Ważnym elementem w kontekście wojny w Ukrainie jest prowadzona, równolegle do działań militarnych, wojna informacyjna. Informacyjna w zakresie medialnym – czyli przekazu telewizyjnego, prasowego,...
Po trzech tygodniach od rozpoczęcia wojny zainteresowanie informacjami w internecie słabnie, choć nadal pozostaje znacznie wyższe niż przed inwazją.
Analizie poddano serwisy z kategorii „Informacje...
Popularyzacja technologi NFT wchodzi na kolejny poziom. Już wkrótce tokeny NFT mają być dostępne na Instagramie. Właściciel Mety jeszcze nie zdradza, jak będzie można...
Duże kontrowersje wśród dziennikarzy wzbudziło zachowanie organizatorów konferencji prasowej nt. Akcji billboardowej o przyczynach podwyżek cen energii
Towarzystwo Gospodarcze Polskie Elektrownie - organizator...
News Corp., koncern należący do Ruperta Murdocha, padł ofiarą ataku hakerskiego. W ostatnich dniach przestępcy włamali się na konta e-mail dziennikarzy redakcji koncernu, co...
Bez wątpienia przeważająca większość pojazdów poruszająca się po drogach wyposażona jest w odbiorniki radiowe, a każdy nowy pojazd trafiający na taśmę produkcyjną jako element...
Grupa reklamowa dentsu opublikowała Global Ad Spend Forecast. Według badania rynek reklamy na świecie odbija się mocno po regresie z 2020 roku. Średni wzrost w tym...
Polski SentiOne przeprowadził analizę popularności serwisów streamingowych i VOD wśród Internautów za cały 2021 r. Jej wyniki potwierdzają zdecydowaną przewagę Netflixa nad konkurencją. Natomiast...
Instagram to jeden z najpopularniejszych portali społecznościowych na świecie. Każdego dnia korzystają z niego miliony osób w różnych krajach. Duża liczba tzw. lajków wpływa...
Segment gier mobilnych rozwija się w kosmicznym tempie. Raport AdColony „Social Media vs. Mobile Games” dla Mobiem Polska wykazuje, że aż 88 proc. ankietowanych...
Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu materiałów wideo. Jak wynika z raportu Digital Consumer Trends 2021, w porównaniu z rokiem 2020 o jedną...
W związku z nadchodzącą aktualizacją standardu nadawania naziemnej telewizji cyfrowej na DVB-T2, Związek Cyfrowa Polska, który reprezentuje producentów i dystrybutorów sprzętu elektronicznego, apeluje do...
29 września 2021 r. Ministerstwo Sprawiedliwości przedłożyło projekt ustawy o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych (dalej „ustawy wolnościowej”). Biorąc pod uwagę prace...
W ślad za zapowiedzią opublikowaną pod koniec września, UOKiK rozpoczął już pierwsze działania w zakresie weryfikacji prawidłowości zasad i warunków współpracy pomiędzy influencami, agencjami...
4 października w godzinach popołudniowych Facebook, Instagram oraz inne popularne serwisy internetowe przestały działać. Problemy potwierdził na koncie oficjalnym twitterowym Facebook, który już pracuje...
Dla reklamy cyfrowej czas pandemii okazał się łaskawy. Gdy inni tracili, pierwszy raz w historii wydatki na reklamę w internecie przekroczyły 5 miliardów złotych, a...
Możliwości w dziedzinie marketingu, które współcześnie dają portale społecznościowe, są coraz częściej wykorzystywane przez przedsiębiorców, chcących dotrzeć do nowych klientów drogą internetową. W szczególności...
O prezesie PiS wspomniano ponad 55 tysięcy razy. Drugie miejsce w rankingu z ponad 54 tysiącami wzmianek zajmuje premier Mateusz Morawiecki, a na trzecim...
Jak pisać i mówić o uchodźcach i kryzysie migracyjnym to problem, z którym dziennikarze/rki w Europie mierzą się co najmniej od dwóch dekad. Ostatnie...
Igrzyska Olimpijskie w Tokio to kolejne, po Euro 2020, wydarzenie sportowe o globalnym zasięgu, które odbyło się tego lata. Podobnie jak święto futbolu, przyciągnęło przed...
Czy pandemiczne przejście z kin stacjonarnych na streaming online jest eko? Bez wątpienia, mniej dwutlenku węgla emitujemy w domowym zaciszu niż w salach multipleksów,...
Zdominowana przez posłów PiS sejmowa komisja kultury i środków przekazu poparła projekt zmian w ustawie o radiofonii i telewizji nazywany powszechnie „Anty-TVN”. Trudno oprzeć...
Mateusz Morawiecki jest najdroższym medialnie politykiem w polskim internecie.
Wartość przekazów z udziałem premiera wyniosła blisko 124 miliony złotych. Donald Tusk zajmuje 6. miejsce z...
Social media w biznesie to prawdziwy temat-rzeka, a dobranie odpowiednich platform zależy przynajmniej od kilku czynników. Nie oznacza to jednak, że należy całkowicie zrezygnować...
6 na 10 Polaków dowiaduje się o prowadzonych aukcjach charytatywnych z Internetu. Największy udział mają w tym social media. Są aż kilka razy częściej...
Rada Przedsiębiorczości stanowczo protestuje przeciwko projektowi nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji zgłoszonej przez posłów Prawa i Sprawiedliwości. Proponowane w niej zmiany pozwolą uznaniowo...
Serwisy społecznościowe w ciągu ostatniej dekady wyrosły na potężne narzędzie wspierające sprzedaż. Jego skuteczność opiera się na bezpośredniej interakcji. Kto powinien tego spróbować? Jak...
Jak pokazało przeprowadzone przez EY badanie Global Digital Home. Decoding the digital home, zmęczenie cyfrowe zmusza blisko połowę (47%) ankietowanych do przerw w korzystaniu...
44 proc. polskich internautów przyznało, że w czasie pandemii częściej czerpało informacje z bezpłatnych serwisów informacyjnych, a 39 proc. częściej korzystało z mediów społecznościowych....
- Ustawa o grach hazardowych z 2009 roku była uchwalana pod olbrzymią presją opinii publicznej, związaną z tzw. „aferą hazardową”. Z tego też powodu...
W Australii coraz więcej koncernów medialnych dochodzi do porozumienia z Google i Facebookiem w sprawie opłat za udostępnianie treści. To pokłosie przyjętej tam ustawy,...
Poszukiwanie nowych klientów, budowanie relacji z obecnymi, poszukiwanie pracowników… Jeżeli chcesz rozwijać firmę, to prędzej czy później będziesz musiał stanąć przed takimi wyzwaniami. Żadne...
Multi-dyscyplinarny zespół Wolf Theiss kierowany przez Partnera, Jacka Michalskiego doradzał Burda Media Polska przy nabyciu wszystkich akcji w Edipresse Polska od szwajcarskiej Edipresse Group....
Grayling zaprezentował pierwsze ogólnoeuropejskie badanie na temat sposobu, w jaki politycy korzystają z mediów społecznościowych. Analizie pod kątem płci, wieku czy przynależności partyjnej poddano...
Rosnąca widowania kanałów cyfrowych oraz inwestycje w e-commerce napędzają roczny wzrost wydatków na reklamę cyfrową w branży FMCG na poziomie 7%.
Reklama Out-of-home odbije...
Instagram z dnia na dzień staje się coraz popularniejszą platformą społecznościową. Jeszcze do niedawna służył praktycznie wyłącznie publikacji zdjęć z krótkim opisem. Dziś można...