Tagi Media społecznościowe

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: media społecznościowe

Media społecznościowe i depresja? Połączenie idealne

Naukowcy są zgodni. Media społecznościowe to dogodne poletko, żeby “pielęgnować” w sobie depresję. Niszcząca choroba może dopaść każdego, kto niezbyt rozważnie korzysta z mediów społecznościowych. Dotyczy to jednak nie tylko biernych obserwatorów, ale też...

Czy reklamy na facebooku są opłacalne? Warto inwestować pieniądze w ten kanał?

Facebook posiada miliardy użytkowników z całego świata. Z tego powodu coraz więcej sklepów internetowych oraz innych biznesów kładzie nacisk na reklamę w tym serwisie. Okazuje się, że reklama przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych jest bardzo...

Media społecznościowe i kanały cyfrowe mogą zwiększyć zaufanie do władz – tak wynika z...

Podobnie jak w przypadku trendów obserwowanych w innych branżach, konsumenci domagają się, by instytucje rządowe oferowały więcej swoich usług online. I chociaż technologie takie jak media społecznościowe są często obwiniane za erozję zaufania do demokracji, usługi...

Lejek sprzedażowy – jak wygląda w e-commerce?

Lejek sprzedażowy to obrazowy sposób pokazania kontaktu klientów z marką. Sprawdza się głównie w branży e-commerce, pozwalając podnieść sprzedaż dzięki odpowiednim działaniom marketingowym. Jak działa i jak wykorzystać jego strukturę? Struktura lejka sprzedażowego Czym jest lejek...

5 porad jak skutecznie szukać pracy w branży IT

Wiele firm poszukuje specjalistów z branży IT, jednak zwłaszcza na początku ścieżki zawodowej ciężko jest znaleźć ciekawą ofertę pracy. Dlatego zanim zaczniemy przeglądać ogłoszenia, powinniśmy przygotować sobie profesjonalne CV i portfolio prezentujące nasze umiejętności....

Jak zwiększyć widoczność strony?

Zwiększanie widoczności strony internetowej to długotrwały proces, który zależy od wielu czynników. Polega na pozycjonowaniu witryny, czyli dążeniu do tego, żeby wyświetlała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Algorytmy wyszukiwarek są coraz bardziej zaawansowane...

5 rzeczy stworzonych z myślą o firmach pogrzebowych

Mogłoby się wydawać, że branża pogrzebowa jest zawodem, dla którego nie ma miejscu w rozwijającym się świecie. I to bardzo mylne stwierdzenie, bo chociaż śmierć jest niezmienną kwestią, to oferty pogrzebowe są stale udoskonalane....

Czy inflacja pokrzyżuje plany remontowe Polaków?

Rosnące ceny materiałów budowlanych pokrzyżują plany remontowe Polaków? *Wyniki ankiety PAYBACK Opinion Poll. Wiosna i lato to doskonały czas, aby odświeżyć wystrój kuchni czy salonu, naprawić uciążliwe usterki albo przeprowadzić generalny remont mieszkania lub domu. Jak...

Wzrasta liczba cyberataków na smartfony. Polski rząd idzie na wojnę z hakerami

1 na 20 ataków to oszustwa powiązane z fałszywą aplikacją mobilną Transakcje oszustw w aplikacjach mobilnych wzrosły o ponad 600% od 2015 r. 79% posiadaczy smartfonów używało swojego urządzenia do zakupów online w...

Jak agencja marketingowa może pomóc Twojej firmie?

Szukasz skutecznego sposobu na zwiększenie grona odbiorców? A może chciałbyś odświeżyć wizerunek firmy? Podjęcie współpracy z profesjonalną agencją marketingową pozwoli Ci spojrzeć na swoją markę z nowej perspektywy. Przekonaj się, w jaki sposób agencja...

196-proc. wzrost cyberataków na ukraiński sektor rządowo-wojskowy. Uwaga na fałszywe maile z prośbami o...

Cyberataki na ukraiński sektor rządowo-wojskowy w pierwszych trzech dniach wojny wzrosły niemal dwukrotnie, natomiast ataki na organizacje rosyjskie urosły o 4 proc. – wynika z analiz Check Point Research. Zaobserwowano siedem razy więcej ataków...

Jak koronawirus zmienił zwyczaje i postawy młodzieży w Polsce?

Koronawirus wywarł ogromny wpływ na młodych ludzi, którzy musieli przystosować się do życia w nowych warunkach. Wprowadzane restrykcje, izolacja, system nauki zdalnej oraz strach o zdrowie bliskich doprowadziły do zmiany ich dotychczasowych zwyczajów i...

76% pracowników na świecie nie czuje się przygotowanych na to, jak praca będzie wyglądać...

Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował swój Globalny Indeks Umiejętności Cyfrowych (Global Digital Skills Index), który wskazuje na rosnący niedobór umiejętności cyfrowych na świecie oraz pilną potrzebę podjęcia działań w tym zakresie....

Nadchodzą zmiany w prawach konsumenta ważne dla dostawców treści i usług cyfrowych

Planowane zmiany adresowane są do przedsiębiorców dostarczających treści i usługi cyfrowe na rzecz konsumentów oraz świadczących usługi hostingu, przechowywania danych w chmurze, czy media społecznościowe. W związku z rozwojem technologii, regulacji prawnej doczekały się zawierane...

Venture INC zainwestowało milion złotych w Boostsite.com, nowy projekt grupy Hexe Capital

Boostsite.com, wrocławski startup technologiczny, stworzył software do automatycznej analizy SEO witryn internetowych. Oprogramowanie łączy w sobie funkcjonalność kilku rozproszonych narzędzi, do tej pory wykorzystywanych oddzielnie, co mnożyło firmowe wydatki związane z utrzymaniem stron i...

Wirtualna rzeczywistość. Terapeutyczna zmora, ale też nadzieja

Coraz więcej nastolatków cierpi na zaburzenia depresyjnie. Zadania nie ułatwiają media społecznościowe, które poprzez filtry kształtują wypaczony obraz ciała. Wolni od problemów nie są również dorośli, którzy „podrasowane” selfie przynoszą chirurgom plastycznym jako wzór...

6 na 10 Zetek robi sobie przerwę od social mediów. Zamieniają społecznościówki na gry...

Segment gier mobilnych rozwija się w kosmicznym tempie. Raport AdColony „Social Media vs. Mobile Games” dla Mobiem Polska wykazuje, że aż 88 proc. ankietowanych gra w gry mobilne. Największy odsetek z nich (44 proc.)...

Marketing software house’ów pod lupą

Dziś wszystkie firmy poszły w kierunku transformacji cyfrowej, ale nie każda poradziła sobie z tym tak samo w obszarze marketingu. Software house’y wyraźnie zwiększyły nacisk na media społecznościowe, content marketing, webinaria, podcasty i pay-per-click....

Dlaczego tegoroczny Black Friday może być szczególnie niebezpieczny dla naszych finansów?

Aż 86% gospodarstw domowych w Polsce odczuwa wzrost cen bardziej niż zwykle – wynika z najnowszego badania ZPF i IRG SGH. Mimo to, rośnie skłonność Polaków do ponoszenia wydatków na dobra trwałego użytku,...

Dwie trzecie Polaków płaci abonament za dostęp do serwisów filmowych

Rośnie popularność usług abonamentowego dostępu do streamingu materiałów wideo. Jak wynika z raportu Digital Consumer Trends 2021, w porównaniu z rokiem 2020 o jedną piątą Polaków więcej deklaruje posiadanie takich subskrypcji. Dla większości badanych...

Social shopping będzie jeszcze łatwiejszy

Social shopping coraz mocniej daje o sobie znać na polskim rynku – transmisje na żywo najpopularniejszych sprzedawców ogląda w Polsce nawet kilka tysięcy osób równocześnie, co czwarty Polak przynajmniej raz w życiu dokonał zakupów...

Deloitte: Prawie 80 proc. Polaków przedkłada jakość żywności nad cenę

Większość konsumentów w Europie, robiąc zakupy w supermarkecie, częściej kieruje się aspektem zdrowotnym niż ceną produktów. Jak pokazuje raport firmy doradczej Deloitte The Conscious Consumer 64 proc. respondentów przyznaje, że w ciągu ostatnich 12 miesięcy zaczęło bardziej...

Komentarz prawnika: oszustwo na kryptowalutę Squid Game

Prawnik komentuje: oszustwo twórców kryptowaluty $SQUID można było wykryć. Przypomnijmy – 1 listopada 2021 r. twórcy kryptowaluty $SQUID wykonali tzw. rug pull („wyciągnięcie dywanu”). Cały proceder polegał na stworzeniu wirtualnej waluty, silnie inspirowanej światowym hitem...

Jak inflacja wpływa na zachowania konsumentów

Z pozoru wyniki sprzedaży detalicznej w tym kwartale były dobre. Globalne wydatki online w III kwartale 2021 roku wzrosły o 11% w ujęciu rok do roku. Oznacza to ożywienie w porównaniu ze skromnym 2-procentowym...

Deloitte: Polacy podejmują decyzje zakupowe, zanim wejdą do sklepu

Pandemia koronawirusa przyczyniła się do zmiany obrazu handlu detalicznego w Polsce, zwiększając  jednocześnie wpływ technologii cyfrowych na preferencje zakupowe Polaków. Raport firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków...

Jak pandemia wpłynęła na postrzeganie przedsiębiorczości przez młodych ludzi w Polsce?

Jak młode pokolenie postrzega przedsiębiorczość? Czego szuka i jakie szanse widzi dla siebie w prowadzeniu własnego biznesu? Jakie przewagi przyniosły mu przemiany okresu pandemii? Odpowiedzi na te i inne pytania dotyczące postrzegania przedsiębiorczości przez...

Co czeka konsumentów, najemców i właścicieli obiektów handlowych?

Zmiany na rynku powierzchni handlowych rozpoczęły się jeszcze przed pandemią COVID-19. Ewolucja rynku nastąpiła jednak dużo szybciej niż się tego spodziewano, a sama pandemia wpłynęła na wytworzenie się zupełnie nowego środowiska, w jakim muszą...

Boom na streaming muzyki pozwolił branży podnieść się z popiołów. Universal Music (UMG) wchodzi...

Największa na świecie wytwórnia muzyczna Universal Music (UMG) wchodzi na Euronext Amsterdam, jako że właściciel Vivendi (VIV.PA) wydzielił 60 proc. akcji licząc na wycenę na poziomie ponad 39 mld dolarów. Boom na streaming muzyki...

Handel: 3 na 4 przedsiębiorstwa planują wdrożenia IT, a zwrotu z inwestycji oczekują w...

Cyfryzacja opanowała handel, jednak ciągle jej mało. Aż 85 proc. przedstawicieli kadry zarządzającej sektora detalicznego ocenia, że sama digitalizacja to za mało, a branża potrzebuje zróżnicowanych strategii wspieranych danymi. W branży handlowej dominuje pogląd,...

Case study: Jak operator komórkowy zwiększył miesięczną sprzedaż o 70 proc. dzięki monitoringowi Internetu

Dotychczas w 2021 r. na Facebooku pojawiło się 214 mln wypowiedzi publicznych tylko w języku polskim. Na Twitterze opublikowano ponad 103 mln postów, na Instagramie 5 mln, a na blogach i forach dodano 34...

Agencja marketingowa – jak może pomóc odnieść sukces?

Marketing prowadzony w internecie to obecnie najpowszechniejszy i najbardziej skuteczny sposób docierania do klienta docelowego. Sprawdza się to w przypadku firm małych, lokalnych, działających na obszarze województwa czy miasta, oraz oczywiście w przypadku przedsiębiorstw,...

Poprawa wykorzystania narzędzi i technologii jest priorytetem dla polskich specjalistów ds. marketingu, a ograniczenia...

Salesforce, światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem (CRM), opublikował dziś siódmą edycję raportu „State of Marketing”, opracowanego na podstawie badania przeprowadzonego wśród tysięcy dyrektorów ds. marketingu z całego świata. Z raportu wynika,...

Polacy coraz lepiej ubrani w pracy

Tegoroczne lato nie szczędziło pracownikom upałów, a część firm podejmuje decyzje o powrocie zespołów do biur. Jak w tej sytuacji postrzegamy zasady dotyczące tzw. dress code? 2/3 Polaków badanych przez Pracuj.pl chciałoby mieć swobodę...

Pandemia przyspieszy rozwój NGO-sów, pod warunkiem że dostrzegą potrzebę cyfryzacji

Polskie organizacje pozarządowe zbyt słabo wykorzystują potencjał Internetu. Pandemia mocno obnażyła ten problem. Gdy wielu Polaków przeniosło swoją aktywność do sieci, sporo NGO-ów praktycznie przestało być dla nich widocznych. W celu zdobywania zaufania i...

System CRM w firmie i jego funkcje ułatwiające prowadzenie biznesu

Poszukiwanie nowych rozwiązań i dróg kontaktów z klientami jest ogromnie ważne. Dlaczego? Otóż budowanie długotrwałej więzi z klientem daje każdej firmie wymierne korzyści. Działanie w oparciu o zaawansowane narzędzia umożliwiające budowanie trwałej relacji pomiędzy...

Przeszło 60% Polaków dowiaduje się o zbiórkach charytatywnych z Internetu. Głównie z social mediów

6 na 10 Polaków dowiaduje się o prowadzonych aukcjach charytatywnych z Internetu. Największy udział mają w tym social media. Są aż kilka razy częściej wskazywane jako źródło takich informacji niż ogólnodostępne portale. Te ostatnie...

Obserwuj, daj lajka, dodaj do koszyka – jak działa social selling po polsku?

Serwisy społecznościowe w ciągu ostatniej dekady wyrosły na potężne narzędzie wspierające sprzedaż. Jego skuteczność opiera się na bezpośredniej interakcji. Kto powinien tego spróbować? Jak zrobić to dobrze? - podpowiadają eksperci z Shoper. Przy uruchamianiu nowego...

Wpływ Covid-19 na branżę Software Houses w Polsce

SoDA już po raz trzeci przyjrzała się kondycji polskich Software House’ów w obliczu pandemii. W najnowszym raporcie “Wpływ COVID-19 na branżę Software House w Polsce” analizie zostały poddane m.in. obszary zarządzania, transformacji cyfrowej, marketingu...

Optymistyczne pokolenie Z?

Pokolenie Z to najmłodsza i najmocniej wyróżniająca się na obecnym rynku pracy generacja. W porównaniu z pokoleniem X czy millenialsami, to właśnie jej przedstawiciele będą mieli największy wpływ na kształtowanie społeczeństwa w kolejnych dziesięcioleciach....

76 proc. internautów nie rozumie czemu miałoby płacić za dostęp do artykułów w sieci

44 proc. polskich internautów przyznało, że w czasie pandemii częściej czerpało  informacje z bezpłatnych serwisów informacyjnych, a 39 proc. częściej korzystało z mediów społecznościowych. Zapytani o uczciwą cenę za miesięczną subskrypcję serwisu informacyjnego, internauci...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version