Gi Group z nowym rozdziałem w swojej historii – powstaje marka korporacyjna Gi Group Holding

Nowa korporacyjna marka Gi Group Holding, wprowadzana 4 kwietnia 2022 roku, umożliwia ujednolicenie strategicznego podejścia i rozwiązań w obszarze zatrudnienia we wszystkich markach Gi Group, jednej z wiodących na świecie firm rekrutacyjnych i doradczych. Tworzy międzynarodowy ekosystem usług HR w 30 krajach, w których Grupa działa bezpośrednio, obsługując 20 tys. firm.

Celem wprowadzenia nowej korporacyjnej marki jest ujednolicenie wartości, strategicznego podejścia i rozwiązań we wszystkich markach Gi Group świadczącej kompleksowe usługi w zakresie rekrutacji, zatrudnienia i rozwoju kadr. Holding obsługuje obecnie ponad 20 tys. spółek w 30 krajach świata, a przychody Grupy wynoszą 3,3 miliardów euro (dane za 2021 rok*), co daje jej 5. pozycję w rankingu największych europejskich firm z sektora HR i 16. miejsce na świecie.

Globalny ekosystem usług Gi Group Holding wspiera przyjazne i bezpieczne środowisko pracy, zrównoważone wartości społeczne i ekonomiczne rynku pracy, elastycznie odpowiadając na zmieniające się potrzeby firm, kandydatów i pracowników. To podejście odzwierciedlają wartości nowej marki, oparte na hasłach „More than Work” (Więcej niż praca) oraz „Change Lives” (Zmieniamy życia innych).

Marki Grupy

Uzupełniające się marki Grupy tworzą kompleksowy pakiet usług w obszarze z rekrutacji i zatrudniania pracowników wszystkich szczebli, różnych form zatrudnienia (praca stała, tymczasowa, outsourcing), podwyższania i zmiany kwalifikacji. Jednocześnie wspierają kandydatów w poszukiwaniu zatrudnienia i rozwoju kariery zawodowej oraz kompetencji. Marki Gi Group Holding:

  • Gi Group: zatrudnienie w obszarze pracy tymczasowej i stałej
  • Gi BPO: outsourcing procesów biznesowych
  • INTOO: zmiana kwalifikacji i szanse na rynku zatrudnienia
  • Wyser: rekrutacja i selekcja menedżerów średniego i wyższego szczebla
  • Grafton Recruitment: rekrutacja specjalistów
  • TACK/TMI: nauka i rozwój

W Polsce Gi Group Holding oferuje usługi w ramach marek: Gi Group (rekrutacje stałe i tymczasowe), Grafton Recruitment (rekrutacje specjalistów), Thomas International (testy psychologiczne i rozwój) oraz Wyser (rekrutacje menedżerów średniego i wyższego szczebla). Świadczenie usług jest wsparte wiedzą i doświadczeniem pracowników, umiejętnie reagujących na potrzeby rynkowe, trendy globalne i regionalne.

– Rozpoczynamy nowy, ważny rozdział w historii naszej firmy, jesteśmy z tego bardzo dumni. Nasza spółka, która powstała w 1998 roku, stała się wiodącym graczem w branży HR dzięki zaangażowaniu pracowników na całym świecie. Nigdy wcześniej troska o jednostkę nie była tak ważna w kontekście sukcesu organizacji. Po powstaniu Gi Group Holding nasza misja stała się jeszcze bardziej wyrazista – chcemy przyczyniać się do rozwoju zrównoważonego rynku pracy, podkreślać jej indywidualną i społeczną wartość – powiedział Stefano Colli-Lanzi, CEO Gi Group Holding.

Plany Grupy

Gi Group jest obecna bezpośrednio w 30 krajach świata. Świadczy usługi ponad 20 tys. spółkom, generując przychody 3,3 miliardów euro (dane za 2021 rok[1]). Daje jej to 5. miejsce w rankingu największych europejskich firm z sektora rekrutacji i zatrudnienia i 16. pozycję na świecie. W ciągu ostatnich pięciu lat (2017-2021) przychody Grupy wzrosły o 65% (o 1,3 miliardów euro). Zatrudnia obecnie ponad 6 tys. pracowników.

W ciągu pięciu kolejnych lat strategia biznesowa Grupy skupi się na dalszej konsolidacji działalności na najsilniejszych rynkach (Włochy, Brazylia, Wielka Brytania, Niemcy, Francja, Polska, Chiny i Hiszpania) oraz przyspieszeniu rozwoju w krajach o wysokim potencjale wzrostu dzięki organicznemu wzrostowi i przejęciom. Priorytetem Gi Group jest rozwój kluczowej działalności w obszarze pracy tymczasowej oraz rekrutacji specjalistów.

Bardzo ważne miejsce w strategii firmy zajmuje propagowanie zrównoważonej pracy – Gi Group Holding skoncentruje działania mające na celu podnoszenie standardów w branży HR, będzie podejmował inicjatywy promujące wspólną i angażującą interesariuszy rynku pracy odpowiedzialność za tworzenie takich warunków życia i pracy, które wspierają pracowników w całym okresie ich aktywności zawodowej. Elementy koncepcji zrównoważonej pracy:

  • Ludzie: pomaganie w zrozumieniu sensu i wartości pracy, troska o kondycję psychofizyczną pracowników, inwestycje w rozwój umiejętności twardych i miękkich, budowanie relacji zawodowych i przywódczych.
  • Spółki: zwiększanie elastyczności, stawianie na innowacje i tworzenie wartości, inwestycje w kapitał ludzki. Promocja różnorodności i integracji, ochrona środowiska, w tym ograniczenie ilości odpadów.
  • Instytucje: rozwijanie i wspieranie aktywnej polityki zatrudnienia, zwalczanie pracy nierejestrowanej i uchylania się od płacenia podatków. Promowanie elastyczności, zmniejszanie niedopasowania umiejętności do potrzeb rynku pracy, promocja szkoleń zwiększających szanse na zatrudnienie.

[1] Wszystkie podane w tym dokumencie dane są danymi wstępnymi, które zostaną potwierdzone przez zewnętrznych rewidentów.