mCommerce w punkcie zwrotnym. Raport z badania Criteo

Po raz pierwszy, większość transakcji mobilnych na największych rynkach globalnych jest dokonywana za pośrednictwem smartfonów. W Polsce aż 66% transakcji mobilnych jest realizowana...

Rośnie zaufanie do produktów marek własnych w Polsce

Rośnie zaufanie do produktów marek własnych – coraz więcej osób kojarzy tego typu produkty, kupuje je oraz uważa, że ich jakość nie odbiega znacznie...

Apteki sieciowe odwiedza 38 proc. pacjentów więcej niż indywidualne. Kluczowe niższe ceny i szerszy...

Wartość polskiego rynku sprzedaży aptecznej to ponad 30 mld zł rocznie. Lepiej radzą sobie na nim apteki sieciowe, które przyciągają średnio o 38 proc. pacjentów...

Wartość rynku żywności ekologicznej w przyszłym roku może przekroczyć 1 mld zł. Polacy częściej...

Organiczne produkty żywnościowe ze znakiem eko coraz popularniejsze wśród Polaków. W ostatnich latach rynek takich wyrobów zwiększa się każdego roku o kilkanaście proc. i za kilkanaście...

Zakaz handlu w niedzielę a rynek pracy

46% Polaków popiera zakaz handlu w niedzielę. Nowa regulacja może jednak znacząco wpłynąć na rynek pracy. Czy w supermarketach szykują się zwolnienia 30 tys....

Rośnie wpływ dzieci na decyzje zakupowe rodziców. Mają coraz więcej do powiedzenia jako konsumenci

Dzieci mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe rodziców. Najmłodsi współdecydują już nie tylko o swoich podstawowych potrzebach, lecz także o istotnych sprawach rodzinnych dotyczących na przykład...

Co wiadomo o Aliexpress w Polsce

Co wiadomo o Aliexpress w Polsce? Przede wszystkim to, że ma wejść na nasz rynek w przyszłym roku. Obecnie jego popularność można porównać do Groupona, który już teraz prowadzi aktywne działania...

Aż 90% ubezpieczycieli obawia się utraty części udziałów w rynku na rzecz insurtech-ów

Aż 90% ubezpieczycieli obawia się utraty części udziałów w rynku na rzecz coraz prężnie działających firm technologicznych – wynika z raportu firmy doradczej PwC...

Sektor energetyczny rozwija się w kierunku e-commerce i elektronicznej obsługi klienta

Rynek e-commerce notuje dwucyfrowe wzrosty, a jego całkowita wartość wyniesie pod koniec roku blisko 36 mld zł. Na tej dynamice skorzystać chcą firmy z sektora...

CBRE stworzyło narzędzie do oceny funkcjonowania centrów handlowych

Jak działa centrum handlowe w Polsce? Jak radzą sobie jego najemcy? Jak bardzo zróżnicowane są czynsze i obroty, w zależności od kategorii najemców? Firma...

Bądź pierwszy i kupuj najtaniej – poznaj Okazjoner

Filozofię Okazjonera można sprowadzić do jednego zdania: „Bądź pierwszy i kupuj najtaniej”. Ten Polski startup poinformuje Cię, kiedy produkt, na który polujesz w sieci...

Przyszłość e-reklamy: programmatic, aplikacje mobilne i lojalny klient

Rewolucja w kupowaniu powierzchni reklamowych, zmiana podejścia do programmatic, zwrot w stronę aplikacji mobilnych, a do tego walka o lojalność klienta – oto kluczowe...

Umowa TTIP i CETA przyniesie korzyści tylko dużym międzynarodowym korporacjom

Porozumienie dotyczące handlu, a nie wolnego handlu między Europą, a Stanami Zjednoczonymi i Kanadą jest porozumieniem obronnym przeciw rosnącej konkurencji ze strony państw azjatyckich....

Właściciele sklepów sięgają po triki sprzedażowe. Wpływają one na decyzje zakupowe klientów

Odpowiednie rozmieszczenie produktów na półkach, czytelne oznakowanie działów, promocje, miły dla oka wystrój wnętrza, a nawet relaksująca muzyka, przyjemny zapach i określony kolor mają ogromny wpływ...

80 proc. konsumentów korzysta z programów lojalnościowych. Wolą zwrot części wydatków niż zbieranie punktów

Tradycyjne, wspierające powtarzalność zakupów programy lojalnościowe są coraz mniej atrakcyjne dla konsumentów, ponieważ korzyści są odroczone w czasie. Rośnie natomiast popularność takich akcji, które oferują od...

Esotiq & Henderson zapowiada rozwój sprzedaży przez internet. Uruchamia też platformę outletową

Esotiq & Henderson zapowiada kontynuację strategii dynamicznego wzrostu sieci sprzedaży i rozwoju kanałów e-commerce. Liczba salonów grupy na koniec I półrocza 2016 roku sięgnęła 290,...

Coraz więcej Polaków można nazwać smart shopperami. Porównują ceny, dokładnie planują zakupy i korzystają...

Polacy są coraz bardziej rozsądnymi klientami. Dwie trzecie konsumentów podkreśla, że nie zdarza im się kupować rzeczy, które potem okazują się niepotrzebne. Częściej planujemy swoje...

W branżach kosmetycznej i modowej rozpoczyna się boom na polskie produkty. Patriotyzm konsumencki coraz...

W handlu detalicznym coraz wyraźniejsze są postawy akcentujące przywiązanie do polskich produktów. Polacy dobrze rozumieją pojęcie konsumenckiego patriotyzmu i starają się stosować je w praktyce. W...

Retail Congress 2016 – zarządzanie siecią handlową w czasach gwałtownego rozwoju technologii

VII edycja konferencji Retail Congress odbędzie się 16 listopada, tj. pierwszego dnia VII Międzynarodowych Targów Wyposażenia Sklepów RetailShow 2016, w Centrum EXPO XXI w...

Polska branża e-commerce rozwija się bardzo dynamicznie

Chociaż podatek od handlu detalicznego został zawieszony przez Komisję Europejską i być może nie zostanie przywrócony, polskie firmy sprzedażowe nie chcą czekać w niepewności....

Na zakazie handlu w niedziele ucierpią przede wszystkim centra handlowe. Łącznie pracę może stracić...

Zakaz handlu w niedzielę spowoduje spadek sprzedaży, przede wszystkim w centrach handlowych – alarmują eksperci. Część sklepów w niedziele generuje nawet 20 proc. sprzedaży. Stracą przede wszystkim...

M-commerce – główny trend sprzedażowy w branży modowej

W Japonii, Korei Południowej i Wielkiej Brytanii ponad połowa wszystkich e-zakupów w sklepach fashion jest dokonywana za pomocą urządzeń mobilnych. W Polsce...

Internauci 50+

43 proc. Polaków w wieku od 50 do 75 lat  deklaruje, że regularnie używa urządzeń cyfrowych. Jest to aż dwukrotnie więcej niż średnia europejska....

Facebook testuje format reklamowy dla sklepów stacjonarnych

Większość formatów reklamowych oferowanych przez Facebooka wspiera działania w kanałach cyfrowych, kierując odbiorców na stronę www reklamodawcy i zwiększając konwersję. W zeszłym tygodniu serwis...

Polacy coraz częściej robią zakupy w zagranicznych sklepach internetowych

W zagranicznych sklepach internetowych Polacy kupują przede wszystkim ubrania, elektronikę oraz biżuterię i zegarki. Największą popularnością cieszą się wśród nas e-sklepy chińskie, brytyjskie, amerykańskie...

Ekspert: Wideo analityka wytropi klienta

Światowy rynek wideo analityki wzrasta co roku o około 20 proc. W 2021 roku ma być wart ponad 4 mld dolarów. Zdaniem Mariusza Chochołka,...

Kupujący art. spożywcze w internecie – kim są?

Kiedy przyjrzeć się osobom kupującym zakupy spożywcze online, można zobaczyć idealny przykład współczesnych, zaawansowanych użytkowników nowych technologii i świadomych odbiorców reklam. Wśród nich można spotkać...

SaveCart wygenerował dla swoich klientów już łącznie 125 000 000 zł

Dzięki umiejętnemu ratowaniu porzucanych koszyków oraz kampaniom inspirującym do zakupów online system SaveCart wygenerował dla swoich klientów już łącznie 125 000 000 zł. To kwota transakcji...

E-commerce: Jak zmienią się zakupy online w ciągu najbliższych 5 lat?

Reklama telewizyjna dostępna nawet dla mikro-sklepów internetowych, towary dostarczane autonomicznymi autami w ciągu kilku godzin od zamówienia czy rozszerzona rzeczywistość umożliwiająca przymierzanie ubrań w...

Intencje zakupowe – przedmiot marketingowego pożądania?

Rynek danych, pozwalających na generowanie ponadprzeciętnych zwrotów, dopiero się rozwija. Wśród wszystkich kategorii, w które są one zebrane, jedną z najbardziej pożądanych przez marketerów...

Prezes Dotpay: Połączenie Dotpay i eCard zmieni polski rynek e-commerce

Wartość polskiego rynku e-commerce sięgnie w tym roku aż 36 mld zł. Na tym dynamicznym wzroście skorzystać chcą dwaj wiodący gracze z sektora płatności elektronicznych –...

Dla Polaków jakość coraz ważniejsza niż cena. Tylko 20 proc. konsumentów to klienci oszczędni

Większość Polaków to wymagający konsumenci, którzy są gotowi zapłacić więcej za produkty lepszej jakości – wynika z badania Shopper Study na zlecenie firmy Henkel....

Lubi więc kupuje. Cała prawda o millennialsach

Millennials aby kupić, musi najpierw polubić dany produkt lub usługę – to główny wniosek z raportu NAJPIERW POKOCHAJĄ, POTEM KUPIĄ. Czy marki w Polsce...

W sklepach internetowych różnice w cenach produktów mogą sięgać kilkuset procent. Występują znacznie częściej...

Ten sam produkt w różnych e-sklepach może mieć różną cenę. Największe różnice występują w kategorii artykułów elektronicznych oraz farmaceutyków – wynika z obserwacji Dealavo. Co ciekawe, zdarza się,...

Mobile PL 2016 – Zakupy, programy lojalnościowe i kupony

W Polsce użytkownicy m-commerce to mała grupa hiperaktywnych użytkowników e-commerce, kuponów i programów lojalnościowych. Rozwój płatności mobilnych w Polsce zależy od tego, czy trendy z tej grupy osób rozprzestrzenią się...

Branża e-commerce przyspieszy. Podatek od handlu detalicznego spowoduje wejście większej liczby sklepów do internetu

Podatek od handlu detalicznego przyspieszy debiut części sklepów w internecie – ocenia Jakub Kot, prezes Dealavo. E-sklepy pomogą zrekompensować koszty związane z nowym obciążeniem podatkowym. Szczególnie...

eStoreMedia wprowadza narzędzie do automatycznego audytu implementacji treści w e-commerce

eStoreMedia opracowało innowacyjne rozwiązanie przeznaczone do sprawdzania implementacji treści w e-commerce. Autorskie narzędzie umożliwia producentom szybką weryfikację zawartości karty produktowej w dowolnym sklepie internetowym...

Raport: Chmura obliczeniowa w polskim e-biznesie

Odpowiedni poziom obsługi ważniejszy od ceny, obniżka kosztów w organizacji, ale również obawa przed utratą poufnych danych – tak polski e-biznes ocenia chmurę obliczeniową...

Tysiąc miejsc pracy powstanie w okolicach Szczecina. Operator nowego magazynu Zalando rozpoczyna rekrutację

Ponad 130 tys. mkw. powierzchni magazynowej powstanie w Gryfinie w Zachodniopomorskiem na potrzeby Zalando. Magazyn od połowy przyszłego roku będzie obsługiwać rynki polski, niemiecki i skandynawski popularnej...

E-handel przechodzi do mediów społecznościowych. Dają szanse na pozyskanie nowych klientów i szeroką promocję

Z mediów społecznościowych regularnie korzysta 63 proc. internautów. Ze względu na rosnący zasięg handel internetowy staje się coraz bardziej social. Ponad 40 proc. internautów...
Exit mobile version