Tagi Customer Experience

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Customer Experience

MCI.Euroventures zainwestował 80,1 mln zł w Focus Telecom

Grupa MCI zainwestowała w większościowy pakiet udziałów w Focus Telecom, największym dostawcy chmurowych rozwiązań contact center, customer experience i usług komunikacji biznesowej w Polsce. Dzięki tej transakcji fundusz MCI umocni swoją pozycję wiodącego inwestora...

Koniec miodowych lat w e-commerce, rynek dojrzał

Od szybkozbywalnych dóbr konsumpcyjnych po usługi finansowe, rewolucja online zmieniła handel detaliczny. Klienci niezmiennie uwielbiają wygodę, oszczędność czasu i pieniędzy, które kojarzą się z e-handlem. Chcą też doświadczać więcej, m.in. w zakresie spersonalizowanych rekomendacji i zapamiętywania...

Rynek pracy w branży finansów i nieruchomości: co czeka pracowników i pracodawców?

Branża finansów i nieruchomości nieustannie ewoluuje, stając przed wyzwaniami związanymi z postępująca technologią, cyberbezpieczeństwem, dostępnością usług czy obsługi, ale też zobowiązaniami ESG. Wszystko to przekłada się na rynek pracy tego sektora, jak również oczekiwania...

KPMG: Sztuczna inteligencja zyskuje na popularności w polskich firmach

Dynamicznie rośnie znaczenie i popularność sztucznej inteligencji (AI) w  firmach w Polsce. Z technologii AI korzysta 15% organizacji, a 13% planuje je wdrożyć do końca 2023 roku. Pozostajemy w tyle za globalnym rynkiem, na którym...

Sytuacja na rynku IT w Polsce i wpływ sztucznej inteligencji na biznes – rozmowa...

Na początek, korzystając z Pańskiego ponad 20-letniego doświadczenia w branży IT, chciałem zapytać, w jakiej kondycji jest obecnie rynek specjalistów w Polsce? Na świecie dużo mówiło się o masowych zwolnieniach przez największe amerykańskie...

Transformacja CX w bankowości korporacyjnej będzie przyspieszać

Podczas panelu na Europejskim Kongresie Finansowym w Sopocie eksperci KPMG zaprezentowali wyniki najnowszej edycji badania Customer Experience Excellence. Wyniki badania oraz opinie reprezentantów sektora bankowego jednoznacznie potwierdzają, że rosnące oczekiwania klientów oraz nieustanny proces...

SAS: europejskie firmy wciąż mają wiele do nadrobienia w zakresie zarządzania doświadczeniem klienta

Wspólne badanie z CMO Council pokazuje potrzebę nadrobienia zaległości w zakresie koordynacji i integracji działań w zakresie Customer Experience. Warszawa, 8 lutego 2023 - Ponad 60% ankietowanych szefów działów marketingu twierdzi, iż decyzje konsumentów podejmowane...

Personalizacja podejścia do klienta. Czym jest i dlaczego to na niej buduje się pozytywny...

Każdy konsument ma swoje określone potrzeby, a co za tym idzie – oczekiwania, jakie stawia usługom i produktom. Choć rozwój Customer Experience trwa, to już teraz są na rynku przedsiębiorstwa, które doskonale to rozumieją....

Trzy powody, dla których warto dodawać krówki reklamowe do zamówień Twoich klientów

Krówki to słodkie, kruche na zewnątrz i ciągnące się w środku cukierki, które wielu z nas przypominają dzieciństwo. Dziś są to wręcz kultowe słodycze, które przeżywają swoją drugą młodość. Co więcej, ze zwykłych łakoci zmieniły się w reklamowe...

Grupa OEX opublikowała wyniki za I półrocze 2022 roku

Grupa OEX, specjalizująca się w dostarczaniu usług i technologii w obszarze sprzedaży, w II kwartale 2022 kontynuowała wzrost zysków i zakończyła I półrocze br. z wynikiem znacząco wyższym od osiągniętego w porównywalnym okresie 2021....

Zmieniające się oczekiwania klientów wpływają na funkcjonowanie organizacji finansowych

Branża finansowa zanotowała wyraźny spadek oceny satysfakcji klientów, tracąc niemal połowę wyniku NPS (ang. Net Promoter Score) – wynika z badania KPMG „Customer Experience Excellence”, w którym respondenci kolejny rok z rzędu ocenili doświadczenia...

Cisco Kraków świętuje 10. rocznicę działalności

Krakowski zespół Cisco urósł w ciągu 10 lat z 80 osób do 2400. Cisco wciąż jest jednym z najbardziej docenianych pracodawców w Polsce. Firma wdraża prawdziwie hybrydowy model pracy. Usługi i innowacje w...

Wynagrodzenia w digital i e-commerce

Pandemia wymusiła na wielu firmach zmianę strategii biznesowej, co znacząco oddziaływało na rynek pracy i doprowadziło do zwiększonego zapotrzebowania na ekspertów z obszaru digital i e-commerce. Duży popyt na nowych pracowników przy jednoczesnym niedoborze...

Raport z badań jakości obsługi klienta. Ścieżka zakupowa i Customer Experience

Firma konsultingowa Deloitte Digital prezentuje drugą edycję raportu CX Drivers dotyczącą analizy ścieżki zakupowej konsumenta w ujęciu międzynarodowym. Jak się okazuje, największą satysfakcję klienci czerpią z samego momentu dokonywania zakupów. Najniżej oceniają zaś pierwsze...

System PIM – dlaczego warto z niego korzystać?

Żyjemy w czasach, w których sprzedaż zarówno dla sektora B2C, jak i B2B, bazuje na tzw. customer experience. Dlatego tak ważna jest optymalizacja informacji o oferowanych produktach. Jeśli zrobisz to dobrze, zdecydowanie wyróżnisz się...

Rynek pracy inżynierów w polskim przemyśle – podsumowanie 2021 i prognoza 2022

Postępująca robotyzacja i automatyzacja, gwałtownie rosnąca liczba danych oraz przyspieszony rozwój technologiczny – to wszystko sprawia, że inżynierowie to jedni z najbardziej pożądanych specjalistów na rynku pracy. Na jakie benefity płacowe i pozapłacowe mogą...

Dwie trzecie Polaków płaci abonament za dostęp do serwisów filmowych

Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu materiałów wideo. Jak wynika z raportu Digital Consumer Trends 2021, w porównaniu z rokiem 2020 o jedną piątą Polaków więcej deklaruje posiadanie takich subskrypcji. Dla większości badanych...

E-commerce B2B pójdzie w ślady B2C

Do świata biznesu coraz liczniej wkraczają przedstawiciele pokolenia Y. Jak pokazuje raport E-commerce B2B – biznes w sieci, młodzi przedsiębiorcy i pracownicy stymulują szereg zmian w handlu B2B online. Na znaczeniu zyskuje doświadczenie użytkownika...

Zonifero pozyskało 2,35 mln zł w ramach oferty publicznej

W zakończonej właśnie ofercie publicznej 101 inwestorów zainwestowało w akcje startupu Zonifero poprzez platformę crowdfundingową StockAmbit. Spółka osiągnęła 94% celu maksimum pozyskując z rynku w sumie 2.350.450 zł. Zonifero to cyfrowa platforma zapewniająca wsparcie...

Korzyści biznesowe platformy B2B. Czy inwestycja się opłaca?

Platformy B2B to mocny trend ostatnich kilku lat. Choć wielu producentów i hurtowników przeszło już przez cyfrową transformację, pozostają tacy, którzy dopiero rozważają jej wdrożenie w swojej organizacji. Kluczowe pytania, które sobie zadają, to:...

Raport EY: Liderzy rynku to liderzy technologiczni

Jedynie 3% liderów rynkowych nie jest jednocześnie liderem technologicznym w swoim sektorze gospodarki. Raport EY Technologiczna transformacja marketingu pokazuje, że firmy w komunikacji z konsumentami najchętniej korzystają z narzędzi marketing automation. Przyszłość należy jednak...

RTB House inwestuje w NapoleonCat

Spółka RTB House zainwestowała w NapoleonCat, polską firmę specjalizującą się w narzędziach wspierających zaangażowanie marek w mediach społecznościowych. Inwestycja to dla NapoleonCat nie tylko szansa na wzrost i dalszy rozwój narzędzi oferowanych przyszłym i...

Pandemia przyczyniła się do zwiększonej popularności e-sportu

Rosnącą popularność e-sportu można zaobserwować już od kilku lat, ale pandemia znacznie przyspieszyła ten trend. Jak wynika z raportu Let’s Play! - The European e-sports market, ponad połowa badanych Europejczyków po raz pierwszy oglądała...

Jacek Przybylski dyrektorem Cisco Kraków

Usługi dla klientów firmy i innowacje w obszarach Customer Experience, bezpieczeństwa i rozwoju oprogramowania nadal stanowią strategiczne obszary dla krakowskiego oddziału. Jacek Przybylski, Senior Director, Cisco Customer Experience Centers EMEAR, objął funkcję Cisco...

Raport Banku Pekao: sytuacja i wyzwania branży meblarskiej w Polsce

Krajowy przemysł meblarski to od lat jedna z najjaśniejszych gwiazd polskiej gospodarki. Dzięki swoim naturalnym przewagom konkurencyjnym, elastyczności i determinacji, sektor pozostaje nią pomimo uderzenia kryzysu COVID. Patrząc jednak na branżę z lotu ptaka,...

PwC: dla 80% światowego przemysłu model e-commerce to najważniejsze wyzwanie najbliższych 2 lat

Według PwC*, aż 80% światowych producentów sektora przemysłowego uważa marketing cyfrowy i sprzedaż cyfrową za najważniejsze wyzwania biznesowe najbliższych 2 lat. Zarówno z segmencie B2B jak i B2C, pandemia stała się katalizatorem zmian i...

OEX opublikował wyniki za pierwsze półrocze 2021 r.

Grupa OEX, specjalizująca się w dostarczaniu usług i technologii w obszarze sprzedaży, zakończyła I półrocze 2021 roku odnotowując bardzo znaczące wzrosty wyników we wszystkich segmentach operacyjnych. Skonsolidowany zysk EBITDA wyniósł 32,9 mln zł co...

edrone łączy siły z 7Hype

Włoski rynek eCommerce zanotował w ubiegłym roku oszałamiający wzrost na poziomie 35%. Nowa strategiczna współpraca pomiędzy edrone i 7Hype ma na celu przyspieszyć go jeszcze bardziej, zwiększając przychody sprzedawców za pomocą najnowszej technologii. Obie strony...

Spółka Saly z portfela Dawida Zielińskiego uczestnikiem programu Microsoft for Startups Europe

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, został wybrany do programu Microsoft for Startups Europe, wspierającego perspektywiczne projekty software’owe w Europie. Zarząd Spółki podkreśla, że udział w programie oznacza wsparcie nie...

Saly pozyskał 3 mln zł od Dawida Zielińskiego, Prezesa Columbusa

Saly S.A., dostawca oprogramowania oraz właściciel platformy dla e-commerce B2B, pozyskał 3 mln zł od Dawida Zielińskiego, znanego polskiego przedsiębiorcy oraz Prezesa i współzałożyciela Columbus Energy S.A. Środki zostaną przeznaczone na dalszą rozbudowę produktu...

Oprogramowanie SaaS przyszłością sprzedaży B2B w Polsce

Dedykowane, duże systemy on-premise są wyznacznikiem zamożności organizacji i jej pozycji lidera? Wcale nie. Coraz więcej dużych graczy inwestuje w oprogramowanie SaaS (w chmurze). Poznaj realne wdrożenie dla lidera rynku e-commerce z segmentu dystrybucji...

E-commerce napędza globalny popyt na nieruchomości logistyczne

Wysoki poziom popytu na rynku magazynowym utrzyma się również w najbliższych latach. Ograniczona podaż gruntów i kwestie związane ze zrównoważonym rozwojem to dziś główne globalne wyzwania stojące przed sektorem. Popyt na powierzchnie logistyczne w ciągu...

Digitalizacja: nowe role, nowe kompetencje, nowi liderzy

Transformacja cyfrowa przyspiesza, zmieniając gospodarkę, rynek pracy i codzienne życie. Wpływa na sposób zarządzania firm, zmusza pracowników i menedżerów do zdobywania nowych kompetencji. Zmienia też sposób rekrutacji. To najważniejsze wnioski z międzynarodowego raportu „Digital transformation”...

Sztuczna inteligencja przeanalizuje emocje na rynkach finansowych. SpeedUp Group inwestuje w Sentimenti

Sentistock od Sentimenti to narzędzie służące do analizy na bazie emocji trendów w handlu różnymi instrumentami finansowymi: akcjami, parami walutowymi (Forex), kryptowalutami czy indeksami giełdowymi. To ogromny rynek z giełdami w każdym niemal kraju:...

Raport IDC i Liferay: 73% firm stawia na technologie zorientowane na klienta

Pomimo negatywnego wpływu pandemii Covid-19 na światową gospodarkę, rynek ubezpieczeń pozostał jednym z największych inwestorów w technologie optymalizacji procesów biznesowych. IDC szacuje, że wydatki na rozwiązania IT w tym sektorze będą rosły 6% w...

43% Polaków zamierza wydać w 2021 r. na zakupy online więcej niż w poprzednim...

Pomiędzy 2019 i 2020 r. sprzedaż dóbr online w Polsce zwiększyła się o 35%. W 2020 r. kanał online osiągnął 14% udział w wartości sprzedaży detalicznej, a średnioroczny wzrost e-handlu w kolejnych latach będzie...

Raghu Raghurama nowym CEO VMware

Firma VMware ogłosiła, że z dniem 1 czerwca Zarząd powołuje Rangarajana Raghurama na stanowisko CEO i Członka Zarządu. Do tej pory Raghuram zajmował stanowisko wiceprezesa wykonawczego i dyrektora operacyjnego ds. produktów i usług chmurowych...

PwC: w ciągu 5 lat rynek e-commerce w Polsce osiągnie wartość 162 mld zł

Z analizy przeprowadzonej przez PwC wynika, że w 2026 r. wartość brutto polskiego rynku handlu e-commerce będzie na poziomie 162 mld zł. Oznacza to średnioroczny wzrost o 12%. Najszybciej będzie rosła sprzedaż produktów spożywczych...

Do 2022 roku większość firm przeniesie się do kanałów cyfrowych. To czas na inwestycje...

COVID-19 wymusił na firmach migrację do kanałów cyfrowych. Tego trendu nie da się już odwrócić, bo w trakcie pandemicznych miesięcy klienci przyzwyczaili się do załatwiania spraw czy kupowania towarów i usług przez internet. Firmy, które chcą utrzymać konkurencyjność...

Obligacje Skarbu Państwa wracają do łask. Wyjście na zero nadal kusi oszczędzających?

W momencie, gdy większość banków komercyjnych wycofywało się z preferencyjnych stawek na lokatach, państwo ponownie wita amatorów papierów dłużnych. Rok 2020 zakończono powrotem kapitału do czteroletnich obligacji antyinflacyjnych oraz papierów trzymiesięcznych. Czy słusznie? Krótkie lokowanie,...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Ceny ubezpieczeń na świecie stabilizują się – raport Marsh

Ceny ubezpieczeń na świecie wzrosły o 1% w pierwszym kwartale 2024 r. (spadek z 2% w Q4 2023) – wynika z najnowszego raportu Global...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version