Tagi Piotr Gamracy

Artykuły, wypowiedzi i informacje o: Piotr Gamracy

Spółka Vivid Games zaprezentowała wstępne wyniki finansowe za 2023 rok

Spółka wygenerowała w 2023 roku 21 mln zł przychodu ze sprzedaży i EBITDĘ na poziomie 3,4 mln zł. Strata netto odnotowana przez Vivid Games wynosi 0,18 mln zł. Na wynik za 2023 rok wpłynęły...

Vivid Games przedstawiła wyniki za listopad

W listopadzie Spółka wygenerowała przychody w wysokości 1,52 mln zł i odnotowała zysk netto w wysokości 20 tys. zł. EBITDA narastająco wynosi 3,25 mln zł. W minionym miesiącu Spółka kontynuowała prace nad projektami tworzonymi...

Spółka Vivid Games zaprezentowała wyniki za III kwartał 2023 r.

Vivid Games zawarła w III kwartale br. kilka kontraktów, które są istotne dla realizowanej przez Spółkę strategii. Po lipcowej premierze portu Eroblast na japońskiej konsoli Nintendo Switch, zawarto kolejną umowę z QubicGames, dzięki której...

Vivid Games zawarła umowę na produkcję i dystrybucję kolejnej gry

Vivid Games zawarła umowę z polską spółką z branży FMCG. Bazując na doświadczeniu zebranym podczas produkcji wcześniejszych gier, Spółka stworzy grę free-to-play typu endless runner, bazując na IP znanej marki z branży FMCG. Właściciel...

Vivid Games zaprezentowała wyniki za sierpień

Przychody wygenerowane przez portfolio Vivid Games w sierpniu są zbliżone do lipcowych. Spółka spodziewa się, bazując na danych z poprzednich lat, że jesienią i zimą zaangażowanie odbiorców cyfrowej rozrywki wzrośnie, co pozytywnie wpłynie na...

Vivid Games zawarła umowę na produkcję gry z BoomBit S.A.

Zgodnie z ogłoszoną w kwietniu 2023 Strategią działalności na nadchodzące lata, Vivid Games skupia się na zawieraniu partnerstw strategicznych i tworzeniu gier mobilnych. Umowa z BoomBit S.A. doskonale wpisuje się w te założenia. Korzystając...

Vivid Games wypracowała w maju 2 mln zł przychodów i zysk na poziomie 0,2...

Wyniki Spółki za maj potwierdzają skuteczność podejścia nowego Prezesa. Po dobrych wynikach w marcu i kwietniu, rezultaty za maj również przedstawiają się optymistycznie. Kluczowy projekt Studia - Real Boxing 2, utrzymuje wysoki poziom kluczowych...

Vivid Games opublikowała raport za I kwartał 2023 r.

Spółka skupia się na realizacji nowej strategii, w tle podejmuje walkę z NCBiR o należne w ramach Szybkiej ścieżki środki. Wyniki za I kwartał przedstawione w dzisiejszym raporcie nie odbiegają od prezentowanych przez Spółkę szacunków....

Vivid Games otrzymała informację o wycofaniu dofinansowania w ramach Szybkiej Ścieżki

Wczoraj, z końcem dnia Spółka otrzymała z NCBiR informację o wycofaniu dofinansowania przyznanego w konkursie Szybka Ścieżka, dla realizowanego od grudnia 2022 projektu technologicznego. Sytuacja jest co najmniej zaskakująca, ponieważ w lutym NCBiR zawarło...

Vivid Games przedstawiła wyniki za kwiecień

Wyniki za kwiecień napawają optymizmem. Real Boxing 2 osiągnął zysk na poziomie najwyższym od 11 miesięcy, Eroblast odnotował wynik najlepszy od momentu premiery, a Knights Fight 2 zwiększył przychody z reklam o ponad 30%...

Spółka Vivid Games zaprezentowała raport za rok 2022

Vivid Games pochwaliła się w raporcie za rok 2022 przychodami o 50% wyższymi niż przed rokiem i zyskiem netto w wysokości 0,7 mln zł. EBITDA za 2022 wyniosła 5 mln zł. Do najważniejszych zdarzeń...

Vivid Games przedstawił wyniki za styczeń

Kluczowe tytuły Studia wygenerowały w styczniu przychody na poziomie grudniowych, a ograniczenie ilości testowych kampanii płatnego pozyskiwanie użytkowników (UA) pozwoliło zwiększyć rentowność portfolio. Spółka wypracowała w styczniu 1,9 mln zł przychodu ze sprzedaży gier,...

Vivid Games tworzy kolejną innowacyjną technologię. Do Spółki wpłynie w ciągu roku 3,8 mln...

W grudniu Vivid Games rozpoczęła realizację projektu technologicznego, którego efektem będzie generator poziomów dla gier typu blast. Platforma przyspieszy rozwój Eroblast oraz LoveNest i pozwoli dużo szybciej tworzyć kolejne tytuły, o podobnej mechanice. Spółka...

Vivid Games: Eroblast odnotował w grudniu wzrost dochodu o ponad 100% wobec listopada

Vivid Games skupia się obecnie na rozwoju Real Boxing 2 i gier z uniwersum Eroblast. Spółka przedstawiła szacunkowe wyniki za grudzień i cały 2022 rok. Przychody narastająco to 37,3 mln zł. Wynik netto za...

Vivid Games podnosi marżowość kluczowych tytułów

Vivid Games wygenerowała w tym roku ponad 35 mln zł przychodów ze sprzedaży, w tym 2,1 mln zł w listopadzie. Zysk netto, narastająco, jest bliski 1,4 mln zł. Ebitda to 5,2 mln zł. Stan...

Vivid Games wybrało motyw przewodni dla nowego tytułu. Kolejna gra przeniesie użytkowników w świat...

Zgodnie z ogłoszoną w listopadzie 2021 strategią, spółka planuje wydać w 2023 roku kolejną dużą grę własną, nawiązującej do serii Real Boxing 2. Tytuł będzie korzystał ze zbudowanej przez ostatnie lata wiedzy i doświadczeniu...

Vivid Games zaprezentował wstępne wyniki za luty

Tytułem kluczowym dla generowanych wyników pozostaje Real Boxing 2. Przychody w lutym wyniosły 2,24 mln zł (+36% r-d-r). Były niższe od styczniowych z powodu krótszego miesiąca i zakończonej w styczniu promocji (featuringu) Real Boxing...

Vivid Games zaprezentował wstępne wyniki za styczeń

Vivid Games wygenerował w styczniu 2.8 mln zł przychodu ze sprzedaży i 0.25 mln zł zysku netto. Na koniec stycznia na rachunkach spółki było 3.43 mln zł. Poza rekordowymi przychodami Real Boxing 2, na wynik...

Vivid Games: Real Boxing 2 wypracował najwyższą w 2021 roku sprzedaż

Spółka zaprezentowała przychody za grudzień na poziomie ok. 2,7 mln zł. Wynik netto za ostatni miesiąc to -0,32 mln zł, a EBITDA narastająco wyniosła blisko 4 mln zł. Na koniec grudnia na rachunkach spółki...

Piotr Gamracy w Radzie Nadzorczej Vivid Games

Nowy rok rozpoczął się dla Vivid Games od zmian w Zarządzie. Wsparciem dla prezesa Wojczakowskiego został Piotr Gamracy, powołany przez Radę Nadzorczą na pięcioletnią kadencję. Nowy członek zarządu ma duże doświadczenie w branży gier....

Vivid Games przedstawił raport za III kwartał i strategię rozwoju do 2025

Spółka planuje wydać w 2023 roku tytuł bazujący na meta-grze Real Boxing 2, a do 2025 zwiększyć przychody siedmiokrotnie. Vivid Games skupia się obecnie na dalszym rozwoju. Inwestuje w uczenie maszynowe, analitykę oraz...

Vivid Games opublikował wstępne wyniki za wrzesień. Przychody w Q3 2021 o ponad 40%...

Spółka wypracowała w ubiegłym miesiącu najwyższe przychody ze sprzedaży w tym roku w wysokości 2,26 mln zł, generując zysk netto na poziomie 10 tys. zł. Narastająco za III kwartały sprzedaż wynosi 16,43 mln zł,...

Vivid Games zaprezentował wyniki za sierpień

Spółka utrzymuje wysoki poziom przychodów ze sprzedaży i wypracowała najwyższy w tym roku zysk netto. Przychody ze sprzedaży za sierpień br. są niemal identyczne jak w lipcu i wyniosły 2,15 mln zł, a narastająco od...

NAJNOWSZY ARTYKUŁ

Rynki finansowe gospodarek wschodzących – czas zapiąć pasy

Banki centralne z rynków wschodzących są obecnie między młotem a kowadłem: wzrost gospodarczy wymaga obniżenia stóp, ale spowolnienie cięć w głównych gospodarkach skłania je...

GORĄCY TEMAT

58% polskich prezesów wskazuje, że wdrożenie GenAI spowoduje poprawę efektywności pracy

45% (55% w Polsce) wątpi, że obecna ścieżka rozwoju ich firmy zapewni jej rentowność przez następną dekadę — to sygnalizuje konieczne transformacje. ...

Transakcje na polskim rynku VC w I kwartale 2024 r.

PFR Ventures i Inovo VC przygotowały raport podsumowujący transakcje na polskim rynku venture capital (VC) w pierwszym kwartale 2024 roku. Z danych wynika, że...
Exit mobile version