Tagi Media

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: media

Czy warto korzystać z hashtagów na Facebooku?

Już jakiś czas minął od kiedy Facebook wprowadził możliwość korzystania z hashtagów. Co w praktyce zmieniło się od tego czasu w komunikacji na tym platformie i czy ta zmiana coś dała? Hashtagi przed wprowadzeniem na...

Rynek reklamowy odbija się od dna. Rosną wydatki na reklamę, a wraz z nimi...

Rośnie popyt na czas reklamowy. Media zaczynają więc podnosić ceny. Sytuacja dotyczy przede wszystkim telewizji oraz sektora online. Równocześnie reklamy internetowe osiągają dziś dużo wyższą skuteczność niż jeszcze kilka lat temu.  – Ceny za emisję reklam...

Zalety video marketingu okiem eksperta

Co minutę do YouTube trafia ponad 100 godzin materiału video, a co miesiąc ponad miliard osób na całym świecie odwiedza serwis, aby obejrzeć na nim różnorodne treści. Korzystanie z video jako narzędzia marketingowego jest...

Nasila się dyskryminacja polskich pracowników w Europie. Tracą na tym także firmy ich zatrudniające

Nasila się dyskryminacja polskich firm i pracowników w Europie. Polska Izba Handlu ostrzega, że szczególnie źle jest we Francji. Polscy pracownicy często są przedstawiani stereotypowo i w negatywnym świetle, a firmy ich zatrudniające muszą liczyć się...

Dynamiczny wzrost przestępczości gospodarczej w Polsce

W ciągu ostatnich dwóch lat niemal połowa badanych firm w Polsce padła ofiarą przestępstw gospodarczych – wynika z raportu PwC „Global Economic Crime Survey 2014”. Prawie co czwarte z poszkodowanych przedsiębiorstw poniosło stratę w...

Wersje cyfrowe gazet wciąż nie przynoszą wydawcom zysków

Prasa drukowana traci na popularności, ale wciąż to papierowe wydania przynoszą wydawnictwom zarobki. Przedstawiciele branży podkreślają, że negatywne sygnały o spadających nakładach nieco zniekształcają obraz rynku, ponieważ nie uwzględniają zjawiska, jakim jest rosnące zainteresowanie wydaniami online. Jednak...

MCI Management kupił 20 proc. Grupy Wirtualna Polska

MCI, czołowa Grupa technologicznych funduszy typu PE/VC w Europie Środkowo-Wschodniej, poprzez subfundusz MCI.EuroVentures 1.0 zawarła z funduszem European Media Holding S.a r.l., należącym do grupy kapitałowej Innova Capital, umowę nabycia 20 proc. udziałów w...

Wicepremier Elżbieta Bieńkowska i prezes PKP SA Finansistami Roku 2013

Wicepremier i minister infrastruktury i rozwoju otrzymała tytuł Finansisty Roku 2013. Redakcja „Gazety Finansowej” nagrodziła Elżbietę Bieńkowską m.in. za profesjonalizm i odwagę w zapewnianiu środków na rozwój Polski. Wśród wyróżnionych są również m.in. prezes PKP SA Jakub...

Agencja Informacyjna Newseria nagrodzona tytułem Finansista Roku 2013 w kategorii media

Agencja Informacyjna Newseria została wyróżniona przez „Gazetę Finansową” nagrodą Finansista Roku 2013. Wyróżnienie przyznano za spełnienie wymogów, jakie stawia przed mediami XXI wiek i stworzenie nowoczesnego medium biznesowego wykorzystującego rosnącą rolę internetu i multimediów. „Depesze Agencji Informacyjnej Newseria przygotowywane...

Co nakręca eCommerce?

W styczniu 2014 r. Cube Research po raz trzeci przeprowadził badanie w ramach projektu „Co nakręca eCommerce?”. Udział wzięło w sumie 463 przedsiębiorców prowadzących sklepy internetowe wylosowane z puli ponad 9 tys. podmiotów tego...

Nowa platforma komunikacji marketingowej PKO Banku Polskiego

„Organizm” to koncepcja reklamowa, która zastąpi dotychczasową komunikację z udziałem Szymona Majewskiego. Pierwszy spot Banku przygotowany w ramach nowej platformy pojawi się 17 lutego. Po trzyletniej, owocnej współpracy Bank wspólnie z Szymonem Majewskim podjął decyzję...

Stanowiska w agencji interaktywnej, czyli właściwie kto czym się zajmuje

Lista stanowisk w agencji interaktywnej często budzi zainteresowanie osób, które na co dzień nie zajmują się tą dziedziną działalności. Nawet rozumienie angielskich nazw nie do końca wystarcza, by pojąć kto czym zajmuje się w...

WPROST czwarty rok z rzędu najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce

Tygodnik WPROST czwarty rok z rzędu pozostaje najbardziej opiniotwórczym tygodnikiem w Polsce. W 2013 r. inne media powoływały się na publikacje WPROST 3043 razy. Tylko w prasie WPROST był cytowany 1145 razy. Swoje dane opublikowały...

Dlaczego Twoja marka powinna znaleźć się na Instagramie?

Wielu ludzi frazę „social media” jednomyślnie kojarzy z Facebookiem. Jest to jednak jedynie część większej całości. Warto poszerzyć dystrybucję swoich komunikatów o inne pola, zwłaszcza w dobie ograniczania zasięgów na platformie Zuckerberga. Dobrym ruchem...

Informatycy potrzebują nowych wyzwań zawodowych

Najpoważniejsze cięcia budżetowe w IT są już za nami – tylko jeden na pięciu liderów IT przyznaje, że ich budżet w roku 2013 został zredukowany. Jednocześnie dyrektorzy IT chcą mieć bardziej strategiczny wpływ na...

Już prawie 200 z 250 największych spółek na świecie prowadzi e-commerce

Pomimo trudnych warunków gospodarczych łączne przychody 250 największych na świecie sieci handlowych wyniosły w ubiegłym roku obrotowym 4,3 biliona dolarów. W porównaniu rok do roku był to wzrost na poziomie 4,9 proc. Podobnie jak...

SkyCash zdobył nagrodę „Złoty Bell” w konsumenckiej kategorii „Aplikacja roku 2013”

SkyCash, system płatności przez komórkę, zdobył nagrodę „Złoty Bell” w konsumenckiej kategorii „Aplikacja roku 2013”. Finał rywalizacji odbył się podczas Gali Mobility Trends 2013, wyróżniającej najlepsze produkty i usługi z obszaru nowych technologii. Podczas tegorocznej...

Jak kreatywnie szukać pracy?

Poszukiwanie pracy przyprawia o ból głowy coraz więcej młodych osób. Dotychczasowe zasady standardowego CV i listu motywacyjnego odeszły w wielu branżach do lamusa. Aby być zauważonym, trzeba udowodnić już na etapie rekrutacji, że jest...

Ryzyko utraty reputacji największym zagrożeniem dla firmy

Reputacja firmy i groźba jej utraty to według 40 proc. przedstawicieli dużych przedsiębiorstw na całym świecie najważniejszy czynnik wpływający na ryzyko długookresowe firmy. Jeszcze trzy lata temu ryzyko reputacji znajdowało się na trzecim miejscu,...

Rekomendacje w sprawie zmian w finansowaniu polskiego sportu

Od dziesięciu miesięcy zespoły eksperckie pracują przy Okrągłym Stole Polskiego Sportu nad planem zmian, które mają poprawić organizację i finansowanie sportu w Polsce. Najważniejsze wnioski i rekomendacje zostaną oficjalnie przekazane premierowi po Igrzyskach Olimpijskich w Soczi.  – W tej chwili...

Pozycjonowanie lokalne – 7 wskazówek jak być wysoko

Zgodnie z danymi przedstawianymi przez Google Miejsca – aż 97% konsumentów poszukuje informacji na temat firm lokalnych w Internecie. Pojawienie się opcji wyszukiwania lokalnego pozwala internaucie poszukującemu określonych usług za pośrednictwem wyszukiwarki zobaczyć w...

Facebook pośredniakiem XXI wieku

Media społecznościowe dawno przestały spełniać wyłącznie swoje podstawowe role na scenie nowych mediów. Serwisy, które w założeniu miały wyłącznie służyć pogłębianiu prywatnych znajomości, dzielenia się wydarzeniami ze swojego życia, przyjęły rolę rozbudowanych platform, które...

Grupa Onet.pl poszerza skład Zarządu

Grupa Onet.pl powołała nowych członków Zarządu - Jacka Dzięcielaka oraz Zbigniewa Ptaszyńskiego. Dzięcielak od początku roku odpowiada za sprzedaż, pełniąc funkcje CEO nowo powstałej spółki Media Impact Polska, natomiast Ptaszyński będzie odpowiedzialny za obszar...

Coraz więcej Polaków chętnych do oddania szpiku. W ciągu pięciu lat ich liczba wzrosła...

Polacy coraz chętniej rejestrują się jako dawcy szpiku. Jeszcze pięć lat temu zarejestrowanych w całym kraju było 40 tysięcy potencjalnych dawców. Obecnie w samej bazie Fundacji DKMS Polska jest ich ponad 440 tysięcy. Do popularyzacji idei dawstwa szpiku...

Branża spożywcza chce dobrowolnie wprowadzić ograniczenia w reklamie żywności skierowanej do dzieci

Producenci żywności chcą dobrowolnie wprowadzić ograniczenia w reklamie żywności skierowanej do dzieci poniżej 12. roku życia. Miałyby one dotyczyć produktów, których nie obejmują zalecenia żywieniowe dla dzieci. Nowe zasady mogą zacząć obowiązywać najwcześniej w połowie roku. Przemysł spożywczy wychodzi...

Rosną wydatki firm na reklamę w mediach społecznościowych

To ma być kolejny rok dynamicznego rozwoju reklamy w internecie. Rynek spodziewa się dwucyfrowych wzrostów. Najszybciej rozwijającymi się formami mają być wciąż reklamy w urządzeniach mobilnych i za pośrednictwem social mediów. Serwisy społecznościowe stają się dla firm nie tylko...

Rząd pracuje nad oskładkowaniem wynagrodzeń rad nadzorczych

Oskładkowanie wynagrodzenia członków rad nadzorczych doprowadzi do zwiększenia dojrzałości polskiego rynku kapitałowego – uważa prezes Polskiego Instytutu Dyrektorów. Dzięki temu, że spółki poniosą większe koszty utrzymania rad, będą mogły od nich więcej wymagać.   – Jestem zwolennikiem...

Rozwój nowych technologii nie zabije telewizji

Konkurencja wśród producentów na rynku TMT jest już tak duża, że sukces firmy będzie coraz bardziej zależny od zakresu proponowanych przez nich usług, które mogą zaspokoić rosnące potrzeby odbiorców. Usługi te będą koncentrować się...

Niknący zasięg Facebooka początkiem końca?

Eksperci social media od dłuższego czasu zauważają znaczący spadek zasięgu postów na Facebooku. Taki stan rzeczy z pewnością utrudnia planowanie strategii promocyjnej w mediach społecznościowych, a zarazem sprzyja powstawaniu sceptycznych opinii pod adresem zasadności...

LPP: Nie mamy obowiązku maksymalizacji podatków

Spółka LPP postanowiła przenieść prawa do swoich marek do cypryjskiej i arabskiej spółki. Powodem jest optymalizacja podatkowa. To wywołało oburzenie niektórych klientów, którzy nawołują do bojkotu sklepów Reserved i innych marek firmy. - Nie...

Angażowanie fanów na Facebooku w 5 prostych krokach

Siła fanpage'a często błędnie jest pojmowana jako ilość fanów, którzy polubili naszą stronę. Użytkownicy często klikną przycisk „Like” z ciekawości, po czym nie zaglądają na FP, nie udzielają się na nim, słowem – nie...

Opłata audiowizualna zastępująca abonament RTV ma wynieść maksymalnie 100 zł rocznie. Wpływy mają być...

O rewolucji w finansowaniu działalności mediów publicznych słychać od dawna. Projekt ustawy o opłacie audiowizualnej, która miałaby zastąpić abonament, trafił do Sejmu we wrześniu i utknął. Minister kultury zapewnia, że trwają jeszcze analizy prawne nowych zapisów. Resort kultury proponuje,...

MCI porządkuje strukturę grupy kapitałowej

MCI Management rozpoczął proces upraszczania struktury GK MCI. Pierwszą inicjatywą jest połączenie funduszy MCI.CreditVentures i MCI.BioVentures w jeden wehikuł inwestycyjny. W ramach optymalizacji struktury działalność funduszu MCI.CreditVentures zostanie technicznie wygaszona a jego aktywa przeniesione do...

Pozwól fanom współtworzyć markę

User generated content jest przez wszystkich specjalistów od promocji oceniany jako najbardziej atrakcyjny rodzaj treści w Internecie, który jest często wykorzystywany w regularnej komunikacji marki. Jak nakłonić swoich odbiorców do czynnego wzięcia udziału w...

Rynek reklamy w 2014 roku dalej będzie się kurczył. Wzrosty zanotuje głównie reklama w...

– Czeka nas kolejny trudny rok na rynku reklamy – prognozuje Michał Daniluk z domu mediowego OMD. Wydatki na ten cel mają zmniejszyć się o kilka procent. W ocenie eksperta rozpoczyna się okres agresywnego wzrostu reklamy...

MCI Management prognozuje zwiększenie wartości aktywów i inwestycji w 2014 r.

MCI, czołowa Grupa technologicznych funduszy typu PE/VC w Europie Środkowo-Wschodniej, przewiduje w 2014 r. zwiększenie wartości aktywów netto na akcję do poziomu 16,50 zł a wartości nowych inwestycji do co najmniej 305 mln zł. Po...

Sięgnąć tam gdzie Facebook nie sięga

Ostatnie regulacje Facebooka dotyczące EdgeRank, a skutkujące zmniejszeniem zasięgu postów nawet do 44% odbiły się szerokim echem w środowisku specjalistów od social media. Co w praktyce to oznacza i jak poradzić sobie z tą...

3 sposoby na usprawnienie obecności marki w Social Media

Coraz więcej firm decyduje się na obecność w social media, dążąc do pozyskania zaangażowanej i wiernej publiczności. Standardowa komunikacja jednak nie wystarczy, jeśli zależy nam osiągnięciu korzyści, m.in. na zwrocie z inwestycji, czy po...

W 2015 r. światowy rynek Big Data będzie wart prawie 50 mld dolarów

Świat produkuje coraz większą liczbę danych. W 2013 roku, każdego dnia na całym świecie wysyłanych jest 500 mln tweetów, a miesięcznie na Facebooku pojawia się 30 mld nowych wpisów - każdy zawierający informacje o...

Polska Marynarka Wojenna może utracić swoją zdolność bojową już za dwa lata

Polska Marynarka Wojenna może w ciągu następnych 2-7 lat utracić swoją zdolność bojową. Brakuje jednak spójnej strategii modernizacyjnej. Nadmiernie ambitne plany upadają z braku środków i nie są zastępowane bardziej realistycznymi.  – Problem z polską Marynarką Wojenną polega na...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Sądy przyspieszyły w sprawach frankowych. Rząd zapowiada też reformy. Tylko na...

Po najnowszych statystykach widać, że w sądach okręgowych o ponad 40 proc. wzrosła rdr. łączna liczba załatwionych spraw frankowych. Jednak składanych tam pozwów wciąż...

GORĄCY TEMAT

Europa wydaje się pozostawać w tyle za Stanami Zjednoczonymi na wielu...

W ciągu 25 lat od wprowadzenia euro przepaść gospodarcza między Stanami Zjednoczonymi a strefą euro zwiększyła się niemal trzykrotnie. Przepaść gospodarcza między Stanami Zjednoczonymi...

Młodzi Polacy coraz bardziej optymistyczni, ale wciąż martwią ich finanse i...

Choć poziom optymizmu w związku z osobistą sytuacją finansową i perspektywami gospodarczymi jest wśród „zetek” i millenialsów” najwyższy od 2020 r., to koszty życia...
Exit mobile version