...

Już 23% polskich internautów kupuje w zagranicznych e-sklepach

Co drugi polski internauta robi zakupy w sieci, postrzegając je jako nieskomplikowane, wygodne, a także tańsze i zajmujące mniej czasu, niż kupowanie w sklepach tradycyjnych – wynika z najnowszego raportu ‘E-commerce w Polsce 2018....

McKinsey: nawet 5,8 bln dolarów pozwoli wygenerować sztuczna inteligencja

Amerykańska firma doradcza szacuje, że zastosowanie sztucznej inteligencji może wygenerować światowej gospodarce od 3,5 do nawet 5,8 bln dolarów rocznie. McKinsey przeanalizował ponad 400 projektów wykorzystujących AI w 19 branżach. Największym beneficjentem wykorzystania sztucznej...

Nick Rose (Advent International): W InPost dostrzegliśmy spółkę o ogromnym potencjale rozwoju

Amerykański fundusz Advent International zainwestuje w 2018 roku nawet 250 mln zł w infrastrukturę paczkomatową oraz rozwój usług kurierskich w ramach swojej spółki portfelowej InPost. Operator logistyczny dysponuje siecią ponad 3500 Paczkomatów® w całej...

Konflikty w nieruchomościach, czy jest dobry sposób na ich rozwiązanie?

Sytuacja branży nieruchomości jest bardzo poważna, mamy do czynienia z zatorami płatniczymi i ogromnym zadłużeniem, a spory w sądach ciągną się często latami – mówiła Grażyna Kuźma, radca prawny, partner w Kancelarii Taylor Wessing...

Agencja Mienia Wojskowego uruchomiła internetowy demobil

Agencja Mienia Wojskowego uruchomiła sklep internetowy, w którym można kupić używane kombinezony pilotów (“by poczuć się jak Tom Cruise”) czy tarcze trenerskie (“bo lepiej wrócić z tarczą niż na tarczy”). Sklep działa w oparciu...

Rekordowa transakcja w historii polskiego sektora fintech – MCI.EuroVentures sprzedaje Dotpay/eCard

MCI.EuroVentures (Grupa MCI, MCI, Fundusz) oraz Saltus TUW podpisały umowę sprzedaży jednego z polskich liderów rynku e-płatności – Dotpay/eCard (Dotcard) za 315 mln PLN do inwestora strategicznego – Nets, cyfrowego lidera na rynkach nordyckich....

Giganci e-commerce inwestują w tradycyjny handel. To żyła złota

Przez wiele lat wieszczono koniec tradycyjnego handlu. Sklepy przegrywały walkę cenową z e-commerce. Dziś giganci handlu online inwestują coraz większe środki w rozwój branży detalicznej. Wykorzystując wiedzę i technologie, udowadniają, że wciąż tkwi w...

Własne awatary w grach komputerowych przyszłością domowej rozrywki. Dzięki specjalnej platformie stworzenie cyfrowej postaci...

Stworzenie własnego awatara jeszcze nigdy nie było tak proste. Dzięki platformie start-upu po załadowaniu skanu głowy, można szybko zyskać trójwymiarowy obraz ciała. To rozwiązanie, które może zrewolucjonizować branżę e-commerce i pozwoli przymierzyć ubrania online. W przyszłości...

Klient cyfrowo dojrzały i jego wpływ na rynek pracy

Polski rynek e-commerce, który jest już wart 40 mld złotych, wchodzi obecnie w fazę dojrzałości. Równolegle ze zmianą zachowań konsumentów zmienia się filozofia prowadzenia biznesu. Organizacje coraz intensywniej prowadzą działalność w sieci, co wymaga...

Rynek magazynowy w rozkwicie

Rynek magazynowo - logistyczny w Polsce przeżywa prawdziwy rozkwit. Tylko w ubiegłym roku, całkowita ilość nowoczesnej powierzchni magazynowej powiększyła się o 21%. Dane z pierwszych trzech miesięcy 2018 r. pokazują, że rynek nie zwalnia. Rekord...

Kim są współcześni e-konsumenci?

Aż 51 proc. światowej populacji ma dostęp do internetu, a kupujący w sieci wydali w 2017 roku 2,3 biliona dolarów. Dane te ilustrują nie tylko ogromny potencjał i dynamikę rynku, ale też rosnącą konkurencję. Zrozumienie potrzeb e-konsumentów,...

W tym roku polski rynek handlu internetowego notuje 18-proc. wzrost. Sprzedaż żywności online może...

Rynek e-commerce w Polsce rozwija się w tempie 18 proc. rocznie i na koniec tego roku osiągnie wartość 47 mld zł – wynika z prognoz Grupy Integer.pl. Najszybciej rosnącą kategorią jest sprzedaż żywności online. Ekspansję w tym segmencie planuje...

Ranking najbardziej pożądanych pracodawców

Antal opublikował ósmą edycję rankingu Najbardziej pożądanych pracodawców. W tegorocznym badaniu udział wzięła rekordowa liczba 4102 specjalistów i menedżerów z całego kraju, którzy wyłonili 67 laureatów w 15 branżach. Jak zauważają eksperci Antal – względem...

System wczesnego ostrzegania – czyli jak nie zostać „podgrzewaną żabą”

Firma, która nie śledzi i nie ocenia zmian w otoczeniu jest jak „podgrzewana żaba”. Ignorowanie trendów może w końcu doprowadzić do utraty pozycji konkurencyjnej nawet przez najsilniejszych graczy - podkreśla dr Adam Kowalik z...

Polskie spółki o wycenie przekraczającej miliard dolarów mogą powstać w przemyśle i biotechnologii. Na...

W Polsce jest potrzeba finansowania nie tylko małych start-upów, ale i większych projektów, które wymagają zaangażowania większych kwot – mówi Krzysztof Domarecki, założyciel funduszu inwestycyjnego Fidiasz. Jeden z najbogatszych Polaków i twórca sukcesu grupy Selena ocenia też, że inwestorzy...

Najszybciej rozwijają się małe i średnie centra handlowe. Ich rola zmienia się dzięki nowym...

Nowe technologie takie jak możliwość lokalizowania klienta tuż po wejściu do centrum handlowego, personalizacja ofert, połączenie oferty stacjonarnej z e-commerce – to trendy, które będą wyznaczać kierunek rozwoju centrów handlowych w nadchodzących latach. Współczesne centra handlowe przestają...

Blisko 8,5 mln osób w Polsce korzysta już z aplikacji zakupowych… i będzie ich...

Według analiz Spicy Mobile już ponad 40 proc. polskich użytkowników korzysta z różnego rodzaju aplikacji zakupowych. W czołówce rankingu tych najchętniej uruchamianych w zeszłym roku uplasowały się: OLX.pl, Allegro, Rossmann PL oraz… chiński gigant...

Marki odzieżowe stawiają na nowe technologie. Dzięki inteligentnym przymierzalniom czy elektronicznym metkom sprzedaż ubrań...

Trwa rewolucja technologiczna w odzieżowych sklepach stacjonarnych. Wprowadzane przez firmę LPP nowe technologie do handlu, w tym testowane właśnie radiowe metki elektroniczne, mają skuteczniej dopasowywać asortyment do oczekiwań klientów. Z kolei inteligentne przymierzalnie pomogą klientom w doborze strojów...

Transakcje kartą najbardziej narażone na oszustwa płatnicze w sieci. 18 proc. firm zetknęło się...

Zjawisko oszustw płatniczych w handlu internetowym nie jest w Polsce tak powszechne, jak na świecie – wynika z badania EY i Nethone. W ostatnim roku zetknęła się z nim mniej niż jedna piąta firm, ale straty spowodowane takim zdarzeniem mogą...

Fraud płatniczy – zjawiska oszustw płatniczych w polskim e-commerce

Fraud płatniczy jest często określany mianem jednego z najpoważniejszych zagrożeń, z jakim muszą się  dziś mierzyć firmy przyjmujące płatności online na całym świecie. Z najnowszego raportu firm EY i Nethone pt. „Bezpieczny handel w internecie”...

Premium RE Summit już w czerwcu w Warszawie

Najważniejsi przedstawiciele sektora real estate, zarządcy nieruchomości, deweloperzy, inwestorzy, przedstawiciele instytucji finansowych i sieci handlowych spotkają się w Hotelu Sheraton podczas „Premium RE Summit”. Konferencji przyświecać będzie idea debaty o perspektywicznych kierunkach rozwoju i...

Obiekty handlowe odwiedzane są najczęściej w czwartki, piątki i poniedziałki

Nadal rośnie udział oferty gastronomicznej i rozrywkowej w centrach handlowych W budowie pozostaje ponad 500 000 m kw. powierzchni handlowej. Prawie 80% tej liczby zostanie oddane do użytku w bieżącym roku, z czego...

InsurTech – partner czy rywal?

Nowe technologie dopiero na dobre zagoszczą na rynku ubezpieczeniowym. Pionierami we wprowadzaniu innowacji w branży są start-upy, zwane InsurTechami. Czy dynamika ich rozwoju na polskim rynku zagraża tradycyjnym spółkom z obszaru ubezpieczeń? Dzięki nowym...

Branża handlowa na Internet Rzeczy wyda 22,66 mld dolarów w 2018

Agencja badawcza Transparency Market Research (TMR) szacuje, że wartość rozwiązań Internetu Rzeczy (IoT) dedykowanych branży handlowej, na koniec 2018 wyniesie 22,66 mld dolarów. Według ekspertów z TMR, wydatki na te rozwiązania będą o 16%...

Rynek e-commerce w Polsce – wzrosty coraz bardziej stabilne

Z badań Barometr E-shopper 2017, przeprowadzonych na zlecenie DPDgroup, wynika, że polski rynek e-commerce coraz bardziej się stabilizuje, choć jego rozwój wciąż jest dynamiczny. Zwyczaje zakupowe nie zmieniają się gwałtownie, natomiast konsumenci coraz częściej...

Ograniczenie handlu w niedziele szansą dla sklepów internetowych. Polacy powoli zmieniają swoje nawyki zakupowe

Polacy powoli przyzwyczajają się do robienia zakupów przed weekendem. Co więcej, w obawie przed zamkniętymi sklepami w niedzielę robią zakupy na zapas. Według danych GUS w marcu sprzedaż detaliczna wzrosła aż o 17,9 proc. względem ubiegłego miesiąca, mimo dwóch...

Rok kolejnych rekordów na rynku magazynowym przed nami

Rynek magazynowy pozostaje w bardzo dobrej kondycji. Po stronie popytu mamy po raz trzeci z kolei rekordowe otwarcie roku. Od stycznia do końca marca 2018 r. wynajętych zostało 1,16 mln mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowej, o 20% więcej...

Sztuczna inteligencja w biznesie

Sztuczna inteligencja jest jednym z częściej wymienianych trendów technologicznych, które mają zrewolucjonizować współczesny biznes. Gartner wymienia AI w absolutnej czołówce globalnych kierunków rozwoju technologicznego. Zdaniem analityków z amerykańskiego instytutu do 2020 roku elementy AI...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version