W III kwartale 2010 skonsolidowany zysk netto Grupy ACTION S.A. wyniósł 7 267 tys. zł. Mimo nadal niskiego popytu, a także silnej konkurencji na rynku dystrybutorów, przychody Grupy ACTION ze sprzedaży w analizowanym okresie wyniosły 500 645 tys. zł. Trzeci kwartał przyniósł Grupie Kapitałowej również dobry wynik na poziomie zysku operacyjnego 7 962 tys. zł.Tak, jak zakładaliśmy, wyniki pierwszych miesięcy drugiego półrocza wskazują na stopniową poprawę w branży. Klienci powoli wracają do sklepów, jednak na uwolnienie rzeczywistego popytu czekamy w IV kwartale, który tradycyjnie jest najlepszym okresem w roku. Liczymy, że wzrost sprzedaży w tym czasie zintensyfikują również zakupy związane z wprowadzeniem od nowego roku wyższego podatku VAT. W III kwartale obrót ACTION S.A. to 486,1 mln zł wobec 442,9 mln zł w kalendarzowym III kwartale 2009 – to wzrost o niemal 10%. Grupą artykułów, która w najwyższym stopniu zbudowała przychody były produkty mobilne, czyli notebooki, netbooki i telefony. Jednak wypracowaną marżę budowaliśmy głównie w oparciu o marki własne, m.in. ActiveJet – komentuje Piotr Bieliński, Prezes Zarządu ACTION S.A.
W ciągu 25 lat od wprowadzenia euro przepaść gospodarcza między Stanami Zjednoczonymi a strefą euro zwiększyła się niemal trzykrotnie.
Przepaść gospodarcza między Stanami Zjednoczonymi...
Hongkong pozostaje najdroższym miastem na świecie dla międzynarodowych pracowników, według badania kosztów utrzymania przeprowadzonego przez Mercer w 2024 r.
Mercer, należący do grupy Marsh McLennan...