Jako jeden z nielicznych w polskim sektorze bankowym, PKO Bank Polski zdecydował o powołaniu stanowiska Rzecznika Klientów. Od 1 stycznia 2014 roku będzie do dyspozycji klientów.
FINANSE Rzecznik Klienta w PKO Banku Polskim już w styczniu
NAJNOWSZY ARTYKUŁ
Czy jest przestrzeń do obniżek stóp procentowych przez RPP?
Redakcja -
W czwartek we wczesnych godzinach popołudniowych Rada Polityki Pieniężnej poinformuje o decyzji na temat wysokości stóp procentowych. Na ten moment żaden analityk i uczestnik...
GORĄCY TEMAT
58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy
Redakcja -
45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje.
...
Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.
Redakcja -
PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...