Tagi Katarzyna Kołodziejczyk

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Katarzyna Kołodziejczyk

Zarządzaj swoim czasem efektywnie

Czasu mamy wciąż za mało, pracy nie zostawiamy w pracy gdyż po prostu nie wyrabiamy się z naszymi obowiązkami. Jak temu zaradzić? Doby wydłużyć się nie da, zarządzać czasem również. Można jednak skutecznie zarządzać...

Zasady współpracy z blogerami

Już od dłuższego czasu głośno jest o opłacalności współpracy z blogerami. Przestaje się mówić o tym czy warto, ale w jaki sposób to robić. By współpraca na linii bloger (lider opinii) – marka przyniosła...

Case study – 5 błędów których należy unikać

Case study to produkt/ usługa w działaniu, to metoda budowania wiarygodności i zaufania, sposób przekonania klienta, że nasze obietnice znajdują realizację w rzeczywistości. Pod warunkiem oczywiście, że przy tworzeniu studium przypadku unikniemy prostych, a bardzo...

Efektywne pioruny i błyskawice czyli burza mózgów

Nowe pomysły i rozwiązania warunkują rozwój i innowacyjność właściwie w każdej dziedzinie życia. Tym bardziej w firmie, która nastawiona powinna być przecież właśnie na sukces działania. Stąd nieustająca popularność burzy mózgów – procesu nastwionego...

E-commerce w natarciu

Wygoda, oszczędność czasu, dostępność 24/7, a może po prostu konkurencyjność cenowa i rosnąca świadomość konsumencka? Każdy z tych czynników bez wątpienia ma udział we wciąż rosnącej popularności e- zakupów. Czy to, że każda marka...

Sieć, jako źródło wiedzy o lekarstwach

Nie bez powodu Google w mowie potocznej określany bywa mianem „doktora”. W internecie można znaleźć chyba wszystko, także na temat zdrowia. Choć na szczęście w tym wypadku samodiagnoza dokonana przy wykorzystaniu informacji z sieci...

Prosument – zmora czy dobrodziejstwo

Przeszukiwanie internetu pod kątem informacji o danym produkcie czy usłudze, dzielenie się opiniami na forach, wystawianie ocen i recenzji, znajomość własnych praw i obowiązków. Dzisiejszy świadomy konsument – prosument.  Co ta ewolucja oznacza dla...

Praca w grupie zabija indywidualności?

Efektywne i zgrane zespoły pracownicze to siła i podstawa działania organizacji. Czy jednak osiągnięcie najwyższego poziomu zespołowości i integracji pracy to wciąż zysk dla firmy, czy może już zagrożenie, związane chociażby z zagładą indywidualności? Właściwie...

PR zaczyna się wewnątrz

Komunikacja wewnętrzna w firmie pełni kluczową rolę nie tylko w odniesieniu do efektywności i spójności prowadzonych działań, realizowanych projektów. To także ona jest bowiem zalążkiem budowy wizerunku. Aktywne działania podejmowane na zewnątrz już dawno...

Pozwól się poznać twoim klientom

Zakładka „o nas” na firmowej stronie internetowej już dawno przestała być tylko dodatkiem, jednym z mniej ważnych komponentów. To właśnie między innymi dzięki umieszczonym tam informacjom pozwalamy się poznać, pokazujemy jaka jest „ludzka twarz”...

Program lojalnościowy – gra warta świeczki?

Firmy z przeróżnych branż bombardują swoich klientów rozmaitymi programami lojalnościowymi. Rzeczywiście, dobre tego rodzaju narzędzie jest świetnym sposobem budowania lojalności klientów. Niestety, wiele programów nie spełnia żadnej ze swoich podstawowych funkcji, nie są one...

Jak cię widzą… tak cię widzą

Nasz wirtualny wizerunek w poszukiwaniu pracy może naprawdę pomóc lub równie mocno zaszkodzić. Rzecz w tym, by jako oficjalnych nie traktować tylko profili na GoldenLine czy LinkedIn. Jak się okazuje, te portale społecznościowe których...

E- sprzedawco wykorzystaj swój potencjał!

Internet dzięki swoim zaletom umożliwia zagraniczną ekspansję nawet mniejszym przedsiębiorcom z kategorii e – commerce. Co jest największą barierą? Niska świadomość korzyści, które mogą przynieść wysiłki związane z uruchomieniem sprzedaży transgranicznej. Jak donoszą wyniki najnowszych...

Sezon wakacyjnych rekomendacji

Zadowolony klient to prawdziwa reklama. Analogicznie, ten którego oczekiwań nie spełnił nasz produkt czy usługa, staje się naprawdę dużym zagrożeniem dla reputacji. Szczególnie w czasach, gdy internet pozwala szybko i łatwo dzielić się opiniami....

Dlaczego zakupy online?

Dostępność przez całą dobę jest jednym z głównych czynników motywujących internautów do robienia zakupów w sieci, wynika z raportu „E- commerce w Polsce 2014. Gemius dla e- Commerce Polska”. Co jeszcze ma decydujące znaczenie? Jak...

Mailing sprzedażowy – jak go tworzyć, aby nie trafił do kosza

Na naszą skrzynkę mailową każdego dnia trafia co najmniej kilka newsletterów. Pomimo, że nie wszyscy odbiorcy je odczytują, a niektórzy traktują jak spam, to e-mail marketing jest skuteczną metodą reklamy online. Największą jego zaletą...

Monitoring marki, czyli co i jak mówią o nas klienci

Nawet jedna negatywna opinia w sieci potrafi mocno zaszkodzić marce. Jest to szczególnie widoczne w czasach rewolucji social media, gdy każdy z nas może zabrać głos. Głos ten ma coraz większe znaczenie, nawet w...

Wirtualnie po władzę realną, czyli politycy w internecie

Ile razy wpis polityka na Twitterze stał się tematem dyskusji w innych mediach? Ile razy do internetu wyciekły materiały związane z działalnością polityków, które wywołały burzę? Wkrótce wybory do Parlamentu Unii Europejskiej. Polityki w...

Wakacje offline? Skądże! Internet coraz częściej towarzyszy Polakom w podróżach

Podczas urlopu, wyjazdów służbowych, a nawet zwykłego przemieszczania się między domem a pracą... wszędzie tam coraz trudniej obejść się nam bez dostępu do sieci. Według badania przeprowadzonego na zlecenie Google przez IIBR, 45% ankietowanych Polaków...

Spójny ze strategią marketingową sponsoring kształtuje i wzmacniania wizerunek

Właściwie za każdym istotnym wydarzeniem kulturalnym i sportowym stoi jakaś marka. Dlaczego firmy angażują się w sponsoring? Odpowiedź na to pytanie jest prosta- obustronne korzyści. By jednak działania sponsoringowe były skuteczne, a więc pozwoliły...

Rynek reklamy online w górę!

Polski rynek reklamy internetowej chodź już dojrzały, nadal rośnie w siłę! Zgodnie z raportem z badania IAB AdEx, rok 2013 przyniósł ponad 10% wzrost wydatków na reklamę w internecie. Opublikowane wczoraj wyniki badania IAB AdEx...

Twoja firma nie ma strony internetowej? Nie istniejesz!

Twoja firma nie ma strony internetowej? Nie istniejesz! W dzisiejszym świecie takie stwierdzenie wydaje się być mocno uzasadnione. Firmowa strona to podstawa. Dobra strona. Elementarne błędy mogą bowiem skutecznie i na zawsze odstraszyć twoich...

Polacy w sieci kupują coraz częściej i czują się tam coraz bezpieczniej

Niedawno opublikowany został najnowszy raport z badania wykonanego przez TNS Polska na zlecenie serwisu Ceneo.pl. Dostarczyło ono interesujące dane na temat aktywności zakupowej Polskich internautów. Wniosek? Polacy w sieci kupują coraz częściej i czują...

Premiera Nokii Normada z Androidem podczas Mobile World Congress

Jeszcze kilka miesięcy temu bardzo głośno było o przejęciu mobilnego biznesu Nokii przez koncern Microsoft. Transakcja, warta ponad pięć miliardów euro, postrzegana była jako ogromny impuls w kwestii rozwoju Windows Phone. Tymczasem wszystko wskazuje...

Twórca Facebooka na szczycie listy najhojniejszych filantropów 2013 roku

Mark Zuckerberg wraz ze swoją żona Priscillą Chan przekazał on na cele charytatywne 18 milionów akcji portalu, których wartość szacuje się na ponad 970 milionów dolarów. O darowiznach małżeństwa Zuckerberów głośno było już wcześniej. Najmłodszy...

Stanowiska w agencji interaktywnej, czyli właściwie kto czym się zajmuje

Lista stanowisk w agencji interaktywnej często budzi zainteresowanie osób, które na co dzień nie zajmują się tą dziedziną działalności. Nawet rozumienie angielskich nazw nie do końca wystarcza, by pojąć kto czym zajmuje się w...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Kwiecień 2024 był kolejnym miesiącem spadków w rejestracji nowych maszyn rolniczych...

O 91 mniej niż w marcu tego roku i aż o 127 mniej niż w tym samym miesiącu 2023 roku zarejestrowano (czyli de facto...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version