Ochrona galerii handlowych to duże wyzwanie dla ich zarządców. Wymaga podobnych środków i rozwiązań...

Na polskim rynku jest prawie 500 centrów handlowych, a kolejne kilkadziesiąt jest w budowie. Ochrona tego typu obiektów to duże wyzwanie. Zarządcy nieruchomości i firmy ochraniające...

25 listopada zakupowe szaleństwo – Black Friday

Sklepy stacjonarne nie są zainteresowane tzw. „Czarnym Piątkiem”, bo przygotowują się do grudniowych promocji. Ich nieuwagę, podobnie jak rok temu, wykorzysta Internet, oferując atrakcyjne...

Handel pomiędzy Chinami a Ameryką pod rządami Trumpa – czy Pekin ma się czego...

Na informację o nowym prezydencie USA, Chiny zareagowały zaskakująco niejednoznacznie, zważywszy że podczas kampanii wyborczej Donald Trump nie szczędził Państwu Środka inwektyw (oskarżenia o...

Coraz więcej Polaków kupuje prezenty świąteczne przez internet. Przed zakupem warto sprawdzić wiarygodność e-sklepu

Z roku na rok przybywa osób, które decydują się na zakup bożonarodzeniowych prezentów w sieci. W przedświątecznej gorączce łatwiej trafić na fałszywe promocje. Dlatego eksperci...

11.11 – chińskie antywalentynki, czyli wielkie święto zakupów internetowych

Zbliża się kolejna, ósma z kolei edycja największego na świecie zakupowego święta - Singles Day Shopping Festival. W ubiegłym roku, dnia 11 listopada, w...

Rynek e-aptek 2016

W porównaniu do 2015 roku z internetowych aptek korzysta się coraz częściej; na stronach WWW e-aptek jest coraz większy ruch. W tym roku korzystają na tym preparaty ziołowe. Ale w ramach Omnichannel jest...

RAPORT – Rynek magazynowy w III kw. 2016 r.

Imponujące wyniki na rynku magazynowo-produkcyjnym w III kwartale 2016 r. Wolumen podaży zbliża się do 11 mln mkw. Wysoka dynamika popytu - wzrost na...

Nowości na Instagramie i Twitterze

W zeszłym tygodniu dwie platformy Social Media ogłosiły nowe aktualizacje. Instagram rozpoczął testy nad nowymi rozwiązaniami dla e-commerce, z kolei Twitter postawił na usprawnienie...

Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych

Rozwój polskiego sektora e-commerce jest powszechnie znanym faktem. Szczęśliwie dwucyfrowy wzrost każdego roku sprawia, że konsumenci mają coraz szerszy wybór towarów i usług, które...

Odzież i obuwie kategorią najchętniej kupowaną online. Grupa CCC chce dzięki internetowi zdobyć wkrótce...

Przez internet najczęściej kupujemy odzież i obuwie. Tę kategorię wskazało ponad 70 proc. badanych przez PMR. Dlatego obecność w sieci jest dla firm z branży obowiązkowa. Poprzez nowy kanał...

Roczny wzrost wolumenu światowego handlu nadal poniżej 4%

Wzrost handlu światowego ulegnie w 2016 roku spowolnieniu do poziomu +2,1% (według ilości), a następnie w 2017 roku przyspieszy nieznacznie do +3,1% - wynika...

Polskie supermarkety delikatesowe stoją na skraju bankructwa. Jaki los czeka ten segment handlu?

 Odchodzenie dotychczasowych graczy od formatu delikatesów może oznaczać, że na rynku zdominowanym przez dyskonty nie ma już miejsca na tego typu sklepy. W opinii...

Na świecie diametralnie zmienia się model konsumpcji

Wraz ze „smartfonizacją” rozwinęło się nowe zjawisko kulturowe i społeczne, jakim jest współdzielenie dóbr. Społeczności zaczęły współpracować ze sobą, by ułatwić do nich dostęp....

Marketing zapomniał o smart shopperach. Ci zaś domagają się lepiej zorganizowanej komunikacji

Jak wynika z raportu, sporządzonego przez specjalistów z aplikacji mobilnej Qpony, smart shopperzy stanowią aż 89 procent polskich konsumentów. Jednak wciąż są źle definiowani....

Mobile PL 2016 Najlepsze aplikacje m-commerce

M-commerce to bankowość, płatności, zakupy i promocje przez smartphone’y i tablety. W tym świecie coraz większą rolę gra mobilna aplikacja Amazona i kategoria aplikacji do kuponów. Wszyscy korzystają z Allegro. Payback...

Jak e-commerce korzysta z komunikacji mobilnej? Raport Ipsos Polska i SMSAPI.pl

Zakupy w Internecie zdobywają coraz większy udział w sprzedaży detalicznej ogółem. Ponad połowa internautów w Polsce robi zakupy online, a wartość rodzimego rynku e-commerce...

Co sądzą Polacy o promocji i sprzedaży alkoholu w Internecie

Co sądzą Polacy o reklamie alkoholu,  sprzedaży w Internecie lub reglamentacji obszarów jego sprzedaży? Ogólnopolskie badania opinii społecznej na temat opinii Polaków o promocji...

Zalando prognozuje wzrost polskiego e-commerce w 2016 r. o 9 mld zł

Polska branża e-commerce przeżywa prawdziwy rozkwit. Tylko w zeszłym roku jej wartość wyniosła 27 mld zł, a w tym szacowany jest wzrost o 9...

Analiza kategorii Shopping w app marketach [Google Play i AppStore]

Sprzedaż Allegro odbiła się szerokim echem w świecie mediowym. Głównie ze względu na astronomiczną wartość transakcji, ale warto przeanalizować, jakie wyzwania stoją przed nowym...

Zakaz handlu w niedziele dla sklepow tradycyjnych wzmocni polski e-commerce

W Polsce trwa dyskusja na temat wprowadzenia ograniczeń dla handlu w niedzielę dla sklepów stacjonarnych. Giulio Montemagno, Senior Vice President International w RetailMeNot komentuje...

mCommerce w punkcie zwrotnym. Raport z badania Criteo

Po raz pierwszy, większość transakcji mobilnych na największych rynkach globalnych jest dokonywana za pośrednictwem smartfonów. W Polsce aż 66% transakcji mobilnych jest realizowana...

Rośnie zaufanie do produktów marek własnych w Polsce

Rośnie zaufanie do produktów marek własnych – coraz więcej osób kojarzy tego typu produkty, kupuje je oraz uważa, że ich jakość nie odbiega znacznie...

Apteki sieciowe odwiedza 38 proc. pacjentów więcej niż indywidualne. Kluczowe niższe ceny i szerszy...

Wartość polskiego rynku sprzedaży aptecznej to ponad 30 mld zł rocznie. Lepiej radzą sobie na nim apteki sieciowe, które przyciągają średnio o 38 proc. pacjentów...

Wartość rynku żywności ekologicznej w przyszłym roku może przekroczyć 1 mld zł. Polacy częściej...

Organiczne produkty żywnościowe ze znakiem eko coraz popularniejsze wśród Polaków. W ostatnich latach rynek takich wyrobów zwiększa się każdego roku o kilkanaście proc. i za kilkanaście...

Zakaz handlu w niedzielę a rynek pracy

46% Polaków popiera zakaz handlu w niedzielę. Nowa regulacja może jednak znacząco wpłynąć na rynek pracy. Czy w supermarketach szykują się zwolnienia 30 tys....

Rośnie wpływ dzieci na decyzje zakupowe rodziców. Mają coraz więcej do powiedzenia jako konsumenci

Dzieci mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe rodziców. Najmłodsi współdecydują już nie tylko o swoich podstawowych potrzebach, lecz także o istotnych sprawach rodzinnych dotyczących na przykład...

Co wiadomo o Aliexpress w Polsce

Co wiadomo o Aliexpress w Polsce? Przede wszystkim to, że ma wejść na nasz rynek w przyszłym roku. Obecnie jego popularność można porównać do Groupona, który już teraz prowadzi aktywne działania...

Aż 90% ubezpieczycieli obawia się utraty części udziałów w rynku na rzecz insurtech-ów

Aż 90% ubezpieczycieli obawia się utraty części udziałów w rynku na rzecz coraz prężnie działających firm technologicznych – wynika z raportu firmy doradczej PwC...

Sektor energetyczny rozwija się w kierunku e-commerce i elektronicznej obsługi klienta

Rynek e-commerce notuje dwucyfrowe wzrosty, a jego całkowita wartość wyniesie pod koniec roku blisko 36 mld zł. Na tej dynamice skorzystać chcą firmy z sektora...

CBRE stworzyło narzędzie do oceny funkcjonowania centrów handlowych

Jak działa centrum handlowe w Polsce? Jak radzą sobie jego najemcy? Jak bardzo zróżnicowane są czynsze i obroty, w zależności od kategorii najemców? Firma...

Bądź pierwszy i kupuj najtaniej – poznaj Okazjoner

Filozofię Okazjonera można sprowadzić do jednego zdania: „Bądź pierwszy i kupuj najtaniej”. Ten Polski startup poinformuje Cię, kiedy produkt, na który polujesz w sieci...

Przyszłość e-reklamy: programmatic, aplikacje mobilne i lojalny klient

Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana podejścia do programmatic, zwrot w stronę aplikacji mobilnych, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe...

Umowa TTIP i CETA przyniesie korzyści tylko dużym międzynarodowym korporacjom

Porozumienie dotyczące handlu, a nie wolnego handlu między Europą, a Stanami Zjednoczonymi i Kanadą jest porozumieniem obronnym przeciw rosnącej konkurencji ze strony państw azjatyckich....

Właściciele sklepów sięgają po triki sprzedażowe. Wpływają one na decyzje zakupowe klientów

Odpowiednie rozmieszczenie produktów na półkach, czytelne oznakowanie działów, promocje, miły dla oka wystrój wnętrza, a nawet relaksująca muzyka, przyjemny zapach i określony kolor mają ogromny wpływ...

80 proc. konsumentów korzysta z programów lojalnościowych. Wolą zwrot części wydatków niż zbieranie punktów

Tradycyjne, wspierające powtarzalność zakupów programy lojalnościowe są coraz mniej atrakcyjne dla konsumentów, ponieważ korzyści są odroczone w czasie. Rośnie natomiast popularność takich akcji, które oferują od...

Esotiq & Henderson zapowiada rozwój sprzedaży przez internet. Uruchamia też platformę outletową

Esotiq & Henderson zapowiada kontynuację strategii dynamicznego wzrostu sieci sprzedaży i rozwoju kanałów e-commerce. Liczba salonów grupy na koniec I półrocza 2016 roku sięgnęła 290,...

Coraz więcej Polaków można nazwać smart shopperami. Porównują ceny, dokładnie planują zakupy i korzystają...

Polacy są coraz bardziej rozsądnymi klientami. Dwie trzecie konsumentów podkreśla, że nie zdarza im się kupować rzeczy, które potem okazują się niepotrzebne. Częściej planujemy swoje...

W branżach kosmetycznej i modowej rozpoczyna się boom na polskie produkty. Patriotyzm konsumencki coraz...

W handlu detalicznym coraz wyraźniejsze są postawy akcentujące przywiązanie do polskich produktów. Polacy dobrze rozumieją pojęcie konsumenckiego patriotyzmu i starają się stosować je w praktyce. W...

Retail Congress 2016 – zarządzanie siecią handlową w czasach gwałtownego rozwoju technologii

VII edycja konferencji Retail Congress odbędzie się 16 listopada, tj. pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016, w Centrum EXPO XXI w...

Polska branża e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie

Chociaż podatek od handlu detalicznego został zawieszony przez Komisję Europejską i być może nie zostanie przywrócony, polskie firmy sprzedażowe nie chcą czekać w niepewności....
Exit mobile version