Tagi Michał Pieprzny

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Michał Pieprzny

Branża paliwowa w 2024 roku: między rekordowymi zyskami a wyzwaniami transformacji

Branża paliwowa weszła w 2024 r. z silną pozycją finansową. Globalny popyt na ropę naftową pierwszy raz w historii przekroczył 100 mln baryłek dziennie. Przemysł wydobywczy wygeneruje nawet 4,6 bln dolarów wolnych przepływów pieniężnych...

Więcej optymizmu w portfelach Polaków: blisko 40% liczy na poprawę sytuacji finansowej

Mimo szeregu wyzwań związanych ze stanem portfela, wśród polskich konsumentów przybywa osób pozytywnie nastawionych co do przyszłości. Oczekujący poprawy osobistej sytuacji finansowej stanowią blisko 40 proc. respondentów, wynika z najnowszej edycji badania „Consumer Signals”...

Wyprawka szkolna 2023 – ceny w górę, wydatki też

Utrzymująca się od wielu miesięcy wysoka inflacja ma największy wpływ na tegoroczne wydatki konsumentów związane z powrotem uczniów do szkół. Jak wynika z raportu „2023 Deloitte back-to-school survey”, przygotowanego przez firmę doradczą Deloitte, najczęściej...

Michał Pieprzny na czele polskiego oddziału SAS Institute

Nowy Country Leader będzie odpowiedzialny za rozwój strategii firmy, sprzedaż oprogramowania i usług oraz wsparcie klientów we wszystkich obszarach współpracy. Michał Pieprzny objął stanowisko Country Leadera w SAS Institute Polska. Będzie wspierał rozwój firmy i...

Pierwszy szkolny dzwonek to ważny moment dla sklepów tradycyjnych i internetowych

W tym roku polska rodzina przeznaczy na wyprawkę szkolną średnio 1 718 zł. Ponad dwie trzecie tej sumy pochłoną ubrania, buty oraz przybory szkolne. Jak wynika z raportu „Wyprawka szkolna 2019” przygotowanego przez firmę...

Polska rodzina wyda na wyprawkę szkolną ponad 1700 zł

– Początek września wiąże się niewątpliwie nie tylko z zakończeniem wakacji, ale także z wydatkami na wyprawkę szkolną. W tym roku polska rodzina przeznaczy na nią średnio 1 718 zł. Ponad dwie trzecie tej...

Luksus się sprzedaje – ponad trzy czwarte producentów dóbr luksusowych zwiększyło swoją sprzedaż

Branża dóbr luksusowych nie ma powodu do narzekań. Wyniki sprzedaży 100 największych firm z sektora dóbr luksusowych wyniosły w minionym roku obrotowym (zakończonym najpóźniej 30 czerwca 2018 roku) 247 mld dolarów, o blisko 11...

Deloitte: Handel 4.0 zwiększa lojalność klientów

Prawie połowa konsumentów deklaruje, że urządzenia elektroniczne ułatwiają im zakupy w sklepach stacjonarnych. Uważają tak głównie klienci w wieku 18-45 lat, a jak przewidują autorzy raportu firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ...

Deloitte na XI Europejskim Kongresie Gospodarczym w Katowicach

Po niemal 10 latach koncentrowania się firm na transformacji cyfrowej, 84 proc. liderów biznesowych i HR-owych deklaruje, że by zwiększyć produktywność przedsiębiorstwa muszą przemyśleć swoje relacje z pracownikami. Jak wynika z badania firmy doradczej...

Zakupy ze smartfonem w ręku

Coraz częściej mówi się o wpływie technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków, zarówno w trakcie zakupów w sklepach stacjonarnych, jak i tych internetowych. Obecnie trudno postawić wyraźną granicę oddzielającą te dwa światy. Raport firmy...

Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2019

W jakim stopniu Polacy wspierają się technologiami cyfrowymi w trakcie podejmowania decyzji zakupowych? Zdaniem ekspertów firmy doradczej Deloitte podczas sześciu na dziesięć wizyt w sklepie stacjonarnym klienci wykorzystują urządzenia elektroniczne. Jest to tzw. wskaźnik wpływu cyfrowego,...

Po rekordowym roku sieci handlowe z niepokojem patrzą w przyszłość

W ostatnim roku obrotowym przychody 250 największych detalistów na świecie wzrosły o blisko 6 proc. Niezagrożoną pozycję lidera zachował Walmart, a jego wzrost w przychodach ze sprzedaży detalicznej wyniósł 3 proc. W Polsce bezkonkurencyjny...

Przemysł 4.0 potrzebuje liderów z nowymi kompetencjami

Czwarta Rewolucja Przemysłowa przestaje być tylko medialnym sloganem, a zarządy firm na całym świecie zaczynają dostrzegać, że zmiany w sposobie funkcjonowania biznesu są nieodwracalne. Przez ostatni rok ich ocena zasobów niezbędnych do przygotowania się...

Przemysł 4.0 będzie miał rewolucyjny wpływ na strategie biznesowe firm

Przemysł 4.0 to już nie przyszłość, ale rzeczywistość wielu firm na całym świecie. Dotyczy to również Polski. Aż 94 proc. menedżerów, którzy wzięli udział w globalnym badaniu firmy doradczej Deloitte, wskazuje, że transformacja cyfrowa...

Nowy CCO PAYBACK Polska

Marcin Pilarski objął stanowisko Chief Commercial Officer największego w Polsce programu angażowania klientów. Wkraczając w nową erę angażowania klientów oraz planując pozyskanie kilku milionów nowych użytkowników w związku z przystąpieniem do Programu kolejnych partnerów, kierownictwo...

Lubi więc kupuje. Cała prawda o millennialsach

Millennials aby kupić, musi najpierw polubić dany produkt lub usługę – to główny wniosek z raportu NAJPIERW POKOCHAJĄ, POTEM KUPIĄ. Czy marki w Polsce są gotowe na emocjonalnych millennialsów? opracowanego przez firmę PAYBACK we współpracy z...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny ubezpieczeń na świecie stabilizują się – raport Marsh

Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 1% w pierwszym kwartale 2024 r. (spadek z 2% w Q4 2023) – wynika z najnowszego raportu Global...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version