Digital Signage, czyli skuteczna komunikacja marki z klientami

Każdego dnia doświadczamy 4000-6000 kontaktów z reklamą. To więcej niż nasi przodkowie przez całe swoje życie. W gąszczu różnorodnych komunikatów, walka o zauważalność marki...

Rynek dóbr luksusowych w Polsce 2016 r.

Liczba zamożnych i bogatych Polaków w 2016 roku przekroczy 1 milion. Najwięcej takich osób mieszka w woj. mazowieckim, śląskim i dolnośląskim. Na dobra i...

Odroczenie przez rząd poboru podatku handlowego spotka się z pozytywnym przyjęciem ze strony inwestorów...

Wprowadzenie podatku handlowego, którego wysokość była uzależniona od przychodów, było silnym uderzeniem w wiarygodność Polski jako miejsca sprzyjającego przedsiębiorczości. Zdaniem Macieja Leściorza z CMC Markets zawieszenie...

500+ nie wpłynie na świąteczne decyzje zakupowe Polaków

Jak wynika z raportu Deloitte „Zakupy świąteczne 2016”, w tym roku polska rodzina planuje wydać na święta średnio 1121 zł - to o 161...

Zakupy świąteczne będą rekordowe. Prawie 40 proc. budżetów na prezenty konsumenci zostawią w e-sklepach

37 proc. świątecznych budżetów na prezenty trafi do sklepów internetowych – wynika z badania Deloitte. To drugi – po Niemcach – wynik w Europie. Znaczenie e-zakupów...

Milenialsi stanowią już 25 proc. polskiego społeczeństwa. Handel musi dostosować swoją ofertę do tego...

Co czwarty Polak jest milenialsem. Młode pokolenie ma coraz większą siłę nabywczą. To ludzie żyjący online, maksymalnie wykorzystujący media społecznościowe, aktywni i mający wysokie oczekiwania....

Lokalne galerie zrewolucjonizują handel w małych miastach. Rynki regionalne szczególnie atrakcyjne dla inwestorów

Miejscowości poniżej 100 tys. mieszkańców to białe plamy na mapie handlowej Polski. Niewielka konkurencja, niższe koszty pracy oraz poziom nasycenia powierzchnią handlową powodują jednak, że...

Polski Black Friday w Internecie był głównie chwytem marketingowym – analiza cen

Z roku na rok rośnie rola e-commerce. Nie omija to również zakupów bożonarodzeniowych. Z badania firmy doradczej Deloitte wynika, że aż 37 proc. budżetu...

Makro Cash & Carry rozwija sprzedaż w formie dostaw. Sieć hurtowni chce w ten...

Coraz ostrzejsza walka o klienta na rynku samoobsługowej sprzedaży hurtowej wymusza konieczność położenia nacisku na jakość oferowanych towarów. Polski oddział Makro Cash & Carry uruchamia...

Projektanci mody widzą potencjał w krakowskim rynku. Dotychczas inwestowali głównie w Warszawie

W prestiżowej lokalizacji Krakowa powstał multibrandowy showroom, który jest pierwszą tak dużą inwestycją projektantów na tamtejszym rynku. Solna 1 ma być miejscem, gdzie dostępne...

„Żniwa” branży winiarskiej

Cele są różne: na prezenty i na suto zastawione stoły. W okresie świąteczno-noworocznym sprzedaż napojów alkoholowych znacząco wzrasta, tym samym to szczególny czas dla...

Norwegia: Pro środowiskowe rozwiązania szansą na oszczędności energii w centrach handlowych

Centra handlowe z założenia są obiektami zużywającymi bardzo dużo energii, dlatego stanowią wyzwanie w zakresie stworzenia możliwości jej oszczędzania. Centrum handlowe City Syd w...

Rekordowe przychody w e-sklepach po Black Friday, Cyber Monday i Dniu Darmowej Dostawy

Black Friday, Cyber Monday i Dzień Darmowej Dostawy to najlepsze dni roku pod względem przychodów – podsumowuje kilkudniowe wyprzedaże platforma sklepów internetowych Shoper. Piątek...

Konsumentom, w mobilnych smart zakupach, chodzi już nie tylko o oszczędzanie czasu i pieniędzy

Klienci, dokonujący zakupów przy użyciu smartfonów, wymagają szybkiej i komfortowej obsługi. W zamian za udostępnianie swoich danych w aplikacjach mobilnych, chcą płacić mniej, niż...

Na prezent dla jednej osoby Polacy średnio wydadzą ok. 150 zł. Największe oblężenie sklepy...

Zakup świątecznych prezentów Polacy najczęściej zostawiają na ostatnią chwilę, a badania pokazują, że największe zyski sklepy stacjonarne i online odnotowują tuż przed samą Wigilią. Wygląda...

Polacy wydadza 75 mld zl na święta – na zakupy w sieci o 23...

Polski e-commerce osiągnie na święta prawie 4,7 miliardów zł – to rekordowy wynik Prawie co czwarta złotówka wydana w sieci przepłynie przez smartfony...

Dyskonty, szukając nowych strategii, upodobniły się do supermarketów. Teraz będą rozwijały inne koncepty

Zdaniem niemieckiego eksperta, Viktora Riemera, wzrost dyskontów będzie zwalniał. Granica nasycenia nimi rynku jest już bliska. Jednak, według Marii Andrzeja Falińskiego z POHiD-u, można...

Przed tegorocznym Bożym Narodzeniem będzie więcej gazetek tematycznych, niż w ubiegłych latach

Według instytutu badawczego ABR SESTA, który porównywał strategie sieci handlowych, realizowane w 2014 i 2015 roku, można przewidywać, że w tym sezonie świątecznym wzrośnie...

Rynek kart podarunkowych w Polsce nabiera rozpędu

Jeśli chodzi o popularność kart podarunkowych, Polska wypada nieco blado na tle świata. Wciąż jesteśmy rynkiem młodym, choć sukcesywnie rozwijającym się. Z roku na...

Black Friday most wanted

Zainteresowanie Black Friday rośnie od kilku lat. Najczęściej dyskutowanym sklepem w kontekście tego wydarzenia był Lidl, zaś najpopularniejszym produktem PlayStation. 2015 jako rok przełomowy W roku 2012 w mediach społecznościowych pojawiło...

Tegoroczny Cyber Monday mniej atrakcyjny przez mocnego dolara. Wyprzedaże pozwolą jednak zmierzyć nastroje konsumentów...

Po cieszącym się dużą popularnością Black Friday, konsumenci będą mogli skorzystać z przecen również podczas obchodzonego dwa dni później Cyber Monday. Tego dnia zniżki i rabaty...

Polacy w te święta nie będą zaciskać pasa. Na większość decyzji zakupowych wpływają emocje

Na przygotowania do tegorocznych świąt Bożego Narodzenia Polacy wydadzą ponad 20 mld zł, czyli o 8 proc. więcej niż rok temu – wynika z sondażu przeprowadzonego...

P. Kuczyński (DI Xelion): W okresie świątecznym wpływ z Rodziny 500 plus na sprzedaż...

Amerykanie szturmują sklepy w Black Friday, a w Polsce rozpoczyna się w tym czasie sezon świątecznych promocji. Po raz pierwszy po gwiazdkowe zakupy Polacy ruszą z pieniędzmi z programu...

Przed nami „czarny piątek”. Czego możemy się spodziewać?

Pierwszy piątek po święcie dziękczynienia to w Stanach Zjednoczonych tzw. „czarny piątek”. Tego dnia zaczyna się świąteczny okres wyprzedaży. Choć to święto czysto amerykańskie,...

Polska rodzina wyda na święta 1 121 zł, o 5 proc. więcej niż rok...

Boże Narodzenie to najważniejszy okres w roku dla handlu. Czy w tym roku przygotowując się do Świąt Polacy, będą kierować się chłodną kalkulacją czy też...

Criteo analizuje przedświąteczne zakupy w polskich sklepach online

Black Friday rozpoczyna szczyt sezonu przedświątecznych zakupów. Tego dnia znacząco wzrasta ruch w sklepach internetowych w Polsce, jednak wskaźnik konwersji pozostaje na stałym poziomie....

Black Friday i Cyber Monday 2016 w Polsce: obroty e-handlu zbliza sie do pol...

Według prognoz ekspertów obroty e-sklepów w Polsce między 25 a 28 listopada osiągną blisko 468 mln zł. Polski handel online zajmuje pierwsze miejsce...

Jak ułatwić sobie życie i zautomatyzować pracę w e-commerce?

„Automatyzacja” – w branży e-commerce słowo klucz. Bez niej nie wykorzystujemy w pełni potencjału naszego biznesu, tracimy czas na „ręczne” wykonywanie niezbędnych czynności, a...

Oferty na Boże Narodzenie zaczynają się coraz wcześniej

Instytut badawczy ABR SESTA dokonał analizy świątecznych promocji z lat 2014 i 2015, aby ocenić, co i w jaki sposób będzie teraz reklamowane. Z...

Biedronka najczęściej obecna w mediach spośród sieci handlowych. Głównie dzięki działaniom PR

Marka Biedronka w ciągu ostatnich 12 miesięcy była liderem działań z zakresu public relations. To już trzeci rok z rzędu. Zadecydowały o tym aktywne działania public relations, częstotliwość,...

Zasoby powierzchni w europejskich centrach handlowych wkrótce wzrosną do 160 mln m kw.

Według danych międzynarodowej firmy doradczej  Cushman & Wakefield rynek centrów handlowych w Europie powiększy się w drugiej połowie bieżącego roku i w 2017 r....

Poczta Polska chce być liderem polskiego rynku e-handlu. Realizację tego celu ma umożliwić nowa...

Poczta Polska realizuje strategię ekspansji na polskim rynku e-commerce. Jednym z jej elementów jest dwuletnia umowa ze sklepem Allegro, w ramach której dostarczy ok. 3 mln...

Średnio 100 zł wydamy w tym roku na prezent bożonarodzeniowy dla dziecka. 70 proc....

Z ponad 30 do blisko 50 proc. wzrósł odsetek rodziców, którzy chcą wydać na prezent dla swojego dziecka ponad 100 zł – wynika z badania przeprowadzonego...

Świąteczny marketing sensoryczny podnosi sprzedaż nawet o 30 proc.

W okresie świątecznym znacząco wzrasta korzystanie z usług marketingu sensorycznego. Marki oraz ich sklepy kreują wyjątkową atmosferę poprzez odpowiednio dobrane barwy, specjalne zapachy i...

Cyber Monday czyli e-commersowy Czarny Piątek

Z końcem roku każdy sklep przygotowuje sezonową wyprzedaż produktów. Nie wszyscy jednak marzą aby uczestniczyć w przepychankach i walce o najtańszy produkt. Z pomocą...

Rekordowe wydatki handlu na reklamę

Wydatki sektora handel (bez e-commerce) na promocję tylko w pierwszych trzech kwartałach 2016 r. wyniosły ponad 710 mln zł, co stanowi 85% wydatków całego...

Facebook wprowadza nowe narzędzie do zakupów online. Może się stać poważną konkurencją dla sprzedażowych...

Facebook staje się internetową fabryką nowych produktów i usług – mówi Joanna Jałowiec, redaktor naczelna Proto.pl. Największy serwis społecznościowy wprowadził w październiku trzy nowe aplikacje,...

Wysoka dynamika sprzedaży detalicznej w Europie

Według najnowszej prognozy BNP Paribas Real Estate, sprzedaż detaliczna powinna utrzymać wysoki poziom, osiągając dynamikę na poziomie 1,3% w 2017 r. (po uprzednim wzroście...

Intensywne zakończenie roku na rynku powierzchni handlowych

Do końca roku wielkość rynku powierzchni handlowej w Polsce powinna osiągnąć 11,26 mln mkw. Według najnowszego raportu Poland Retail Market View Q4 2016 przygotowanego...

Dzieci ogromną siłą konsumencką. Dysponują budżetem o wartości 5 mld zł

Około 5 mld zł wynosi budżet, którym dysponują dzieci w wieku 3-16 lat. Mają one także coraz większy udział w komercyjnych wyborach osób dorosłych. Najmłodsi konsumenci...
Exit mobile version