Tagi Marija Milasevic

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Marija Milasevic

Wyniki finansowe Biedronki za I półrocze 2022 roku

Ostatni wzrost inflacji spowodowany wojną na Ukrainie, problemy z łańcuchami dostaw, rosnące ceny i osłabienie tempa ożywienia gospodarczego w wyniku COVID-19 sprawiły, że konsumenci zaczęli zwracać większą uwagę na stosunek jakości produktu do ceny....

Wyniki finansowe Allegro za 3 i 9 miesięcy 2021 roku

Rewolucja cyfrowa zmieniała handel detaliczny przez ostatnią dekadę, prowadząc do powstania nowych modeli biznesowych, ekosystemów handlowych i nowych możliwości dotarcia i zaangażowania konsumentów. Pandemia COVID-19 przyspieszyła przejście na e-commerce, ponieważ konsumenci, nie mając dostępu...

Wyniki finansowe Biedronki za 9 miesięcy 2021 roku

Biedronka należąca do Jeronimo Martins kontynuuje aktywny rozwój w Polsce, osiągając wyższe tempo wzrostu niż cały rynek. Firma korzysta z większego ruchu konsumenckiego po ścisłym lockdownie, większych możliwościach interakcji z klientami, rosnącej kategorii dyskontów,...

Wyniki finansowe Allegro za I półrocze 2021 roku

Allegro jest niekwestionowanym liderem e-commerce w Polsce, obejmującym 33% rynku e-commerce w ujęciu wartościowym w 2020 r., na podstawie danych Euromonitor International. Po udanym IPO w październiku 2020 roku, Allegro kontynuuje aktywny rozwój w kraju:...

Wyniki finansowe Biedronki za I półrocze 2021 roku

Biedronka należąca do Jeronimo Martins Polska SA kontynuuje aktywną ekspansję w Polsce i utrzymuje pozycję lidera na rynku artykułów spożywczych. W pierwszej kolejności, ten dynamiczny wzrost jest związany z racjonalnym podejściem do wydatków konsumpcyjnych,...

Debiut Pepco Group na GPW

Wśród kanałów sprzedaży detalicznej, które w 2020 roku najbardziej ucierpiały przez pandemię COVID-19 są specjalistyczne sklepy odzieżowe. Według Euromonitor International, globalnie kategoria ta zmniejszyła się o 27% w ujęciu wartościowym w 2020 roku. Jest...

Marija Milasevic komentuje wyniki finansowe Allegro za I kwartał 2021 r.

E-commerce jest kategorią, która najbardziej zyskała na pandemii COVID-19. Konsumenci zmuszeni do przebywania w domu zaczęli dokonywać większości zakupów online. Podczas ścisłego lockdownu zakupy internetowe poza sklepami spożywczymi były jedyną możliwością nabycia produktów. Wzrost...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Wojna w Ukrainie: paradoks normalności i koszmaru

Wojna w Ukrainie przynosi paradoksalne połączenie koszmaru i zwykłych elementów normalnego życia. Jest ona też pełna „cudów” jak na kraj tak długo dotknięty wojną,...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version