Tagi Reklama

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: reklama

Czy i jak można reklamować piwo bezalkoholowe?

Na polskim rynku pojawiają się kolejne oferty napojów bezalkoholowych – najpopularniejszym wariantem alkoholi „zero procent” są obecnie piwa bezalkoholowe, których wartość sprzedaży w 2022 roku prognozowana jest nawet na 1,3 mld zł . Nie...

Tablica informacyjna a reklama – konsekwencje podatkowe

Organ podatkowy nie uwzględnił przedstawionego przez przedsiębiorcę stanu faktycznego i dokonując samowolnej modyfikacji opisu i nieuzasadnionych dopowiedzeń stwierdził, że tablica informująca o historii pałacu potencjalnie może być reklamą i jako taka podlega opodatkowaniu. Po...

Dom mediowy radzi: jak promować się w sieci?

Niezależnie od tego, czy dom mediowy jest niezależny od międzynarodowych korporacji medialnych, czy jest z nimi w jakimś stopniu związany, jest to z pewnością instytucja, która jest w stanie odpowiedzialnie pomóc ci przy realizacji...

Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2022 r.

Grupa Agora zamknęła 2. kwartał 2022 r. z istotną poprawą wyników operacyjnych, którą zapewniły o 1/3 wyższe przychody odnotowane w niemal wszystkich biznesach. Dla intensywnie odbudowującej się po pandemii działalności kinowej był to najlepszy...

Druk wielkoformatowy — wszystko, co trzeba o nim wiedzieć

W marketingu liczy się trafność przekazywania informacji i skuteczność na szeroką skalę, dlatego coraz częściej duże firmy decydują się na reklamy o dużym formacie. Jednak billboardy i banery to zadanie dla profesjonalistów, którzy przy...

Co pokazały raporty spółek technologicznych?

Bieżący tydzień upłynął pod znakiem wielkiej technologicznej niewiadomej zza oceanu. Po bardzo słabych wynikach Snapa i panicznej wyprzedaży Inwestorzy zadawali sobie pytanie, czy wyniki okresowe BigTechowych gigantów potwierdzają obawy rynku o zbliżające się spowolnienie...

Reklama dźwignią handlu, a handel dłużnikiem reklamy

Firmy zajmujące się marketingiem, reklamą oraz PR-em zmagają się z problemem zatorów płatniczych. Mają przeszło 112,7 mln zł przeterminowanych zobowiązań finansowych, ale głównie dlatego, że same nie otrzymują należnych im pieniędzy. Według danych Krajowego...

Wyrok WSA: Rozpowszechnianie informacji o lokalizacji i godzinach pracy apteki ogólnodostępnej na plakatach, banerze...

WSA w Warszawie podzielił stanowisko Rzecznika, iż rozpowszechnianie informacji o lokalizacji i godzinach pracy apteki ogólnodostępnej na plakatach, banerze i ulotkach nie stanowi reklamy aptek. Przedsiębiorca prowadzący aptekę ogólnodostępną zwrócił się do Rzecznika Małych i...

Przychody Digital Network w kwietniu wzrosły o 56%

Według wstępnych szacunków, przychody Digital Network w kwietniu wyniosły 3,9 mln zł i były o 56% wyższe w stosunku do kwietnia 2021 roku, w którym osiągnęły 2,5 mln zł. Po czterech miesiącach br., szacunkowe...

Gwałtowny wzrost cen żywności w Polsce przed nami – najgorsza sytuacja gospodarstw domowych w...

Ceny żywności w rolnictwie wzrosły o +31% w 2021 roku, a w 2022 wzrosną o kolejne +23% z powodu ogólnego wzrostu kosztów czynników produkcji (paliwo, energia elektryczna, nawozy), lat niższych plonów, przekładających się...

Sąd Apelacyjny przyznał rację UOKiK. Co powiedział o reklamie suplementu diety? Komentarz eksperta

W 2017 r. głośno było o decyzji dotyczącej reklamy suplementów diety na zatoki, zwłaszcza z powodu wysokości nałożonej kary na Aflofarm Farmacja (prawie 26 mln PLN) (decyzja z dnia 12 października 2017 roku, nr...

Zysk netto Digital Network wzrósł o 90% w I kw. 2022 r. EBITDA rośnie...

Digital Network, lider rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej, odnotował w I kw. 2022 r. 8,7 mln zł przychodów, co oznacza wzrost o 54% r./r. Spółka wypracowała zysk operacyjny na poziomie 2 mln zł – to...

Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2022 r.

W okresie styczeń-marzec 2022 r. Grupa Agora istotnie zwiększyła przychody – głównie dzięki wpływom z działalności kinowej, która intensywnie odbudowuje swoją pozycję po pandemii, a także z usług reklamowych, rosnących zdecydowanie szybciej niż na...

Nadchodzą zmiany w reklamie wyrobów medycznych i leczniczych

Warszawa, 09 maja 2022 r. – Przepis dotyczący zakazu reklamy, która wykorzystuje wizerunek lekarzy lub sugestię, że osoba na ekranie lub bilbordzie wykonuje zawód medyczny zostanie już wkrótce rozszerzony na wyroby medyczne. To efekt...

Co to jest podcast marketing?

Boom na podcasty nie ominął także branży marketingowej. Stopniowo, ta forma przekazu jest coraz częściej wykorzystywana także przez marketerów i obfituje w ciekawe tematy i formaty. Rynek podcastów kwitnie i otwiera nowe możliwości dla ekonomii:...

Rekordowy wzrost przychodów 4fun Media. Miesięczna sprzedaż spółki urosła w lutym o 52%. Przychody...

Przychody 4fun Media SA (w trakcie zmiany nazwy na Digital Network) wzrosły w lutym o 52% r./r. W przypadku spółki Screen Network SA, odpowiedzialnej za 90% sprzedaży Emitenta, wzrost był jeszcze wyższy i wyniósł...

Media i gospodarka w czasie wojny, oczekiwania konsumentów vs obawy menedżerów firm

Agresja Rosji wobec Ukrainy oraz napływająca do Polski fala uchodźców z terenów wojny, w naturalny sposób rodzą obawy Polaków. Czasem te niepokoje mogą powodować irracjonalne zachowania konsumentów. Sytuacja jest na tyle bezprecedensowa, że spowodowała...

Przyszłość gier jest mobilna? Trendy na 2022 rok, które zdominują branżę gamingową

Dla branży mobile gamingu poprzedni rok był więcej niż łaskawy, a obecny zapowiada się równie obiecująco. Od ponad dekady możemy obserwować sukcesywny wzrost mobile gamingu i rosnącą przewagę nad konsolami czy PC. Dane Statista...

Agencja reklamowa Kraków – postaw na rozwój swojej firmy

Prowadzenie własnej działalności niejednokrotnie wymaga podejmowania przemyślanych działań. Produkt, usługi i jakość to jedno, ale ważna jest również odpowiednio dobrana strategia marketingowa. Nie musisz być specjalista w każdej z tych dziedzin, od tego są...

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Marketing internetowy to działania mające na celu zwiększenie widoczności i rozpoznawalności marki w sieci. Agencja zajmująca się reklamą w Google zna mechanizmy działania algorytmów wyszukiwarki, może więc z łatwością zoptymalizować witrynę internetową tak, by...

Rynek reklamy na świecie wzrośnie w 2022 o 9,2%. Większa część tortu będzie należeć...

Grupa reklamowa dentsu opublikowała Global Ad Spend Forecast. Według badania rynek reklamy na świecie odbija się mocno po regresie z 2020 roku. Średni wzrost w tym roku ma być trzy razy szybszy niż w analogicznym okresie...

Nowy prezes i zmiany w 4fun Media

Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media...

Promocja firmy w sieci – w jakie działania warto zainwestować?

Już 73% ankietowanych robi zakupy w sieci – to wyniki badania „E-commerce w Polsce 2020” przygotowanego przez Gemius oraz Izbę Gospodarki Elektronicznej. Co najchętniej kupujemy przez internet? Odzież, obuwie, kosmetyki, książki, płyty, elektronikę i...

Małe i średnie przedsiębiorstwa mogą stracić na nowych unijnych regulacjach cyfrowych

Proponowane w obecnym kształcie regulacje – Akt o Rynkach Cyfrowych (DMA) oraz Akt o Usługach Cyfrowych (DSA) – będą miały fundamentalny i niekorzystny wpływ na działalność małych i średnich przedsiębiorstw w UE. Choć w...

GfK: Polacy coraz częściej robią „sprytne” zakupy

Według firmy badawczej GfK już 71 proc. wszystkich konsumentów w Polsce możemy określić jako tzw. smart shopperów. Z roku na rok ich liczba systematycznie wzrasta, a wysokie ceny w sklepach mogą jedynie wzmocnić ten...

Wyniki finansowe Grupy Agora w 3. kwartale 2021 r.

Unikalna oferta cenowa Heliosa w połączeniu z wysoką frekwencją w kinach oraz rosnące szybciej niż na rynku wpływy reklamowe zapewniły Grupie Agora znaczący wzrost przychodów w 3. kwartale 2021 r. Skutecznie wykorzystując rynkowe trendy...

Ponad ⅓ Polaków planuje już zakupy na tegoroczny Black Friday

Ponad połowa polskich e-konsumentów twierdzi, że specjalnie czeka z zakupami na Black Friday, a ponad ⅓ zaplanowała już zakupy podczas tegorocznej edycji, jak wynika z raportu polskiej firmy Advox na temat zwyczajów e-zakupowych Polaków....

Oszuści wykorzystali Google Ads do kradzieży kryptowalut o wartości pół miliona dolarów

Oszuści znaleźli nowy sposób na fanów kryptowalut! Jak donosi Check Point Research, cyberprzestępcy wykorzystują reklamy Google Ads, w celu podszywania się pod popularne portfele kryptowalutowe pokroju Phantom czy MetaMask. W ciągu jednego weekendu oszustom...

Rynek SEO/SEM w pandemii

Rynek sprzedaży internetowej rośnie, a wraz z nim konkurencja walcząca o klienta i najlepszą pozycję w wyszukiwarce. O trendach i zmianach na rynku SEO/SEM rozmawiamy z Dorotą Kiką i Łukaszem Suchym z DevaGroup. E-commerce, jak...

Pandemia przyczyniła się do zwiększonej popularności e-sportu

Rosnącą popularność e-sportu można zaobserwować już od kilku lat, ale pandemia znacznie przyspieszyła ten trend. Jak wynika z raportu Let’s Play! - The European e-sports market, ponad połowa badanych Europejczyków po raz pierwszy oglądała...

Globalne wydatki reklamowe w kategorii sprzętu AGD wzrosną w 2021 o 13%

W 2023 roku inwestycje reklamowe w kategorii AGD przekroczą poziom wydatków z sprzed pandemii o 24% Digital zwiększy udział w wydatkach na reklamę sprzętu AGD z 55% w 2020 do 57% w 2023...

Branża mediów i rozrywki już w tym roku wróci do poziomu sprzed pandemii

2022 rok powinien przynieść solidny wzrost w sektorze mediów i rozrywki w Polsce. Wartość rynku wzrośnie o 877 mln dol. z prognozowanych 9,61 mld dol. na koniec 2021 roku. Do 2025 r. branża będzie...

Jak zyskać obserwujących na Instagramie na koncie firmowym?

Możliwości w dziedzinie marketingu, które współcześnie dają portale społecznościowe, są coraz częściej wykorzystywane przez przedsiębiorców, chcących dotrzeć do nowych klientów drogą internetową. W szczególności Instagram staje się głównym kanałem poszukiwania oraz utrzymywania relacji między...

Back to school 2021: reklama w mobile nakręca sprzedaż – blisko 7 na 10...

Nawet 50 proc. rocznych wydatków związanych ze szkołą przypada w USA na gorący okres zwany „Back to school”. W Polsce i pozostałych krajach Europy jest podobnie. To właśnie w okresie od lipca do końca...

Poprawa wykorzystania narzędzi i technologii jest priorytetem dla polskich specjalistów ds. marketingu, a ograniczenia...

Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował dziś siódmą edycję raportu „State of Marketing”, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego wśród tysięcy dyrektorów ds. marketingu z całego świata. Z raportu wynika,...

Wyniki finansowe Grupy Agora w 2. kwartale 2021 r.

Ożywienie na rynku reklamy, rosnące zainteresowanie sprzedawanymi treściami i wydawnictwami oraz powrót do funkcjonowania kin sieci Helios zapewniły Grupie Agora dynamiczny wzrost przychodów w 2. kwartale 2021 r. Szybciej niż rynkowo zwiększały się wpływy...

Cloud Technologies podsumowuje osiągnięcia i wskazuje kluczowe czynniki rozwoju w I półroczu 2021 roku

Cloud Technologies, warszawska spółka specjalizująca się w monetyzacji danych z internetu i Big Data, podsumowuje osiągnięcia w I półroczu 2021 roku i spodziewa się ich pozytywnego wpływu na wyniki finansowe w kolejnych okresach. Spółka,...

Przeszło 60% Polaków dowiaduje się o zbiórkach charytatywnych z Internetu. Głównie z social mediów

6 na 10 Polaków dowiaduje się o prowadzonych aukcjach charytatywnych z Internetu. Największy udział mają w tym social media. Są aż kilka razy częściej wskazywane jako źródło takich informacji niż ogólnodostępne portale. Te ostatnie...

5 pomysłów na druk wielkoformatowy w reklamie Twojego biznesu!

Każdy przedsiębiorca powinien zdawać sobie sprawę, ze znaczenia reklamy. Reklama często stanowi filar działalności, a jej zadaniem jest nie tylko promowanie ofert i produktów, ale także tworzenie marki. Odpowiednia reklama doskonale wspiera i kreuje...

Znikają third party cookies – czyli o nowych wyzwaniach marketerów

Wyeliminowanie tzw. ciasteczek, czyli plików cookie, to bardzo duża zmiana na rynku reklamy. Działanie zmierza do zagwarantowania internautom większej anonimowości i prywatności. Czy sprawi, że marketing, który znamy, odejdzie w niepamięć? Pliki cookies odpowiadają za...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version