Przez dwa dni – 21 i 22 października br. – w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbyły się targi Mobility Days. Zwiedzający korzystali z licznych atrakcji i spotkań z YouTuberami, m.in. Mamiko i Kubsonem. Pojawili się też Anna Cieślak, Zbigniew Urbański i Omenaa Mensah, współpracujący z markami, które zaprezentowały się na targach. Mobility Days odwiedziło około 4 tysiące osób.
W Strefie Rozrywki dzieci, młodzież, a także dorośli chętnie testowali, jak działają symulatory wyścigów, sprawdzili się w jeździe na segway’ach, grali na PlayStation i uczyli się sterować dronami. Przenieśli się też w świat wirtualnej rzeczywistości i zmierzyli się z hordą zombie, a także wybudowali miasto w Minecrafcie. Dla najlepszych zawodników rozdano wartościowe nagrody – m.in. tablety, słuchawki, drony, zestawy VR, gamepady, telefony.
Cała branża w jednym miejscu
Mobility Days to wydarzenie, które integruje całą branżę mobilnych technologii, m.in. resellerów, dystrybutorów i dostawców IT, CE, Mobile, aplikacji i rozwiązań mobilnych, peryferii i akcesoriów.
W tym roku zaprezentowało się około 50 firm z branży mobilnych technologii.
Dlatego też pierwszego dnia (21 października) odbyły się wykład poświęcone aplikacjom mobilnym (Sylwia Żółkiewska), doświadczeniom wirtualnej rzeczywistości w marketingu (Marcin Pleta i Jan Szczyciński), pozyskiwaniu klientów przy wykorzystaniu coldmailingu (Tomasz Dziobiak) oraz dotyczące omnichanellu w praktyce (Magdalena Subdys) i ekosystemu urządzeń samochodowych (Tobiasz Jankowski).