Tagi Customer Experience

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Customer Experience

Obligacje Skarbu Państwa wracają do łask. Wyjście na zero nadal kusi oszczędzających?

W momencie, gdy większość banków komercyjnych wycofywało się z preferencyjnych stawek na lokatach, państwo ponownie wita amatorów papierów dłużnych. Rok 2020 zakończono powrotem kapitału do czteroletnich obligacji antyinflacyjnych oraz papierów trzymiesięcznych. Czy słusznie? Krótkie lokowanie,...

Program dla prawników Amberlo ma nowych inwestorów

Amberlo, litewski startup oferujący oparte o chmurę oprogramowania dla prawników, pozyskał inwestycję w wysokości 1 miliona euro na rozwój działalności w Polsce i UE. Wiodącym inwestorem jest fundusz Iron Wolf Capital z Litwy, wspierany...

Co napędzi branżę logistyczną w 2021?

Za nami wyjątkowy dla e-commerce pod wieloma względami rok 2020, a przed nami kolejne miesiące, kiedy znajdujemy się w pandemicznej rzeczywistości. Czy obserwować będziemy zmiany w globalnym biznesie, mające wpływ także na branże logistyczną?...

Nowa rzeczywistość zmienia sektor finansowy

Wskaźnik Customer Experience Excellence w Polsce wzrósł o ponad 3,6 proc. r/r w przypadku banków i operatorów płatności oraz 5,5 proc. r/r w branży ubezpieczeniowej. Pomimo działania w trudnych warunkach związanych z pandemią COVID-19,...

Serwisy elektroniki oceniane pozytywnie – wyniki badania SW RESEARCH

Zdecydowana większość klientów i sprzedawców przebadanych przez SW RESEARCH pozytywnie ocenia swoje doświadczenia z serwisami elektroniki w Polsce. Badania zostały przeprowadzone na zlecenie firmy FIXIT SA, która specjalizuje się w usługach opieki posprzedażowej. To...

Firmy w Polsce zyskują w ocenach klientów

Firmy w Polsce pomimo pandemii COVID-19 i zmiany formy interakcji z konsumentami skutecznie budują pozytywne doświadczenia klientów (ang. Customer Experience). Kolejny rok z rzędu respondenci lepiej ocenili doświadczenia oferowane przez marki – wskaźnik Customer...

Trzy możliwe scenariusze rozwoju logistyki w Europie. Branża znacząco wpłynie na kształt światowej gospodarki

Od tego, jak będzie przebiegał rozwój logistyki, zależeć będzie przyszłość globalnej gospodarki. Sektor ten bowiem ma bezpośredni wpływ na zarządzanie łańcuchem dostaw w większości branż. Dlatego też FM Logistic wspólnie z ekspertami w dziedzinie foresightu strategicznego z 4CF...

Szybka adaptacja, pozytywna komunikacja i sprawny marketing kluczowe w czasie pandemii COVID-19

58 proc. konsumentów zna markę, która szybko dostosowała swoje działania do pandemicznej rzeczywistości. Dyrektorzy ds. marketingu są niezbędni do funkcjonowania organizacji podczas kryzysu. W czasie pandemii COVID-19 działy marketingu powinny uważniej niż dotychczas przyglądać się...

Rynek rozwiązań CEM zwiększy się dwukrotnie do 2024 roku

Wartość globalnego rynku rozwiązań Customer Experience Management (CEM) wzrośnie z 7.75 miliarda dolarów w 2019 roku do 14.5 miliarda dolarów w 2024 roku, a średnioroczny wzrost wyniesie 13.3% - wynika z danych firmy badawczej...

Pandemia a Customer Experience. Czego możemy się nauczyć?

Według najnowszego raportu opracowanego przez KPMG, aż 79% konsumentów martwi się obecnie o globalną sytuację ekonomiczną. Jednocześnie, wszystkie kraje ujęte w badaniu, w tym roku odnotowały poprawę w kwestii pozytywnych doświadczeń klientów. Niewątpliwie okres...

Czy sztuczna inteligencja zastąpi sprzedawcę?

54 proc. kupujących każdego dnia wchodzi w interakcje ze algorytmami tzw. sztucznej inteligencji m.in. za pośrednictwem wirtualnych agentów, skanerów biometrycznych, wirtualnej jazdy próbnej, interaktywnych przymierzalni, hiperpersonalizowanych ofert… Przestrzenie naszpikowane innowacyjnymi rozwiązaniami koncentrują się na...

Polska jest na 4 miejscu na świecie pod względem poziomu cyfryzacji w bankowości

Ograniczenia związane z COVID-19 znacząco wpływają na sposób obsługi klientów przez instytucje finansowe, ale prowokują też do wprowadzenia nowych cyfrowych funkcjonalności. 41 proc. banków w skali światowej zwiększyło limit płatności zbliżeniowych, a ponad jedna...

Consumer Intelligence pozyskał 3 mln złotych od inwestorów

Z badań wynika, że 98%* uwag i potrzeb klientów nie dociera do osób decyzyjnych w firmach, co stanowi olbrzymie pole do zagospodarowania na całym świecie. Polski startup Consumer Intelligence jest platformą do zarządzania satysfakcją...

Priorytety i innowacje w czasie pandemii COVID-19 według marketerów

Isobar opublikował wyniki ekskluzywnego badania zrealizowanego wśród ponad 1350 szefów marketingu z całego świata. W specjalnej ankiecie oceniają oni ewolucję customer experience, która dokonała się w czasie pandemii COVID-19. Badanie Isobar Creative Experience Survey wykazało,...

Badanie Mood Media: Nastroje konsumenckie na świecie – jesień 2020

Firma Mood Media specjalizująca się w marketingu sensorycznym oraz customer experience, przeprowadziła globalne badanie wśród 8000 konsumentów w czterech krajach – USA, Wielkiej Brytanii, Francji i Chinach – w celu lepszego zrozumienia obecnych nastrojów...

Salesforce przedstawia nową generację Field Service

Salesforce ogłasza nową odsłonę usługi Salesforce Field Service, która dzięki wspomaganiu przez sztuczną inteligencję jest w stanie dostarczyć najwyższej jakości narzędzia do usług świadczonych niestacjonarnie. Zbudowany w oparciu o pierwszy na świecie system -...

Aż 7 na 10 firm zwiększa wydatki na jakość obsługi klienta

Ostatnie międzynarodowe badanie rynku przeprowadzone przez firmę Salesforce pokazuje rosnące znaczenie obsługi klienta dla utrzymania wysokiej konkurencyjności firm. W tym obszarze działalności przedsiębiorstwa na potęgę inwestują w sztuczną inteligencję i jednocześnie w rozwój tych...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Czy jest przestrzeń do obniżek stóp procentowych przez RPP?

W czwartek we wczesnych godzinach popołudniowych Rada Polityki Pieniężnej poinformuje o decyzji na temat wysokości stóp procentowych. Na ten moment żaden analityk i uczestnik...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version