Tagi CRM

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: CRM

Polskie firmy przyspieszają transformację cyfrową – kluczowe wnioski z raportu KPMG

Jedna trzecia firm w Polsce zamierza zwiększać wydatki na realizację transformacji cyfrowej w ciągu najbliższego roku, a 18% planuje zatrudniać nowych pracowników wspierających rozwój cyfryzacji organizacji. W trzeciej edycji badania KPMG, przeprowadzonego w partnerstwie...

Masz firmę spedycyjną? To narzędzie dla Ciebie

Planowanie i organizacja transportu w Twojej firmie może być jeszcze łatwiejsza. Wszystko dzięki TMS Nawigator. To narzędzie, które usprawnia i przyspiesza pracę. Jest przy tym nowoczesne, intuicyjne i w pełni funkcjonalne. TMS Nawigator – korzyści...

Czy istnieje prosty i dobry program do faktur?

Dla każdej firmy odpowiedni wybór oprogramowania do fakturowania jest ważny dla efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem. Dobry i prosty program do faktur powinien spełniać szereg kryteriów, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających użytkowników. Jaki powinien być dobry...

80% liderów spodziewa się transformacji swoich firm w ciągu 3 lat dzięki Generatywnej Sztucznej...

Pojawienie się generatywnej sztucznej inteligencji oraz jej gwałtowny rozwój ma bezprecedensowy wpływ na biznes. Aż 80 proc. liderów spodziewa się transformacji swojego przedsiębiorstwa w wyniku adopcji tej technologii w przeciągu najbliższych trzech lat -...

Przedsiębiorcy chcą odroczenia KSeF. „Polski Ład nauczył nas, że pośpiech w podatkach i fakturach...

Północna Izba Gospodarcza w Szczecinie popiera postulat Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców dotyczący przesunięcia w czasie terminu wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur. Jest to projekt oceniany przez przedsiębiorców pozytywnie, ale jego wprowadzanie spowoduje dużo organizacyjnego...

Metody na efektywne zarządzanie przedsiębiorstwem

Wielu przedsiębiorców dopiero „w praniu” przekonuje się, jak trudne jest prowadzenie własnej działalności. Zarządzanie firmą składa się bowiem z wielu zmiennych, wymaga nieustannej kontroli i podejmowania decyzji. Czy jednak istnieją sprawdzone metody na efektywne...

Księgowość online: Jak działa automatyzacja w biurze rachunkowym?

Odkryj jak automatyzacja i nowoczesne technologie transformują tradycyjne biura rachunkowe, zwiększając efektywność, bezpieczeństwo i dostępność danych finansowych. Nasz artykuł to skarbnica wiedzy dla każdego przedsiębiorcy, który chce być na bieżąco z cyfrowymi trendami i...

TIM SA po trzech kwartałach 2023 r.

1,09 mld zł wyniosły po trzech kwartałach 2023 r. przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej TIM (-3,8% rdr.). Również na poziomie jednostkowym TIM przekroczył w tym okresie poziom 1 miliarda złotych (1,05 mld zł, -3,5%...

Koniec miodowych lat w e-commerce, rynek dojrzał

Od szybkozbywalnych dóbr konsumpcyjnych po usługi finansowe, rewolucja online zmieniła handel detaliczny. Klienci niezmiennie uwielbiają wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy, które kojarzą się z e-handlem. Chcą też doświadczać więcej, m.in. w zakresie spersonalizowanych rekomendacji i zapamiętywania...

Atende kończy trzeci kwartał z rekordowymi wynikami

Grupa Atende, ze spółką Atende na czele, osiągnęła w okresie trzech kwartałów 2023 r. najlepsze wyniki finansowe spośród wszystkich takich okresów w historii, na poziomach przychodów ze sprzedaży, zysku operacyjnego, EBITDA, przed opodatkowaniem i...

E-commerce dla zaawansowanych: Jak podnieść standardy Twojego sklepu internetowego?

W dobie cyfrowej rewolucji, rynek e-commerce dynamicznie się rozwija, wymagając od przedsiębiorców elastyczności i zdolności do szybkiego dostosowywania się do zmieniających się warunków. Z każdym dniem pojawiają się nowe technologie, narzędzia oraz strategie, które...

Atende z rekordowymi wynikami finansowymi w I półroczu 2023 r.

Grupa Atende osiągnęła w I półroczu 2023 r. najlepsze wyniki finansowe w historii, na poziomach zarówno  zysku operacyjnego, jak i EBITDA, przed opodatkowaniem i netto. W Strategii Atende Next określiliśmy, że najważniejszymi sektorami dla naszej...

Jak wybrać odpowiednią platformę B2B dla Twojego biznesu?

W dobie cyfryzacji i globalizacji, wybór odpowiedniej platformy B2B może być jednym z najważniejszych decyzji, jakie podejmiesz dla swojego biznesu. Niezależnie od tego, czy prowadzisz małą firmę, czy wielonarodową korporację, właściwa platforma może zautomatyzować...

Kluczowe korzyści płynące ze stosowania księgowości online

W czasach kiedy technologia i Internet stają się nieodłącznym elementem naszego życia, w świat online wkracza również sfera finansów i księgowości. Dla wielu przedsiębiorców, zwłaszcza tych prowadzących mikro i małe firmy, księgowość online to...

KPMG: Sztuczna inteligencja zyskuje na popularności w polskich firmach

Dynamicznie rośnie znaczenie i popularność sztucznej inteligencji (AI) w  firmach w Polsce. Z technologii AI korzysta 15% organizacji, a 13% planuje je wdrożyć do końca 2023 roku. Pozostajemy w tyle za globalnym rynkiem, na którym...

Aż 79% klientów twierdzi, że dostawcy usług finansowych nie przygotowali ich w pełni na...

W czasach niepewności finansowej i gospodarczej, klienci uważniej przyglądają się instytucjom świadczącym usługi finansowe (FSI). Z nowego raportu Salesforce wynika, że tylko w ciągu ostatniego roku 25% klientów zmieniło bank, 35% ubezpieczyciela, a 34%...

Glovo oficjalnie wprowadza Glovo Ads

Dzięki Glovo Ads marki, restauracje i sklepy otrzymują dodatkowe możliwości spersonalizowanych działań promocyjnych w aplikacji. Z usługi Brands Ads, dedykowanej markom, skorzystała m.in. Coca Cola, która dzięki tygodniowej kampanii zwiększyła sprzedaż o 23%. Coraz...

Integracja telefonii i CRM: nowe możliwości dla Twojej firmy

Utrzymanie bazy klientów za pomocą CRM jest kluczem do wysokiej jakości obsługi i zwiększenia skuteczności zespołu. A jeśli CRM jest zintegrowany z telefonią wirtualną, praca firmy może stać się bardziej produktywna i wygodna. Dowiedz...

Dane konsumenckie i sztuczna inteligencja – strategiczny tandem dla przyszłości e-commerce

Według cyklicznego Barometru Retail, przeprowadzonego przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, branża e-commerce może doświadczyć spowolnienia w drugiej połowie bieżącego roku. Mimo to, eksperci podkreślają, że dalszy rozwój cyfrowych kanałów sprzedaży będzie napędzany przez takie...

Co to jest baza danych firm?

Baza danych firm to narzędzie, które pozwala na nawiązywanie bezpośredniego kontaktu z przedstawicielami innych przedsiębiorstw związanych z branżą. Zawiera ona dane kontaktowe takie jak adresy e-mail, numery telefonów czy adresy siedzib. Wykorzystanie bazy kontaktów...

Korzyści z automatyzacji procesów biznesowych dla małych i średnich przedsiębiorstw

Prowadzenie biura i zarządzanie procesami biznesowymi w organizacji bywa wyjątkowo uciążliwe. Z dużymi wyzwaniami borykają się szczególnie małe i średnie przedsiębiorstwa, które często samodzielnie zajmują się administracją, obsługą klienta, sprzedażą, rozliczaniem kadr i podatków....

YetiForce zadebiutuje na NewConnect

YetiForce, dostawca oprogramowania dostępnego w ponad 100 krajach świata, jeszcze w kwietniu zamierza dołączyć do grona spółek notowanych na NewConnect. Spółka specjalizuje się w dostarczaniu systemów informatycznych, które pozwalają na elastyczne i kompleksowe zarządzanie...

Deloitte: Ponad 85 proc. ubezpieczycieli z regionu Europy Środkowej wierzy, że współpraca z branżą...

Zdecydowana większość ubezpieczycieli pozytywnie ocenia współpracę z branżą insurtech, mimo nadal ograniczonego zaufania do innowacyjnych rozwiązań technologicznych. Firmy ubezpieczeniowe coraz częściej decydują się na zwiększenie nakładów na rozwój technologiczny. Są zadowolone ze współpracy z firmami...

Poprawa wyników Atende w 2022 roku, mocne podstawy do wzrostu

W zakończonym 2022 roku Grupa Atende wypracowała dobre wyniki finansowe, znacznie lepsze niż w roku poprzednim, w tym wyższe o 10% przychody ze sprzedaży (wzrost z 205,3 mln zł do 225,6 mln zł), wzrost...

Warta z rekordowym wynikiem w 2022 r.

Pomimo bardzo wymagającej sytuacji na rynku spółka majątkowa i życiowa Warty wypracowały łącznie w 2022 r. ponad 9,2 mld zł składki przypisanej brutto (+12,4 proc. r/r). To najwyższy wynik sprzedaży w historii Grupy....

Jak zwiększyć sprzedaż dzięki LinkedIn?

LinkedIn to bardzo popularna platforma biznesowa, która jednak wciąż wielu osobom kojarzy się głównie z portalem dla rekruterów. Z tego powodu, niewiele firm korzysta z możliwości sprzedażowych i marketingowych jakie oferuje to bezpłatne narzędzie....

Bank Pocztowy z najwyższym w historii zyskiem netto za I półrocze 2022 r.

Bank Pocztowy w ciągu pierwszych 6 miesięcy 2022 roku wypracował wynik finansowy netto na poziomie 49,3 mln złotych, w porównaniu do 5,5 mln złotych wygenerowanych w analogicznym okresie roku 2021. Jest to najwyższy wynik...

Salesforce: 58% polskich firm postrzega obsługę klienta jako czynnik generujący przychody

W 28% przedsiębiorstw działających w Polsce za zarządzanie obsługą klienta odpowiada osoba z kierownictwa najwyższego szczebla, ponieważ obszar ten nabiera strategicznego znaczenia w warunkach niepewności gospodarczej. Salesforce (NYSE: CRM), opublikował piątą edycję raportu State of...

Transformacja cyfrowa biznesu w Polsce – przed firmami wiele do zrobienia

51% firm w Polsce dostrzega duże znaczenie transformacji cyfrowej w ich organizacjach, ale jednocześnie większość nie planuje zwiększać nakładów na ten cel, ani zatrudniać specjalistów w tym zakresie w ciągu najbliższych miesięcy. Blisko połowa...

Wynagrodzenia w digital i e-commerce

Pandemia wymusiła na wielu firmach zmianę strategii biznesowej, co znacząco oddziaływało na rynek pracy i doprowadziło do zwiększonego zapotrzebowania na ekspertów z obszaru digital i e-commerce. Duży popyt na nowych pracowników przy jednoczesnym niedoborze...

BETFAN z 354 mln zł obrotów i 3,5 mln zł zysku netto w 2021

BETFAN, polski bukmacher, wypracował w 2021 r. przychody ze sprzedaży w wysokości 354 mln zł, co oznacza wzrost o blisko 90% r/r. Bukmacher, działający zaledwie od kwietnia 2019 r., rośnie skokowo i za 2021...

Google Analytics – co świadczy o tym, że zbierasz niepoprawne dane?

Marketing internetowy napędzany jest danymi, ponieważ niemal każda aktywność użytkowników na stronie może być zmierzona. Właściciele sklepów internetowych i działy marketingu w oparciu o zebrane informacje podejmują większość decyzji związanych z rozwojem. To oczywiście...

W Warszawie powstanie strefa lokalna Amazon Web Services

Amazon Web Services (AWS) ogłosił dokładne lokalizacje 32 nowych stref lokalnych. Polska strefa lokalna AWS powstanie w Warszawie. Polska jest jednym z 26 krajów, gdzie powstaną lokalne strefy AWS. Strefy lokalne AWS to rodzaj...

Zmiany w zarządzie Nest Banku

1 lutego 2022 roku Rada Nadzorcza Nest Banku powołała Marka Szcześniaka do zarządu Nest Banku. Dotychczasowi członkowie zarządu – Karolina Mitraszewska i Janusz Mieloszyk – decyzją Rady Nadzorczej objęli nowe funkcje w zarządzie, odpowiednio...

76% pracowników na świecie nie czuje się przygotowanych na to, jak praca będzie wyglądać...

Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował swój Globalny Indeks Umiejętności Cyfrowych (Global Digital Skills Index), który wskazuje na rosnący niedobór umiejętności cyfrowych na świecie oraz pilną potrzebę podjęcia działań w tym zakresie....

Sztuczna inteligencja pewnym krokiem wkracza do biznesu, jednak nie bez przeszkód

Biznes w Polsce coraz częściej dostrzega potencjał drzemiący w sztucznej inteligencji. Według danych z raportu The People & Technology Report 2022, blisko 30% organizacji wykorzystuje już algorytmy AI, aby usprawnić komunikację z klientami i...

Black Pearls VC inwestuje w niemiecki Wonderwerk

vc, Black Pearls VC i Spring Capital dołączają do dotychczasowego inwestora spółki, jakim jest startup studio Founders Firmy wydają rocznie 30 miliardów USD na szkolenia sprzedażowe, mimo tego 55% sprzedawców nie posiada kluczowych...

Firmy wstrzymują inwestycje w rozwój technologii marketingowych

Jedynie 33% firm planuje inwestycje w rozwój wykorzystywanych technologii marketingowych w ciągu kolejnych 18 miesięcy. Firmy w Polsce znalazły się w fazie zawieszenia w procesie wdrażania nowych technologii marketingowych. Raport EY – Technologiczna transformacja marketingu...

4 kluczowe kwestie, które ułatwiają podejmowanie właściwych decyzji technologicznych

Firmy, które wchodzą na drogę transformacji cyfrowej stoją przed szeregiem wyzwań, takich jak: zdobycie poparcia dla zmian w organizacji, dobór odpowiednich narzędzi lub technologii czy dostosowanie tępa innowacji, w sposób umożliwiający podejmowanie inteligentnego ryzyka....

SaaS podbije rynek?

Czy oprogramowanie sprzedawane w modelu usługowym dalej będzie napędzało rozwój chmury? Windows as a Service jest jak najbardziej realny, zwłaszcza w biznesie. Wśród prywatnych klientów nadal panuje przeświadczenie o potrzebie zachowania anonimowości i prywatności...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Dolar w odwrocie?

Słabsze dane z USA powodują, że kapitał wraca na naszą stronę oceanu. Pomimo tego jednak złoty wcale nie zyskuje, a wręcz traci. Widać, że...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version