Pogoń za zaangażowaniem fanów na Facebooku często powoduje, że początkujący administratorzy często zamieszczają na swoich fanpage'ach treści, których doświadczony Social Media Manager się wystrzega....
Wizerunek marki to dzisiaj znacznie więcej niż rozpoznawalność na rynku i wyróżnianie się na tle konkurencji. Spot reklamowy w TV czy animowana wizytówka mogą...
Wiele osób zastanawia się, czym jest content marketing i dlaczego warto go stosować. Obecnie wiele firm korzysta z niego. Nic dziwnego, ponieważ content marketing...
Wybranie odpowiedniego nośnika, na którym umieszczona zostanie reklama, jest — zaraz po treści — bardzo ważnym elementem kampanii promocyjnej. To gwarancja, że przekaz trafi...
Mały sklep internetowy może generować duże zyski. Wszystko jednak zależy od tego, jak podejdziesz do kwestii rozpoznawalności marki i pozycjonowania. Podpowiadamy, jakie obszary powinny...
W internecie i radiu najaktywniejsze reklamowo były marki z branży „Trade”, natomiast w telewizji – „Pharmaceuticals – wynika z danych gemiusAdReal za sierpień 2023.
Prezentowane dane...
Prowadząc działalność w mediach społecznościowych należy liczyć się z przepisami prawa regulującymi taką działalność także poza Internetem. Przekonują się o tym boleśnie kolejni influencerzy,...
Zwiększanie widoczności strony internetowej to długotrwały proces, który zależy od wielu czynników. Polega na pozycjonowaniu witryny, czyli dążeniu do tego, żeby wyświetlała się jak...
Największy kryzys wizerunkowy 2023 roku w polskim świecie publicznym to afera wizowa. W gronie firm i organizacji – PKN Orlen i oskarżenia o manipulacje cenami przed...
Polski rynek produktów FMCG posiadających licencjonowaną grafikę z postaciami
z bajek, filmów czy seriali wart jest już ponad 403 miliony złotych i z roku na...
Wysyłanie ręcznie SMS-ów do klientów to mało wygodne i czasochłonne rozwiązanie, zwłaszcza, jeśli potencjalnych odbiorców jest dużo. Tym bardziej w sytuacji, gdy zależy nam,...
- Ustawa o grach hazardowych z 2009 roku była uchwalana pod olbrzymią presją opinii publicznej, związaną z tzw. „aferą hazardową”. Z tego też powodu...
58 proc. konsumentów zna markę, która szybko dostosowała swoje działania do pandemicznej rzeczywistości. Dyrektorzy ds. marketingu są niezbędni do funkcjonowania organizacji podczas kryzysu.
W czasie...
Podczas pandemii sieci handlowe ograniczyły promowanie alkoholu. W ciągu roku ogólny spadek wyniósł ponad 11%. W dyskontach ubyło przeszło 23% promocji, w hipermarketach –...
Większość klientów odwiedza sklepy internetowe korzystając ze smartfona, ale do sfinalizowania zakupu ponad połowa z nas wciąż używa komputera. Dla sprzedawców to wyzwanie. Do...
Xblitz, jeden z największych producentów wideorejestratorów w Polsce, a także lider w kategorii alkomatów i zestawów głośnomówiących poinformował o rozpoczęciu współpracy ze znanym reprezentantem...
Szacowana wartość rynku reklamowego netto wyniosła w 2023 roku blisko 12 mld zł i w porównaniu do roku poprzedniego, była wyższa o 7%. Jak wynika z najnowszego...
Jeszcze dekadę temu, jeśli chciałeś zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowe leady, rozwiązanie było proste — publikuj więcej treści. Dziś nie jest to już takie...
SEO to sposób, dzięki któremu skutecznie można poprawić widoczność strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jest to pewien cel, do którego dąży każda strona internetowa...
Agresja Rosji wobec Ukrainy oraz napływająca do Polski fala uchodźców z terenów wojny, w naturalny sposób rodzą obawy Polaków. Czasem te niepokoje mogą powodować...
W ciągu ostatnich kilku lat świat e-commerce mocno zyskał na popularności. Posiadanie własnej witryny i sprzedaż produktów online nie jest już wystarczające, ważna jest...
Semantyczna analiza tekstów w mediach społecznościowych i internecie jest już możliwa, i to na poziomie konkretnych fraz i słów. Semoni Media Intelligence jako pierwsze...
Kiedy w 1928 roku Coca-Cola dostarczając napoje dla amerykańskiej reprezentacji na Igrzyska Olimpijskie w Amsterdamie zamieściła przy tym swoje reklamy, być może jeszcze nieświadomie...
Wyprzedaże z okazji Black Friday stały się już tradycją. Jak co roku, z końcem listopada startują kampanie z atrakcyjnymi ofertami, zachęcające konsumentów do skorzystania...
Oprogramowanie Sote stwarza szerokie możliwości w zakresie optymalizacji SEO. Warto sprawdzić, jakie są jego funkcjonalności, jeśli chodzi o integrację z programami i aplikacjami, które...
Pomysłowe gadżety reklamowe to bardzo miły i elegancki gest wobec Twoich klientów oraz kontrahentów. Taki podarunek nie ma w sobie negatywnych konotacji związanych z...
Prowadzenie własnej działalności niejednokrotnie wymaga podejmowania przemyślanych działań. Produkt, usługi i jakość to jedno, ale ważna jest również odpowiednio dobrana strategia marketingowa. Nie musisz...
Szukasz sposobu na skuteczne wypromowanie swojej firmy w sieci? Jednymi z najpopularniejszych form marketingu internetowego są pozycjonowanie i kampanie Google Ads. Oba te działania...
Sztuczne podwyższanie cen, aby je następnie obniżyć, zwalczać ma Dyrektywa Omnibus, która wprowadza wiele zmian korzystnych dla konsumentów nakładając jednocześnie nowe obowiązki na producentów....
Kontrowersje w reklamie mogą przynieść korzyści marce, jednak tylko w szczególnych sytuacjach. W niektórych przypadkach kontrowersyjne kampanie reklamowe mogą zwrócić uwagę na mniej znane...
Nie ma dziś chyba lepszego sposobu na szybką poprawę działania strony internetowej, aplikacji mobilnej niż audyt UX. Co za tym enigmatycznym pojęciem się kryje?...
Obecnie nie jest łatwo wypromować swój biznes, ponieważ na rynku panuje spora konkurencja i to praktycznie w każdej branży. Większość osób korzysta z dostępnych...
Bazując na badaniach dotyczących zapotrzebowania na rynku pracy, Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie przygotowała na rok akademicki 2011/2012 siedem kierunków...
W świecie nadmiaru bodźców, łatwego dostępu do informacji i cyfryzacji niemal każdego obszaru naszego życia marki nie mogą pozostać bierne. Digital marketing to już...
Bądź zorganizowany. Planuj zadania. Ustal minimalną ilość godzin w tygodniu.
W procesach nauczania najbardziej liczy się regularność i systematyczność. Jeśli chcesz robić postępy musisz poświęcać...
SMS to kanał, który pierwotnie stworzony został do komunikacji dwukierunkowej. I jest to istotne zwłaszcza dziś, gdy wielu klientów oczekuje od marek błyskawicznej reakcji...
Pierwsze zarzuty UOKiK dla trzech influencerów i ich reklamodawcy postawione 25 lipca i wcześniejsze decyzje UOKiK o ukaraniu czołowych polskich twórców SM za brak...