Tagi Lidl

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Lidl

Polski rynek reklamy wzrósł o 7% w 2023 r. – internet liderem, outdoor i...

Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez Publicis Groupe Polska, inwestycje...

Lidl Polska podnosi wynagrodzenia. 240 mln złotych na podwyżki i nowe miejsca pracy

Sieć Lidl Polska od lat przyciąga kandydatów bardzo atrakcyjnymi warunkami pracy i wysokimi zarobkami – jednymi z najwyższych w handlu. To jednak nie jest ostatnie słowo Lidl Polska – sieć podejmuje kolejne działania, aby...

Vollmart – hard dyskonty Brand Distribution Group zdobywają polski rynek

Sieć nowoczesnych hard dyskontów Vollmart, należąca do Polskiej Grupy Kapitałowej Brand Distribution Group, rozszerza działalność na rodzimym rynku. Aktywnie poszukuje nowych lokalizacji pod kolejne sklepy. Vollmart to unikalna sieć marketów spożywczych, w której konsument...

Rynek reklamy w Polsce – sierpień 2023 r.

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za sierpień 2023. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano...

Rynek reklamy rośnie o 6,7 proc. po drugim kwartale 2023 r.

Wartość rynku reklamowego wyniosła w pierwszym półroczu 2023 roku przeszło 5,6 mld zł i była większa od wartości z ubiegłego roku o 6,7 proc. Jak wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy, opublikowanego przez...

Rynek reklamy w Polsce – lipiec 2023 r.

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za lipiec 2023. Media Expert najaktywniejszym reklamodawcą w internecie, radiu i telewizji Wydatki na...

Rynek reklamy w Polsce – czerwiec 2023 r.

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals” – wynika z danych gemiusAdReal za czerwiec 2023. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano...

Rynek reklamy w Polsce – statystyki maj 2023 r.

We wszystkich analizowanych mediach - internecie, telewizji i radiu - najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, wynika z danych gemiusAdReal za maj 2023. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie...

Rynek reklamy w Polsce – kwiecień 2023 r.

W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za kwiecień  2023. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano...

3,2 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 0,5 mln zł EBITDA One2tribe w pierwszym...

Notowana na rynku NewConnect One2tribe SA. w pierwszym kwartale br. osiągnęła ponad 3,2 mln zł jednostkowych przychodów netto ze sprzedaży oraz ponad 0,5 mln zł zysku EBITDA. Spółka w kolejnych miesiącach planuje skoncentrować się...

Octavian Preda wiceprezesem ALDI w Polsce

Octavian Preda stanowisko V-ce CEO ALDI w Polsce objął 1 maja 2023. Preda będzie wspierał Prezesa Zarządu Wojciecha Łubieńskiego oraz Dyrektorów Obszarów w rozwoju i dalszej ekspansji sieci ALDI na polskim rynku, zgodnie ze...

Seniorzy będą więcej kupować online i mobile

Jak korzystają z Internetu, co kupują w sieci oraz z jakich aplikacji mobilnych korzystają osoby w wieku 60 plus dowiemy się z najnowszego raportu badawczego „Seniorzy w świecie cyfrowym”, przygotowanego przez Fundację Kobiety e-biznesu,...

Sztuczna inteligencja motorem napędowym strategii rozwoju One2tribe SA

Zwiększenie przychodów z licencji produktu z zagranicy, wykorzystanie narzędzi AI w każdym procesie w firmie oraz nowe kierunki rozwoju platformy Tribeware – to tylko niektóre elementy opublikowanej właśnie strategii rozwoju One2tribe SA. Zarząd spółki...

Rynek reklamy telewizyjnej i internetowej w Polsce – raport za marzec 2023

W internecie najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal w marcu 2023. Prezentowane dane pochodzą z gemiusAdReal – cross-mediowego badania rynku reklamowego. Analizie poddano kreacje...

One2tribe SA z przychodami ze sprzedaży na poziomie 3,5 mln zł netto oraz prawie...

Notowana na rynku NewConnect spółka One2tribe w ostatnim kwartale 2022 r. wypracowała ponad 3,5 mln zł netto jednostkowych przychodów, prawie 0,7 mln zł EBITDA oraz ponad 0,2 mln zysku netto. W całym 2022 roku...

Rynek spożywczy 2023 – czy czeka nas koniec osiedlowych sklepów?

Według najnowszego raportu zaprezentowanego przez PRM – przygotowanego na zlecenie Eurocash – rynek spożywczy w Polsce urośnie do 440 mld zł w 2023 roku (wzrost o 9,3% względem ubiegłego roku), a w roku 2025...

Dyrektywa Omnibus – UOKiK sprawdza oznaczenia promocji, ruszą kontrole Inspekcji Handlowej

Do 40 przedsiębiorców z branży e-commerce, w tym największych platform sprzedażowych, drogerii, sieci sklepów z ubraniami czy sprzętem elektronicznym, UOKiK wysłał pisma dotyczące możliwych nieprawidłowości we wdrażaniu nowych przepisów. Chodzi o obowiązujące od początku stycznia regulacje, które zobowiązują do...

Bain&Co.: Większość Polaków ograniczyła już wydatki konsumpcyjne; rośnie popularność tańszych sieci handlowych

Galopująca inflacja powoduje, że ponad połowa Polaków ograniczyła już wydatki konsumpcyjne i deklaruje jeszcze mocniejsze zaciskanie pasa w najbliższych 12 miesiącach, wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Szukając oszczędności w budżetach...

Małe obiekty nakręcają nową podaż – III kwartał 2022 na polskim rynku handlowym

Po oddaniu do użytku 72,7 tys. mkw. GLA zasoby powierzchni handlowej w Polsce zwiększyły się do 12,57 mln mkw. GLA w ramach 592 centrów – takim wynikiem zakończył się III kwartał na polskim rynku...

Badanie ruchu w dyskontach: Biedronka utrzymuje pozycję lidera. Netto z dwucyfrowym wzrostem

Zmienia się układ sił na rynku dyskontów. Netto z największym wzrostem liczby unikalnych klientów. Biedronka we wrześniu wygenerowała ponad 60 proc. wszystkich koszyków zakupowych wśród dyskontów. Z badania, przeprowadzonego wśród ponad 470 tys. konsumentów,...

Bain&Co: Sklepy dyskontowe zyskują klientów dzięki inflacji

Z powodu galopującej inflacji coraz więcej osób decyduje się na zakupy artykułów spożywczych w sklepach dyskontowych oraz poszukuje ofert promocyjnych, wynika z najnowszego badania firmy doradczej Bain & Company. Inne formaty handlowe mogą utrzymać...

Zmienia się układ sił na rynku dyskontów. Netto i Aldi z największym wzrostem liczby...

Spada lojalność konsumentów, ale za to rośnie liczba wizyt. Dyskonty wracają do stanu sprzed pandemii Netto i Aldi zyskują kosztem Biedronki i Lidla. Wzrosty są mocno dwucyfrowe Przeciętny klient Biedronki o ponad 20...

Analiza ruchu w dyskontach: Netto i Aldi zyskują kosztem Biedronki i Lidla. Wzrosty są...

Według monitoringu zachowań ponad 443 tys. konsumentów, w lipcu w porównaniu do czerwca br. spadł ruch we wszystkich dyskontach. Jednak rok do roku zwiększył się o 13,2%. Sieci Netto i Aldi poszły w górę...

Wyniki finansowe Biedronki za I półrocze 2022 roku

Ostatni wzrost inflacji spowodowany wojną na Ukrainie, problemy z łańcuchami dostaw, rosnące ceny i osłabienie tempa ożywienia gospodarczego w wyniku COVID-19 sprawiły, że konsumenci zaczęli zwracać większą uwagę na stosunek jakości produktu do ceny....

Polacy podążają bardziej za promocją niż za szyldem sklepu

Polacy częściej niż rok temu robią zakupy w dyskontach. Ale są wobec nich coraz mniej lojalni. Biedronka znowu liderem. Netto w mocnej ofensywie.  Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud, która przenalizowała zachowania ponad 1,2...

Pracownicy handlu narzekają na wszystko, ale… nie na pieniądze

Stowarzyszenie STOP Nieuczciwym Pracodawcom od ponad 5 lat działa na rzecz pracowników w całej Polsce. Każdego dnia odnotowujemy od kilku do nawet kilkudziesięciu wiadomości w rozmaitych tematach – od spraw opóźnień w wynagrodzeniach przez...

GfK: Dyskonty liderem w wyścigu o polskiego konsumenta

Pandemia wciąż wywiera silny wpływ na zwyczaje zakupowe Polaków oraz ich oczekiwania wobec producentów i detalistów. Dynamicznie rosnąca inflacja dodatkowo wpływa na to co, jak i gdzie kupujemy. Wartość przeciętnego koszyka zakupowego wciąż rośnie, a...

Sieci ekonomiczne kuszą klientów w regionie CEE

Jak wynika z nowego raportu firmy Colliers pt. „ExCEEding Borders | CEE-16 Retail – Alive and Kicking”, rynek Europy Środkowo-Wschodniej wciąż leży w polu zainteresowania marek ekonomicznych, gdyż konsumenci z tego regionu poszukują „jakości...

InPost rozpoczyna współpracę z eBay w Wielkiej Brytanii

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie – ogłosił partnerstwo z eBay w Wielkiej Brytanii. Oznacza to dalszą ekspansję InPost w UK, dostarczanie elastycznych rozwiązań dla rosnącego rynku e-commerce oraz dostęp...

Excellence publikuje wyniki finansowe za Q3 2021. Prospekt emisyjny złożony w KNF

Excellence – polski producent soków, syropów, napojów oraz produktów biobójczych, notowany na NewConnect – po trzech kwartałach 2021 roku osiągnął przychody w wysokości 45 mln zł, czyli o 29% wyższe w porównaniu do analogicznego okresu w...

Wyniki finansowe Biedronki za 9 miesięcy 2021 roku

Biedronka należąca do Jeronimo Martins kontynuuje aktywny rozwój w Polsce, osiągając wyższe tempo wzrostu niż cały rynek. Firma korzysta z większego ruchu konsumenckiego po ścisłym lockdownie, większych możliwościach interakcji z klientami, rosnącej kategorii dyskontów,...

GfK: Turyści pozostają ważnym ogniwem w handlu spożywczym

Już 10% sieciowych i zrzeszonych sklepów spożywczych w Polsce mieści się w pobliżu atrakcji turystycznych i obiektów noclegowych. Procentowo najwięcej jest ich w Małopolsce (23% wszystkich punktów handlowych), z kolei najmniej – w województwie...

Polacy chcą bardziej ekologicznych marek i sieci handlowych

Nawet 62% ankietowanych Polaków deklaruje, że wiedza o prowadzonych przez firmę działaniach na rzecz zrównoważonego rozwoju ma wpływ na podejmowaną przez nich decyzję zakupową. Jednocześnie aż co trzeci badany nie jest w stanie wskazać...

Fala skarg na konieczność pracy w niedzielę. Główny problem: za mało ludzi do pracy

Od najbliższej niedzieli czynne będzie 35 obiektów Kaufland w całej Polsce. Otwiera się także Lidl oraz Carrefour. Oficjalnie można stwierdzić, że handel w niedzielę na ten moment stał się fikcją. Wraz z otwieranymi sklepami...

Współpraca z siecią handlową Lidl powiększy liczbę Punktów Obsługi Paczek DHL Parcel o ponad...

Dzięki współpracy z siecią handlową Lidl - DHL powiększy liczbę Punktów Obsługi Paczek DHL Parcel o ponad 700 lokalizacji. Łącznie za pośrednictwem POP-ów paczki będzie można nadawać i odbierać w ponad 12 tysiącach miejsc...

Lidl otworzy sklepy w niedziele niehandlowe!

Od 5 września w związku z rozwojem usług pocztowych część sklepów Lidl będzie czynna także w niedziele niehandlowe. Sklepy Lidl Polska, które od 5 września zostaną otwarte w niedziele niehandlowe otrzymały status placówek pocztowych. Oznacza...

PMR: Dyskonty będą rosły powyżej 7% rocznie

W latach 2021-2026 dyskonty będą najszybciej rozwijającym się kanałem na rynku spożywczym w Polsce, wynika z najnowszych prognoz PMR zawartych w raporcie „Handel detaliczny artykułami spożywczym w Polsce 2021. Analiza rynku i prognozy rozwoju...

Minimalny koszyk zakupowy w lipcu droższy o 5,99% w skali roku

Rekordowy poziom inflacji zaczyna być widoczny w sieciach handlowych. Jak wynika z najnowszego Badania i Raportu Koszyk Zakupowy® autorstwa ASM Sales Force Agency w lipcu 2021 r. wartość koszyka minimalnego, czyli zestawu analizowanych produktów...

Herbapol-Lublin to firma z ogromnym potencjałem – wywiad z Evangelosem Evangelou

Na przestrzeni kilku lat można zaobserwować ogromne zmiany w sektorze FMCG – coraz większa ilość nowości na rynku oraz nowych firm w sektorze. Jakie są Pana przemyślenia względem zmian na polskim rynku? Dostrzegam dwie...

Analiza ruchu w dyskontach: Biedronka traci najwięcej lojalnych klientów. Lidl najgłębiej penetruje rynek

Jak wynika z raportu firmy technologicznej Proxi.cloud oraz UCE RESEARCH, w drugim kwartale br. Biedronka odpowiadała za niecałe 64% wszystkich wizyt w dyskontach spożywczych. Jednak w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. odnotowała spadek share...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version