Tagi Social media

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: social media

Idzie nowe, czyli trendy HR na 2016 rok

Z Nowym Rokiem idzie „nowe”. Rozpoczyna się snucie nowych postanowień, planów, obieranie nowych i nieznanych dotąd dróg. W branżowe drzwi zaczynają pukać nowe trendy. Wszędzie pachnie nowością i zmianami, które czasem same wpraszają się do...

Jak korzystać z marketingu poleceń

Jako klienci szukamy sprawdzonych miejsc, produktów i usług, kierując się często opiniami w sieci czy sugestiami znajomych, którzy mogą podzielić się swoimi doświadczeniami. Z punktu widzenia przedsiębiorców, rekomendacje to dowód na to, że oferta...

PiS bezkonkurencyjny w mediach

Z najnowszego, poszerzonego raportu „Scena Polityczna”, który zawiera wszystkie ugrupowania wchodzące w skład sejmu, wynika, że niekwestionowanym liderem w mediach została partia Prawo i Sprawiedliwość. W grudniu na jej temat opublikowano 72,5 tys. materiałów. Prawo...

Lewandowski na topie. Internauci szaleją.

Media kolejny miesiąc nie szczędzą zachwytów Lewandowskiemu. W listopadzie na jego temat ukazało się 323,3 tys. materiałów. Ręce zacierają nie tylko kibice, ale także sponsorzy. Wartość promocyjna publikacji, w których pojawiało się nazwisko sportowca...

Polacy szukają prezentów świątecznych w mediach społecznościowych. Nowy trend wykorzystują sprzedawcy

Polacy coraz częściej pomysłów na świąteczne prezenty szukają w internecie. Tylko w pierwszym tygodniu grudnia Instytut Monitorowania Mediów doliczył się 4,5 tys. publikacji na ten temat. Dominującym kanałem komunikacji były social media, głównie Facebook. Ten trend...

FOLYO – darmowe animacje 3D dla e-handlu

Wystartowała platforma FOLYO, która pozwala samodzielnie tworzyć animacje 3D i 360° na bazie fotografii oraz udostępniać je w sklepach internetowych, social media i na stronach www. Rozwiązanie jest dopasowane do Allegro i eBay, a także...

Elastyczność w biznesie: moda czy szansa na zysk?

Aż 70 proc. firm, które 12 lat temu wpisano na prestiżową listę „Fortune 1000” zniknęło z rynku*. Wiele z nich nie umiało przystosować się do zmieniającej się rzeczywistości: nowych technologii, innowacji, ewoluujących potrzeb klientów....

Moda na gotowanie w Polsce trwa. Kulinarne programy biją rekordy popularności w social media

Odcinki kulinarnych programów przyciągają przed ekrany miliony widzów, są także szeroko komentowane w mediach społecznościowych. Jednak większą popularnością internautów cieszą się jurorzy niż uczestnicy programów. Prym wiedzie Magda Gessler – w ciągu ostatniego miesiąca pojawiło się...

Pracownicy bardziej skłonni do zmiany pracy. Trzy czwarte chce jej szukać przez znajomych

Niskie bezrobocie sprawia, że pracownicy czują się pewniej i coraz częściej myślą o zmianie pracy – wynika z „Barometru rynku pracy IV” firmy Work Service. Prawie połowa z nich jest pewna, że nową pracę znajdą w ciągu miesiąca. Trzech...

„Apteki wśród polskich internautów” 2015

 Branża aptek w internecie jest w takim samym stanie jak tradycyjny retail reprezentowany przez Biedronkę. Silna wojna cenowa wymusza precyzyjne działania marketingowe i obniżanie kosztów. Dominują działania efektywnościowe (e-mail marketing ) i zasięgowe (SEM)....

#Bazarek – wybory w Social Media

Cisza wyborcza wyzwoliła kreatywność internautów. W social media głośno komentowano ceny „produktów” na wyborczym bazarku. Na temat samego hashtagu #bazarek pojawiło się aż 4,5 tys. wzmianek – wynika z raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.  Na...

Biedronka w prasie, Tesco w internecie – ranking marek sieci handlowych

Biedronka trzeci raz z rzędu została najpopularniejszą siecią handlową i nadal utrzymuje wyraźną przewagę nad konkurentami. Na podium znalazły się także Tesco i Carrefour – wynika z rankingu Top Marka, przygotowanego przez magazyn „Press”...

Ranking największych marek bankowych

Bankowość należy do dziesiątki najaktywniejszych branż w prasie – wynika z badania „Top Marka” przygotowanego przez magazyn „Press” i „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Najpopularniejsze okazało się PKO BP, natomiast specjalne wyróżnienie przypadło BZ WBK –...

Jakiego CIO potrzebują dziś firmy? Odpowiada Sanil Solanki (Gartner)

Z wyników badań wynika, że w dzisiejszych czasach firmy powinny zintensyfikować inwestycje w nowe technologie, które z branż w najbliższym czasie czeka technologiczna rewolucja? W długofalowej perspektywie wszystkie branże odczują wpływ przesunięcia z ery uprzemysłowionego...

IDC: rynek usług IT w Polsce wzrośnie o prawie 5% w 2015 roku

Wartość polskiego rynku usług IT wzrosła w 2014 r. o 4.5% i wyniosła 3.28 mld USD – wynika z raportu firmy analitycznej IDC. Na przestrzeni najbliższych lat tempo wzrostu się utrzyma, ale dostawcy i...

Kopacz w ogniu krytyki, PiS przed PO

Z najnowszego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wynika, że media są zdecydowanie przychylniejsze prawicy. Prawo i Sprawiedliwość zostało nowym liderem zestawienia „Scena Polityczna”, natomiast najbardziej krytykowano Ewę Kopacz. Afera meblowa, dopalacze, krzyż zasługi dla dyrektora Biedronki...

Kopacz, Kaczyński i Kukiz, który polityk jest najbardziej medialny

Wybory parlamentarne coraz bliżej. Dziennikarze oraz internauci komentują każde działanie liderów kluczowych polskich ugrupowań – Ewy Kopacz, Jarosława Kaczyńskiego i Pawła Kukiza. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” sprawdził, który polityk jest najbardziej medialny. W najnowszym badaniu „PRESS-SERVICE...

Feralny post producenta wódki Extra Żytnia przejdzie do historii social media

Wtorkowy post producenta wódki Extra Żytnia, wykorzystujący bezrefleksyjnie zdjęcie śmiertelnie postrzelonego demonstranta, przejdzie do historii social media. Dziennikarze i internauci głośno komentują całą sprawę, a marka Polmos Bielsko-Biała próbuje ugasić sytuację kryzysową. „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”...

Social media niedoceniane w polskich firmach

Jak wynika z danych Digital Agenda for Europe, polskie przedsiębiorstwa w dalszym ciągu w niewielkim stopniu używają mediów społecznościowych w celach biznesowych. Odsetek firm, które wykorzystują tego typu narzędzia jest mniejszy tylko w dwóch innych państwach Unii Europejskiej. Odsetek polskich...

Królowe polskiej polityki

Polską scenę polityczną po raz pierwszy zdominowały kobiety – Ewa Kopacz i Beata Szydło. Obie stały się faworytkami mediów. Na ich temat od początku lipca opublikowano w prasie, internecie i RTV 44 tys. materiałów,...

Branża turystyczna musi się otworzyć na kanały cyfrowe

Rewolucja cyfrowa zmieniła sposób planowania oraz rezerwacji wakacji. Aż 59 proc. turystów porównuje ceny ofert w Internecie, a portale z porównywarkami stanowią najbardziej popularne i wpływowe źródło w poszukiwaniu wakacji (wykorzystywane przez 42 proc....

Facebook i Twitter pełne komentarzy o SKOK-ach – analiza

SKOK-i od dłuższego czasu są tematem politycznego sporu. Chętnie sprawę komentują także internauci. Tylko od pierwszego lipca w mediach społecznościowych na temat Spółdzielczych Kas Oszczędnościowo-Kredytowych opublikowano 37,4 tys. wzmianek - wynika z raportu przygotowanego...

Kukiz angażuje internautów

Polityczna działalność Pawła Kukiza nie przestaje być jednym z najistotniejszych tematów poruszanych w mediach. Średnia dzienna liczba publikacji na jego temat w ostatnich czterech tygodniach sięgnęła tysiąca – podsumował „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. W okresie od...

Media społecznościowe kluczowe dla budowania wizerunku firm. Mogą być skuteczniejsze niż reklama

Rośnie odsetek firm w Polsce, które aktywnie korzystają z internetu, wciąż jednak możliwości sieci nie są przez nie w pełni wykorzystywane. Tylko co piąta firma prowadzi sprzedaż przez internet i jest obecna w mediach społecznościowych. Social media pomagają budować relacje z klientami, słuchać ich...

Poprzedni tydzień w mediach upłynął pod znakiem tolerancji. Temat legalizacji małżeństw jednopłciowych w USA...

1,2 tys. komentarzy pojawiło się w mediach społecznościowych po decyzji amerykańskiego Sądu Najwyższego ws. legalizacji małżeństw jednopłciowych. Głos w tej sprawie zabierali również artyści i politycy. W „tęczowym tygodniu” między 29 czerwca a 6 lipca najczęściej wyrażano...

Czy Internet pozwala przewidzieć wyniki wyborów?

Jakiś czas temu pojawiła się informacja, że Google może przewidzieć wybory lepiej niż sondaże polityczne. Jeśli to prawda, precyzyjny monitoring internetu może dawać partiom niezwykle tanie i bardzo precyzyjne dane o preferencjach wyborczych, jak...

Statystyki pokazują, że Paweł Kukiz pozostaje w grze

Przegrana w wyborach prezydenckich nie osłabiła znacząco medialności Pawła Kukiza – podsumował „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Analiza obecności polityka w mediach pokazuje, że nadal jest liczącym się zawodnikiem na polskiej arenie politycznej. Kukiz nie zniknął z...

Już co piąty Polak robi zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych

Zakupy za pośrednictwem smartfona robią najczęściej młodzi mężczyźni, studenci i uczniowie w wieku 15-24, którzy mieszkają w dużych miastach. Eksperci prognozują, że liczba konsumentów zainteresowanych zakupami w wersji mobilnej w najbliższych latach będzie dynamicznie...

Kreatywna rekrutacja: Tak to robią najlepsi!

Pracodawcy sięgają po coraz bardziej ambitne metody pozyskiwania pracowników. Do nowoczesnych kanałów rekrutacji możemy zaliczyć już nie tylko social media, czy kreatywne billboardy, ale coraz częściej gry, a nawet astrologię biznesu. Kandydaci chętnie dzielą się...

Content na wagę złota

Social media dziś Na przestrzeni ostatniej dekady sposób komunikacji między ludźmi uległ zmianie. Social media stały się wszechobecne i ich rola urosła do rangi drugiej najpopularniejszej formy wymiany myśli i doświadczeń. Tegoroczne badanie Wave 8...

Social Media i wybrane kanały społecznościowe

Social media marketing: jest to (pl. marketing w mediach społecznościowych) - zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się takie portale społecznościowe jak Facebook,...

Pokolenie Z – technologię ma we krwi

Dorastają pod wpływem Facebooka, smartfonów i talent shows, a ich placem zabaw jest Internet. Wiedzę czerpią z Internetu i są nastawieni na szybkie wyszukiwanie informacji. Pokolenie Z, o którym mowa, to osoby urodzone po...

O Komorowskim najczęściej, o Dudzie najprzychylniej

Kampania wyborcza rozpoczęła się na dobre. Jednym z czynników warunkujących wygraną jest popularność kandydatów w mediach. W dniach 1–15 marca na temat osób biorących udział w walce o najwyższy urząd w państwie opublikowano łącznie...

Social media dają szansę stworzenia własnej marki. Trzeba jednak umieć mądrze wykorzystać ich potencjał

Powszechny dostęp do internetu i mediów społecznościowych daje szansę na stworzenie własnej marki. Niesie jednak za sobą także ryzyko. Nieodpowiednie zdjęcia na prywatnym profilu w portalu społecznościowych mogą zaszkodzić karierze zawodowej, a nawet najlepsze informacje zaprezentowane...

E-poradnik Programu Onet Autorzy

W ramach Programu Onet Autorzy wydano e-booka dla wszystkich tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z zakresu dziennikarstwa internetowego. Do pracy przy publikacji zostali zaproszeni eksperci i praktycy zajmujący się komunikacją w internecie, warsztatem...

Monitoring social media: Polacy często szukają rad w internecie.

Jak wynika z monitoringu social media, zwroty typu „czy ktoś mógłby mi pomóc” pojawiają się w sieci średnio 1,2 tys. razy dziennie. To szansa dla marketerów, działów marketingu i obsługi klienta, by radząc internautom,...

Polacy często szukają rad w internecie. To okazja dla firm

Internauci chętnie radzą się innych użytkowników sieci. Pytają o porady przy zakupie kosmetyku czy sprzętu elektronicznego. Radzą się w sprawie wyboru operatora komórkowego, trendów w wystroju wnętrz czy obsługi konkretnego urządzenia. Zwroty typu „czy ktoś mógłby mi pomóc” każdego...

Humanistom z analitycznymi umiejętnościami łatwiej na rynku pracy

Z analizy ogłoszeń umieszczonych na portalu Pracuj.pl, wynika, że pracodawcy zaczynają wymagać od potencjalnych pracowników umiejętności, które często wykraczają poza podstawowy obszar ich specjalizacji. Od programistów wymagane są umiejętności miękkie, od humanistów zaś znajomość...

Omnichannel – symbiotyczna relacja z klientem to przyszłość bankowości?

Smartfon i tablet to już nie tylko gadżety. To niezbędne w codziennym życiu narzędzia, z którymi rosnąca liczba osób nie potrafi i nie chce się rozstawać. Zastępują nam kalendarz, odtwarzacz multimedialny, aparat fotograficzny i...

Które marki samochodowe angażują najbardziej na Facebooku

Ponad milion wpisów od początku roku na Facebooku, po ponad 60 tys. opinii na Twitterze i YouTube, prawie 4 tys. informacji w serwisie Wykop.pl – taka jest skala dyskusji o markach samochodowych w social...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version