Akt o Usługach Cyfrowych, Digital Services Act, DSA - to nazwy unijnego rozporządzenia, które reguluje działalność w dostawców usług w Internecie. Warto je zapamiętać, bo od jakiegoś czasu te nazwy regularnie pojawiają się w...
Popularność mediów społecznościowych stale rośnie, a wśród ich użytkowników są osoby w każdym wieku. Do pewnego czasu służyły głównie do rozrywki, dziś jednak coraz częściej pojawiają się na nich profile firm, które podejmują działania...
90% Polaków z pokolenia Z i milenialsów kupuje przez internet, a 63% dokonuje zakupów online regularnie, kilkukrotnie w miesiącu.
Prawie 60% kupujących online, urodzonych po 1981 roku, przed dokonaniem zakupu wyszukuje produkty w...
Rok 2022 nie był specjalnie udany dla wielu firm, które funkcjonują na rynku. Co prawda znalazło się również sporo przedsiębiorstw, które odnotowały wzrosty przychodów, ale w tym tekście skupimy się na biznesach technologicznych tracących...
Kurs akcji Snap w trakcie piątkowej sesji odnotował tąpnięcie o blisko 40% wartości. To nie pierwsza taka paniczna wyprzedaż walorów spółki. Blisko dwa miesiące temu Snap doświadczył bliźniaczej histerycznej przeceny po zaraportowaniu słabych wyników...
45 mld dolarów – tyle może wynieść zakup platformy społecznościowej Pinterest Inc przez PayPal Holdings Inc – amerykańskiego giganta systemu płatności elektronicznych. Jeśli informacje się potwierdzą i negocjacje obu stron zakończą się powodzeniem, może...
Social media w biznesie to prawdziwy temat-rzeka, a dobranie odpowiednich platform zależy przynajmniej od kilku czynników. Nie oznacza to jednak, że należy całkowicie zrezygnować z obecności na SM lub co gorsza – działać na...
Serwisy społecznościowe w ciągu ostatniej dekady wyrosły na potężne narzędzie wspierające sprzedaż. Jego skuteczność opiera się na bezpośredniej interakcji. Kto powinien tego spróbować? Jak zrobić to dobrze? - podpowiadają eksperci z Shoper.
Przy uruchamianiu nowego...
Powyższe wyniki potwierdzają, że kobiety jako grupa społeczna są mocno aktywne i korzystają częściej z nowych kanałów sprzedaży i komunikacji. Cieszy fakt, że podobnie jak w programach edukacyjnych z narzędzi cyfrowych (np. TOP Women w...
Social selling polega na wykorzystaniu mediów społecznościowych do prowadzenia działalności sprzedażowej czyli udostępnianiu produktów on-line swoim klientom bez konieczności zakładania sklepu e-commerce.
Sprzedaż przez social media prowadzona jest z wykorzystaniem narzędzi, które dostarcza sama...
Akcje Ubera pojawią się na nowojorskiej giełdzie. Choć eksperci podkreślają, że to największy debiut ostatnich lat, nie brakuje również głosów sceptycyzmu. Szczególnie, że niedawne IPO Lyfta - głównego rywala Ubera – okazało się rozczarowaniem....
Dzięki niej Tinder zredukował czas ładowania aplikacji o ponad połowę, a Pinterest zwiększył przychody z reklam o 44 proc. Mowa o technologii PWA (Progressive Web App). Coraz częściej to właśnie ona wybierana jest do budowy...
W ubiegły piątek na giełdzie NASDAQ zadebiutował Lyft – główny konkurent Ubera w Stanach Zjednoczonych. Wydarzeniu towarzyszyły duże emocje, w szczególności, że sam Uber również zapowiedział swój debiut giełdowy w nadchodzących tygodniach. To nie...
Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...