Tagi Millenialsi

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Millenialsi

Millenialsi dorastają i awansują. Ich miejsce zajmuje jeszcze bardziej wymagająca generacja Z

Pokolenie millenialsów, urodzone w latach 80. i 90., stanowi dziś najliczniejszą grupę na rynku pracy. Część jego przedstawicieli powoli zbliża się do 40., awansując i zajmując coraz bardziej eksponowane stanowiska. Z wymagających pracowników sami stają się menadżerami...

Rośnie popularność sprzedaży bezpośredniej. Branża generuje 3 mld zł i współpracuje z nią już...

Sprzedaży bezpośrednia w Polsce rośnie w siłę. Jej obroty przekraczają 3 mld zł i z każdym rokiem rosną o kilka procent. Z branżą współpracuje już ok. 1 mln osób, przy czym dla 20 proc. jest to podstawowe źródło dochodów....

Aplikacje mobilne rewolucjonizują bankowość. Integrują wiele funkcji, a sztuczna inteligencja zapewni bezpieczeństwo

Bankowość w Polsce rozwija się w kierunku coraz większej integracji z aplikacjami mobilnymi – przekonuje Karol Sadaj, country manager Revolut w Polsce. Już ponad połowa klientów aktywnie korzystających z bankowości elektronicznej robi to za pomocą smartfona lub tabletu. Finansowe...

Rośnie zapotrzebowanie na kadry dla lotniska. Sam Centralny Port Komunikacyjny wygeneruje 37 tys. nowych...

Rynek lotniczy – zarówno w Polsce, jak i całej Europie – rośnie bardzo szybko. IATA szacuje, że w 2037 europejska branża obsłuży już 1,9 mld pasażerów. Do tego czasu liczba podróżnych obsługiwanych przez polskie porty lotnicze wzrośnie już...

Pracodawcy muszą walczyć o młodych pracowników. Coraz częściej nie stawiają się oni na umówione...

Bywają sytuacje, kiedy na 10 umówionych spotkań z kandydatami nie przychodzi nikt i dla dzisiejszego pokolenia millenialsów jest to niestety typowe zachowanie – mówi Anna Panek, dyrektor HR w Vivus Finance. Jak podkreśla, to pokolenie – choć ma...

Już nie tylko Millenialsi grymaszą na rynku pracy. Wysoka rotacja pracowników hamuje rozwój polskich...

Aż 68 proc. polskich firm planuje rekrutować nowych pracowników w ciągu najbliższych sześciu miesięcy - wynika z raportu „Rynek pracy oczami pracodawców” przygotowanego przez Trenkwalder Polska. Najbardziej poszukiwani są pracownicy fizyczni. Tak duża liczba...

Innowacyjność, etyka i zaufanie – aż 80% klientów jest lojalna wobec firm o dobrej...

Firma Salesforce trzeci rok z rzędu przeprowadziła międzynarodowe badanie klientów, ujmując jego wyniki w raporcie „State of the Connected Customer". Z tegorocznych analiz rynku wynika, że klienci oczekują od firm większej personalizacji w kontakcie, innowacyjnych...

Kibic na stadionie czy przed telewizorem? Kluby sportowe muszą walczyć o obecność widzów na...

Aby zdobyć i utrzymać fanów operatorzy stadionów muszą nie tylko zaspokajać ich podstawowe potrzeby i oczekiwania, ale także oferować unikalne doświadczenia, dla których kibice zrezygnują z oglądania meczów przed telewizorem. Z raportu firmy doradczej...

Czym kieruje się kupujący wybierając swoje ulubione marki? Czego szuka i co się dla...

Czym kieruje się kupujący wybierając swoje ulubione marki? Czego szuka i co się dla niego liczy, kiedy staje przed sklepową półką? Jak wynika z najnowszych badań już nie tylko sam produkt decyduje o powodzeniu...

Nowa marka z mieszkaniami na wynajem. Golub GetHouse prezentuje INSPIRENTALS

Inspiracja do zawierania nieoczekiwanych znajomości i aktywnego życia, przestrzeń do wzmacniania więzi oraz miejsce gwarantujące poczucie przynależności do wielopokoleniowej społeczności. To tylko niektóre z określeń, opisujących charakter nowej marki nieruchomościowej w portfolio Golub GetHouse...

Programista-humanista: czy specjalistom IT potrzebne są kompetencje miękkie?

Co wspólnego ma krzemienny nóż i silnik spalinowy ze smartfonem i sztuczną inteligencją? Wszystko to są innowacje. Każda z tych technologii w odpowiednim momencie naszej historii zmieniła (lub zmieni) sposób w jaki żyjemy i...

Trendy MSP – co napędza a co hamuje sektor – raport Salesforce

W 2019 roku dla firm z sektora MSP najważniejsze jest wzbudzenie zaufania w otoczeniu rynkowym. Według przedsiębiorców, aby utrzymać konkurencyjność lub zapewnić wzrost, niezbędne są inwestycje w rozwiązania oraz technologie wspomagające działania rynkowe: sprzedaż,...

Skuteczna komunikacja i odpowiednie motywowanie pracowników to największe wyzwania dla menadżerów

Skrajnie różne pokolenia na rynku pracy, niska stopa bezrobocia i duża konkurencja wśród firm, walczących o przyciągnięcie najlepszych kandydatów i zatrzymanie najbardziej efektywnych pracowników, same w sobie stanowią ogromne wyzwanie dla kierujących zespołami menadżerów...

Revolut Money Report: polscy milenialsi oszczędzają na wakacje

Czas obalić mit o latte i tostach z avocado, 68% milenialsów korzystających z Revolut w Polsce oszczędza regularnie Milenialsi korzystający z Revolut w Polsce odkładają zarówno na wakacje 56%, jak i na "czarną...

Coraz więcej Polaków chce pracować zdalnie. Czy polskie firmy są gotowe na zmiany?

Jak wynika z badania „Confidence Index”, przeprowadzonego w I kwartale 2019 r. przez firmę rekrutacyjną Michael Page, już ponad połowa Polaków (52 proc.) chciałaby od czasu do czasu pracować poza biurem. Jeszcze więcej, bo ponad 65...

Autentyczność marki – najważniejszy trend w handlu, marketingu i komunikacji

Ekologia, orędownictwo, autentyczność – tak w kilku słowach można opisać elementy nowego modelu biznesowego nowoczesnych firm. W jaki sposób przedsiębiorstwa wychodzą naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów? Jak wynika z raportu przygotowanego przez Cohn&Wolfe aż 91%...

X, Y i Z – trzy pokolenia pracowników – trzy różne grupy problemów

Wśród prawie 16,5 mln pracujących znajdują się przedstawiciele trzech różnych pokoleń – X, Y i Z. Każde pokolenie ma inne potrzeby zdrowotne, naprzeciw którym powinni wyjść pracodawcy. Wybierając grupowe ubezpieczenie zdrowotne, przedsiębiorcy powinni...

Wpływ zmiany pokoleniowej na ubezpieczenia na życie

Mobilność, stały dostęp do nowych technologii, współdzielenie, skłonność do częstych zmian – tak żyje pokolenie Z, czyli tzw. Post-millenialsi. Oczekują oni szybkich rozwiązań odpowiadających na ich bieżące potrzeby. Nie przywiązują się do miejsc ani...

Biznesowa pułapka dla pobłażliwych vs szansa na rozwój. Czym jest zdrowa klientocentryczność?

Czy w dzisiejszych czasach marki wciąż powinny być absolutnie klientocentryczne, czy może jednak wyznacznikiem dojrzałości rynkowej jest umiejętność postawienia granicy użytkownikom? I wreszcie - czy nadmierna pobłażliwość w trosce o odbiorców może zaszkodzić biznesowi?...

Silver tsunami – pracownicy 55+ poszukiwani

Na polskim rynku pracy aktywnych zawodowo pozostaje 34% osób między 50 a 64 rokiem życia. Pod względem zatrudniania starszych pracowników, Polska plasuje się na jednym z ostatnich miejsc wśród badanych krajów europejskich.* Liczba ta...

Millenialsi na giełdzie – 4 kluczowe debiuty giełdowe 2019 roku

W ubiegły piątek na giełdzie NASDAQ zadebiutował Lyft – główny konkurent Ubera w Stanach Zjednoczonych. Wydarzeniu towarzyszyły duże emocje, w szczególności, że sam Uber również zapowiedział swój debiut giełdowy w nadchodzących tygodniach. To nie...

W ciągu dekady praca zdalna stanie się normą na całym świecie

Wraz z wejściem na rynek pracy najmłodszego pokolenia praca zdalna stanie się obowiązującym zwyczajem. Według raportu Upwork „Future Workforce” już teraz blisko połowę (48 proc.) kadry menadżerskiej i specjalistycznej stanowią przedstawiciele Millenialsów i Generacji...

Co motywuje do pracy pokolenia X, Y i Z?

Generacja X, millenialsi i pokolenie Z – przedstawiciele odmiennych kulturowo grup wiekowych na etapie kształtowania się osobowości zdobywali różne doświadczenia, przygotowywali się do pracy i wchodzili na jej rynek w odmiennych gospodarczo czasach. Urodzeni...

Innowacyjna metoda rekrutacji oparta o grę na urządzenia mobilne

Gra na tablecie, czy smartfonie zamiast standardowej listy pytań podczas rekrutacji początkowo może wydawać się czymś zabawnym, a nawet absurdalnym. Jednak, by zachęcić najzdolniejszych kandydatów młodego pokolenia do wzięcia udziału w naszej rekrutacji warto...

Jakie wyzwania czekają galerie handlowe w 2019 roku?

Galerie handlowe już dawno przestały być miejscami, w których Polacy tylko robią zakupy. Rodacy bywają w nich co najmniej kilka razy w miesiącu - kupują, ale też szukają rozrywki i nowoczesnych rozwiązań. Jakie wyzwania...

1/3 firm zwiększy zatrudnienie specjalistów IT w 2019

Według ostatniej analizy firmy Spicerworks - State of IT 2019, niemal jedna trzecia (29%) europejskich oraz północnoamerykańskich przedsiębiorstw zamierza zwiększyć w nadchodzącym roku skalę zatrudnienia specjalistów IT. Warto przy tym zaznaczyć, że na Starym...

Zwyżkujące ceny mieszkań na wynajem spowodują koniec mody na ich zakup?

Czy warto wstrzymywać się z zakupem mieszkania na wynajem w związku z galopującym wzrostem cen nieruchomości? Czy jednak warto rezygnować z zakupu, skoro stawki wynajmu także rosną, w niektórych miastach, np. Łódź, nawet o...

Deloitte: W Polsce jest nadal zbyt mało mieszkań

W Polsce w 2017 roku za metr kwadratowy nowego mieszkania trzeba było zapłacić średnio 321 euro, czyli o 9 proc. więcej niż rok wcześniej. W Warszawie cena ta wyniosła 1 847 euro. Dla porównania...

Praca zdalna zmienia rynek

Według badania przeprowadzonego na 18 tys. respondentów z międzynarodowych firm, już 70% zatrudnionych pracuje z domu co najmniej jeden dzień w tygodniu. W Polsce swoje obowiązki wykonuje w ten sposób 1/3 kadry, korzystając z...

Millenilalsi coraz częściej biorą kredyt przez internet. Dzięki aplikacjom łatwiej jest znaleźć kredyt na...

Nowe technologie ułatwiają nabywanie nieruchomości na kredyt. Tylko w pierwszych trzech kwartałach 2018 roku banki udzieliły łącznie ponad 173 tys. kredytów mieszkaniowych. Millenialsi bardzo dokładnie wybierają oferty banków. Ponad 60 proc. robi to online, co...

Leasing is the New Buying. Dlaczego Millenialsi wolą wypożyczać, a nie kupować?

Tylko 15 proc. Millenialsów postrzega zakup samochodu jako wewnętrzy imperatyw. Kupno auta nie tylko nie znajduje się na liście priorytetów cyfrowego pokolenia, ale osoby urodzone na przełomie lat 80. i 90. w ogóle nie...

Z niewolnika nie ma pracownika, a jakim pracownikiem jest współwłaściciel?

Z raportu firmy Deloitte* wynika, że aż 88 proc. młodych ludzi uznaje za ważne lub bardzo ważne, aby ich praca dawała poczucie sensu. Jednym z najistotniejszych problemów w polskich firmach jest brak zaangażowania...

Firmy walczą o pracowników. Benefity i możliwość rozwoju stają się równie ważne, co wysokość...

Coraz więcej firm odczuwa problemy z rekrutowaniem pracowników i presję płacową. Niemal co piąta nie podejmuje nowych inwestycji z powodu deficytów kadrowych. Problemem jest też rotacja, bo młodzi pracownicy zmieniają zatrudnienie średnio co 2-3 lata. W tym kontekście...

Klienci oczekują spersonalizowanych ofert, ale boją się o swoje dane – raport Salesforce

Tegoroczne badanie Salesforce poświęcone zaufaniu klientów do przedsiębiorstw dobitnie pokazuje paradoks dzisiejszego świata. Klienci oczekują od firm personalizowanego kontaktu, rozumienia i wyprzedzania ich potrzeb, ale jednocześnie obawiają się, że przetwarzane przez firmy dane osobowe...

Pracodawcy coraz bardziej dbają o work-life balance – już nie tylko pracownika, ale również...

Polacy są jednym z najbardziej zapracowanych narodów w UE. I jednym z najbardziej zestresowanych. Jak wynika z danych Eurostatu, w pracy spędzamy średnio ponad 41 godzin tygodniowo. Coraz częściej przenosimy też zawodowe obowiązki do...

Praca zdalna przyciąga najlepszych pracowników. 60 proc. firm oferuje taką możliwość

Rosnące możliwości pracy zdalnej to odpowiedź na zmieniające się potrzeby pracowników. Takie elastyczne formy świadczenia obowiązków zawodowych już w momencie rekrutacji oferuje ponad 60 proc. firm na całym świecie – wynika z badania IWG. 70 proc....

Wynagrodzenia i benefity w erze millenialsów

W wielu firmach omnichannel staje się oczywistością – rynkowy sukces wymaga elastyczności i łączenia działań w tradycyjnych i nowoczesnych kanałach. Teoretycznie młodzi pracownicy (tzw. millenialsi lub pokolenie Y) powinni być gotowi na wyzwania współczesności,...

Millenialsi realnym wyzwaniem … Oni wiedzą czego chcą

Pokolenie milenialsów coraz bardziej obawia się o swoją przyszłość. Rozwój robotyki, sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego zmienia charakter i sposób pracy. Dlatego młodzi coraz chętniej myślą o nieetatowych formach zatrudnienia. - 43 proc. milenialsów deklaruje,...

Roboty nie zastąpią ludzi – uważa 92% pracodawców z 42 państw. A co sądzą...

Czy ludzie obawiają się, że zastąpią ich roboty? Zdecydowanie nie! Tak wynika z raportu Skills Revolutions 2.0 firmy Manpower. Aż 92% z 20 tysięcy przebadanych przez firmę pracodawców uważa, że maszyny nie zastąpią ludzi. A...

Kim są współcześni e-konsumenci?

Aż 51 proc. światowej populacji ma dostęp do internetu, a kupujący w sieci wydali w 2017 roku 2,3 biliona dolarów. Dane te ilustrują nie tylko ogromny potencjał i dynamikę rynku, ale też rosnącą konkurencję. Zrozumienie potrzeb e-konsumentów,...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Wojna w Ukrainie: paradoks normalności i koszmaru

Wojna w Ukrainie przynosi paradoksalne połączenie koszmaru i zwykłych elementów normalnego życia. Jest ona też pełna „cudów” jak na kraj tak długo dotknięty wojną,...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version