Ponad 30 proc. Polaków przyznaje, że zwiększyło swoją aktywność zakupową online w kategorii produktów spożywczych i kosmetyczno-chemicznych – wynika z nowego badania Nielsena. Pandemia koronawirusa przyspieszyła rozwój internetowego handlu, który stał się zarówno najwygodniejszą, jak i najbardziej bezpieczną...
Świąteczny szczyt paczkowy już trwa. Dla firm kurierskich to czas wytężonej pracy, do którego przygotowania rozpoczynają już kilka miesięcy wcześniej. Gdy wzrost wolumenu sięga chwilami nawet 50% standardowych zamówień, wszystko powinno być starannie zaplanowane.
– Już...
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...