Dlaczego marki tracą nabywców? GfK uruchamia narzędzie, które pozwala to sprawdzić

Firma GfK wprowadza na polski rynek nowe narzędzie dla marketerów i działów sprzedaży – Consumer Insights Engine. Rozwiązanie pozwala markom lepiej niż dotychczas poznawać...

Marketing sensoryczny pomaga przyciągnąć klientów do sklepu. Zapachy i muzyka sprawiają, że sprzedaż rośnie...

W okresie świątecznym rośnie zainteresowanie usługami marketingu sensorycznego. Sklepy chcą budować atmosferę, bo odpowiednio dobrane barwy, przyjemne zapachy i muzyka przyciągną klientów i skłoni ich do...

Promocja firmy w sieci – w jakie działania warto zainwestować?

Już 73% ankietowanych robi zakupy w sieci – to wyniki badania „E-commerce w Polsce 2020” przygotowanego przez Gemius oraz Izbę Gospodarki Elektronicznej. Co najchętniej...

Analiza jakości strony www – audyt strony internetowej

Polacy z zespołu Blink.pl udostępnili pierwsze na świecie narzędzie do semantycznego audytu strony internetowej. Dzięki analizatorowi można błyskawicznie sprawdzić podstawowe zagadnienia optymalizacyjne witryny pod...

Ile kosztuje reklama online w branży budowlanej – prognoza na 2015 rok

Mimo stopniowego ożywienia na rynku budowlanym, ceny materiałów nadal pozostają na rekordowo niskim poziomie. Mniejsze zyski mogłyby stanowić motor napędowy do podwyżek, jednak duża...

Google prezentuje nowy potężny algorytm. Czym jest MUM?

Takiej technologii jeszcze nie było - MUM, czyli Multitask Unified Model może zrewolucjonizować wyszukiwanie w internecie. Rozpoznaje i generuje treści w aż 75 językach,...

TikTok nowym narzędziem dla promocji młodych twórców i marek. Młodzi ludzie stają się odporni...

Influencer marketing to jeden z najszybciej rosnących segmentów cyfrowego marketingu. Wykorzystanie do promocji znanych blogerów i vlogerów pozwala szybko zdobywać nowych klientów i docierać do bardzo szerokiej...

Osiągnij przewagę w biznesie przeprowadzając analizę konkurencji

Przewaga konkurencyjna klucz do sukcesu Gdy przyjrzymy się najlepiej prosperującym biznesom poznając tajniki ich sukcesu od podszewki odkryjemy, że ukrytym źródłem największych osiągnięć jest przewaga...

Na pozycjonowanie SEO wydajemy nawet 7 000 zł miesięcznie

Jak wynika z badań Senuto, 94% ankietowanych firm i przedsiębiorców traktuje działania SEO jako rozwiązanie na realne zwiększenie zysków. Dla niemal 90% badanych to...

Renesans marketingu i PR?

W II kwartale tego roku na Pracuj.pl było blisko 4,5 tys. ofert pracy na stanowiska związane z komunikacją i marketingiem; to wzrost o 14...

Deloitte: Cyfryzacja otwiera nowe możliwości rozwoju branży sportowej

Cyfryzacja otwiera niespotykane dotąd możliwości rozwoju branży sportowej. Nie tylko oferuje fanom nową jakoś doświadczeń, ale też zmienia funkcjonowanie organizacji sportowych. W globalnym raporcie...

Medialny ranking kryptowalut w Polsce 2022

W mijającym roku polscy internauci często wypowiadali się na temat kryptowalut, osiągając liczbę blisko 750 tys. wzmianek, jak wynika z analizy polskiego SentiOne. Temat...

SMS marketing – jak zbudować własną bazę numerów?

SMS marketing to skuteczne, nowoczesne oraz tanie narzędzie, które chętnie wykorzystują firmy do prowadzenia swoich kampanii promocyjnych. Aby było możliwe przeprowadzenie skutecznych akcji reklamowych...

Rozwój e–commerce i ciągła migracja odbiorców do mediów cyfrowych stanowią spore wyzwanie dla marek...

Mimo że dla branży FMCG rok 2020 okazał się łaskawy względem popytu, pozostawił swój ślad na ścieżce zakupowej. Producenci stanęli przed wyzwaniem, jakim było...

Do 2020 roku 80 proc. procesów biznesowych w firmach będzie oparte o big data....

Już za kilka lat firmom będzie trudno funkcjonować bez odpowiedniej analizy wielkich zbiorów danych. Jak prognozuje firma Gartner, do 2020 roku 80 proc. procesów...

Firmy muszą zmienić podejście do komunikacji online. Internauci chcą natychmiastowej reakcji i więcej treści...

Interakcja za pomocą mediów społecznościowych i forów, najlepiej w czasie rzeczywistym – bez tego nie może się obejść nowoczesna komunikacja z klientem. Marketerzy muszą również uwzględniać fakt, że...

Feralny post producenta wódki Extra Żytnia przejdzie do historii social media

Wtorkowy post producenta wódki Extra Żytnia, wykorzystujący bezrefleksyjnie zdjęcie śmiertelnie postrzelonego demonstranta, przejdzie do historii social media. Dziennikarze i internauci głośno komentują całą sprawę, a...

Jesień to czas wzmożonych dyskusji internautów o garderobie. Firmy odzieżowe nie umieją tego wykorzystać

Jesienne miesiące to okres, w którym zawartość szafy urasta do jednego z większych problemów. Na przełomie września i października w mediach społecznościowych pojawiło się 850 wpisów i komentarzy z pytaniami...

Siła reklamy mobilnej

Liczba użytkowników smartfonów cały czas wzrasta, co sprawia, że reklama mobilna jest jednym z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta. Ważne jest zatem, aby była...

Event Marketing 2013

Budżety firm wydawane na eventy w nadchodzącym roku utrzymają się, ale marketerzy będą częściej korzystać z profesjonalnego wsparcia agencji i firm prowadzonych działania z...

Muzyka w sklepach – prawa autorskie oraz nowe narzędzia audiomarketingu

Odpowiednio dobrane ścieżki dźwiękowe wspomagają sprzedaż w sklepie. Dla właściciela lokalu odtwarzanie muzyki wiąże się jednak z kosztami w postaci opłat dla organizacji zbiorowego...

YouTube zapowiada większą kontrolę umieszczanych w serwisie treści. To reakcja na bojkot reklamodawców

Media społecznościowe poruszyła informacja o kłopotach YouTube’a, z którego wycofują się kolejni reklamodawcy. To reakcja na fakt, że zamieszczane przez serwis reklamy sąsiadują z filmikami organizacji terrorystycznych. Właściciel...

Media społecznościowe rozwijają ofertę dla reklamodawców. Sięgają po technologię rozszerzonej rzeczywistości

Reklamodawcy mają coraz więcej narzędzi w media społecznościowych. Snapchat wprowadził we wrześniu nowy format, który bazuje na technologii rozszerzonej rzeczywistości. Nowy typ reklamy – kanwa...

W 2017 r. wydatki na reklamę internetową po raz pierwszy będą większe niż na...

Najnowszy raport agencji Zenith wskazuje, że 2017 rok będzie przełomowy dla branży reklamowej. Pierwszy raz w historii wydatki na reklamę internetową przewyższą wartość inwestowaną w reklamę telewizyjną....

Gamer Advertising podbija rynek w ekspresowy tempie

Miliardy graczy na całym świecie to grupa docelowa, która jest łakomym kąskiem dla wielu marek. Dotarcie do nich może jednak stanowić nie lada wyzwanie....

W kryzysie milczenie nie jest złotem. Spójna i wiarygodna komunikacja może przesądzić o przyszłości...

Pandemia koronawirusa wpłynęła nie tylko na sytuację finansową firm, lecz także na ich komunikację. Duża część zrezygnowała z niej całkowicie, w ten sposób wysyłając w świat komunikat: nie wiadomo,...

Niknący zasięg Facebooka początkiem końca?

Eksperci social media od dłuższego czasu zauważają znaczący spadek zasięgu postów na Facebooku. Taki stan rzeczy z pewnością utrudnia planowanie strategii promocyjnej w mediach...

Content Marketing w Polsce

Co jest najtrudniejszym elementem działań content marketingowych? Czy klienci chętnie podejmują działania contentowe i jakie mają względem nich oczekiwania?  Content w służbie potrzeb Zaangażowanie, zwiększenie sprzedaży,...

Andrzej Goleta: 7 grzechów głównych w zarządzaniu cyfrowym produktem

Zarządzanie produktem nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza w tak szybko zmieniającym się świecie. Szczególnie jeżeli chodzi o branże cyfrową, która z każdym rokiem zaskakuje...

Gazetki reklamowe przekonują najskuteczniej

Gazetki promocyjne i katalogi dostarczane bezpośrednio do skrzynek to preferowane przez Polaków formy reklamy. Tak wynika z badania przeprowadzonego we wrześniu i październiku br....

Raport Criteo: dlaczego marketerzy już powinni przygotowywać się do świąt Bożego Narodzenia?

Firma Criteo (NASDAQ: CRTO)  opublikowała raport, który pokazuje, jak ludzie robili świąteczne zakupy w 2017 r. i czego w związku z tym można się...

10 narzędzi znad Wisły w służbie marketerom

Współczesne firmy mają do dyspozycji szeroki wachlarz narzędzi pozwalających rozwijać i promować biznes. Nie każdy może zdawać sobie z tego sprawę,  ale w wielu...

5 rodzajów wpisów, których nie powinieneś zamieścić na swoim fanpage’u

Pogoń za zaangażowaniem fanów na Facebooku często powoduje, że początkujący administratorzy często zamieszczają na swoich fanpage'ach treści, których doświadczony Social Media Manager się wystrzega....

Druk wielkoformatowy — wszystko, co trzeba o nim wiedzieć

W marketingu liczy się trafność przekazywania informacji i skuteczność na szeroką skalę, dlatego coraz częściej duże firmy decydują się na reklamy o dużym formacie....

Nowe technologie mogą wspierać influencerów w jeszcze mocniejszym oddziaływaniu na rynek reklamy

Media społecznościowe zmieniają oblicze reklam. Marketerzy są w stanie skutecznie analizować dane z przeszłości i przewidywać sukces przyszłych kampanii marketingowych opartych na influencerach. Sprzyjają im nowe technologie....

Coraz więcej reklam w kinach. Firmy wybierają już nie tylko spoty na ekranach

Reklama w kinach staje się coraz popularniejsza. W ubiegłym roku – według Kantar Media – wydatki reklamodawców sięgnęły 1,6 mld zł i były o 65 proc. wyższe...

Nawiązanie w reklamie do bieżących wydarzeń może być kluczem do sukcesu marki. Niewiele firm...

Umiejętność wykorzystania przez markę real-time marketingu, czyli marketingu w czasie rzeczywistym, może się przełożyć na jej sukces. Przykładem może być firma Ikea, która w zabawny sposób odpowiedziała...

L. Sobolewski: Zwiększy się rola autoprezentacji spółek giełdowych. Będą tego oczekiwać inwestorzy

Polska awansuje w zestawieniach gospodarek z grupy rynków wschodzących do rozwiniętych. Dla spółek giełdowych oznacza to wyzwania związane z komunikacją, raportowaniem i autoprezentacją. Profesjonalizacja działań związanych z relacjami inwestorskimi...

Zawód bloger. Ciekawym i systematycznym pisaniem da się zarobić na życie

Z pisania blogów można się utrzymywać. Nie wystarczy jednak sam pomysł i coś ciekawego do powiedzenia. Trzeba poświęcić się tej działalności, pisać systematycznie, a tekst...

Kopacz w ogniu krytyki, PiS przed PO

Z najnowszego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” wynika, że media są zdecydowanie przychylniejsze prawicy. Prawo i Sprawiedliwość zostało nowym liderem zestawienia „Scena Polityczna”, natomiast najbardziej...
Exit mobile version